Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Mon ikke der kommer kommer folk på campen uden milliard transfers. Hvis de kan og må komme. Vi aner jo ikke hvilket indtjenings grundlag vi har næste år.Pengene derimod er jo brugt.

Der var rekord omsætning, men de sorte tal fra driften blev oftest røde efter transfers. Eller havde gælden jo ikke stille og roligt vokset sig større.
Vi afviklede ikke gæld mens renten har været historisk lav.
Tværtimod har vi været dårlige til betale, hvilket koster højere renter.
Økonomi styring har været en by i Rusland.

Nu har vi et betragteligt milliardbeløb i gæld, som i stigende grad vil være en hæmsko for driften.
Fortsætter vi den her kurs, og vi skal refinansiere med en stigende rente, så er det katastrofalt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Måske, måske ikke. Jeg ved dog at alt bliver meget nemmere når man kan kalde sig en topklub. Større sponsorater, flere tv-penge, cl-penge, tilskuere osv. Haaland vil være en investering i fremtiden og det kan jeg som sådan godt forstå hvorfor man er interesseret i. 100+ mio i en spiller nu der kan være i klubben i en årrække.

Og ja gælden blev ikke afviklet fornuftigt men hvorfor skulle den ikke kunne blive det med et konkurrencedygtigt hold på lavere lønninger? Og et ungt hold som ikke vil kræve de samme køb fremadrettet? Post-Covid burde vi sagtens kunne komme tilbage til samme omsætninger og det med en markant mere fornuftig økonomisk situation i forhold til lønninger osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

The decision has been made and the club will support coach Ronald Koeman's desire to sign Memphis Depay, who is out of contract in June. Barça's move for Depay will not be dependent on their interest in Erling Haaland following this week's meeting with the Borussia Dortmund striker's agent and father.

Depay's arrival, a request first made by Koeman last summer, will lead to the exit of Martin Braithwaite, as the Lyon man will take on his role. [SPORT]

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Drømme scenariet for mig ville være følgende: Smid Griezmann afsted til Paris SG og læg en 100 mio. oveni og få Mbappe !!

Griezmann er franskmand, som PSG gerne ser i klubben. Samtidig har Mbappe 1 år tilbage af sin kontrakt, hvilket gør ham billigere end normalt. Desuden er Mbappe gode venner med Dembele fra landsholdet, så mon ikke han kan fristes at komme til Barca.

Mon ikke det kan lade sig gøre?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Lur mig, om Mbappe ikke skriver under med PSG? Måske ikke til sommer, men næste sommer. De venter bare på at presse PSG maksimalt, så de kan få den kontrakt, de ønsker. Der skal virkelig ske noget vildt, før Mbappe skifter(til en klub, der er virkelig stærke og dominerer europæisk, især mht. cl og kan give en kæmpe kontrakt). Hvorfor skulle han til Real f.eks.? Hvad har Real, som PSG ikke har? Har Real bedre muligheder for at vinde CL? Kan de betale mere?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Og PSG sælger sgu ikke til os. Barto har ødelagt det for os mht. dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og mbappe er en turd med en klam udstråling. Han stinker af psg med en smule real oveni... Føj.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Det er da nemt, at se de sportslige perspektiver i Halland.
Der er altid nogle gode perspektiver, og så tager vi økonomien bagefter. Det har vi mere eller mindre gjort i dr 30 år jeg har fulgt Barca. Selv efter en konkurs nu her.
Problemet er at vi aldrig rigtig får taget de økonomiske forholdsregler, for der kommer altid nye sportslige perspektiver.

Det med at forbruge sig ud af problemerne kræver jo stadig man tjener mere, end man bruger, ellers udskyder man jo problemet anywho.
Vi har jo ikke en oliestat i baglommen. Gælden forsvinder ikke. Den bliver tværtimod en større og større del af driften.

Hvis vi ikke kan være en topklub uden at køre i kontinuerligt minus, så er det jo ikke holdbart længden.
Når det minus er milliarder, så er det heller ikke holdbart på den korte bane.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Altså hvis vi får lønnen markant ned og samtidig får “forretningen” tilbage på pre covid niveau så kan jeg vitterligt ikke se problemet. Vi vil stå i en rigtig fin situation og vi vil kunne afdrage på gælden som forventet. Også selvom haaland bliver hentet.

Det er det jeg forventer. Fra næste sæson er der fans tilbage på stadion og det vil automatisk betyde 150 mio mere på bankkontoen. Og så har vi en stadionnavn der også skal sælges. Vi står ikke i den bedste situation men jeg tror på at vi kommer igennem det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Kubala skrev:
fre apr 02, 2021 1:45 pm
Lur mig, om Mbappe ikke skriver under med PSG? Måske ikke til sommer, men næste sommer. De venter bare på at presse PSG maksimalt, så de kan få den kontrakt, de ønsker. Der skal virkelig ske noget vildt, før Mbappe skifter(til en klub, der er virkelig stærke og dominerer europæisk, især mht. cl og kan give en kæmpe kontrakt). Hvorfor skulle han til Real f.eks.? Hvad har Real, som PSG ikke har? Har Real bedre muligheder for at vinde CL? Kan de betale mere?
Den eneste grund jeg kan se til at Mbappe ville skifte er for at få mere konkurrence for at bevise at han er lige så god i en bedre liga, for lad os være ærlige ligue 1 er en farmer liga.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Piquénbauer skrev:
fre apr 02, 2021 2:40 pm
Altså hvis vi får lønnen markant ned og samtidig får “forretningen” tilbage på pre covid niveau så kan jeg vitterligt ikke se problemet. Vi vil stå i en rigtig fin situation og vi vil kunne afdrage på gælden som forventet. Også selvom haaland bliver hentet.

Det er det jeg forventer. Fra næste sæson er der fans tilbage på stadion og det vil automatisk betyde 150 mio mere på bankkontoen. Og så har vi en stadionnavn der også skal sælges. Vi står ikke i den bedste situation men jeg tror på at vi kommer igennem det.
Kunne være rart hvis du bare én gang ville underbygge alle de her kommentarer, for du har tydeligvis misset noget omkring klubbens økonomi. Hvordan skal lønnen nedbringes? Hvem skal væk? Og hvilken løn forventer du man kan hente verdens mest hypede spiller til? Hvordan ved du, der kan afdrages på gælden?

Barca skal igennem en rekonstruktion, det er efterhånden beskrevet utallige gange. De spanske klubbers konkurrenceevne har vel aldrig været værre - og Barca er gældsmæssigt dårligst stillet. Det kører heller ikke for Real, men de har trods alt ikke enorme lønninger på samme måde, og der kommer desværre et nyt attraktivt stadion inden længe. Vi er altså sat lidt ud af dansen, indse det dog..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det er så fedt at du bliver ved med at skrive “vi” om Barca og “de” om real.

Og du har selvfølgelig ret i at jeg ikke uddyber det jeg skriver - jeg forventer at de fleste barcafans følger med i hvad der sker omkring klubben. Det omfatter blandt andet at man har sat sig en smule ind i laportas valgløfter/planer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Haha, altså de valgløfter som er sagt af en politiker, der skulle vinde et valg? Modtaget.

Så giver dine input jo meget bedre mening.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Skal du ikke ind og skrive noget mere om hvordan fanden Barca dog kunne finde på at ansætte barto igen?!?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Det er altid nemt at gå efter manden, når man ikke evner at underbygge sine indlæg. Men jeg venter tålmodigt, guldkornene står jo i række fra din side :clap:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster