5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af Paulinho15 »

FC Barcelona - Real Valladolid
La Liga
5. april - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af Lopezzz »

Nu kommer den afgørende del af sæsonen hvor der er ikke plads til fejl. En fejl og så er det slut
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af Piquénbauer »

De mangler stort set hele deres hold... Kampen skal bruges til at få gange i holdet igen efter pausen. Det bliver fedt at se dem igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af Antimadridista »

Bliver helt sikkert en kamp vi tager alt for let på.. :|

Kunne være ret fedt med en tidlig Barca scoring!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af Antimadridista »

Efter Atleticos fald igen, er jeg sku endnu mere nervøs før i morgen....

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af PuyolErGud »

Med Valladolids coronaomgang in mente, burde det ikke gå galt, men vi skal stadig gøre arbejdet færdigt og fortsætte med samme udtryk som inden pausen! Og så er min største frygt, at Messi og De Jong får et dumt gult kort, hvis de spiller dagens kamp. Jeg forestiller mig, at i hvert fald Messi starter inde, men måske bliver taget ud efter en lille time, når vi forhåbentligt er foran komfortabelt nok.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af Ba sai luo na »

Det ville være fint for mig hvis de begge startede på bænken.

Barca bør kunne vinde den kamp uden Messi, ellers står det sgu skidt til for fremtiden

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af Antimadridista »

Sandheden er bare stadig, at Messi er en ualmindelig stor del af styrken på holdet. Spares Jong også, vil rigtig mange af de stærke, driftige, konstruktive elementer være væk. Messi skal i hvert fald helst starte. Er jeg også rimelig sikker på han gør.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af PeterPedal »

Ret beset bør vi kunne løse den opgave uden Messi og De Jong ... og han vi ikke, kan de komme på nanen efter en times tid, hvis det er nødvendigt. Ingen grund til at risikere en karantæne lige op til el Clasico.

(Kommer selvfølgelig også an på, hvilken dommer det er )
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af EasyBuddhist »

Messi kommer med garanti til at at spille. Han har ikke spillet i to uger og han er nødt til at holde sig skarp frem mod næste weekend, ellers bliver det jo tre uger uden kamp. Han spiller det meste af kampen i aften, uden at satse for meget i nærkampene. De Jong er en anden sag. Han har spillet tre landskampe, så reelt set behøver han ikke spille. Jeg tror dog han starter inde og får en halvleg. I øvrigt, tror jeg ikke, der bliver sparet spillere, eller bliver givet chancer resten af sæsonen. Det er a-holdet fra nu af, da man ikke har de ekstra CL kampe at forholde sig til.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af Dytrax »

Vil gerne se Konrad på banen i aften.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af Kubala »

Man kunne godt spare på De Jong. Araujo, Mingueza og Lenglet burde kunne klare det. Ellers er der også Umtiti. Messi burde starte, og jeg tror også, at han kan undgå gult. Det er lidt dumt, at de ikke trak gult i sidste kamp, eller at De Jong i det mindste ikke gjorde. De kan ikke gå resten af kampene uden at få et gult. Lige nu havde det være oplagt, at de begge faktisk sad ude, når Valladolid er så svækkede.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af PeterPedal »

EasyBuddhist skrev:
man apr 05, 2021 12:32 pm
Messi kommer med garanti til at at spille. Han har ikke spillet i to uger og han er nødt til at holde sig skarp frem mod næste weekend, ellers bliver det jo tre uger uden kamp. Han spiller det meste af kampen i aften, uden at satse for meget i nærkampene. De Jong er en anden sag. Han har spillet tre landskampe, så reelt set behøver han ikke spille. Jeg tror dog han starter inde og får en halvleg. I øvrigt, tror jeg ikke, der bliver sparet spillere, eller bliver givet chancer resten af sæsonen. Det er a-holdet fra nu af, da man ikke har de ekstra CL kampe at forholde sig til.
Lad Messi sidde på bænken og længes efter at spille bold - så skal du se bold-sult og festfyrværkeri i næste weekend
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Valladolid

Indlæg af EasyBuddhist »

PeterPedal skrev:
man apr 05, 2021 5:35 pm
EasyBuddhist skrev:
man apr 05, 2021 12:32 pm
Messi kommer med garanti til at at spille. Han har ikke spillet i to uger og han er nødt til at holde sig skarp frem mod næste weekend, ellers bliver det jo tre uger uden kamp. Han spiller det meste af kampen i aften, uden at satse for meget i nærkampene. De Jong er en anden sag. Han har spillet tre landskampe, så reelt set behøver han ikke spille. Jeg tror dog han starter inde og får en halvleg. I øvrigt, tror jeg ikke, der bliver sparet spillere, eller bliver givet chancer resten af sæsonen. Det er a-holdet fra nu af, da man ikke har de ekstra CL kampe at forholde sig til.
Lad Messi sidde på bænken og længes efter at spille bold - så skal du se bold-sult og festfyrværkeri i næste weekend
Ja, det kunne man tro, men sådan virker det ikke rigtig med Messi, som har det bedst med at spille hver gang. Derudover så kommer han jo for langt væk fra kamp formen, hvis han ikke spiller. Det havde været noget andet, hvis han også havde spillet landskampsbold.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster