Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Modstanderne vil se Kalmarunionen komme stormene mod dem. Ville være et smukt syn.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Rekick skrev:
man feb 22, 2021 9:07 pm
Modstanderne vil se Kalmarunionen komme stormene mod dem. Ville være et smukt syn.
:lol: :lol:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Camavinga, Wilfred Ndidi, Declan Rice..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Prøv med egne spillere fremfor dem der. Ingen grund til at betale en formue for et cm talent som ikke har vist noget på det største scene.

Ilaix, jandro og nico kan få tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Ja, måske Jandro, de andre er ikke lige så defensivt orienteret/stærke, men at nogle af dem faktisk skulle få tid på førsteholdet synes jeg ikke er så sandsynligt.

Det er dog en position jeg synes er værd at bruge penge på, hvis muligheden er der.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

De Jong kan gå ned på den defensive selvom han er bedre længere fremme. Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at se pedri på den defensive. Godt løbepensum, klog, god på bolden og kan holde spillet i gang. Det skulle ikke være fast men et lille eksperiment.

Generelt ser jeg ikke midten som et problem. De Jong og pedri er faste. Så har vi den rutinerede bussi der skal spille mindre men stadig kan bidrage lidt her og der. Puig og alena kan også bidrage. Og så er der talenterne fra b-holdet. Det er ok.

Men jeg synes så slet ikke vi skal bruge penge. Heller ikke på en angriber.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Piquénbauer skrev:
tirs feb 23, 2021 12:21 am
De Jong kan gå ned på den defensive selvom han er bedre længere fremme. Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at se pedri på den defensive. Godt løbepensum, klog, god på bolden og kan holde spillet i gang. Det skulle ikke være fast men et lille eksperiment.

Generelt ser jeg ikke midten som et problem. De Jong og pedri er faste. Så har vi den rutinerede bussi der skal spille mindre men stadig kan bidrage lidt her og der. Puig og alena kan også bidrage. Og så er der talenterne fra b-holdet. Det er ok.

Men jeg synes så slet ikke vi skal bruge penge. Heller ikke på en angriber.
Er ret sikker på at CDM er frenkie de jongs bedste position spillede han ikke også CDM i Ajax og blev købt af Barca for at overtage Busquets plads ?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Vi er nok bare uenige om hvilken slags spiller vi skal bruge og mangler på den defensive midt så. Ja, forhåbentligt kan et godt udsalg holde udgifterne på et minimum.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Filten skrev:
tirs feb 23, 2021 2:50 am
Piquénbauer skrev:
tirs feb 23, 2021 12:21 am
De Jong kan gå ned på den defensive selvom han er bedre længere fremme. Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at se pedri på den defensive. Godt løbepensum, klog, god på bolden og kan holde spillet i gang. Det skulle ikke være fast men et lille eksperiment.

Generelt ser jeg ikke midten som et problem. De Jong og pedri er faste. Så har vi den rutinerede bussi der skal spille mindre men stadig kan bidrage lidt her og der. Puig og alena kan også bidrage. Og så er der talenterne fra b-holdet. Det er ok.

Men jeg synes så slet ikke vi skal bruge penge. Heller ikke på en angriber.
Er ret sikker på at CDM er frenkie de jongs bedste position spillede han ikke også CDM i Ajax og blev købt af Barca for at overtage Busquets plads ?
Han spillede ikke regulær CDM - ham og Schøne spillede vel begge en form for dybdeliggende playmaker, men De Jong havde masse af frihed til at bryde strukturen og søge frem med bolden i fødderne.

Han fungerede ikke super godt i den rolle i starten af sæsonen, og som ene CDM vil vi tabe meget af den fænomenale dynamik han bringer. Lige nu syntes jeg også, at han ligger for højt - hvorfor skal han i boksen så meget (det må være kompensation for en manglende Messi / 9'er derinde). Det fungerer bedre, når han bryder linierne fra en dybe position (der kommer hans overblik også mere til sin ret) - men det er svært at få kabalen til at gå op, når Messi ikke holder sin position.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Hvad med Oriol Busquets fra B-holdet? Kunne han ikke være løsning på problemet omkring DM-pladsen? Eller er han ikke god nok? Og ligner han for meget Bussi?

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af soul_pitcher »

Kubala skrev:
tirs feb 23, 2021 4:36 pm
Hvad med Oriol Busquets fra B-holdet? Kunne han ikke være løsning på problemet omkring DM-pladsen? Eller er han ikke god nok? Og ligner han for meget Bussi?
Så kan vi også spare penge på at få trykket en trøje til ham.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

soul_pitcher skrev:
ons feb 24, 2021 10:17 am
Kubala skrev:
tirs feb 23, 2021 4:36 pm
Hvad med Oriol Busquets fra B-holdet? Kunne han ikke være løsning på problemet omkring DM-pladsen? Eller er han ikke god nok? Og ligner han for meget Bussi?
Så kan vi også spare penge på at få trykket en trøje til ham.
:lol: :lol: :lol:

Jeg har dog fundet ud af, at han har været meget skadet og var også udlejet sidste sæson, så det er mere Jandro(også skadet pt), der også kunne være interessant i den sammenhæng.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Jeg tror, at man generelt skal se mere mod La Masia, når man skal finde spillere, der skal dække de forskellige pladser, selvfølgelig sådan, at man ikke bare tager spillere op, som ikke har den fornødne kvalitet. Er der potentiale, så burde man satse på La Masia/B-holds spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Santi Cazorla (Al Sadd): "I think Pau Torres is a brutal player, Xavi asks me a lot about him. He's a young player, I think he is a brutal footballer. He has a great personality. He has a lot of Barça's style, and he has a very good vision of the game." [rac1]
Farvel til Lenglet og Umtiti. Så kunne vi have torres, garcia, pique og araujo. Imo ville det være en klar opgradering.

Det kræver selvfølgelig vi kunne købe ham men jeg mener ikke at hans frikøbs er så høj. Spørgsmålet er om pengene ville være bedre brugt andre steder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Er klausulen ikke på de 50 mio. euro?

https://www.google.com/amp/s/weallfollo ... rsuit/amp/

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster