21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Dytrax skrev:
søn mar 21, 2021 11:58 pm
En lidt åndet detalje, men Griezz smilede, da han gik ud og jeg synes, at det vidner lidt om mentaliteten på holdet nu. Eller måske fødselsdagsdrengen bare var glad i låget
Det bemærkede jeg også. Det lader i det hele taget til, at han er en god mand at have i omklædningsrummet.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Jeg glæder mig i øvrigt til, at Ansu vender tilbage og overtager Dembélés plads på holdet. Lidt kynisme vil klæde vores spil.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Ganske enkelt fremragende. Længe siden det har set så godt ud

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jep, Koeman skal have ros. Han har fundet noget, der virker. Der er bedre balance på holdet, både defensivt og offensivt. Nu må vi se, hvordan holdet gør det mod Atleti og Real. Måske glipper mesterskabet, men kan man vinde mod Real og Atleti, så ville det være positivt ift. næste sæson.
Senest rettet af Kubala man mar 22, 2021 12:14 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

DeanCassady skrev:
man mar 22, 2021 12:03 am
Jeg glæder mig i øvrigt til, at Ansu vender tilbage og overtager Dembélés plads på holdet. Lidt kynisme vil klæde vores spil.
Helt enig og det drive, Ansu kommer med, er virkelig også fedt.

Sikke en stamme af unge spillere vi har.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Griezmann: “I think it’s Koeman’s turn to buy the drinks tonight. After the work we’ve put in, we deserve it.”

"sometimes we don’t score the chances up front: sometimes it’s me, sometimes it’s Ousmane, sometimes it’s ... Martin."

"Everything has been very fluid. It was a great game."

"What I want the most is to be on the pitch and help my teammates."

"Dest's brace? Everyone here is scoring goals for Barcelona. Everyone has to play with a positive mind and any player has to make a difference. We are a group and we try to achieve big goals."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Min fornemmelse er, at vi ikke rigtig har noget at miste. Håber spillerne har det lidt på samme måde..? INGEN havde forventet noget i denne sæson, som det har forløbet, indtil for et par måneder siden!!

Fortrøstningsfuld :glad:

BlerimA
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre feb 01, 2019 1:41 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af BlerimA »

For mig at se så er det et meget mere samlet og harmonisk hold vi har lige nu. Spillerne er glade, og det kan man tydeligt se på spillet. Uanset om vi vinder La liga eller ej, så er denne sæson vellykket på så mange andre parametre, at det er acceptabelt. Fremtiden ser lys ud, og vi har fået nye unge spillere som kæmper røven ud af bukserne for logoet på trøjen!💪🏼

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Mit ønske er opfyldt med alle de unge spillere vi bruger. Vi skulle have gjort det i sidste sæson men den gang havde ledelsen andre planer (at køre klubben ud af spor).

Puig mangler stadigvæk at spille flere minutter fordi han kan nemt blive afgørende for os.
F.eks i dag skulle Koeman smide ham på banen noget før.

Nu kommer den skide landsholdspause hvor spillerne risikerer at blive skadet og mister rytmen. Håber ikke at det sker men chancen er stor.

Dejligt med et stor sejr som vil skuffe mange madridister der står op tidlig i morgen og tjekker resultatet inden de tager på arbejde :grin:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
man mar 22, 2021 12:15 am
Mit ønske er opfyldt med alle de unge spillere vi bruger. Vi skulle have gjort det i sidste sæson men den gang havde ledelsen andre planer (at køre klubben ud af spor).

Puig mangler stadigvæk at spille flere minutter fordi han kan nemt blive afgørende for os.
F.eks i dag skulle Koeman smide ham på banen noget før.

Nu kommer den skide landsholdspause hvor spillerne risikerer at blive skadet og mister rytmen. Håber ikke at det sker men chancen er stor.

Dejligt med et stor sejr som vil skuffe mange madridister der står op tidlig i morgen og tjekker resultatet inden de tager på arbejde :grin:
Gid deres mandag må føles uendelig :mrgreen: :lol:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Rigtig god kamp hele vejen, fra første til sidste fløjt. Dejligt vi ikke har de der perioder med hovedløst spil. Koeman har fundet en opskrift som han bare skal køre videre med. Araujo istedet for Lenglet eller Mingueza og så er bagkæden på plads.

Hvem bemærkede ivrigt Moribas "kig væk" aflevering til Messi ved det sidste mål. Jeg er sku fan af den knægt. Han tør nogle ting som andre ikke gør. Jeg tror at han kan blive lidt bedre end Pogba.

Lækker kamp at slutte weekenden på.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »



Flest dueller vundet (8) trods kun 25 minutter på banen! :thumbup:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

kklaus skrev:
man mar 22, 2021 12:30 am


Flest dueller vundet (8) trods kun 25 minutter på banen! :thumbup:
Der går ikke længe før han spiller fast på det her hold. Nøj han kæmper røven ud af bukserne. Er der en grund til at alle talenterne pludselig bare blomstre i denne sæson? Har vi vitterlig ikke haft nogle der har været gode nok de sidste par år? Det virker som om at de bare alle er på vej op nu. Vi har stadig en del talenter som ikke er kommet ind i varmen endnu: Konrad, Collado, Pena, Gavi, og venstre backen.

Vi skal nærmest kun rense ud af Coutinho, Umtiti, Pjanic, Matheues, Neto, Braithwaite og så spille med vores egne drenge.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Derfor var kampen i dag vigtig! Nu kører det og jeg tror simpelthen ikke nogen kan stoppe Barca mere i denne sæson :clap:

Hvor er det dog en vild forvandling holdet har været igennem i denne sæson og lige nu er det nærmest ligegyldigt, hvem der bliver sat ind. De unge gør det fremragende, den ene efter den anden og de gamle finder deres klasse frem. Det er virkeligt et solidt opsving, de har gang i, sådan! Respekt til Koeman, han har virkelig haft de nosser, som man har manglet siden Enrique.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/3 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Pyh, jeg var helt nervøs for at jeg havde drømt de 6 mål. Engang i 2010. Jøsses, hvor var det smukt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster