Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

EasyBuddhist skrev:
søn mar 21, 2021 9:41 pm
Egentlig en hård kamp for B-holdet mod Atletico´s banemænd i CdR, selvom de dominerede stort og burde have vundet. Der manglede den sidste intensitet og risikovillighed på den sidste tredjedel af banen i dag og det blev lidt rodet til tider, æv.
Ja, de fortjente mere end uafgjort - selvom det var tæt på at gå galt til sidst:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barcelona B

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
søn mar 21, 2021 9:59 pm
EasyBuddhist skrev:
søn mar 21, 2021 9:41 pm
Egentlig en hård kamp for B-holdet mod Atletico´s banemænd i CdR, selvom de dominerede stort og burde have vundet. Der manglede den sidste intensitet og risikovillighed på den sidste tredjedel af banen i dag og det blev lidt rodet til tider, æv.
Ja, de fortjente mere end uafgjort - selvom det var tæt på at gå galt til sidst:
Nogen har vist Oblak den redning inden straffesparket haha
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
man mar 22, 2021 12:24 am
kklaus skrev:
søn mar 21, 2021 9:59 pm
EasyBuddhist skrev:
søn mar 21, 2021 9:41 pm
Egentlig en hård kamp for B-holdet mod Atletico´s banemænd i CdR, selvom de dominerede stort og burde have vundet. Der manglede den sidste intensitet og risikovillighed på den sidste tredjedel af banen i dag og det blev lidt rodet til tider, æv.
Ja, de fortjente mere end uafgjort - selvom det var tæt på at gå galt til sidst:
Nogen har vist Oblak den redning inden straffesparket haha
Ja, det var en fremragende redning, men det vel næsten også det eneste de havde, så det havde sgu været en kold spand vand at gå i omklædningsrummet med. Generelt har Peña været super godt spillende i de kampe, han stået.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »



Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Antimadridista »

Har ikke lige fulgt så meget med i de lavere rækker i år. Ved et hurtigt kig, ser det lidt uoverskueligt ud.! Barca b er videre til næste oprykningsfase ik!? Her skal de slutte blandt de 2-3 bedste for at gå videre til noget playoff!? X antal runder??

Har jeg sådan ca ret :glad: ?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Antimadridista skrev:
søn mar 28, 2021 12:11 pm
Har ikke lige fulgt så meget med i de lavere rækker i år. Ved et hurtigt kig, ser det lidt uoverskueligt ud.! Barca b er videre til næste oprykningsfase ik!? Her skal de slutte blandt de 2-3 bedste for at gå videre til noget playoff!? X antal runder??

Har jeg sådan ca ret :glad: ?
Sådan ca - jeg kan ikke lige finde en bedre forklaring, men der er lidt om formatet her:
https://en.wikipedia.org/wiki/2020%E2%8 ... i%C3%B3n_B
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Piquénbauer »

Collado forlænget til 2023 og rykkes op på førsteholdet fra næste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons mar 31, 2021 3:13 pm
Collado forlænget til 2023 og rykkes op på førsteholdet fra næste sæson.
Smukt! Så må vi se om han lejes ud eller om han bliver en del af førsteholdstruppen. Men i kan godt glæde jer til at se ham, for han er en fantastisk fodboldspiller. Jeg mener i øvrigt at der var en option på to år indbygget i hans kontrakt og det er nok den, man har aktiveret. Optionen var dog skruet sådan sammen at han automatisk skulle rykkes op, hvis den blev udløst.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af SantJordi »

Piquénbauer skrev:
ons mar 31, 2021 3:13 pm
Collado forlænget til 2023 og rykkes op på førsteholdet fra næste sæson.
Dejlig nyhed. Bliver spændende at følge. Trincão må dog græmme sig lidt.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Drake »

Fint med forlængelse til Collado, ser dog ikke et stort talent i ham, men hellere satse på ham end Trincao, som jeg heller ikke ser et stort talent i.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Drake skrev:
ons mar 31, 2021 8:13 pm
Fint med forlængelse til Collado, ser dog ikke et stort talent i ham, men hellere satse på ham end Trincao, som jeg heller ikke ser et stort talent i.
Han er et super talent på det tekniske område. Tiden vil vise om, han har det der skal til for at begå sig i Barca, men nu får han muligheden og det er fedt. Trincao og Collado har nogle af de samme kompetencer, med også nogen, hvor de slet ikke overlapper, så den ene udelukker ikke den anden. En ting er sikkert og det er at Collado har en fremragende karriere foran sig La liga, det er jeg slet ikke i tvivl om, så vi skal nok komme til at nyde ham i fremtiden alligevel, hvis det ikke går i Barca.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af Drake »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 31, 2021 8:21 pm
Drake skrev:
ons mar 31, 2021 8:13 pm
Fint med forlængelse til Collado, ser dog ikke et stort talent i ham, men hellere satse på ham end Trincao, som jeg heller ikke ser et stort talent i.
Han er et super talent på det tekniske område. Tiden vil vise om, han har det der skal til for at begå sig i Barca, men nu får han muligheden og det er fedt. Trincao og Collado har nogle af de samme kompetencer, med også nogen, hvor de slet ikke overlapper, så den ene udelukker ikke den anden. En ting er sikkert og det er at Collado har en fremragende karriere foran sig La liga, det er jeg slet ikke i tvivl om, så vi skal nok komme til at nyde ham i fremtiden alligevel, hvis det ikke går i Barca.
Jeg synes ingen af dem er hurtig eller effektiv nok i deres driblinger, til at være et super talent, men håber jeg tager fejl.

Hvad synes du er de største forskelle på de to så? jeg synes det minder rigtig meget om hinanden.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barcelona B

Indlæg af EasyBuddhist »

Drake skrev:
ons mar 31, 2021 8:49 pm
EasyBuddhist skrev:
ons mar 31, 2021 8:21 pm
Drake skrev:
ons mar 31, 2021 8:13 pm
Fint med forlængelse til Collado, ser dog ikke et stort talent i ham, men hellere satse på ham end Trincao, som jeg heller ikke ser et stort talent i.
Han er et super talent på det tekniske område. Tiden vil vise om, han har det der skal til for at begå sig i Barca, men nu får han muligheden og det er fedt. Trincao og Collado har nogle af de samme kompetencer, med også nogen, hvor de slet ikke overlapper, så den ene udelukker ikke den anden. En ting er sikkert og det er at Collado har en fremragende karriere foran sig La liga, det er jeg slet ikke i tvivl om, så vi skal nok komme til at nyde ham i fremtiden alligevel, hvis det ikke går i Barca.
Jeg synes ingen af dem er hurtig eller effektiv nok i deres driblinger, til at være et super talent, men håber jeg tager fejl.

Hvad synes du er de største forskelle på de to så? jeg synes det minder rigtig meget om hinanden.
Collado minder mere om en type som David Silva. En bold der klistrer til fødderne, fremragende afleveringer, kort, lang, indlæg, bolde i dybden, overblik og playmaker egenskaber og så dribler han rigtig fint. Trincao er mere direkte i sit spil og løber gerne i dybden. Der hvor de minder om hinanden er at de begge har deres udgangspunkt i højresiden og kan trække ind på midten og således både kan spille kantangriber og midtbane. Dertil afslutter de begge rigtig godt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster