Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Ialocin »

Har du virkelig et behov for at kommentere negativt om Griezmann hele tiden? Det er utroligt enerverende at læse dine negative kommentarer, hver gang der er den mindste anledning til det.

Han har spillet ude af position hele sæsonen på et dårlig Barcelona-hold. Jeg tror ingen er tilfreds med hans bidrag i første sæson, men det betyder ikke, at vi skal kritisere manden ved hver givne lejlighed. Fans som dig er en enorm faktor til, at mange spillere har så svært ved at slå gennem i en klub som Barcelona. Ingen opbakning til spillere, der repræsenterer klubben, hvis de ikke slår igennem med det samme.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Norbit »

Ialocin skrev:
tors sep 10, 2020 4:08 pm
Har du virkelig et behov for at kommentere negativt om Griezmann hele tiden? Det er utroligt enerverende at læse dine negative kommentarer, hver gang der er den mindste anledning til det.

Han har spillet ude af position hele sæsonen på et dårlig Barcelona-hold. Jeg tror ingen er tilfreds med hans bidrag i første sæson, men det betyder ikke, at vi skal kritisere manden ved hver givne lejlighed. Fans som dig er en enorm faktor til, at mange spillere har så svært ved at slå gennem i en klub som Barcelona. Ingen opbakning til spillere, der repræsenterer klubben, hvis de ikke slår igennem med det samme.
Så kunne han lade vær med at spille smart sæsonen forinden og opføre sig som en paradise-deltager. Jeg har på ingen måde ondt af ham. Men er enige hvis det går ud over Coutinho/FDJ.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Lopezzz »

Ialocin skrev:
tors sep 10, 2020 4:08 pm
Har du virkelig et behov for at kommentere negativt om Griezmann hele tiden? Det er utroligt enerverende at læse dine negative kommentarer, hver gang der er den mindste anledning til det.

Han har spillet ude af position hele sæsonen på et dårlig Barcelona-hold. Jeg tror ingen er tilfreds med hans bidrag i første sæson, men det betyder ikke, at vi skal kritisere manden ved hver givne lejlighed. Fans som dig er en enorm faktor til, at mange spillere har så svært ved at slå gennem i en klub som Barcelona. Ingen opbakning til spillere, der repræsenterer klubben, hvis de ikke slår igennem med det samme.
Selvfølgelig har jeg ret til at være negativ omkring ham. Han er et fejlkøb. At en professionel fodboldspiller med mange års erfaring kommer til Barca og ikke kan bidrage med noget efter vi gav sindssyg mange penge for ham har jeg ikke andre ønsker end at sælge ham.
Det er en rigtig dårlig undskyldning og sige at han bruges forkert på banen. Han er en "top angriber". Om han spiller venstre højre eller i midten burde være lige meget.
Vi har faktisk brugt ham alle steder og det gav samme resultat. Alle øvrige angribere har overhalet ham.
Men bare rolig han skal nok blive og han SKAL spille uanset hvordan han præsterer.
Jeg håber at han bliver bedre i næste sæson men det tvivler jeg på
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Ialocin »

Jeg skriver ikke om hvad du har ret til. Jeg skriver, at det er utrolig irriterende at se på din evige hetz. Du udnytter hver eneste mulighed i hver eneste tråd til at skrive noget negativt om Griezmann. Det virker næsten som en sygelig besættelse.

Og selvfølgelig kan man ikke få det maksimale ud af en spiller, hvis han spilles ude af position. I forvejen er det tæt på umuligt at slå igennem i en klub som Barca, og hvis man ikke har de optimale forudsætninger for at præstere på højeste niveau, så er det rigtig svært.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af !Option »

Jeg syntes måske også at Griezmann bliver gjort til en større skuffelse end han rent faktisk har været. Særligt når der bliver sammenlignet med fx Coutinho.

Herunder er listet de to spilleres seneste sæsoner for Barca:

Griezmann:

Kampe: 48
Mål: 15
Assist: 4

0,39 mål+assist pr. kamp

Coutinho:

Kampe: 54
Mål: 11
Assist: 5

0,29 mål+assist pr. kamp:

Vi kan selvfølgelig hurtigt blive enige om at ingen af tallene er vanvittigt imponerende eller kan forsvare deres store prisskilt. Men først og fremmest er prisen jo ikke noget de har indflydelse på direkte. Dernæst så har det været gældende for begge spillere at de er spillet ude af position, på et ikke fungerende mandskab hvor der er to store målslugere i Messi og Suarez i forvejen.

Begge spillere har unægtelig plads til forbedring i Barcatrøjen, men lige så unægtelig er begges talent og potentiale i den grad også! Jeg tror ikke at én eneste kan pege på mere kompetente offensive spillere som der er bare 1% chance for at hente under de nuværende omstændigheder i klubben.

Kan vi derfor få vores offensive spillere til at præstere i et ordentligt system så har vi altså en firepower på de forreste pladser som meget få mandskaber kan matche:

Etablerede stjerner:
Messi
Dembele
Griezmann
Coutinho
(Suarez)

Upcoming spillere:
Trincao
Fati
Pedri

Jeg kan ikke fra hoften nævne et hold der på papiret kan stille med noget markant stærkere.
Rey Abi!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Norbit »

!Option skrev:
fre sep 11, 2020 1:26 pm
Jeg syntes måske også at Griezmann bliver gjort til en større skuffelse end han rent faktisk har været. Særligt når der bliver sammenlignet med fx Coutinho.

Herunder er listet de to spilleres seneste sæsoner for Barca:

Griezmann:

Kampe: 48
Mål: 15
Assist: 4

0,39 mål+assist pr. kamp

Coutinho:

Kampe: 54
Mål: 11
Assist: 5

0,29 mål+assist pr. kamp:

Vi kan selvfølgelig hurtigt blive enige om at ingen af tallene er vanvittigt imponerende eller kan forsvare deres store prisskilt. Men først og fremmest er prisen jo ikke noget de har indflydelse på direkte. Dernæst så har det været gældende for begge spillere at de er spillet ude af position, på et ikke fungerende mandskab hvor der er to store målslugere i Messi og Suarez i forvejen.

Begge spillere har unægtelig plads til forbedring i Barcatrøjen, men lige så unægtelig er begges talent og potentiale i den grad også! Jeg tror ikke at én eneste kan pege på mere kompetente offensive spillere som der er bare 1% chance for at hente under de nuværende omstændigheder i klubben.

Kan vi derfor få vores offensive spillere til at præstere i et ordentligt system så har vi altså en firepower på de forreste pladser som meget få mandskaber kan matche:

Etablerede stjerner:
Messi
Dembele
Griezmann
Coutinho
(Suarez)

Upcoming spillere:
Trincao
Fati
Pedri

Jeg kan ikke fra hoften nævne et hold der på papiret kan stille med noget markant stærkere.
Vil mene, at man sagtens kan finde lige så stærke offensive spillere, hvis ikke stærkere - tages sammenspillet i mente.

Bayern: Sane, Lewandowski, Gnabry.
Liverpool: Mane, Firminho, Salah.
Juve: Costa, Ronaldo, Dybala.
City: Sterling, Aguero, Mahrez.
Chelsea: Haverts, Werner, Hakim.
Real: Hazard, Benz, Rodrygo.
Barca: Demb, Griz, Messi.

Bare nogle af de hold vi nogenlunde ligger i blandt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af !Option »

Norbit skrev:
fre sep 11, 2020 1:42 pm
!Option skrev:
fre sep 11, 2020 1:26 pm
Jeg syntes måske også at Griezmann bliver gjort til en større skuffelse end han rent faktisk har været. Særligt når der bliver sammenlignet med fx Coutinho.

Herunder er listet de to spilleres seneste sæsoner for Barca:

Griezmann:

Kampe: 48
Mål: 15
Assist: 4

0,39 mål+assist pr. kamp

Coutinho:

Kampe: 54
Mål: 11
Assist: 5

0,29 mål+assist pr. kamp:

Vi kan selvfølgelig hurtigt blive enige om at ingen af tallene er vanvittigt imponerende eller kan forsvare deres store prisskilt. Men først og fremmest er prisen jo ikke noget de har indflydelse på direkte. Dernæst så har det været gældende for begge spillere at de er spillet ude af position, på et ikke fungerende mandskab hvor der er to store målslugere i Messi og Suarez i forvejen.

Begge spillere har unægtelig plads til forbedring i Barcatrøjen, men lige så unægtelig er begges talent og potentiale i den grad også! Jeg tror ikke at én eneste kan pege på mere kompetente offensive spillere som der er bare 1% chance for at hente under de nuværende omstændigheder i klubben.

Kan vi derfor få vores offensive spillere til at præstere i et ordentligt system så har vi altså en firepower på de forreste pladser som meget få mandskaber kan matche:

Etablerede stjerner:
Messi
Dembele
Griezmann
Coutinho
(Suarez)

Upcoming spillere:
Trincao
Fati
Pedri

Jeg kan ikke fra hoften nævne et hold der på papiret kan stille med noget markant stærkere.
Vil mene, at man sagtens kan finde lige så stærke offensive spillere, hvis ikke stærkere - tages sammenspillet i mente.

Bayern: Sane, Lewandowski, Gnabry.
Liverpool: Mane, Firminho, Salah.
Juve: Costa, Ronaldo, Dybala.
City: Sterling, Aguero, Mahrez.
Chelsea: Haverts, Werner, Hakim.
Real: Hazard, Benz, Rodrygo.
Barca: Demb, Griz, Messi.

Bare nogle af de hold vi nogenlunde ligger i blandt.
Jeg tror du har misforstået min pointe så ;-)

Pointen var ikke at sige at vi har den bedste offensiv overhovedet, for det har vi ikke, særligt når man tager samspillet in mente som du også nævner. Pointen var at vi ikke nødvendigvis behøver male fanden på væggen med at vi er helt sønderskudt og skal kigge langt efter Europa-pladser fx.

Vores offensiv er stadig på højde med nogen af de største i Europa, og den burde også godt kunne hive fx et nationalt mesterskab hjem. I CL hedder grænsen nok nærmere kvartfinale, max. semifinale, alt afhængig af hvordan lodtrækning osv. arter sig.

Ja, vi er en klub i krise på ledelsesgangene, men vores kvalitet spiller for spiller fornægter sig ikke. Så hvis Koeman og co. kan få sat skik på holdet, så hopper jeg gerne på jubeloptimist vognen :smile:
Rey Abi!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Lopezzz »

Ialocin skrev:
fre sep 11, 2020 11:34 am
Jeg skriver ikke om hvad du har ret til. Jeg skriver, at det er utrolig irriterende at se på din evige hetz. Du udnytter hver eneste mulighed i hver eneste tråd til at skrive noget negativt om Griezmann. Det virker næsten som en sygelig besættelse.

Og selvfølgelig kan man ikke få det maksimale ud af en spiller, hvis han spilles ude af position. I forvejen er det tæt på umuligt at slå igennem i en klub som Barca, og hvis man ikke har de optimale forudsætninger for at præstere på højeste niveau, så er det rigtig svært.
Du må gerne sige det samme til alle andre som er konstant ud efter Suarez, Alba, Dembele, Semedo og flere..
Jeg kan bare ikke forstår at hverken træneren eller ledelsen kan se at Griezmann duer ikke til Barca.
På de sociale media er der stadigvæk rigtig mange som ønsker ham væk.
Men det der irritere mig mest er at spillere som Ansu Fati, Dembele, Trincao, Pedri og sikkert også Coutinho kommer til at sidde meget på bænken på grund af Griezz
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Dytrax »

Griezmann on Twitter: "An honour to wear no. 7 at Barca. I want to thank Coutinho, who in addition to being a great player is a great teammate."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Michman »

Billede
Det er udemærket..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Lopezzz »

SÆLG!! :thumbdown:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dur ikke,.. væk!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Kvoller »


Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Madameskrald »

Stoichkov har tydeligvis været lidt for dybt i den bulgarske snaps, når han henviser til, at MB skal spille...

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Kvoller »

Madameskrald skrev:
fre mar 12, 2021 3:18 pm
Stoichkov har tydeligvis været lidt for dybt i den bulgarske snaps, når han henviser til, at MB skal spille...
Tænker også det nok lige er i overkanten

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster