10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Lopezzz skrev:
lør apr 10, 2021 11:51 pm
Kan vi vinde de næste 8 kampe plus cdr finalen??
Jep

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Koeman er taktisk udmanøvreret igen. Sørgeligt, når nu Real egentlig spiller som en pose nødder i det meste af kampen.

FdR skylder en klasse kamp i de her store kampe, jeg synes han bliver ved med at falde igennem. Ter Stegen ligeså, sløj kamp. Dembélé! Nej, nej, nej, nej, nej, nej. Det holder bare ikke. Grizmann, nej, nej. Busquets, skuffende, bare skuffende, fuck nej. Skuffende at alle dem, der egentlig skal levere, bare bliver ved med at falde igennem. Udover Messi, så er det vel kun Mingueza, der leverer på det niveau, som man må forvente i sådan en kamp. Midtbanen falder igennem i den grad, mens forsvaret gør det overraskende godt og det er bestemt ikke deres skyld at man ikke står med de tre point.

Jeg er efterhånden rasende over at Koeman ikke spiller med Puig. Den kamp havde været guf for ham i de små områder, der skulle spilles i. Pedri gør det fornuftigt, men er overmatchet på fysikken i dag og mangler den sidste finesse på bolden. FdR magter ikke at spille så tæt på mål, når der spilles i så små rum, som der spilles i, i dag.

Manglen af Fati begynder dertil for alvor at gøre rigtig ondt. Der er ingen, udover Messi, der har den kynisme, det skal til for at sætte den i kassen og vi får nu endnu en kamp, som viser med alt tydelighed, hvem der magter opgaven, og hvem der ikke gør. Hvor er det skuffende, bare skuffende.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
lør apr 10, 2021 11:45 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:43 pm
Cadiz eller Betis. Der skal det ske...
Argh. De har også Bilbao ude og Villarreal samt Sevilla hjemme. Der er masser kampe de kan smide point i.
Min fornemmelse er bare at det skal ske snart og inden den allersidste del. Plus mod hold de ikke regner for så meget. De har kvast alt, når de har mødt hold man forventede de kunne tabe til. Hele sæsonen.!

Men jeg hepper på din optimisme!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »



:roll:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
lør apr 10, 2021 11:23 pm
Lopezzz skrev:
lør apr 10, 2021 11:18 pm
Nederlaget til puta må være tegn på at Xavi bliver vores træner i næste sæson
Det tror jeg ikke på. Jeg tror Koeman får en sæson mere. Som minimum.
Ikke at jeg har været kæmpefan af ham, men det begynder at pege den anden vej og tror man på meldinger fra omklædningsrummet, skulle spillerne også være glade for ham.
Men jeg vil anbefale ham at stoppe. Han har ikke imponeret i de store kampe siden han kom.
Vi vandt kun mod Sevilla i CDR og udekampen mod Juventus. That's it. Plus vi sejler mod de mindre hold og sjældent dominerer en hel kamp.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Lopezzz skrev:
søn apr 11, 2021 12:08 am
Dytrax skrev:
lør apr 10, 2021 11:23 pm
Lopezzz skrev:
lør apr 10, 2021 11:18 pm
Nederlaget til puta må være tegn på at Xavi bliver vores træner i næste sæson
Det tror jeg ikke på. Jeg tror Koeman får en sæson mere. Som minimum.
Ikke at jeg har været kæmpefan af ham, men det begynder at pege den anden vej og tror man på meldinger fra omklædningsrummet, skulle spillerne også være glade for ham.
Men jeg vil anbefale ham at stoppe. Han har ikke imponeret i de store kampe siden han kom.
Vi vandt kun mod Sevilla i CDR og udekampen mod Juventus. That's it. Plus vi sejler mod de mindre hold og sjældent dominerer en hel kamp.
Ud med Koeman, ind med Frank de Boer. Så skal du fandme se resultater.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:57 pm
Piquénbauer skrev:
lør apr 10, 2021 11:45 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:43 pm
Cadiz eller Betis. Der skal det ske...
Argh. De har også Bilbao ude og Villarreal samt Sevilla hjemme. Der er masser kampe de kan smide point i.
Min fornemmelse er bare at det skal ske snart og inden den allersidste del. Plus mod hold de ikke regner for så meget. De har kvast alt, når de har mødt hold man forventede de kunne tabe til. Hele sæsonen.!

Men jeg hepper på din optimisme!
De har smidt point til real soc (x2), Valencia, Villarreal og atm. Så det ved jeg nu ikke helt.

Vi må se - det bliver spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hver eneste sæson spiller vi 38 kampe hvor vi er op imod de spanske dommere og VAR.
Intet har ændret sig i det her lorte spanske land siden Franco tiden.
Det spanske styre vil hellere ikke tillade at Catalonien løsriver sig.
Det er op ad bakken år efter år.
RM vil ikke engang ligge i top 5 hvis VAR og dommerne var retfærdige
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



Er der en der kan fortælle mig hvorfor casemiro ikke får direkte rødt for at slå ud efter manzanos hånd? Eller i det mindste sit andet gule i den situation?

Man kan snakke om at det havde været et mirakel hvis vi var kommet tilbage i går men det sande mirakel var at han fik et rødt kort. Jeg kan ikke huske at have set en spiller slippe afsted med så meget som casemiro. Og nej her mener jeg ikke at alle dommere er på hans/Reals side. Det er bare utroligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Og nej her mener jeg ikke at alle dommere er på hans/Reals side. Det er bare utroligt.
Isoleret set, er det underligt, at han ikke indkasserer direkte rødt for det der. Jeg er med på, at en dommer skal vurdere hver enkelt situation, men Manzano er typen der kunne finde på at give kort, udelukkende fordi en spiller trækker vejret forkert.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Med hensyn til Koeman..,

Hvad er jeres holdning til ham som træner og det fortsatte virke i klubben. Skal han blive eller skal vi se os om efter en ny træner?

I starten af sæsonen, syntes jeg det var svært at se hvad han ville og udskiftningsstrategien forstod jeg slet ikke, men jeg er blevet mere positivt stemt overfor ham, men er ikke helt sikker på, om jeg er solgt på ham som træner endnu.
Hvis man skal tro på rygterne, er spillerne meget glade for ham og han har også givet de unge masser af spilletid, hvilket er et klart plus.

Jeg er, med andre ord, uafklaret og er egentlig tilfreds med Koeman, men ville heller ikke sørge i månedsvis, hvis vi fik en ny træner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Han har ikke været god til de store kampe. Men det kan ærlig talt have ligeså meget at gøre med en lidt random trup hvor han samtidig ikke har kunne få de spillere han ville have.

For mig at se er vi i gang med et generationsskifte og de unge får en masse tillid/spilletid. Det er det vigtigste imo. Derfor må han gerne blive en sæson til mens han samtidig får de spillere han gerne vil have.

Med det sagt så ville jeg ikke græde over at Xavi kom til klubben til sommer...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Er her dagen derpå, godt nok lidt depri over den udvikling i går. Et X havde ikke afgjort mesterskabet, men det havde været et gevaldigt boost for vores halv unge trup og et bump på Reals motorvej af perfekte resultater...

Og Manzano...når vi ikke er overlegne, får det bare betydning! Har i hvert fald set tilsvarende dømt.

Næste weekend mangler de Casemiro, nacho, måske Varane(?). Ramos, måske Lucas (skade) og måske Valverde (skade). Dertil Liverpool i benene!
Selvom det er Getafe, der aldrig skaber problemer for dem, MÅ det være en form for udfordring at mangle så mange!?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider sgu ikke fokusere så meget på real. Vi skal starte med selv at vinde vores kampe og så må vi se hvad de gør. Og der kan vi jo starte med at rive sæsonens første pokal hjem i næste weekend.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Har set det MB str 40 gange her til morgen. Der overspilles, men det gør folk jo ofte, også når de får str. Der ER i hvert fald klar berøring og Mendy laver en forseelse.

Iturralde G mener også der var str! :?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster