10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

De var bare klogere.

Fuldkommen elendig indstilling fra start.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

FCBSOCI skrev:
lør apr 10, 2021 10:55 pm
Hvordan kan der kun være lagt fire minutter til. Der gik vel et par minutter bare med at skifte dommerens udstyr. Og RM’s målmand brugte 30 sekunder på at tage målspark. Utroligt at han fik lov. Braithwaite bliver flået omkuld, så det er straffe.
Ja og der gik 30 sekunder ved sidste frispark da en real spiller sparkede bolden ud til bænken.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Frustrerende kamp. Dårlig 1. halvleg og så er Minguezas afslutning vel nærmest den eneste tilfældighed, der falder ud til vores fordel. Kunne lige så godt være endt 0-0 eller 3-3..
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ligaen er der, men afhænger af andre hold nu. Så længe man mentalt ikke går ned, så er kampen om ligaen ikke overstået. Real er ikke gode. Barca sad på anden halvleg. Dum opstilling i første halvleg kombineret med alt for meget overivrig indstiling. Man spillede mere tålmodigt i anden halvleg og med en bedre opstilling.
Senest rettet af Kubala lør apr 10, 2021 11:00 pm, rettet i alt 2 gange.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Emancipator »

FCBSOCI skrev:
lør apr 10, 2021 10:55 pm
Hvordan kan der kun være lagt fire minutter til. Der gik vel et par minutter bare med at skifte dommerens udstyr. Og RM’s målmand brugte 30 sekunder på at tage målspark. Utroligt at han fik lov. Braithwaite bliver flået omkuld, så det er straffe.

Det her fattede jeg heller intet af. Hans udstyrs kaos tog fra 76-82. wtf

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det vigtigste er at denne kamp ikke ødelægger stemningen i truppen. Vi er godt på vej og intet er slut endnu. Videre!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

* Dommeren var ikke skyld i nederlaget, men hold kæft hvor dømte han til Madrids fordel flere gange - bl.a. at der KUN bliver lagt 4. min. tillægstid, er jo en kæmpe joke. Mindst 8 min. skulle det være.

* Barca tabte UDELUKKENDE pga. Koemans taktiske fejl i første halvleg. Han blæste til angreb fra første minut som om at Barca havde brug for sejren mere end Madrid havde !! Og dermed gav han Madrid mulighed for at udnytte deres styrke: Nemlig deres kontra !!

* Mesterskabet ser utrolig svært ud nu!!! Det bliver jeg bare nød til at sige! A.Madrid kan ligge sig 4 point foran igen med en sejr imorgen. Nu er Barca afhængig af at BEGGE Madrid klubber dummer sig!! Det ser ikke godt ud - der er kun 8 kampe tilbage, og Barca har flere sværre udebane kampe, hvorimod R.Madrids kampprogram er langt nemmere!!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 10:58 pm
Ligaen er der, men afhænger af andre hold nu. Så længe man mentalt ikke går ned, så kampen om ligaen ikke overstået. Real er ikke gode. Barca sad på anden halvleg. Dum opstilling i første halvleg kombineret med alt for meget overivrighed. Man spillede mere tålmodigt i anden halvleg og med en bedre opstilling.
Ved godt at Real i princippet bare skal smide 2 point. Kan bare ikke huske en sæson som mester med nederlag i begge classicos :sad:

Kæft han er træls at høre på ham i studiet!!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »



Første gang siden 07/08-sæsonen, at de vinder begge liga Clásico - og første gang siden 70'erne de vinder 3 i træk. Det er alligevel lidt vildt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:02 pm
Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 10:58 pm
Ligaen er der, men afhænger af andre hold nu. Så længe man mentalt ikke går ned, så kampen om ligaen ikke overstået. Real er ikke gode. Barca sad på anden halvleg. Dum opstilling i første halvleg kombineret med alt for meget overivrighed. Man spillede mere tålmodigt i anden halvleg og med en bedre opstilling.
Ved godt at Real i princippet bare skal smide 2 point. Kan bare ikke huske en sæson som mester med nederlag i begge classicos :sad:

Kæft han er træls at høre på ham i studiet!!
Han er SÅ træls. Får lyst til at snitte i mig selv.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Irriterende at få ret når resultatet er imod Barca :mad:

Mesterskabet er væk nu, og vi fortjener heller ikke at vinde det alligevel :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Sluk for ham.

Det var en freak kamp i en freak sæson. Der er simpelthen ikke grund til at gå ned over det her gutter. Det er lort at tabe til real men sæsonen lever i høj grad stadig.

Første opgave: Vind cdr i næste weekend!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:02 pm
Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 10:58 pm
Ligaen er der, men afhænger af andre hold nu. Så længe man mentalt ikke går ned, så kampen om ligaen ikke overstået. Real er ikke gode. Barca sad på anden halvleg. Dum opstilling i første halvleg kombineret med alt for meget overivrighed. Man spillede mere tålmodigt i anden halvleg og med en bedre opstilling.
Ved godt at Real i princippet bare skal smide 2 point. Kan bare ikke huske en sæson som mester med nederlag i begge classicos :sad:

Kæft han er træls at høre på ham i studiet!!
Jeg er så ligeglad med, om man slår Real eller ej i denne sæson. Så længe ligaen ender hos Barca, så er det underordnet. Det bliver dog svært. Barca er afhængige af andre. Håber bare, at man mentalt ikke går ned. Vinder man sine kampe, så bliver ligaen rigtig tæt.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Dytrax skrev:
lør apr 10, 2021 11:03 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 10, 2021 11:02 pm
Kubala skrev:
lør apr 10, 2021 10:58 pm
Ligaen er der, men afhænger af andre hold nu. Så længe man mentalt ikke går ned, så kampen om ligaen ikke overstået. Real er ikke gode. Barca sad på anden halvleg. Dum opstilling i første halvleg kombineret med alt for meget overivrighed. Man spillede mere tålmodigt i anden halvleg og med en bedre opstilling.
Ved godt at Real i princippet bare skal smide 2 point. Kan bare ikke huske en sæson som mester med nederlag i begge classicos :sad:

Kæft han er træls at høre på ham i studiet!!
Han er SÅ træls. Får lyst til at snitte i mig selv.
Jeg slukker altid for nedtakt, når Barca har tabt. Orker ikke at høre på de “Kloge Åger”.

Hvor var det bittert, at vi ikke scorede til sidst. Skuddet på overlæggeren skulle bare have siddet 5 cm. lavere, så var kampen endt 2-2. Lad os håbe, at RM’s deltagelse i CL koster i ligaen...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/4 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

3 Clasico sejr i træk til Real og målscore på 7:2.
Tak til vores dejlige forsvar samt Messi som ikke har scoret i sidste 8 Clasicos :eek:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster