Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Antimadridista skrev:
søn mar 14, 2021 6:23 pm
DeanCassady skrev:
søn mar 14, 2021 6:18 pm
Hvis han overtager Braithwaites løn, kan jeg lokkes.

Det vidner til gengæld om, at Messi har besluttet sig for at blive.
Haha ja :glad:

Men kan man stole på det..?
Nej, ikke umiddelbart. AS er - så vidt jeg kan se - de eneste, der melder det.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

DeanCassady skrev:
søn mar 14, 2021 9:39 pm
Antimadridista skrev:
søn mar 14, 2021 6:23 pm
DeanCassady skrev:
søn mar 14, 2021 6:18 pm
Hvis han overtager Braithwaites løn, kan jeg lokkes.

Det vidner til gengæld om, at Messi har besluttet sig for at blive.
Haha ja :glad:

Men kan man stole på det..?
Nej, ikke umiddelbart. AS er - så vidt jeg kan se - de eneste, der melder det.
Jorge Messi mødes med Laporta i morgen, hvor de vil drøfte Messi. Det er i hvert fald hvad rygterne siger og jeg håber, at vi snart får en udmelding, så der også kommer ro dér.
Og så må PSG-sheiken finde noget andet at bruge sine penge på. Han kan jo f.eks. købe Atlanterhavet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Borussia Dortmund will ask for €150m for Haaland this summer. [Bild]
Apropos knaster...
Laporta skal være ualmindeligt kreativ med finanserne, før vi får råd til at trække i spenderbukserne og hente Haaland.


(Men så kan vi tage fætteren, der spiller i den norske liga og bomber mål ind.)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis det er det de kræver så rykker han ikke før 2022 hvor han frikøbs bliver aktiveret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 14, 2021 10:07 pm
Hvis det er det de kræver så rykker han ikke før 2022 hvor han frikøbs bliver aktiveret.
Som var på 75m€?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg tænker at Haaland bliver et spørgsmål om Dortmund formår at kvalificere sig til CL. Hvis de gør, så har de flere muskler til at holde på ham, hvis ikke, så får de meget svært ved at holde på ham. For det første vil han i så fald selv presse på for et skifte og for det andet, vil Dortmund mangle CL millioner.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ma ... -problemer

Jeg vil sgu stadig gerne have lautaro. Haaland er en bedre målscorer men jeg kan bedre lide lautaro som type.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man mar 15, 2021 7:50 am
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ma ... -problemer

Jeg vil sgu stadig gerne have lautaro. Haaland er en bedre målscorer men jeg kan bedre lide lautaro som type.
Jeg kan også godt lide Lautaro. Der er ingen tvivl om at hvis Barca spiller som førhen, så har Lautaro en bedre profil. Messi er dog ikke dominerende på målscoringsområdet, som han har været, så Barca har brug for en ny spiller, der kan score 40+ mål pr. sæson og det tvivler jeg lidt på at Lautaro kan. Messi skule nok lægge sit spil lidt om, hvis Haaland kunne komme til, men ikke meget i forhold til, hvordan de spiller under Koeman og jeg er sikker på at han ville bombe mål ind. På den anden side, Barca får også Fati tilbage og ham skal der også være plads. Ja, Lautaro vil bestemt heller ikke være dårligt og uden corona, havde han nok været der allerede.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
man mar 15, 2021 9:15 am
Piquénbauer skrev:
man mar 15, 2021 7:50 am
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ma ... -problemer

Jeg vil sgu stadig gerne have lautaro. Haaland er en bedre målscorer men jeg kan bedre lide lautaro som type.
Jeg kan også godt lide Lautaro. Der er ingen tvivl om at hvis Barca spiller som førhen, så har Lautaro en bedre profil. Messi er dog ikke dominerende på målscoringsområdet, som han har været, så Barca har brug for en ny spiller, der kan score 40+ mål pr. sæson og det tvivler jeg lidt på at Lautaro kan. Messi skule nok lægge sit spil lidt om, hvis Haaland kunne komme til, men ikke meget i forhold til, hvordan de spiller under Koeman og jeg er sikker på at han ville bombe mål ind. På den anden side, Barca får også Fati tilbage og ham skal der også være plads. Ja, Lautaro vil bestemt heller ikke være dårligt og uden corona, havde han nok været der allerede.
Jeg kan ikke helt følge, hvorfor Lautaro skulle have en bedre profil end Haaland.

Dertil så tror jeg, at det vil være fordelagtigt, hvis vi lagde dagene bag os med en enkelt spiller med 30-40 mål. Det vil være langt mere attraktivt med en række spillere, der kan supplere hinanden og score +15-20 mål hver - jeg vil gerne plædere for et meget fleksibelt udtryk, hvor sæsonen ikke mere eller mindre er skudt til hjørne, hvis den store målprofil er ude med en skade i 2-3 mdr (vi har været urimeligt heldige, at Messi aldrig har været længerevarigt skadet).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/me ... mmeroeveri

Shit. Det burde sgu skræmme folk fra at tage dertil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
man mar 15, 2021 12:09 pm
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/me ... mmeroeveri

Shit. Det burde sgu skræmme folk fra at tage dertil.
Hold da op.
Der er ikke noget at sige til, hvis sikkerheden højnes væsentligt. Tænk, at skulle leve på den måde, under lås og slå. Om det skræmmer folk fra at tage dertil, ved jeg nu ikke, for hvis lønnen, der lokkes med, er høj nok, tror jeg man kan være tilbøjelig til at undervurdere risikoen.

Med hensyn til den debat om Lautaro og Haaland, kunne jeg sagtens se begge i klubben, men sidstnævnte er i min optik den bedre løsning.
Men jeg vil ikke tude mig selv i søvn, hvis vi skulle få Lautaro fremfor Haaland.

Læste i øvrigt tidligere, at Haalands familie vist ikke bryder sig synderligt om, hvis Haaland skulle ende i United. På grund af Keanes voldsomme og karriereafsluttende tackling på Haalands far, back in the day.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

I England har Di Maria været udsat for det samme. Ozil og en holdkammerat var også udsat for et voldsomt gaderøveri. Det burde ikke skræmme fodboldspillere fra at tage til Frankrig eller England, men man er nok nødt til at tænke på sikkerheden, altså gøre sikkerheden bedre for en selv og ens familie, der hvor man bor.
Senest rettet af Kubala man mar 15, 2021 1:08 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Desuden foregår disse hjemmerøverier også i Spanien. Zidane, Morata og Casemiro har blandt andet været udsat for det.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
man mar 15, 2021 10:17 am
EasyBuddhist skrev:
man mar 15, 2021 9:15 am
Piquénbauer skrev:
man mar 15, 2021 7:50 am
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ma ... -problemer

Jeg vil sgu stadig gerne have lautaro. Haaland er en bedre målscorer men jeg kan bedre lide lautaro som type.
Jeg kan også godt lide Lautaro. Der er ingen tvivl om at hvis Barca spiller som førhen, så har Lautaro en bedre profil. Messi er dog ikke dominerende på målscoringsområdet, som han har været, så Barca har brug for en ny spiller, der kan score 40+ mål pr. sæson og det tvivler jeg lidt på at Lautaro kan. Messi skule nok lægge sit spil lidt om, hvis Haaland kunne komme til, men ikke meget i forhold til, hvordan de spiller under Koeman og jeg er sikker på at han ville bombe mål ind. På den anden side, Barca får også Fati tilbage og ham skal der også være plads. Ja, Lautaro vil bestemt heller ikke være dårligt og uden corona, havde han nok været der allerede.
Jeg kan ikke helt følge, hvorfor Lautaro skulle have en bedre profil end Haaland.

Dertil så tror jeg, at det vil være fordelagtigt, hvis vi lagde dagene bag os med en enkelt spiller med 30-40 mål. Det vil være langt mere attraktivt med en række spillere, der kan supplere hinanden og score +15-20 mål hver - jeg vil gerne plædere for et meget fleksibelt udtryk, hvor sæsonen ikke mere eller mindre er skudt til hjørne, hvis den store målprofil er ude med en skade i 2-3 mdr (vi har været urimeligt heldige, at Messi aldrig har været længerevarigt skadet).
Hvis du tænker tilbage på Zlatan dagene, så få du måske et bedre billede af, hvad jeg mener. En stor stjerne der hentes, uden der rigtig er plads til ham. Med Haaland får man en stjerne, med stort S. Man få også en målscorer, med stort M. Hvis man kigger på Dortmund før og efter Haaland, så er deres spillestil lagt helt om, således at det faktisk kun er Haaland, der står for målscoringen. Førhen var målene fordelt over langt flere spillere, ikke at det nødvendigvis er dårligt eller skidt. Barca spiller traditionelt set anderledes end at have en enkelt central målscorer, det selvom holdet har været meget afhængig af Messi de seneste år. Lautaro har langt flere kvaliteter i det opbyggende spil imø og er god til at spille med ryggen mod målet. Han vil derfor passe bedre ind i et angreb med to målscorer på hver sin fløj f.eks Fati og Messi, end Haaland vil gøre. Her vil Fati og Messi´s rolle skulle ændres i retning af skulle assisterende, mere end scorende. Grunden til at jeg godt kan se Haaland i klubben alligevel, er at Messi langt fra er så scorende, som han har været. På den måde vil en Haaland faktisk kunne forlænge Messi´s Barcelona karriere, hvis de formår at finde samspillet frem. Også hvis Messi forvinder, vil Haaland være et godt køb. Den altoverskyggende stjerne forsvinder og man vil have brug for en ny. Den tætteste på at tage over for Messi vil være Dembélé, men han har slet ikke samme målscoringsrate. Fati er stadig det bedste bud vi har på en notorisk målscorer, hvis Messi smutter til sommer og selv han er for nedadgående.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Nu er jeg absolut ikke Haaland ekspert - men jeg ser mange ligheder til Suarez.

Jeg anser ikke rigtigt Haaland som en stjerne - og mere vigtigt, så tænker jeg ikke, at han er tynget heraf både relativt til hans egen indsats eller ifht. medspillere (endnu). Hvilket gav Ibrahimovic nogle issues ifht. i hvert fald Pep.

Han arbejder hårdt - både for sig selv og holdet, er meget alsidig. Ja, Dortmund spiller meget på Haaland, men hans tid i Salzburg viser fint, at han er meget mere alsidig, end han altid får mulighed for at sætte i spil i Dortmund.



Lautaro kan helt sikkert nogle andre ting med bolden, men Haaland har ingen betydelige begrænsninger (måske endda færre end Suarez), så jeg ser ham som en meget mere oplagt kandidat end Lautaro (som jeg heller ikke er ekspert i) - som er dygtig, men han nyder godt af at spille op ad en ægte 9'er i Inter. Jeg tvivler på, at han vil trives super godt med selv at skulle tage kampene i boksen eksempelvis - han trives lidt som Dembele med rum omkring sig, og i Barcelona skal man som 9'er i disse dage have kompetencer mod et lavt stående kompakt forsvar, og der tror/mener jeg, at Haaland har en stor margen til Lautaro.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster