Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Matthijs de Ligt wants to move to Barça and regrets not moving to the Catalan Club in 2019. However, Juventus does not want to sell the player. [Gerard Romero/RAC1]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn apr 04, 2021 9:09 pm
Matthijs de Ligt wants to move to Barça and regrets not moving to the Catalan Club in 2019. However, Juventus does not want to sell the player. [Gerard Romero/RAC1]
Har han ikke også Raiola... :?

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Antimadridista skrev:
søn apr 04, 2021 9:33 pm
Dytrax skrev:
søn apr 04, 2021 9:09 pm
Matthijs de Ligt wants to move to Barça and regrets not moving to the Catalan Club in 2019. However, Juventus does not want to sell the player. [Gerard Romero/RAC1]
Har han ikke også Raiola... :?
Jo, så han skal vel have en 40 mil som tillæg for hans tilstedeværelse...

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Nå, det er er alligevel ikke det hele man skal tro, når det kommer til økonomi? Det husker vi lige.
Men dit postulat gik på, hvorvidt vi kunne holde trit med verdens eliten, hvis vi passede på Nordmanden. Løgn eller ej, så er det vel umuligt for Pep at tiltrække klasse spillere, hvis ikke de signer Haaland anywho?

Som jeg har forklarer før, er det nemlig dyrere, og mere risiko fyldt at bruge en milliard nu kontra næste transfervindue.
Til gengæld er der ikke noget, til hindring for en ny hypet verdensklasse spiller er på markedet næste år.
Det er der nemlig som regel. Så kan vi købe Messis afløser, når han skal afløses. Vi har ikke lige råd til to af dem pt.

Italienerne er heller ikke i nærheden af den samme gæld som os. Inters gæld er ved at kvæle dem. Den er lidt over halvdelen af vores, og deres omsætning lidt under det halve.
Procentmæssigt er de værre stillet end os, men vi mangler ikke alverden.
Et hold som ifølge den Italienske presse også er presset pga gæld; juve, det har ca den samme fordeling som os.

Vores problem mht til gæld, som alle andre. Er den procent del af omsætningen det koster.
Hvis vi skal håbe på at betale under ti pct af vores omsætning på 840 mil, med en gæld 1,1 miliard, så skal vi jo betale 30 år, til en vanvittig lav rente..
Vi afskriver altså så reelt spillere i over tyve år plus efter de er stoppet her. Problemet er ydermere, at det endda er et skøn maleri, for skal jo have et real kredit låns rente, hvis vi skal under ti procent, hvor gælden ikke gør ondt som du siger. Det koster altså stadig rigtig mange penge i rigtig mange år.
HVIS vi kan få ALT udsat, ellers koster det endnu flere penge.

Jeg går ikke amok over noget. Slet ikke mht næste år.
Det jeg stejler over er at bruge pengene nu, menhvis han prøver at tørre det af på en transfer frit vindue næste år, så er jeg klar på et venskabeligt væddemål om hvorvidt han husker det.
Mon ikke der dukker en unik mulighed op, hvor vi kan få en helt speciel spiller, som vi bliver nødt til at bruge de ekstra midler på, men det er uden tvivl en god investering...
Vi skal også lige have på det rene, at det her er noget du vælger at spekulere i. Jeg vælger at calle bullshit.

Fair nok, du påpeger hvad der er spekulativt generelt, men alt hvad du håber og tror Laporta kan forhandle sig til af aftaler. Det er helt og holdent spekulativ, og som tidligere nævnt tryller det ikke penge frem. De er brugt og skal betales. Det kan potentielt afværge vi falder dybere.

Den midlertidige præsident meldte ud, at underskuddet var på 266 mil and running.
Nu siger Laportas Revision 350. For de 86 millioner i difference dækker vi minus for resterende måneder, Messis KOMMENDE løn, tab på spillersalg og et køb af Haaland.
Laporta må virkelig en mirakelmager, eller også er det ikke det hele man skal tro på mht økonomi

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Der kommer ikke rigtigt noget spændende ud af det her. Jeg lærer i hvert fald ikke det store og der bliver kørt i ring.

Vi må se hvad det ender med og om vi snart bliver præsenteret for mere troværdigt data.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Så vidt jeg erindrer har der på intet tidspunkt været tale om en signing af Haalands far eller agent. Så deres krav bør man vel bare se bort fra. Hvis Haaland har brug for en agent, bør han lønne vedkommende, akkurat som vi andre aflønner de revisorer, advokater, tandlæger, babysittere og cykelsmede, vi har brug for, for at vi kan koncentrere os om det, vi lever af.

I øvrigt har jeg ikke hørt noget om Haalands mors krav - det er vel et eller andet sted også hendes søn ... og hun vil vel næppe nøjes med garn til en norsk sweater og et par brugte ski.

Hvis Haaland rigtigt gerne vil spille i Barca, så skal man vel tilbyde ham, at det kan man måske godt arrangere - og at han kan få xx mio for det.

Og hvis han ikke er interesseret i dét, så kan han sikkert finde en anden klub.

Det er et faktum, at han har scoret en masse mål, og at der er en masse hype omkring ham. Men det gør det jo ikke nødvendigt at vi køber ham. Vi har pt. et godt og meget spændende hold med en masse store talenter - og ser vi bort fra CL kan det stadig nå at blive en absolut godkendt sæson. Næste sæson er Fati klar igen og så har vi faktisk ganske meget at skyde med - det er jo ikke fordi vores næste sæson står og falder med den der norske tranlampe. Vi står ikke og mangler ham desperat, bare fordi han har haft en god sæson i den østrigske liga og har klaret sig godt i det første år i Dortmund.

Den tid, hvor man købte spillere, fordi man kunne, og fordi "ellers gør de andre det" er slut. RM's galacticos var en vanskabning. Det kørte ud af en forkert tangent.

Barca skal spille som Barca - vi skal købe spillere, som, man antager, kan tilpasse sig holdets spillestil og bidrage til kollektivet. Udvælgelseskriteriet skal ikke være, at de gør det godt på et andet hold.
Senest rettet af PeterPedal man apr 05, 2021 5:31 pm, rettet i alt 1 gang.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Men alle spilleres agenter får jo et beløb, det er der ikke noget nyt eller anderledes i. Men at hans far skal have x antal millioner er jo helt skudt. Håland selv skal jo nok også have en sign-on bonus.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Men så må man jo slå en streg i sandet og sige, at det er nye tider, og at klubberne betaler deres rådgivere og spillerne betaler deres rådgivere. Og spillernes forældre kan finde sig et arbejde :-)

Det er så fucked op med de der mellemmænd, som ikke er "in it for the football" - og et eller andet sted skal skruen uden ende have en ende ...
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Except for Koeman, no one in Barça wants Depay. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Norbit skrev:
fre apr 02, 2021 5:22 pm
Jeg er ikke fan af at Hålands agent er Mino Raiola.. Han er et svin uden lige. Hvis prisen på Håland er 150 mio, så husk at Mino også vil kræve 30 mio.. (ligesom alle andre spiller handler han har været involveret i)..

Hvis det var op til mig, så ville jeg droppe Håland af den simple årsag : Raiola. Lige så snart spilleren bliver blandt en af verdens bedste eller det går holdet rigtig godt, vil han gå til medierne og skabe postyr. Han vil presse en voldsom løn ud til ham (her snakker jeg på sigt) og ikke forlænge kontrakt for at presse os. Håber at Laporta ikke falder for alle de finter.
Havde glemt at nævne hans far.

Videre med ham. Vi har ikke brug for Haaland eftersom han er så grådig, eller omgivet af grådige folk.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Er Raiola ikke agent for Fati? Eller var det noget jeg drømte.

Edit: Fatis agent er Jorge Mendes.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona will listen to offers for Konrad de la Fuente this summer with several clubs in Spain and Germany interested in the United States winger. Barça would prefer a permanent sale to a loan, although they want to include a buyback option in any potential deal. [ESPN]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
fre apr 09, 2021 2:22 pm
Barcelona will listen to offers for Konrad de la Fuente this summer with several clubs in Spain and Germany interested in the United States winger. Barça would prefer a permanent sale to a loan, although they want to include a buyback option in any potential deal. [ESPN]
Vi må ikke bare miste ham sådan. Der skal som minimum en klausul til. Noget Real har været ret gode til (Hakimi, Carvajal, Ødegaard, Kubo, Vallejo, etc.)
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça's dressing room would love the return of Neymar, who was on the verge of renewing his contract at PSG a couple of weeks ago. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Dytrax skrev:
fre apr 09, 2021 4:30 pm
Barça's dressing room would love the return of Neymar, who was on the verge of renewing his contract at PSG a couple of weeks ago. [Mundo Deportivo]
Det er imponerende så meget MD ved om omklædningsrummets holdning til diverse ting og sager.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster