Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Martin...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Jeg er så meget på Griezmanns hold. Jeg undrer mig over, at der er sp mange Barcafans, der bare hader ham. Og at redaktøren på den her blog mener, han ikke har slået til i Barca: https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... zmann.html jvf den her artikel.

Lad os lige se lidt på fakta:

- Griezmann har haft en vanvittig god start på 2021. Han er på 17 goal contributions i 18 kampe, vel og mærke med flest kampe hvor han er indskiftet eller udskiftet. Det er vanvittig flot.

- Over denne sæson er det KUN Messi og Benzema, der har flere goal contributions i La Liga (over alle turneringer: CL, CdR, Supercuppen, La Liga).

- Han har scoret 28 mål og lavet 16 assist på under 2 sæsoner i klubben. Vel og mærke med væsentligt færre spilleminutter end Messi, og end Suarez og Neymar havde, da de var i klubben.

- Han har som den eneste spiller de sidste 2 sæsoner scoret i samtlige turneringer.

- Han er årsagen til at Barca er i ClR finalen med kongekampe i turneringen.

- Han har spillet på det svageste Barcahold de sidste 15 år, ude af position i en klub i opløsning. Han har fundet sig i det meste og blevet svinet til af fans. Alligevel holder han hovedet højt og hjælper de yngste spillere ind på holdet, bakker dem op, bliver ved med at støtte Messi (da det var sværrest for ham) og kæmper defensivt som ingen af de andre angribere.

I mine øjne er det fuldstændigt vanvittigt at sælge ham nu. Han har aldrig været bedre og vigtgere for klubben, hverken socialt eller sportsligt. Hvis man ikke ved, at det ofte tager de her offensive stjerner 1-2 år at fungere på Barca hold, så har man ingen historisk fornemmelse for klubben. Og hvis man ikke kan se Griezmanns kvaliteter og at de langt overstiger Dembeles, Coutinhos, Trincaos, Dybalas og ja nutidens Suarez, så mener jeg ikke, man ser objektivt på ham, men har dømt ham ude på forhånd. Sidst vil det være latterlig dårlig forretningsmæssigt at sælge ham nu.

Med andre ord: Griez skal blive, og gerne 4 år mere. Han er en super type, der skaber sammenhold og holdånd, scorer, assisterer, erobrer, kæmper og vinder.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBWAL skrev:
ons mar 17, 2021 10:06 pm
Jeg er så meget på Griezmanns hold. Jeg undrer mig over, at der er sp mange Barcafans, der bare hader ham. Og at redaktøren på den her blog mener, han ikke har slået til i Barca: https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... zmann.html jvf den her artikel.

Lad os lige se lidt på fakta:

- Griezmann har haft en vanvittig god start på 2021. Han er på 17 goal contributions i 18 kampe, vel og mærke med flest kampe hvor han er indskiftet eller udskiftet. Det er vanvittig flot.

- Over denne sæson er det KUN Messi og Benzema, der har flere goal contributions i La Liga (over alle turneringer: CL, CdR, Supercuppen, La Liga).

- Han har scoret 28 mål og lavet 16 assist på under 2 sæsoner i klubben. Vel og mærke med væsentligt færre spilleminutter end Messi, og end Suarez og Neymar havde, da de var i klubben.

- Han har som den eneste spiller de sidste 2 sæsoner scoret i samtlige turneringer.

- Han er årsagen til at Barca er i ClR finalen med kongekampe i turneringen.

- Han har spillet på det svageste Barcahold de sidste 15 år, ude af position i en klub i opløsning. Han har fundet sig i det meste og blevet svinet til af fans. Alligevel holder han hovedet højt og hjælper de yngste spillere ind på holdet, bakker dem op, bliver ved med at støtte Messi (da det var sværrest for ham) og kæmper defensivt som ingen af de andre angribere.

I mine øjne er det fuldstændigt vanvittigt at sælge ham nu. Han har aldrig været bedre og vigtgere for klubben, hverken socialt eller sportsligt. Hvis man ikke ved, at det ofte tager de her offensive stjerner 1-2 år at fungere på Barca hold, så har man ingen historisk fornemmelse for klubben. Og hvis man ikke kan se Griezmanns kvaliteter og at de langt overstiger Dembeles, Coutinhos, Trincaos, Dybalas og ja nutidens Suarez, så mener jeg ikke, man ser objektivt på ham, men har dømt ham ude på forhånd. Sidst vil det være latterlig dårlig forretningsmæssigt at sælge ham nu.

Med andre ord: Griez skal blive, og gerne 4 år mere. Han er en super type, der skaber sammenhold og holdånd, scorer, assisterer, erobrer, kæmper og vinder.
Spørgsmålet for mig er nok mere, om andre kan gøre det bedre. Mange gange er Griezmann slet ikke til at se på holdet. Men jeg er enig i at økonomisk, vil det være en dårlig handel at sælge ham i det her marked, medmindre, man kan få oppe omkring de 100 mio euro for ham og det bliver svært.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Lopezzz »

Vi har stadigvæk ikke vundet nogen titler siden hans ankomst og det skyldes meget hans manglende udfordring mod målet. Han udfordrer aldrig selv og derfor scorer han meget sjældent. Når han får bolden i angrebet han spiller den straks tilbage i banen uanset hvor han befinder sig. Han skaber meget lidt men defensivt er han god nok.
Trincao, Dembele, Fati og Suarez sigter straks efter målet. De skaber tit chancer på eget hånd og skyder på målet lige så snart de kan.
Griezz arbejder nok som en hest men uden de store resultater. Målet var at han skal bombe løs for Barca men det blev ikke til noget i 2 lange år.
Han sagde også at han kom til Barca for at lære ny spillestil og udvikle sig endnu mere men det går fucking langsomt.
Hvad skal vi med ham når Fati vender tilbage?
Jeg vil hellere have en ung og sulten angriber i stedet for
MDCCCXCIX

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Nej, ingen titler, men det er ikke hans fejl. Setien brugte ham ikke i de afgørende kampe, men lod ham sidde ude. Og det var faktisk netop under Setien, det hele resultatmæssigt røg i vasken!!! Det kunne jo også nævnes, at han scorede udebanemålet mod napoli - noget Suarez og Messi har haft meget svært ved. Og i år lavede han 2 i Supercup-finalen, og han må siges ta have en vigtig finger med i at Barca er nået finalen i CdR!!!

Og ifht hans goal contribution er det sgu en meget god statistik af en spiller, der "ikke søger målet". Og så kunne man jo undre sig over, at Trincao og Dembele, som du nævner som mere målsøgende og chnaceskabende, ikke får lavet målene. Min pointe er jo netop, at hans data er gode (nok). Og selvom en anden bruger skriver, at det kunne være bedre, så er det vel kun Messi 2021, man ikke kan sige det om.

Jeg vil gerne vædde med, at det kun bliver bedre herfra med Griez. Og jeg vil gerne vædde med, at Aguero ikke bliver en nøglespiller. Jeg kan sket ikke se, hvad man skal med ham, nu man har solgt Suarez. Men både Dempay og Aguero er jo mere Braithwaithe erstatninger, og som du skriver, er det nok mere Fati, han skal måles mod. Eller Dembele. Og der mener jeg så, at Fati er væsentligt stærkere end Dembele på samtlige parametre. Og at et angreb med Fati, Griezmann, Dempay og Messi, med Trincao og Konrad som indskiftede, er stort set optimalt. Barca har ikke scoringsproblemer. grunden til, vi ikke ligger først, er forsvaret. Ikke i 2021, men i det ufatteligt ringe år 2020.

At sige Griezmann er usynlig i kampene er i mine øjne langt ude. Jeg synes ofte, han er en af banen 3-4 bedste og mest synlige spillere. Han er tålmodig, og forsøger ofte at holde bolden i egne række tog spile chancen stor. I kampen mod PSG gav han 2 kongeassists, som desværre ikke blev udnyttet (den ene helt fri til Dembele, som jeg mener bare brænder ALT for mange vigtige).

Lad os se, om ikke han klarer resten af sæsonen her godt!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af EasyBuddhist »

Det handler jo ikke kun om data, men om hvordan Barca spiller. Jeg synes ikke han passer ind, ikke i forhold til hvilken stjerne han burde være på banen qua hans transfersum og løn. Jeg ville bytte ham med Lautaro til enhver tid, da jeg er sikker på, hele holdet ville blive bedre med ham. Så kan man kalde det hårdt eller at sige, det ikke er hans skyld at Barca spiller som de gør. Det er fuldkommen korrekt, det falder tilbage på Bartomeu og den sportslige ledelse, som hentede ham. Det ændrer ikke på at jeg ser ham som en klods om benet, det meste af tiden. Jeg kunne forestille mig en håndfuld klubber, hvor han ville gøre langt mere gavn end hos Barca.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Jeg er enig i, at Griezmann har haft grå perioder, hvor han simpelthen ikke kunne finde ind på det her hold. Men min pointe er, at de perioder dels kom i decideret nedtursperioder for hele holdet, og at både Griezmann og holdet fungerer langt bedre nu - faktisk er jeg ret oppe at køre over, hvor godt det her superunge hold spiller. Og hvor godt de ældre spiller med dem - fx Busquet, som jeg synes har haft en fantastisk periode her de sidste mdr, men også Messi og Alba og Griezmann.

Når nu arbejdet med at implementere et dyrt indkøb endelig bærer frugt, og Griezmann fungerer, så lad os da for guds skyld ikke nulstille og begynde forfra med et nyt sats som fx Martinez (som altså også svinger i kvalitet, og hvis stats ikke er væsentligt bedre end Griezmanns for denne sæson - er det en ekstra GC, han har?).

Dembele derimod, han er en spillemæssig blindgyde i mine øjne. Han tager en udfordring, og så mister han bolden. Det sker for tit og det sker for farlige steder. Han er i mine øjne ofte det svage led på det hold, men så lige når man sidder og ryster på hovedet, så brager han den ind. Så klart et potentiale, me for mange fejl og mangler, og det skal stoppe snart, ellers er han ved at nærme sig flop-status i mine øjne. Shit hvor har han været dyr, fx mod Liverpool, men også mod PSG og andre afgørende kampe med brændte direktører.

Jeg er overbevist om, at mange Barcafans og kommentatorer har sat Griez i bås - dels pga den åndssvage "the decision" video (som bare var den værst tænkelige optakt til et skifte), og dels fordi han havde et ringe 2020 /ligesom resten af holdet - men Griez formåede heller ikke at løfte holdet ud af krisen). Men giv manden en chance nu - han er altså comitted til det her projekt, og han bidrager med meget.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Madameskrald »

Jeg er enig i, at Griezman primært bør bedømmes på det seneste halve år, hvor der har været rimeligt styr på organisationen. Her har han isoleret set gjort det fint.

Hertil at det er mange, der misser alt det andet, som han bidrager med - udover mål. Han er eksempelvis ekstremt vigtig i genpresset - som bør være en nøgle parametre i holdets defensive indsats/struktur (jf. vi har set meget bedre ud med flere på midtbanen i 3-5-2 formationen, og her havde Griezman altså en kæmpe aktie i PSG kampen qua hans store arbejdsradius - han spillede reelt mere midtbane end angriber i den kamp; nogen der ved, hvor man finder heatmaps?).

I den perfekte verden skiftede vi Griezman med en dribleversion med større målnæse, men så er jeg ret sikker på, at vi mister noget på arbejdsindsats / defensiv organisation.

Jeg ser ham lidt som Benzema i RM m. Ronaldo på holdet - Benzema fik også drøje hug for ikke at score nok, og fik aldrig tilstrækkeligt ros for det bidrag til Ronaldos præstationer, som han havde en kæmpe aktie i.

Griezman ligger i høj grad og kompensere for, at midtbanen og defensiven ikke kan bære defensiven selv (og dermed også indirekte for, at flere af hans offensive fæller ikke bidrager tilstrækkeligt kvantitativt/kvalitativ til defensiven) - det vil selvfølgelig gå udover hans offensive bidrag. Pt. har han fået en slags Pedro rolle på holdet - det hårdtarbejdende led i frontkæden, og hans offensive indsats bør alle dage vurderes ud fra hans taktiske rolle (og ikke at han qua transfersum og løn burde brænde ligaen af).

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Super indsigtsfuldt skrevet, Madameskrald :thumbup: jeg er meget enig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Lopezzz »

FCBWAL skrev:
tors mar 18, 2021 8:58 am
Jeg er enig i, at Griezmann har haft grå perioder, hvor han simpelthen ikke kunne finde ind på det her hold. Men min pointe er, at de perioder dels kom i decideret nedtursperioder for hele holdet, og at både Griezmann og holdet fungerer langt bedre nu - faktisk er jeg ret oppe at køre over, hvor godt det her superunge hold spiller. Og hvor godt de ældre spiller med dem - fx Busquet, som jeg synes har haft en fantastisk periode her de sidste mdr, men også Messi og Alba og Griezmann.

Når nu arbejdet med at implementere et dyrt indkøb endelig bærer frugt, og Griezmann fungerer, så lad os da for guds skyld ikke nulstille og begynde forfra med et nyt sats som fx Martinez (som altså også svinger i kvalitet, og hvis stats ikke er væsentligt bedre end Griezmanns for denne sæson - er det en ekstra GC, han har?).

Dembele derimod, han er en spillemæssig blindgyde i mine øjne. Han tager en udfordring, og så mister han bolden. Det sker for tit og det sker for farlige steder. Han er i mine øjne ofte det svage led på det hold, men så lige når man sidder og ryster på hovedet, så brager han den ind. Så klart et potentiale, me for mange fejl og mangler, og det skal stoppe snart, ellers er han ved at nærme sig flop-status i mine øjne. Shit hvor har han været dyr, fx mod Liverpool, men også mod PSG og andre afgørende kampe med brændte direktører.

Jeg er overbevist om, at mange Barcafans og kommentatorer har sat Griez i bås - dels pga den åndssvage "the decision" video (som bare var den værst tænkelige optakt til et skifte), og dels fordi han havde et ringe 2020 /ligesom resten af holdet - men Griez formåede heller ikke at løfte holdet ud af krisen). Men giv manden en chance nu - han er altså comitted til det her projekt, og han bidrager med meget.
Jeg forstår dig godt. Vi er i en helt ny proces og med ny præsident som rigtig mange mennesker og spillere er glad for ser tingene meget bedre ud.
Især de sidste par måneder har vi gjort det fremragende og man kan se mere positiv indstilling fra spillerne og Griez arbejder hårdt for at styrke forholdet mellem spillerne men der er noget der bremser ham.
Jeg tænker hele tiden på Pique og Alba. De to tror at deres lange karriere i klubben har gjort dem til konger så de nyankomne spillere har svært med at bevise deres værd når de er under konstant overvågning.
Det føltes lidt som om de to, muligvis sammen med Messi, har stor indflydelse på træneren og ledelsen. Det sikkert påvirker Griez så han ikke spiller optimalt.
Jeg vil gerne se Griezmann som en leder på holdet men det kommer aldrig til at ske så længe vi har Pique og Alba. De står også i vejen for Araujo, Mingueza, Dest og Firpo som i min øjne er nogle gutter der ønsker at bidrage meget mere og slår deres navn fast i Barca.
Og en tredje ting, jeg kan bedst lide Griez uden den lange hår og den der Hitler overskæg :lol:
Hvis han fjerner det bliver hans synsvinkel meget større plus han vil får mere fart i fødderne :lol: hahahahahahaha

Lad os håbe at sæsonen slutter godt og at Griez vinder vores respekt men jeg er bange for at vi smider alt væk, både ligaen og CDR.
Copa finalen vil slår os ihjel hvis vi ikke løfter pokalen. Spillerne ved at de er under kæmpe pres så det gælder om at holde enorm fokus i hele kampen og være koldblodige foran Bilbaos mål
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Norbit »

Som en del nok ved, så er jeg en af dem som ofte er ude med riven efter Griezmann. Lad mig give min forklaring.

Når jeg tænker på Griezmann, så tænker jeg en dyr angriber som ikke bidrager med det som var hensigten med ham. 120 mio. og 45 mio euro årligt (nr. 2 i klubben). (fun fact: Pjanic tjener det samme som Ter Stegen, Alba og Coutinho).

Griezmann blev købt til at spille en af de tre forreste pladser, hvilket har været fuldkommen forkert castet, jeg føler ikke at han er "god" nok til det. Vi ser for lidt fra ham på de positioner. Jeg er overhovedet ikke solgt af hans statistikker som blev fremlagt tidligere i tråden. Prøv at tjek op hvem målene er faldet i mod (https://www.transfermarkt.com/antoine-g ... ler/125781). Der er to kampe hvor han reelt har reddet point, mod Alaves og Athletic Bilbao. De øvrige mål er faldet i kampe hvor vi har vundet stort.

Jeg savner en angriber / forreste tre, som kan gå ind og gøre en forskel mod hvilken som helst modstander - en som kan aflaste Messi. Griezmann brænder ofte giga chancer. Målet mod Napoli ville være en joke hvis han ikke scorede på den. Jeg tror, at Ansu Fati vil få en stor rolle på holdet, han er ret ligeglad med om modstanderen hedder Valencia, Elche eller Madrid. Han går til dem, er ofte ret træfsikker og er god til at udfordre.

I min optik er Griezmann bare ikke dygtig nok som værende en af de tre forreste for Barca, mens jeg gerne så ham i en rolle ala den mod Huesca - en fremadskudt midtbane. Fra den position tror jeg at vi får meget mere ud af ham. Her kan han dyrke genpresset, tilbageløbet, løb i feltet uden en direkte modspiller holder ham og en vigtig ting som han faktisk er ret god til: det hurtige kombinations spil (noget han ikke får særlig meget ud af som angriber). På den offensive midtbane forventer jeg ikke at han er decideret afgørende, mens jeg tror at han ofte vil kunne overraske med de mange løb han foretager sig. Han er på midtbanen mindre afhængig af de manglende 1-mod-1 kompetencer og bedre stillet med sit spil med fødderne. Og JO, jeg tror godt han kan finde ud af at spille den fremadskudte midtbane - bedre end han vil kunne spille en af de tre forreste pladser.

Det er selvfølgelig ikke Griezmanns skyld at han er havnet i klubben, det må vi takke Bartomeu og Abidal for. Nu hvor han tjener så mange penge og er en af de største stjerner i truppen, skal man/han også accepterer at der stilles høje krav. Ligesom der har været med Villa, Henry, Eto'o, Suarez, Neymar, Pedro, Zlatan, Alexis og hvad de ellers har heddet. Koeman gør klogt i at trække ham et skridt ned på banen, pr. automatik falder forventningerne til ham (målt på mål og assists).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet er bare at kritikken falder fuldstændig til jorden idet griez lige netop har vist at han er god nok. Især siden årsskiftet.

Så kan man have den ene og anden forudindtaget holdning til hvad en angriber skal levere for barca men faktum er at griez er en afgørende spiller og at han spiller en stor rolle i en offensiv der endelig begynder at se god ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

nogen der ved, hvor man finder heatmaps?
Download sofascore appen. Der vil du under opstillingerne kunne se de individuelle spilleres heatmaps.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

Det hele vil jo blive bevist de kommende måneder, som jeg mener vil blive afgørende for Griezmanns skæbne i Barca. Hvis han afgør CdR finalen med en assist eller et mål, hvis han scorer i el Classico eller mod Atletico, så tror jeg han bliver svær at argumentere for som et salgsemne. Men hvis han spiller anonyme kampe i de her afgørende øjeblikke, så vil det blive definerende for hans sæson, og så tror jeg han skippes videre til en klub, hvor hans kvaliteter kan blive sat bedre i spil.

Er der egentlig nogen, der har tænkt i Lyon? Han er jo fra den by (Maconais), og hans familie bor der. Jeg har bare tæt på Depay. Lyon er jo også en fed klub, men måske er det et skridt ned for ham...Ellers vil Juventus være mest oplagt. Selvom jeg ser Griezmann som stærkere end Dybala og derfor et evt byt som dårligt for Barca!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Det hele vil jo blive bevist de kommende måneder, som jeg mener vil blive afgørende for Griezmanns skæbne i Barca. Hvis han afgør CdR finalen med en assist eller et mål, hvis han scorer i el Classico eller mod Atletico, så tror jeg han bliver svær at argumentere for som et salgsemne. Men hvis han spiller anonyme kampe i de her afgørende øjeblikke, så vil det blive definerende for hans sæson, og så tror jeg han skippes videre til en klub, hvor hans kvaliteter kan blive sat bedre i spil.
Sådan der vil jeg overhovedet ikke sætte det op.

Kig i stedet på hvordan holdet spiller offensivt. Er det flydende, kommer vi frem til chancer, presser vi godt osv. Griez' bidrager i langt højere grad til holdet end gennem individuelle stats. Det er det der er hele problemet og det er det folk ikke rigtigt kan/vil se. Derfor ender vi med at han ikke er god 1v1 osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster