Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
søn apr 18, 2021 5:22 pm
Florentino Perez is the chairman of the European Super League . [Daily Mail Sport]
VAR fusk incoming
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madameskrald »

Jeg håber, at vi bliver kastet på røv og albuer ud af La Liga og de europæiske turneringer, hvis det bliver er realitet.. Det er først og fremmest et grisk og usolidarisk tiltag, der kun gavner eliten.

Laporta har arvet billetten - nu må han vise format og mislige Bartmous beslutning i denne relation.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er sgu ikke afvisende. Jeg venter spændt på hvordan dette kommer til at udvikle sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

En ellers fremragende weekend, som slutter med sådan en vulgaritet.
Trist dag for fodbolden, og jeg væmmes ved FC Barcelona er en del af det her.
Som du skriver Madameskrald, så håber jeg virkelig ikke Laporta comitter sig til det her projekt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Er 100% imod dette klamme, grådige og egocentriske tiltag.

Det kunne få mig til at afslutte 30+ års tilhørsforhold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

For mig at se handler det om at nogle klubber vil tage magten tilbage fra en hamrende korrupt organisation. UEFA’s seneste ideer omkring cl viser jo meget fint at de eneste de selv tænker på er penge. Det samme gør tebas der sender cuppen til saudi og PL der fortsætter med Carling cuppen (eller hvad den hedder) for at få lidt flere kampe på skemaet.

Det er fodbold. Alle er grådige. Det er vitterligt super rig vs super rig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

At situationen i morderne fodbold er tæt på det ulidelige, er vel ikke et argument for at gøre det endnu værre.

Håber det er et wake up call, og fansene trækker stregen.
Det er ihvertfald her, jeg står af, hvis det bliver en realitet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor er det værre? Hvorfor er det værre at klubberne har “magten” fremfor organisationer som UEFA og FIFA?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Klubberne har ikke vist sig, at være et hak bedre end UEFA eller FIFA. Vores tidligere ledelse er et godt eksempel.

Den nuværende struktur giver i det mindste en dripple down effekt til de mindre klubber og ligaer. Både økonomisk og sportsligt. Hvilket gør vi har en åben struktur(ihvertfald på papiret) for de mindre hold. Til at bygge op og lave de overraskelser, der gør sporten interesant. Det bevarer dermed også romantikken og historikken.

At ødelægge over 100 års forenings arbejde og struktur, for at give højere spiller lønninger. Det er helt sort.
Hvis de store klubber arbejder så godt sammen, så burde de prøve at løse det problem istedet(nu når EU ikke accepterer lønloft).

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Every club that joins the European Super League will receive over $425M just for accepting the invitation. [The New York Times]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

PSG could be crowned UCL champions tomorrow. [@abc_deportes]
Det stikker helt af nu.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Tænk på fans her, skal fans til at rejse europa tyndt nu for at følge deres hold, nu? Hvem er taberen i alt dette, det er den lokale fan, den der sparer op til at se kampe ude og hjemme. Mon ikke billetterne også bliver mere dyre til disse kampe da det er "creme de la creme" man møder.
Allez...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

emo skrev:
man apr 19, 2021 9:13 am
Tænk på fans her, skal fans til at rejse europa tyndt nu for at følge deres hold, nu? Hvem er taberen i alt dette, det er den lokale fan, den der sparer op til at se kampe ude og hjemme. Mon ikke billetterne også bliver mere dyre til disse kampe da det er "creme de la creme" man møder.
God pointe, det havde jeg slet ikke tænkt på. Fans kommer til at punge ud og jeg tænker også, at TV-rettigheder til den liga vil komme til at koste kassen. Viaplay er allerede dyrt og hvis de lander ESL, vil de igen hæve prisen og atter engang, er det os, fansene, der må betale.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Nu har der aldrig været den store tradition i det spanske, for at rejse til udekampe. Det er mere en engelsk ting.

Det store problem i Spanien har jo så været den skæve fordeling af tv penge(den sidste ændring af fordelingsnøglen hjalp lidt).
Med den her yderligere økonomiske doping, hvordan skal man så glæde sig over en sejr mod eks. Betis? Den er der sgu ikke meget mes que un club over.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

ladislau skrev:
man apr 19, 2021 9:31 am
Nu har der aldrig været den store tradition i det spanske, for at rejse til udekampe. Det er mere en engelsk ting.

Det store problem i Spanien har jo så været den skæve fordeling af tv penge(den sidste ændring af fordelingsnøglen hjalp lidt).
Med den her yderligere økonomiske doping, hvordan skal man så glæde sig over en sejr mod eks. Betis? Den er der sgu ikke meget mes que un club over.
Kommer du hellere ikke til at skulle, hvis ligaerne ender med at smide de hold ud som er en del af Super League, hvilket er en helt fair trussel pt.., og nok med til at få en dialog igang i mellem parterne.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster