24/2 FC Barcelona - Elche CF

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Kubala »

Overordnet set var det en god kamp. Billige assists til MB, men det tager man med. Og ja, de unge skulle have spillet de sidste 15-20 minutter.

Ellers skal Griez blive meget skarpere, hvis han skal være frontangriber. Utroligt at han kan brænde så store chancer.
Senest rettet af Kubala ons feb 24, 2021 10:01 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Kubala »

Desuden var Demb sgu også lidt usynlig og overflødig.

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af MarkMenace »

Griezmanns brændte chancer minder om perioden Alexis havde i klubben, hvor det var lige ved og næsten hele tiden. Men syntes det har været et generelt problem for alle vores offensive spillere hele sæsonen.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Michman »

MarkMenace skrev:
ons feb 24, 2021 10:00 pm
Griezmanns brændte chancer minder om perioden Alexis havde i klubben, hvor det var lige ved og næsten hele tiden. Men syntes det har været et generelt problem for alle vores offensive spillere hele sæsonen.
Sorry.. Men Alexis var 10 gange bedre..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af MarkMenace »

Michman skrev:
ons feb 24, 2021 10:01 pm
MarkMenace skrev:
ons feb 24, 2021 10:00 pm
Griezmanns brændte chancer minder om perioden Alexis havde i klubben, hvor det var lige ved og næsten hele tiden. Men syntes det har været et generelt problem for alle vores offensive spillere hele sæsonen.
Sorry.. Men Alexis var 10 gange bedre..
videoen kunne nemt have været længere. Det var trods effektiviteten foran kassen og ikke deres bidrag i kampene jeg kommenterede på.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Lopezzz »

MarkMenace skrev:
ons feb 24, 2021 10:12 pm
Michman skrev:
ons feb 24, 2021 10:01 pm
MarkMenace skrev:
ons feb 24, 2021 10:00 pm
Griezmanns brændte chancer minder om perioden Alexis havde i klubben, hvor det var lige ved og næsten hele tiden. Men syntes det har været et generelt problem for alle vores offensive spillere hele sæsonen.
Sorry.. Men Alexis var 10 gange bedre..
videoen kunne nemt have været længere. Det var trods effektiviteten foran kassen og ikke deres bidrag i kampene jeg kommenterede på.
Neymar har også brændt vildt mange chancer som jeg tror var også en af grundene at han forlod Barca
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Madameskrald »

Hvor kunne vi blive meget farligere, hvis vi spillede hurtigere og genpresserede. Vi har store problemer, når modstanderne kommer på plads og skaber stort set alt, når vi ikke tillader modstanderen at komme i balance.

Hvis nu Griezman kunne agere bande for Messi (og fylde lidt mere centralt), som MB formåede det et par gange, så havde vi den perfekte blanding af de to, så skal det bare krydses med lidt mere koldblodighed foran kassen, så kunne det blive helt godt.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af ladislau »

Delvist enig MadameSkrald. Der skal mere til, men det du nævner er da et fint sted at starte.
Det er jo basalt set stadig noget rod. Nu er modstanderen ikke bedre idag, men vi kan jo knække midtover til alle.

Jeg ser ikke en plan, blanding af dygtige og middelmådige spillere, der prøver at få det bedste ud af det. Idag lykkedes flere spilsituationer i anden halveg, men forstår ikke oplægget, startopstilling og de fleste udskiftninger.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Norbit »

Er der én herinde der kan forklare mig, hvorfor jeg skal kunne stole på Griezmann som topangriber, angriber, kald det hvad i vil.

Hans minutter idag bekræfter mig endnu mere at han er skide elendig og skal sælges på vinduets første dag. Skide være om han løber med hjem 60 ud af 61 gange. Når man brænder de der chancer skal man ikke spille i angrebet. Færdig slut.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Madameskrald »

Norbit skrev:
tors feb 25, 2021 12:22 am
Er der én herinde der kan forklare mig, hvorfor jeg skal kunne stole på Griezmann som topangriber, angriber, kald det hvad i vil.

Hans minutter idag bekræfter mig endnu mere at han er skide elendig og skal sælges på vinduets første dag. Skide være om han løber med hjem 60 ud af 61 gange. Når man brænder de der chancer skal man ikke spille i angrebet. Færdig slut.
Nu er det rent faktisk en kvalitet i sig selv at komme til chancerne. Hvor meget brændte MB og Dembele i går? Du bør vende den om - Griezman kommer til flere åbne chancer på 20 minutter end MB, Trincao og Dembele til sammen.
Lagde du mærke til, hvor meget alle søger Messi?

I øvrigt kan du være så træt af Griezman, som du lyster, men det ændrer ikke på, at han er holdets anden farligste angriber.

Hvor mange købere tror du, at der er til holdets dårligste angriber? :?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Norbit »

Madameskrald skrev:
tors feb 25, 2021 8:08 am
Norbit skrev:
tors feb 25, 2021 12:22 am
Er der én herinde der kan forklare mig, hvorfor jeg skal kunne stole på Griezmann som topangriber, angriber, kald det hvad i vil.

Hans minutter idag bekræfter mig endnu mere at han er skide elendig og skal sælges på vinduets første dag. Skide være om han løber med hjem 60 ud af 61 gange. Når man brænder de der chancer skal man ikke spille i angrebet. Færdig slut.
Nu er det rent faktisk en kvalitet i sig selv at komme til chancerne. Hvor meget brændte MB og Dembele i går? Du bør vende den om - Griezman kommer til flere åbne chancer på 20 minutter end MB, Trincao og Dembele til sammen.
Lagde du mærke til, hvor meget alle søger Messi?

I øvrigt kan du være så træt af Griezman, som du lyster, men det ændrer ikke på, at han er holdets anden farligste angriber.

Hvor mange købere tror du, at der er til holdets dårligste angriber? :?
Hold nu op med den der, holdets anden farligste angriber. Han spiller samtlige kampe. Har lavet 6 mål i ligaen - det er hovedrystende elendigt. Fati der har været ude i en evighed men har 4 mål. Skide være om han kommer frem til 100% chancerne, han skal score på dem, ikke brænde 3 i hver kamp.

Jeg forventer Intet af MB, det er en joke at han er i klubben. Trincao kommer frem til nogle gode chancer, men han er 19 år og har ikke kostet en bondegård. Vi har alle vidst at han ikke kom til klubben som en af de "bedste" angriber i verden.

Dembele er en hovedløs kylling. Han ved ikke selv hvad han foretager sig. Jeg er så træt af ham også. Han tar nogle fine dybdeløb - hvor han burde modtage bolden, men boldene bliver overset. Han mangler alt for meget foran mål til nogensinde at kunne blive afgørende for os. Vi har et hold fuld af angribere som vi ikke kan stole på. Udover Messi, har de øvrige 10 mål i ligaen, hvis jeg ikke tager helt fejl.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Daluigi »

Reelt set har dette hold ikke slået en stærk modstander i flere år, med undtagelse af et stærkt skadesplaget Juventushold i Torino, som vi så blev voldtaget 0-3 af på hjemmebane efterfølgende.

Det fortæller alt om holdets reelle kvalitet disse år - Og det gør bare at man slet ikke kan glæde sig over sejre som disse. For det gør ingen forskel titelmæssigt, når vi alle godt ved, at møder vi en modstander med kvalitet over hele banen, og som løber med os i 90 minutter, så lukker vi nemt 3-6 mål ind. Og det er ikke engang at overdrive jo? Barca er blevet en klub, som nemt kan lukke 3+ mål ind... Det er helt forrykt at tænke på, men det er virkeligheden. Vi er pt intet andet end klubben som Messi spiller i. Vi har historiens største spiller, og når han til sommer forsvinder, så kan alle jer, som snakker om en ny start osv, godt forberede jer på, at de chancer og mål som Messi skaber hver kamp, de kommer ikke bare på magisk vis fra en anden spiller. Det gør de heller ikke i Madrid, som har en topscorer med 12 mål pt....

Dette her projekt kommer til at tage flere år desværre. Det er dog naturligt, når man ikke har handlet med rettidig omhu eller økonomisk anstændighed i ledelsen. Klubbens sparrede lønkroner kan slet ikke veje op for det enorme tab Lionel Messi bliver til sommer. Klubben står tilbage fuldstændig blottet for spillestil og identitet på banen - Hvem kan fortælle mig hvad vores spillestil er? Jeg har ikke kunne finde en siden LE var træner, og allerede dengang var det frustrerende at se hvorledes fundamentet på banen smuldrede mens La Masia blev udvandet.

Vi er et træt gammelt hold, som slet ikke løber nok til moderne fodbold. Kan nogen huske kampen i Prag under Valverde sidste sæson? Vi løber det mindste noget hold nogensinde har formået i en CL-kamp, og vi var svineheldige ikke at blive revet fra hinanden pga. Mats havde en af sine vanvidskampe i buret. Mod et hold som FCM altså smasker ud af turneringen året efter. Den slags kampe fortæller desværre historien om en stamme med Pique, Alba og særligt Busqeuts som alle er outdated på øverste hylde. Messi mangler også løbevilligheden, og han får den ikke i Barca, eftersom han for længst er vokset sig større end klubben - Et faktum jeg faktisk er ret sikker på, at han ikke selv er helt klar over. Jeg tror ikke, at han reelt forstår, hvor meget han dikterer i klubben. En ny manager vil altid få svært ved at rykke ham i Barca, fordi han helt naturligt bare er på en pedestal. Derfor forstår jeg egentlig godt, hvis Messi indser at han kunne få spilmæssig og personlig udvikling ud af at skifte til sommer. Jeg tror egentlig kun, at det er familien som holder ham tilbage pt.

Summa summarum - Barca er i en identitetskrise, hvor man som fan har svært ved at connecte med spillerne, føler jeg i hvert fald. Vi har nogle helt unge stjerner i Ansu, De Jong og Pedri, som jeg synes er spændende. Men overordnet set har man svært ved at finde optimismen frem i forhold til et bæredygtigt projekt. Laporta kan måske blive manden med en vision og handelkraft, som bringer os ud af mørket. Men det må tiden vise.

Jeg elsker Barca. Det vil jeg altid gøre. Jeg er dybt taknemmelig for alt hvad klubben har givet mig af underholdning og følelser de sidste 15 år på aller øverste hylde. Men det bliver en anden tid nu, og det skal vi som fans nok endegyldigt forstå. Det rammer os når Messi er væk. Det er vist kun folk herinde som forstår, at man sidder med tåre i øjnene blot ved tanken om, at man ikke skal se Messi i en Barcatrøje igen... Det er kunst som ikke længere er i vores galleri. Men af respekt for kunstens skønhed håber jeg inderligt, at vi kan få ham at se nogle år endnu på øverste hylde - Det fortjener han. Det fortjener fodbolden.
Forumlegende

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Michman »

Daluigi skrev:
tors feb 25, 2021 10:37 am
Reelt set har dette hold ikke slået en stærk modstander i flere år, med undtagelse af et stærkt skadesplaget Juventushold i Torino, som vi så blev voldtaget 0-3 af på hjemmebane efterfølgende.

Det fortæller alt om holdets reelle kvalitet disse år - Og det gør bare at man slet ikke kan glæde sig over sejre som disse. For det gør ingen forskel titelmæssigt, når vi alle godt ved, at møder vi en modstander med kvalitet over hele banen, og som løber med os i 90 minutter, så lukker vi nemt 3-6 mål ind. Og det er ikke engang at overdrive jo? Barca er blevet en klub, som nemt kan lukke 3+ mål ind... Det er helt forrykt at tænke på, men det er virkeligheden. Vi er pt intet andet end klubben som Messi spiller i. Vi har historiens største spiller, og når han til sommer forsvinder, så kan alle jer, som snakker om en ny start osv, godt forberede jer på, at de chancer og mål som Messi skaber hver kamp, de kommer ikke bare på magisk vis fra en anden spiller. Det gør de heller ikke i Madrid, som har en topscorer med 12 mål pt....

Dette her projekt kommer til at tage flere år desværre. Det er dog naturligt, når man ikke har handlet med rettidig omhu eller økonomisk anstændighed i ledelsen. Klubbens sparrede lønkroner kan slet ikke veje op for det enorme tab Lionel Messi bliver til sommer. Klubben står tilbage fuldstændig blottet for spillestil og identitet på banen - Hvem kan fortælle mig hvad vores spillestil er? Jeg har ikke kunne finde en siden LE var træner, og allerede dengang var det frustrerende at se hvorledes fundamentet på banen smuldrede mens La Masia blev udvandet.

Vi er et træt gammelt hold, som slet ikke løber nok til moderne fodbold. Kan nogen huske kampen i Prag under Valverde sidste sæson? Vi løber det mindste noget hold nogensinde har formået i en CL-kamp, og vi var svineheldige ikke at blive revet fra hinanden pga. Mats havde en af sine vanvidskampe i buret. Mod et hold som FCM altså smasker ud af turneringen året efter. Den slags kampe fortæller desværre historien om en stamme med Pique, Alba og særligt Busqeuts som alle er outdated på øverste hylde. Messi mangler også løbevilligheden, og han får den ikke i Barca, eftersom han for længst er vokset sig større end klubben - Et faktum jeg faktisk er ret sikker på, at han ikke selv er helt klar over. Jeg tror ikke, at han reelt forstår, hvor meget han dikterer i klubben. En ny manager vil altid få svært ved at rykke ham i Barca, fordi han helt naturligt bare er på en pedestal. Derfor forstår jeg egentlig godt, hvis Messi indser at han kunne få spilmæssig og personlig udvikling ud af at skifte til sommer. Jeg tror egentlig kun, at det er familien som holder ham tilbage pt.

Summa summarum - Barca er i en identitetskrise, hvor man som fan har svært ved at connecte med spillerne, føler jeg i hvert fald. Vi har nogle helt unge stjerner i Ansu, De Jong og Pedri, som jeg synes er spændende. Men overordnet set har man svært ved at finde optimismen frem i forhold til et bæredygtigt projekt. Laporta kan måske blive manden med en vision og handelkraft, som bringer os ud af mørket. Men det må tiden vise.

Jeg elsker Barca. Det vil jeg altid gøre. Jeg er dybt taknemmelig for alt hvad klubben har givet mig af underholdning og følelser de sidste 15 år på aller øverste hylde. Men det bliver en anden tid nu, og det skal vi som fans nok endegyldigt forstå. Det rammer os når Messi er væk. Det er vist kun folk herinde som forstår, at man sidder med tåre i øjnene blot ved tanken om, at man ikke skal se Messi i en Barcatrøje igen... Det er kunst som ikke længere er i vores galleri. Men af respekt for kunstens skønhed håber jeg inderligt, at vi kan få ham at se nogle år endnu på øverste hylde - Det fortjener han. Det fortjener fodbolden.
Nok et af de bedste indlæg der er skrevet herinde nogensinde. Og jeg er fuldstændig enig. Det her bliver ikke nogle sjove år. Men vi må simpelthen holde fast og håbe på at det bliver bedre.. Vi har haft 6-8 år hvor man har lavet fejl køb på fejl køb. Iam sorry.. Men hvordan fanden kan man have muligheden for at hente Dembele og Mbappe også vælge Dembele? Man bruger 1 mia på Grizmann? Også skulle vi også have Coutinho af en eller anden grund. I håb om han kunne erstatte Iniesta. Prøv at hør her.. Du kan ikke erstatte Iniesta med nogle levene fodbold spiller.. Så enten så laver man et systemskifte ellers få en op fra B holdet der kan noget. For det Iniesta bedrog med kan ikke erstattes. Lige gyldigt hvor mange mia du smider efter det. Vi havde 2 af de bedste midtbane spillere nogensinde i Xavi og Iniesta. Men det sørgelige er at de faktisk troede de kunne erstatte dem.. I stedet for at lave et system skifte. Idag står vi så med et Barca hold hvor jeg i mine 11 år som fan af det her hold ikke har set noget værre.. Og helt ærligt.. Det gør bare ondt at se fodbold nu. Tænk hvis man havde respekteret Messi i stedet for at love ham ting vi ikke vil holde..? Messi fortjener at gøre hvad han vil. Og jeg kan kun ryste på hovedet af en ledelse der ikke respektere hvad han har gjort for os. Bartomeu er en fucking skændsel for vores hold. Kender kun til en klub der er ledet værre end os og det er Valencia.. Vi har små håb i vores unge drenge. Ansu, Pedri, De Jong. Men fuck me.. Uden Messi bliver det svært. For vi kommer mulighed for at stå i samme situation som da Xavi og Iniesta skred. Denne gang er det så bare den bedste spiller nogensinde vi skal erstatte.. Der kommer til at gå 5-8 år.. Og det bliver ikke sjovt. Men vi har brug for en præsident der er der for klubben og ikke for egen skyld. Jeg vil bare ønske man ansatte Xavi også gav ham TID. Fuck de næste 3 sæsoner. Hvis vi får et hold der kan klare det mod de bedste igen. Jeg har håb i hjertet for at det bliver godt igen. Men også at det kommer til at tage tid. Men jeg er her for det. For Barca er min hjerte klub. Og der er ingen klub der nogensinde kan ændre de minder jeg har fra den her klub. Med logoet på brystet vil jeg nu bare nyde Messi mens han er her. Og hvis han vil væk, så lad ham for han FORTJENER at være glad i de sidste år af sin karriere.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men igen, ingen ved hvilke spillere der er kommet frem om 2 - 3 år.
Rigtige Ronaldo kom pludselig
Ronaldinho kom lige pludselig

Nu er Pedro, Araujo og Ansu også pludselig kommet frem - hvem havde hørt om dem for 3 år siden..
Vi håber på at Konrad, Ilaix, Oriol Busquets måske også kan blive noget.
Er der ikke flere spirende talenter på ca. 15 - 17 år på B holdet?

Og hvornår kommer der tilskuere tilbage på lægterne? Så kommer indtægterne også.

Messi vil jeg komme til at savne.. alt magi siden Ronaldinho er kommet fra Messi.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Elche CF

Indlæg af Piquénbauer »

Det mener du vel ikke? Var iniesta ikke magisk? Eller Xavi? Eller alves? Eller ney? Suarez? Nu skal det ikke blive for overdrevet det her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster