21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Man kan ikke undgå at tænke, at var effektiviteten indtruffet lidt før, så havde vi smasket PSG......

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Dytrax skrev:
man mar 22, 2021 12:16 am
Lopezzz skrev:
man mar 22, 2021 12:15 am
Mit ønske er opfyldt med alle de unge spillere vi bruger. Vi skulle have gjort det i sidste sæson men den gang havde ledelsen andre planer (at køre klubben ud af spor).

Puig mangler stadigvæk at spille flere minutter fordi han kan nemt blive afgørende for os.
F.eks i dag skulle Koeman smide ham på banen noget før.

Nu kommer den skide landsholdspause hvor spillerne risikerer at blive skadet og mister rytmen. Håber ikke at det sker men chancen er stor.

Dejligt med et stor sejr som vil skuffe mange madridister der står op tidlig i morgen og tjekker resultatet inden de tager på arbejde :grin:
Gid deres mandag må føles uendelig :mrgreen: :lol:
Deres mandag føles umiddelbart lang hvis man vurderer ud fra deres forum:
Nuujj hvor er det træls. Barcelona smadrer R.Sociedad (et top 5 hold) på udebane!! Det ser ikke godt ud før el-classico.

De har fået defensiven på plads med deres 3-mands-bagkæde og kommet mere balance i offensiven.

Deres fremtid ser også god ud :( Nedenstående er deprimerende læsning, så du advaret:

* 20-årig Dest kan blive verdensklasse back om nogle år.

* 23-årig De Jong er ofte en fremragende defensiv playmaker.

* 18-årig Pedri kan blive deres nye Iniesta.

* 18-årig Ansu Fati er måske verdensstørste talent under 20 år.

* 23-årig Dembele er yderst giftig når han rammer sin form.

* 20-årig Eric García bliver formentlig erhvervet gratis (fra City), og har potentielle til verdensklasse centerback.

* 22-årig Araujo (som R.Madrid også tidligere var ude efter) viser stor potentielle i forsvaret.

* 21-årig Puig har været lidt svingende, men kan sagtens blive fremtidens mand på midtbanen. Har tidligere været udråbt som La Masia's helt store talent.

* 21-årig Trincão er et talent, som nærmest hele fodbold europa var ude efter sidste sommer, og han viser også tegn på stor potentielle i angrebet.

* 18-årig Ilaix Moriba, er udråbt som den "nye Pogba", grundet sin fysik, højde og teknik. Kan blive fremtidens midtbane stjerne.

Ja, det er deprimerende at Barcelona besidder hele 10 potentielle stjerner til fremtiden :(
:clap: :clap: :clap:
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

De er bange. Man kan både se det i et indlæg som det der men det skinner også tydeligt igennem når diverse brugere lige skal have Barca "ned på jorden".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Kan vi på en eller anden måde arrangere, at Koeman har fødselsdag den 10. april?
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

RM er også i store vanskeligheder. Modric (35 år), Ramos (34 år), Kroos (31 år), Benzema (34 år) fylder fortsat rigtigt meget på det hold, og deres unge spændende spillere er ikke for alvor integreret / slået i gennem (Ødegaard, Vincius, Rodryogo, Jovic).

Jeg tror, at man har mødt Zidanes begrænsning - der bliver stringent spillet på den driftsikre stamme, mens problemet blot bliver skubbet ud i fremtiden (Valverde style).

RM står overfor en kæmpe opgave..., mens Koeman virkeligt har flyttet noget på afhængighedsgraden af den gamle garde i Barcelona i år . Pique, Alba, Busq og Messi er fortsat vigtige spillere, men de fylder langt fra på samme niveau, som de fire ovenstående (selvfølgelig minus Messi - på trods tror jeg faktisk, at RM ville mangler Benzema mere (17 af 49 mål), end vi vil mangle Messi (23 af 67 mål)).

Ps. I øvrigt lidt foruroligende, at vores sikre kort i De Jong og Ter Stegen var ved at servere to mål til RS i går.. ellers en super præstation, hvor RS ikke fik meget mulighed for at komme frem i banen. Endnu en solid defensiv indsats med en defensiv quatet, der trods alt kunne være stærkere (De Jong ude af position; Busq med åbenlyse begrænsninger; Mingueza fortsat relativt uprøvet på dette niveau og Lenglet, der har haft en noget ustabil sæson) - med andre ord endeligt en taktik/formation, der imødekomme de individuelle begrænsninger, der trods alt fortsat er tilstede i truppen. Omstillingen understreger for mig at se også, hvor meget den optimerede strukturelle organisation betyder for offensiven.
Senest rettet af Madameskrald man mar 22, 2021 12:55 pm, rettet i alt 4 gange.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Barca er ligeså afhængige af Messi, som Real er af Benz, hvis altså man udelukkende kigger på mål i ligaen. 17 ud af 49 giver 34,69%, altså står Benz for 34,69% af målene i ligaen for Real. 23 ud af 67 giver 34,32%, det vil sige, at Messi står for 34,32% af målene i ligaen for Barca.

Men ja, Real har selvfølgelig også deres problemer. Aldrende spillere og talenter, der ikke har forløst potentialet endnu.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg lå i sengen og nød bare kampen inden jeg skulle i seng.. Kæft hvor er det rart at se den måde vi spiller bold på..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Hvordan synes I Braith klarede sit indhop i aftes?

Jeg synes ikke, at han bør fortsætte efter sommerpausen og jeg håber, at vi får en fuldblodsangriber fra øverste hylde.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Det er svært at sige, hvad han kunne gøre på de der 15 min(man var også foran med 1-5, da han kom ind). Det bliver spændende at se, hvad man gør her til sommer. Det er ikke sikkert, at man kan komme af med ham, hvis man f.eks. vil af med ham, eller for den sags skylden også andre spillere, som man vil af med.

Og ja, hvis man får en fuldblodsangriber, så kan jeg slet ikke se, hvad man skulle bruge MB til.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster