10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Nu skal fokusset være på CdR finale. Vind der og så tanke noget selvtillid og tro på, at ligaen kan ende hos en.
Senest rettet af Kubala lør apr 10, 2021 11:11 pm, rettet i alt 2 gange.

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 11:07 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:02 pm
Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 10:58 pm
Ligaen er der, men afhænger af andre hold nu. Så længe man mentalt ikke går ned, så kampen om ligaen ikke overstået. Real er ikke gode. Barca sad på anden halvleg. Dum opstilling i første halvleg kombineret med alt for meget overivrighed. Man spillede mere tålmodigt i anden halvleg og med en bedre opstilling.
Ved godt at Real i princippet bare skal smide 2 point. Kan bare ikke huske en sæson som mester med nederlag i begge classicos :sad:

Kæft han er træls at høre på ham i studiet!!
Jeg er så ligeglad med, om man slår Real eller ej i denne sæson. Så længe ligaen ender hos Barca, så er det underordnet. Det bliver dog svært. Barca er afhængige af andre. Håber bare, at man mentalt ikke går ned. Vinder man sine kampe, så bliver ligaen rigtig tæt.
Det jeg siger er bare at det plejer at følges ad.


Håber ikke det her sidder for meget i dem før copaen!!

Mikkel
Indlæg: 85
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mikkel »

Svært at vinde mod et solidt Real hold. Især når så mange spillere ikke præsterer på højeste niveau. Der er ingen der topper idag, mange falder nærmest igennem.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Hvis vi får Copaen, så er denne sæson acceptabel og langt bedre end da vi stod med en anden præsident.

Alle hold er stadig elendige, så det hele er åbent endnu. City tabte til Leeds i dag... I fodbold sker der mærkelige ting, og det ville være mærkeligt hvis Barca vinder noget som helst denne sæson. Så lad os fæstne os lidt ved håbet om en titel trods alt. Selve kulturen med Laporta i spidsen skabes ikke over én nat.

Altid træls at tabe til de hvide møg køtere - Men vores dominans over dem kunne heller ikke vare evigt. Heldigvis er de stadig ligeså svingende som altid, så med mange runder igen er intet afgjort.
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:10 pm
Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 11:07 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:02 pm
Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 10:58 pm
Ligaen er der, men afhænger af andre hold nu. Så længe man mentalt ikke går ned, så kampen om ligaen ikke overstået. Real er ikke gode. Barca sad på anden halvleg. Dum opstilling i første halvleg kombineret med alt for meget overivrighed. Man spillede mere tålmodigt i anden halvleg og med en bedre opstilling.
Ved godt at Real i princippet bare skal smide 2 point. Kan bare ikke huske en sæson som mester med nederlag i begge classicos :sad:

Kæft han er træls at høre på ham i studiet!!
Jeg er så ligeglad med, om man slår Real eller ej i denne sæson. Så længe ligaen ender hos Barca, så er det underordnet. Det bliver dog svært. Barca er afhængige af andre. Håber bare, at man mentalt ikke går ned. Vinder man sine kampe, så bliver ligaen rigtig tæt.
Det jeg siger er bare at det plejer at følges ad.


Håber ikke det her sidder for meget i dem før copaen!!
Jeg er ikke så overtroisk. Og jeg orker heller ikke tjekke, om der har været nogle sæsoner, hvor det var en undtagelse, altså at et af holdene tabte begge El Clasicos og alligevel endte med ligaen.

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Et lille lys. Moriba!! Han har noget. Gemmer sig ikke og provokerer gerne Modric hvis det er!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7158
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:15 pm
Et lille lys. Moriba!! Han har noget. Gemmer sig ikke og provokerer gerne Modric hvis det er!
Moriba er fandme spændende og sikke en skam, at han ikke havde marginalerne med sig til slut, da han klaskede den på pinden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes sgu der er flere “lys”. Ikke nødvendigvis fordi de spillede godt men man gav ikke op. Jeg frygtede kort inde i anden halvleg at man stoppede med at spille men det var ikke tilfældet. Der blev kæmpet for det og de unge fik rejst sig efter en noget nervøs første halvleg.

1 point op til real med 8 runder igen. Atm i krise og en intern kamp på hjemmebane. Og en cdr finale i næste weekend. Det er sgu fint med mig i en sæson som vi ALLE troede var slut i dec.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Ham med den grimme blazer er en kæmpe idiot

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Nederlaget til puta må være tegn på at Xavi bliver vores træner i næste sæson
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 11:13 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:10 pm
Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 11:07 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:02 pm
Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 10:58 pm
Ligaen er der, men afhænger af andre hold nu. Så længe man mentalt ikke går ned, så kampen om ligaen ikke overstået. Real er ikke gode. Barca sad på anden halvleg. Dum opstilling i første halvleg kombineret med alt for meget overivrighed. Man spillede mere tålmodigt i anden halvleg og med en bedre opstilling.
Ved godt at Real i princippet bare skal smide 2 point. Kan bare ikke huske en sæson som mester med nederlag i begge classicos :sad:

Kæft han er træls at høre på ham i studiet!!
Jeg er så ligeglad med, om man slår Real eller ej i denne sæson. Så længe ligaen ender hos Barca, så er det underordnet. Det bliver dog svært. Barca er afhængige af andre. Håber bare, at man mentalt ikke går ned. Vinder man sine kampe, så bliver ligaen rigtig tæt.
Det jeg siger er bare at det plejer at følges ad.


Håber ikke det her sidder for meget i dem før copaen!!
Jeg er ikke så overtroisk. Og jeg orker heller ikke tjekke, om der har været nogle sæsoner, hvor det var en undtagelse, altså at et af holdene tabte begge El Clasicos og alligevel endte med ligaen.
Statistisk er det i hvert fald et minus for Barca.

Men altså, alt kan selvfølgelig i princippet ske..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan sgu godt lide Koeman. Han gider ikke bruge sin tid på pis efter sådan en kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Tilbage i december var man helt ude af ligaen og der var ingen tro på nogle trofæer. Nu står man i en CdR finale og ligaen er stadig inden for rækkevidden, matematisk. Man skal tro på det til det sidste. Holdet skal.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7158
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
lør apr 10, 2021 11:18 pm
Nederlaget til puta må være tegn på at Xavi bliver vores træner i næste sæson
Det tror jeg ikke på. Jeg tror Koeman får en sæson mere. Som minimum.
Ikke at jeg har været kæmpefan af ham, men det begynder at pege den anden vej og tror man på meldinger fra omklædningsrummet, skulle spillerne også være glade for ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster