Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Hvis Pjanic ender med at blive solgt for 5-10 eller på en fri må det kandidere til århundredets ringeste handel.
Det svarer så samlet til at man sælger et 22 årligt kæmpetalent og formår at komme ud med et underskud på 20-30 Mill euro. Imponerende ringe

Ikke desto mindre håber jeg Pjanic ryger. Jeg kan ikke holde ud at se hans sløseri og positionering.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
lør mar 13, 2021 1:08 pm
Jeg glemte Martin!!!! Han kan købes for 5 kr og en faxe. Adios!
:lol:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

50 mio. virker umiddelbart urealistisk, hvilket er temmeligt absurd med tanke på, hvor meget vi i sin tid gav for ham. Men igen, han skal bare afskippes, så alt over 35 mio. ville jeg glædeligt tage imod.
Robert Zimmerman

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Næst efter de økonomiske issues(som er enorme), så er problematikken med Håland at vi sidder fast med 3-5-2 opstillingen såfremt Messi beslutter sig for at blive.
Håland er velsagtens ikke et køb til bænken, og det skib med at finde plads til Messi andre steder end på toppen, det er sejlet.

Det behøver ikke være et problem, hvis Messi rejser, eller vi dedikerer os til et to-mands angreb.
Så er det bare et spgm om 3-5-2 er langtidsholdbar(2 år) mht resultater og Barcas spilfilosofi.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
lør mar 13, 2021 1:02 pm
Ja det tror jeg bliver det største problem. Umiddelbart tror jeg umtiti og Pjanic bliver sendt væk på en fri. Todibo kan købes af Nice for 10 mio og med den start han har fået kan det sagtens tænkes at de gør det. 5 mio for neto passer nok meget godt.

Så er der lenglet, Firpo og emerson. De burde alle kunne sælges for ok penge.
- Lenglet har haft en dårlig sæson men han er forholdsvis ung og har vist godt spil i Spanien (hos Sevilla og i starten hos os). Jeg tænker han kan sælges for 25-30 mio
- Firpo har flere klubber været efter og han burde kunne indbringe 15-20 mio.
- Emerson burde være “hot”. Gode præstationer i Spanien, ung og der mangler generelt gode hb’er. Jeg tænker 25-35 mio.

Cou er svær at gøre sig klog på. Han har skuffet de seneste sæsoner men navnet er stadig ok. Jeg tænker England og klubber som Arsenal og Leicester. De kunne sgu godt smide 20-30 mio efter ham.

Og så er der jokerne - demb og griez. Jeg har ingen anelse om hvad de kunne indbringe men jeg tænker man kan få en ok sum for dem. 40+ mio.

Hvis vi ser bort fra demb og griez så er det 100 til 130 mio.
Jeg synes du ligger meget lavt i dine vurderinger. Jeg er med på at man har corona kvaler rundt omkring, men hvis det er de beløb, der er på bordet, så bliver der simpelthen ikke solgt ret mange af truppens spillere denne sommer. Som der står i eksemplet ovenfor, så er der stadig udeståender på div. spillere, qua den måde handlerne har været strikket sammen på. Coutinho bliver f.eks. ikke solgt for 30 mio euro og hvorfor skulle han egentlig også det? Han er 28 år og har mange gode år i sig endnu. Han burde kunne indbringe i omegnen af 60 mio og kan han ikke det, så tror jeg ikke han ryger nogen steder.

Dembélé og Grizamman er lidt en anden sag, da de allerede er betalt ud, mere eller mindre. Men mindre end 60 mio euro kan ikke kommer på tale, det nægter jeg simpelthen at tro på. Det er spillere er højeste kvalitet og med masser af år i dem endnu. Umiddelbart ville jeg ikke lade dem gå for mindre end 70-80 mio euro. Corona eller ej.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvad kalder man egentlig Peps system i City?

Ederson

peps hjerne-

peps hjerne-

peps hjerne ???

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
lør mar 13, 2021 2:58 pm
Piquénbauer skrev:
lør mar 13, 2021 1:02 pm
Ja det tror jeg bliver det største problem. Umiddelbart tror jeg umtiti og Pjanic bliver sendt væk på en fri. Todibo kan købes af Nice for 10 mio og med den start han har fået kan det sagtens tænkes at de gør det. 5 mio for neto passer nok meget godt.

Så er der lenglet, Firpo og emerson. De burde alle kunne sælges for ok penge.
- Lenglet har haft en dårlig sæson men han er forholdsvis ung og har vist godt spil i Spanien (hos Sevilla og i starten hos os). Jeg tænker han kan sælges for 25-30 mio
- Firpo har flere klubber været efter og han burde kunne indbringe 15-20 mio.
- Emerson burde være “hot”. Gode præstationer i Spanien, ung og der mangler generelt gode hb’er. Jeg tænker 25-35 mio.

Cou er svær at gøre sig klog på. Han har skuffet de seneste sæsoner men navnet er stadig ok. Jeg tænker England og klubber som Arsenal og Leicester. De kunne sgu godt smide 20-30 mio efter ham.

Og så er der jokerne - demb og griez. Jeg har ingen anelse om hvad de kunne indbringe men jeg tænker man kan få en ok sum for dem. 40+ mio.

Hvis vi ser bort fra demb og griez så er det 100 til 130 mio.
Jeg synes du ligger meget lavt i dine vurderinger. Jeg er med på at man har corona kvaler rundt omkring, men hvis det er de beløb, der er på bordet, så bliver der simpelthen ikke solgt ret mange af truppens spillere denne sommer. Som der står i eksemplet ovenfor, så er der stadig udeståender på div. spillere, qua den måde handlerne har været strikket sammen på. Coutinho bliver f.eks. ikke solgt for 30 mio euro og hvorfor skulle han egentlig også det? Han er 28 år og har mange gode år i sig endnu. Han burde kunne indbringe i omegnen af 60 mio og kan han ikke det, så tror jeg ikke han ryger nogen steder.

Dembélé og Grizamman er lidt en anden sag, da de allerede er betalt ud, mere eller mindre. Men mindre end 60 mio euro kan ikke kommer på tale, det nægter jeg simpelthen at tro på. Det er spillere er højeste kvalitet og med masser af år i dem endnu. Umiddelbart ville jeg ikke lade dem gå for mindre end 70-80 mio euro. Corona eller ej.
Jeg skal ikke gøre mig til et transfer orakel, men jeg sætter gerne nærmest hvad som helst på spil, ift at jeg ikke tror Griez og Demb, som alt ser ud pt, på nogen måde kan gå for 70-80M€

Heller ikke at Cou vil kunne indbringe 60m€. Så tror jeg han for længst var blevet afhændet.

Det er enorme tab vi må tage, men imo er der ingen vej udenom. Den må vi sluge!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg krydser fingre men de priser jeg har sat her er det jeg tror vi kan få for spillerne. Det er et elendigt marked at sælge på. Især når klubberne ved vi vil af med spillerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
lør mar 13, 2021 3:34 pm
Jeg krydser fingre men de priser jeg har sat her er det jeg tror vi kan få for spillerne. Det er et elendigt marked at sælge på. Især når klubberne ved vi vil af med spillerne.
Det er et meget svært marked at afhænde spillere på, uden tvivl, men man er jo ikke nødsaget til at komme af med dem. Alle tre er jo gode spillere, som sagtens kan få en rolle på holdet. Hvis ellers Laporta får den kortsigtede gæld refinansieret, så er man jo heller ikke økonomisk tvunget til at sælge. Jeg tænker at Laporta vil ændre på politikken med at sælge for billigt, hvilket rygtet om Roberto fint illustrerer. Mange klubber vil være glade for at kunne inkludere en af de tre spillere i deres trup. Meget afhænger jo også af, hvor aktivt man søger at afhænde spillerne, hvilket sidste sommers salg af Semedo er et bevis på. Hvis man kan få 40 mio euro for Semedo, så kan man også få 60 mio for Coutinho.

Derudover, så skal man heller ikke undervurdere, hvad en ny præsident betyder for forhandlingerne. Jeg har en fornemmelse af at Bartomeu havde et rigtig skidt omdømme på transfermarkedet og mange klubber var ikke meget for at forhandle med ham. Laporta er helt anderledes. Han er en charmerende politikker og har en vindende personlighed, hvilket man ikke just kan sige om Bartomeu. Jeg tænker at Laporta hurtigt vil alliere sig med de vigtigste agenter og andre nøglepersoner for at få sat skub i tingene.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Man er netop nødsaget til at afhænde dem, hvis man ønsker at forstærke holdet, hvilket gerne skulle være en prioritet. Transferindtægter er én ting, lønbudgettet er en anden, og jeg forestiller mig ikke, at det er håndører, som fx Coutinho spiller (eller ikke spiller) for.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

DeanCassady skrev:
lør mar 13, 2021 5:03 pm
Man er netop nødsaget til at afhænde dem, hvis man ønsker at forstærke holdet, hvilket gerne skulle være en prioritet. Transferindtægter er én ting, lønbudgettet er en anden, og jeg forestiller mig ikke, at det er håndører, som fx Coutinho spiller (eller ikke spiller) for.
Jeg ved ikke hvor retvisende denne er:

https://www.sportekz.com/football/barce ... -salaries/

Men det er ikke småpenge, Coutinho hver uge sætter ind på kontoen.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DeanCassady skrev:
lør mar 13, 2021 5:03 pm
Man er netop nødsaget til at afhænde dem, hvis man ønsker at forstærke holdet, hvilket gerne skulle være en prioritet. Transferindtægter er én ting, lønbudgettet er en anden, og jeg forestiller mig ikke, at det er håndører, som fx Coutinho spiller (eller ikke spiller) for.
Dem som bliver i klubben, kommer til at gå ned i løn. Det har Laporta sagt direkte i sin valgkampagne, uanset hvem det drejer sig om.

Men du har ret i at man skal af med spillere, før nye kan komme ind. Det vil dog ikke give nogen form for mening at afhænde f.eks Grizmann for 40 mio euro, for at erstatte ham med Depay. Det kommer simpelthen ikke til at ske.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Men har man ikke allerede i 1-1.5 år, forsøgt at komme af med Cou!
Sidste sommer tror jeg ikke man forlangte alverden, med tanke på hvem man ellers sendte afsted gratis.

At Semedo går for 40, indikerer selvfølgelig at Cou burde gå for væsentlig mere. Så simpelt tror jeg dog bare ikke regnestykket er. Cou kræver sikkert også en løn væsentlig over Semedos, hvilket besværliggør det hele ekstra.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Dytrax skrev:
lør mar 13, 2021 5:22 pm
DeanCassady skrev:
lør mar 13, 2021 5:03 pm
Man er netop nødsaget til at afhænde dem, hvis man ønsker at forstærke holdet, hvilket gerne skulle være en prioritet. Transferindtægter er én ting, lønbudgettet er en anden, og jeg forestiller mig ikke, at det er håndører, som fx Coutinho spiller (eller ikke spiller) for.
Jeg ved ikke hvor retvisende denne er:

https://www.sportekz.com/football/barce ... -salaries/

Men det er ikke småpenge, Coutinho hver uge sætter ind på kontoen.
Men alligevel en overraskende beskeden sum sammenlignet med fx Umtiti og Pjanic. Jeg holder dog stadig på, at han skal skydes afsted akkurat som de to førnævnte.
EasyBuddhist skrev:
lør mar 13, 2021 5:26 pm
DeanCassady skrev:
lør mar 13, 2021 5:03 pm
Man er netop nødsaget til at afhænde dem, hvis man ønsker at forstærke holdet, hvilket gerne skulle være en prioritet. Transferindtægter er én ting, lønbudgettet er en anden, og jeg forestiller mig ikke, at det er håndører, som fx Coutinho spiller (eller ikke spiller) for.
Dem som bliver i klubben, kommer til at gå ned i løn. Det har Laporta sagt direkte i sin valgkampagne, uanset hvem det drejer sig om.

Men du har ret i at man skal af med spillere, før nye kan komme ind. Det vil dog ikke give nogen form for mening at afhænde f.eks Grizmann for 40 mio euro, for at erstatte ham med Depay. Det kommer simpelthen ikke til at ske.
Det er flotte ord, men lettere sagt en gjort, og får vi muligheden for at slippe af med et par af de løntunge, er det bare med at slå til.

Jeg er i øvrigt rørende enig omkring Depay, der - efter min mening - vil være endnu et mismatch, der reelt set hverken er kantspiller eller angriber.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster