Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Det er fint! At blive ved med at hente 30+ årige, specielt ikke når vi har et monster som Ilaix på B-holdet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Helt enig. Vi skal ikke være plejehjem for aldrende stjerner. Og da slet ikke, når Moriba så fint kan klare opgaven.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
fre mar 12, 2021 1:24 pm
Helt enig. Vi skal ikke være plejehjem for aldrende stjerner. Og da slet ikke, når Moriba så fint kan klare opgaven.
Nej for i stedet for at hente de der mærkelig 30+ spillere, så kunne vi da bare have brugt Alena.. han er da bedre, selvom det ikke er helt samme rolle/position.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Visca Barça »

Dytrax skrev:
fre mar 12, 2021 1:24 pm
Helt enig. Vi skal ikke være plejehjem for aldrende stjerner. Og da slet ikke, når Moriba så fint kan klare opgaven.
Er hvertfald enig i, at det ikke er nødvendig, at hente aldrende spillere på positioner, hvor vi allerede har lovende unge spillere. Så krydser virkelig fingre for, at rygtet omkring Wijnaldum er sandt.

Til gengæld kan jeg ikke se nogen lovende angribere fra ungdomsholdene, som er på vej, så selvom Aguero er aldrende, så kunne jeg godt se ham tage 1-2 sæsoner i Barca.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Visca Barça skrev:
fre mar 12, 2021 2:33 pm
Dytrax skrev:
fre mar 12, 2021 1:24 pm
Helt enig. Vi skal ikke være plejehjem for aldrende stjerner. Og da slet ikke, når Moriba så fint kan klare opgaven.
Er hvertfald enig i, at det ikke er nødvendig, at hente aldrende spillere på positioner, hvor vi allerede har lovende unge spillere. Så krydser virkelig fingre for, at rygtet omkring Wijnaldum er sandt.

Til gengæld kan jeg ikke se nogen lovende angribere fra ungdomsholdene, som er på vej, så selvom Aguero er aldrende, så kunne jeg godt se ham tage 1-2 sæsoner i Barca.
Som afløser, ville det give god mening, såfremt han holder sig skadesfri. Aguero er en klasse-angriber og ville sagtens kunne have en rolle som den Henke havde. Om vi får købt en angriber, er så straks en helt anden snak.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Joan Laporta and his technical team consider Erling Håland to be an absolute priority, it is very clear for them.
Rigtig, rigtig mange journalister skriver om Håland. Det virker til at han er laportas klare transfermål.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
fre mar 12, 2021 8:01 pm
Joan Laporta and his technical team consider Erling Håland to be an absolute priority, it is very clear for them.
Rigtig, rigtig mange journalister skriver om Håland. Det virker til at han er laportas klare transfermål.
Det kunne være fedt. Han er rasende effektiv og svær at have med at gøre. Sikke et våben, vi kunne have der.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Haaland i en meget ung alder et mål monster - mens hans kompetencer samtidig passer ganske fint ind i truppen og konceptet.

Jeg tror ikke, at jeg siden Verratti rygterne har været så opstemt over et potentielt køb. Men jeg tvivler nu fortsat på, at økonomien bør/kan bære det!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg krydser fingre. Vi har virkelig mange spillere som, forhåbentligt, kan sælges. Hvis alt flasker sig kan man så ikke få 75-100 mio ind på umtiti, lenglet, neto, Firpo, pjanic, todibo, emerson (eller Roberto), Cou og så måske demb eller griez?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
fre mar 12, 2021 11:01 pm
Jeg krydser fingre. Vi har virkelig mange spillere som, forhåbentligt, kan sælges. Hvis alt flasker sig kan man så ikke få 75-100 mio ind på umtiti, lenglet, neto, Firpo, pjanic, todibo, emerson (eller Roberto), Cou og så måske demb eller griez?
Men er spørgsmålet ikke, om man burde overveje at sælge både Dembélé og Grizmann, hvis Haaland er en reel mulighed? Hvis Koeman fortsat vil bruge 3-4-3 eller 3-5-2 i de store kampe, er der så plads til dem, hvis man formår at holde på Messi? Man får Fati tilbage fra sin skade og han er min bog et langt bedre kort, qua hans meget større slutprodukt. Derudover, så er der Trincao, som også skal have mere spilletid næste år. Messi, Haaland og Fati må i så fald betragtes som først i køen til de to forreste pladser. Ilaix kommer også ind i ligningen til en 3-5-2 eller til Grizmann´s rolle i en 3-4-3 som i onsdags. Jeg ved ikke rigtig, Laporta er efter sigende også glad for Dembélé, men jeg synes man burde overveje at sælge ham også, hvis man kan få en god pris for ham og har muligheden for Haaland. Kan man så også få solgt Braithwaite, så er der plads til Koeman´s systemspiller Depay i truppen også, eller en transfer fri Agüero.

Messi, Haaland, Fati, Trincao, Depay/Agüero, det lyder ikke helt ringe. Og så med Collado, Ilaix og Puig som alternativer alt efter formation.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
fre mar 12, 2021 11:01 pm
Jeg krydser fingre. Vi har virkelig mange spillere som, forhåbentligt, kan sælges. Hvis alt flasker sig kan man så ikke få 75-100 mio ind på umtiti, lenglet, neto, Firpo, pjanic, todibo, emerson (eller Roberto), Cou og så måske demb eller griez?
Kunne sagtens se Griezz blive solgt og også Demb, men ifølge rygterne, skulle Laporta være ret begejstret for Demb.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
fre mar 12, 2021 11:01 pm
Jeg krydser fingre. Vi har virkelig mange spillere som, forhåbentligt, kan sælges. Hvis alt flasker sig kan man så ikke få 75-100 mio ind på umtiti, lenglet, neto, Firpo, pjanic, todibo, emerson (eller Roberto), Cou og så måske demb eller griez?
Selv med tiden taget i betragtning og vores historisk ringe salgshistorik, så burde msn kunne få nævnte beløb, for de spillere!

10-15 for umt, lenglet, firpo, pjanic, todibo og emerson.
Måske 5 for Neto
30-40 for Cou

Evt 30-40 for Griezz eller Demb

Det kunne godt ramme 100+, men om det så er realistisk at få dem alle gennemført, er så måske tvivlsomt???

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det tror jeg bliver det største problem. Umiddelbart tror jeg umtiti og Pjanic bliver sendt væk på en fri. Todibo kan købes af Nice for 10 mio og med den start han har fået kan det sagtens tænkes at de gør det. 5 mio for neto passer nok meget godt.

Så er der lenglet, Firpo og emerson. De burde alle kunne sælges for ok penge.
- Lenglet har haft en dårlig sæson men han er forholdsvis ung og har vist godt spil i Spanien (hos Sevilla og i starten hos os). Jeg tænker han kan sælges for 25-30 mio
- Firpo har flere klubber været efter og han burde kunne indbringe 15-20 mio.
- Emerson burde være “hot”. Gode præstationer i Spanien, ung og der mangler generelt gode hb’er. Jeg tænker 25-35 mio.

Cou er svær at gøre sig klog på. Han har skuffet de seneste sæsoner men navnet er stadig ok. Jeg tænker England og klubber som Arsenal og Leicester. De kunne sgu godt smide 20-30 mio efter ham.

Og så er der jokerne - demb og griez. Jeg har ingen anelse om hvad de kunne indbringe men jeg tænker man kan få en ok sum for dem. 40+ mio.

Hvis vi ser bort fra demb og griez så er det 100 til 130 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are willing to move on multiple squad players such as Junior Firpo, Coutinho, Griezmann, Martin Braithwaite, Neto, Umtiti, Matheus Fernandes and Pjanić in order to raise funds for the signing of Haaland. [Diario Sport]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg glemte Martin!!!! Han kan købes for 5 kr og en faxe. Adios!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster