21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Piquénbauer »

Vi spiller jo ikke som for 10 år siden. Den måde vi spiller nu har vitterligt intet tilfælles med tiki taka. Som i intet. Så ja vores forsvarsspillere har det stramt nu. Hvorfor? Fordi vi vitterligt spiller uden pres, struktur og balance. Alt flyder. Du kan ikke finde en spiller der på alvor ville folde sig ud i vores nuværende system.

Det kan så godt være at vi ikke rammer samme niveau som for 10 år siden men det er uden tvivl den model vi skal bygge efter. Vi skal have et genpres. Vi skal have et strukturet og balanceret hold. Vi skal veldefinerede roller. Vi skal have spillere der er gode på bolden osv.

Er det så sikkert at garcia bliver en succes? Nej. Men heldigvis spiller for ungdomshold stadig rigtigt og han vil derfor have en fordel når vi forhåbentligt kommer tilbage til de dyder der gjorde Barca specielt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Piquénbauer »

Kan du smide nogle tal, grafer etc på Messis def indsats ift eksempelvis Ney, Lewan, Cristiano, Abu etc?
Jeg er på min telefon og gider ikke sidde og lede efter det nu. Men jeg har øjne i hovedet og du finder ikke en spiller på højeste niveau med færre defensive pligter end Messi. Jeg ser meget bold og det er decideret voldsomt at fratage en spiller ansvaret på den måde som det er tilfældet med Messi.
mo er det naturligt at vælge at udnytte al Messis offensive kapacitet, fremfor at overlade vigtige dele til folk der ikke besidder de evner der skal til. Dermed ikke sagt at holdet ikke gøres totalt Messi afhængig, men jeg kan bare ikke se holdet få mere ud af at give Griez (og andre?) maksimale betingelser, for i stedet at give tab på 50% af hvad Messi kan bidrage med.
Fodbold er meget andet end hvem der har bolden for fødderne. Noget af det der feks gjorde peps Barca vanvittigt var vores genpres som fremtvang utroligt mange gode offensive muligheder for holdet. Det bruger vi dog ikke mere. Det kunne vi med griez.

Men hovedpointen er at vi skal spille som et hold. Vi skal ikke spille folk ude af position og få dem til at gå på kompromis med deres spil fordi Messi skal have frie tøjle. Det kan så godt være vi ville miste 20-25% offensivt men som hold ville vi blive markant bedre.

Det er desuden tvivlsomt. Den analyse jeg har linket til tidligere viser tydeligt at holdet udover at blive mere struktureret og markant bedre defensivt også bliver mere dynamisk og skaber flere chancer uden Messi.
Vil mene problemet i lige så høj grad, er niveauet hos truppen generelt, som at Messi ikke længere giver hvad han gjorde tidligere.

Spillede han for Bayern, PSG el lig, ville han stadig være en succes og stadig vise ærgerrighed og ild!!
Så hvis ney havde spillet i dag så havde han ikke brændt 3 store chancer? Jeg køber den simpelthen ikke.

Holdet faldt allerede i niveau i anden sæson med MSN. Og det er faldet lige siden. Ja vi har kunne vinde ligaen pga de mål Messi scorede men i de store kampe var vi været på røven (igen vi spiller ikke som et hold - der er for mange ting der kan udnyttes).

Problemet er nok nærmere at Messi er blevet ældre. Og ikke længere har farten osv som tidligere hvor han kunne skaffe sig selv gode afslutningsmuligheder osv. I dag fik han feks en friløber men blev løbet op. Det har vi set meget. Og når Messi ikke længere leverer det samme antal mål som tidligere men holdet stadig er bygget op om ham... Ja så er vi fucked.

Og det samme ville Bayern og psg være. De kunne måske give ham en bedre defensiv base men psg ville ikke kunne have spillet den kamp de gjorde mod os med Messi. Messi ville aldrig løbe de meter mbappe gjorde. Og så er jeg ligeglad med hvad der bliver sagt om ild, humør osv. Det gør han ikke mere.
Jeg forsøger ikke at forsvare Messi “at all cause” men vil til stadighed mene, at var truppen markant stærkere, ville Messi være en enorm trumf, stadig.
Ja men det er den ikke. Og Messi viser ingen tegn på at ville lægge sit spil om. Så hvad skal vi gøre? Ja du siger det selv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af JHMark »

Vi havde tydeligvis et kæmpe overtag i dagens kamp. Det kunne en blind mand se. MEN - Overvej lige at vi kun havde 4 skud på mål i hele kampen.
Der blev brændt mange chancer i dag, men er det ikke vildt at vi (i min mening) ikke havde en eneste 100% chance? Jo, der var store chancer, men jeg følte aldrig helt at Barca var super tæt på. De luntede frem og tilbage 5-10 meter udenfor feltet og ventede på at Cadiz lavede en fejl. Jeg manglede virkelig nogle hurtige afleveringer som kunne give et frit skud på mål - en 100% chance.

Jeg føler lidt at den der “giv bolden til Messi og håb på det bedste” stadig hærger i truppen og taktikken. Når vi scorer føler jeg også at det ofte bare er heldigt. Man ved aldrig hvornår målene kommer, for det kommer ofte ud af ingenting.

Måske er det bare mig, der er vanvittig, det ved jeg ikke. Men jeg synes godt nok intensiteten i kampene er helt væk, og kampene er sjældent interessante.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
søn feb 21, 2021 6:40 pm
Kubala skrev:
søn feb 21, 2021 6:11 pm
Det her hold er bare ikke bedre, og det kan kun blive værre, hvis Messi vælger at smutte. Man må bare skrue forventningerne helt nede. Der skal ske noget virkelig drastisk, hvis der skal ændres noget, hvilket betyder, at Griez, Demb og hvad de ellers hedder, skal virkelig få en forvandling. Der er muligvis potentiale, men det kan tage tid, før det bliver indfriet. Og Lenglet er altså virkelig gået ned i niveau. Han var skyld i to mål mod PSG, hvis du spørger mig.
Efter kampen mod psg ville jeg være enig omkring din præmis vedrørende holdets styrke. Men efter en kamp som i dag ser jeg det ikke som problemet. Det er ren og skær indstilling. Mens den enkelte spillers kvalitet ikke er på et højt nok niveau så kan de i det mindste være fokuseret og gå ordentligt ind til kampen. Det er sjusk.

Og problemet omkring det med Messi er imo at han selv er blevet ligeså slem til at sjuske. Ikke bare er ALT sat op omkring ham men han er blevet markant dårligere til at afslutte. Vi kunne leve med denne taktik da han lavede 40+ mål pr sæson men han roder rundt med 16 nu og i dag har han vel 2-3 gode chancer for at afgøre det.

Det virkelig drastiske der skal ske er at man skal sige farvel til Messi. Og endelig få et hold på plads som ikke lader modstanderen blive farlig hver eneste gang de kommer over midten. Struktur og balance. Det får vi aldrig med Messi på banen.
Jeg kan ikke rigtigt tage stilling til det omkring Messi, da jeg ikke aner, hvad det bedste er. Dog vil jeg sige, at det her hold skal forbedre sig markant, hvis man vil være med, hvor det er sjovest. Sådan som jeg ser det, så mangler der en del, før man kan konkurrere på det allerhøjeste niveau. Holdet har sikkert en masse potentiale, men det skal ligesom forløses. Og man kan ikke stille noget op, grundet den dårlige økonomi, så vi hænger på alle de spillere, som vi har i truppen. Det nytter jo ikke noget, når man siger, vi skal af ham og ham, da man ikke har råd til at købe erstatninger.

Gæld er som sagt ikke et problem, og det er helt fint at have gæld, men når man ikke kan betale ens regninger og butikken ikke kan køre, så bliver det et problem. Det er måske det, der er sket med Barca. Man må skrue forventningerne nede, så bliver man også mindre skuffet og man får måske et realistisk syn på sagerne også. Det er i hvert fald bare mine tanker.
Senest rettet af Kubala søn feb 21, 2021 11:51 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Dytrax »

Det her nederlag har virkelig ramt. Det er værre end forleden mod PSG, hvor det var forventeligt, at vi kunne løbe ind i en røvfuld. Havde nok en naiv forestilling om at holdet ville ønske oprejsning og løbe på banen med den vildeste gejst, men det blev blot mere af det samme.

Vi spiller ikke som hold mere og om det skyldes afhængighed af Messi eller andet, skal jeg ikke kloge rundt i. Blot konstatere, at der findes masser af hold der lige nu spiller bedre end os.

How the mighty have fallen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Piquénbauer »

Jep kampen i dag gør 10 gange mere ondt end psg. Sjusket indstilling og lallet præstation. Det bliver ikke værre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
søn feb 21, 2021 8:19 pm
Imo er det naturligt at vælge at udnytte al Messis offensive kapacitet, fremfor at overlade vigtige dele til folk der ikke besidder de evner der skal til. Dermed ikke sagt at holdet ikke gøres totalt Messi afhængig, men jeg kan bare ikke se holdet få mere ud af at give Griez (og andre?) maksimale betingelser, for i stedet at give tab på 50% af hvad Messi kan bidrage med. .
Jeg tror, at du har misset pointen her. Optimalt set er der ingen, der skal satses maksimalt på (eller gives maksimale betingelser) Der skal satset maksimalt på holde/kollektivet - vi har riglighed set, hvor sårbart det er med et så betydende offensivt omdrejningspunkt som Messi. Jeg har ikke komme i tanke om en topklub i nye tid, som har placeret så meget tilllid og ansvar hos en spiller (og de seneste år har jo med tydelighed vist hvorfor).
Jeg forsøger ikke at forsvare Messi “at all cause” men vil til stadighed mene, at var truppen markant stærkere, ville Messi være en enorm trumf, stadig.
En stærkere trup skulle fortsat dække ind for Messi... og jeg mener faktisk, at der skal en særdeles dygtig træner og trup til for at integrere Messi uden et netto præstationstab.. enten skal han tøjles, ellers skal allerede velfungerende hold kompensere for en egenrådig Messi. Tror I en Kevin de Bruyne gider tage gentagne tunge defensive løb for en Messi, der taber bolden og slå ud med armene og går tilbage til midterlinien?

Ps. Messi havde rigtigt mange håbløse boldtab i dag, og det er simpelthen unuanceret, at skrive at kun Messi skaber chance. Det var genpres, der skabte straffet + Dembele skabte i hvert fald 4 store chancer på egen hånd.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn feb 21, 2021 8:39 pm
Kan du smide nogle tal, grafer etc på Messis def indsats ift eksempelvis Ney, Lewan, Cristiano, Abu etc?
Jeg er på min telefon og gider ikke sidde og lede efter det nu. Men jeg har øjne i hovedet og du finder ikke en spiller på højeste niveau med færre defensive pligter end Messi. Jeg ser meget bold og det er decideret voldsomt at fratage en spiller ansvaret på den måde som det er tilfældet med Messi.
mo er det naturligt at vælge at udnytte al Messis offensive kapacitet, fremfor at overlade vigtige dele til folk der ikke besidder de evner der skal til. Dermed ikke sagt at holdet ikke gøres totalt Messi afhængig, men jeg kan bare ikke se holdet få mere ud af at give Griez (og andre?) maksimale betingelser, for i stedet at give tab på 50% af hvad Messi kan bidrage med.
Fodbold er meget andet end hvem der har bolden for fødderne. Noget af det der feks gjorde peps Barca vanvittigt var vores genpres som fremtvang utroligt mange gode offensive muligheder for holdet. Det bruger vi dog ikke mere. Det kunne vi med griez.

Men hovedpointen er at vi skal spille som et hold. Vi skal ikke spille folk ude af position og få dem til at gå på kompromis med deres spil fordi Messi skal have frie tøjle. Det kan så godt være vi ville miste 20-25% offensivt men som hold ville vi blive markant bedre.

Det er desuden tvivlsomt. Den analyse jeg har linket til tidligere viser tydeligt at holdet udover at blive mere struktureret og markant bedre defensivt også bliver mere dynamisk og skaber flere chancer uden Messi.
Vil mene problemet i lige så høj grad, er niveauet hos truppen generelt, som at Messi ikke længere giver hvad han gjorde tidligere.

Spillede han for Bayern, PSG el lig, ville han stadig være en succes og stadig vise ærgerrighed og ild!!
Så hvis ney havde spillet i dag så havde han ikke brændt 3 store chancer? Jeg køber den simpelthen ikke.

Holdet faldt allerede i niveau i anden sæson med MSN. Og det er faldet lige siden. Ja vi har kunne vinde ligaen pga de mål Messi scorede men i de store kampe var vi været på røven (igen vi spiller ikke som et hold - der er for mange ting der kan udnyttes).

Problemet er nok nærmere at Messi er blevet ældre. Og ikke længere har farten osv som tidligere hvor han kunne skaffe sig selv gode afslutningsmuligheder osv. I dag fik han feks en friløber men blev løbet op. Det har vi set meget. Og når Messi ikke længere leverer det samme antal mål som tidligere men holdet stadig er bygget op om ham... Ja så er vi fucked.

Og det samme ville Bayern og psg være. De kunne måske give ham en bedre defensiv base men psg ville ikke kunne have spillet den kamp de gjorde mod os med Messi. Messi ville aldrig løbe de meter mbappe gjorde. Og så er jeg ligeglad med hvad der bliver sagt om ild, humør osv. Det gør han ikke mere.
Jeg forsøger ikke at forsvare Messi “at all cause” men vil til stadighed mene, at var truppen markant stærkere, ville Messi være en enorm trumf, stadig.
Ja men det er den ikke. Og Messi viser ingen tegn på at ville lægge sit spil om. Så hvad skal vi gøre? Ja du siger det selv.
Nå men når du gider og får lyst, så smid det lige op.

Resten. Tak for dine svar. Jeg syntes bare ikke at du svarer på de indvendinger jeg har vedr Messis bidrag til holdet pt, kontra alternativer. Men kan være jeg ikke er tydelig nok. No worries,

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
søn feb 21, 2021 11:22 pm
Antimadridista skrev:
søn feb 21, 2021 8:19 pm
Imo er det naturligt at vælge at udnytte al Messis offensive kapacitet, fremfor at overlade vigtige dele til folk der ikke besidder de evner der skal til. Dermed ikke sagt at holdet ikke gøres totalt Messi afhængig, men jeg kan bare ikke se holdet få mere ud af at give Griez (og andre?) maksimale betingelser, for i stedet at give tab på 50% af hvad Messi kan bidrage med. .
Jeg tror, at du har misset pointen her. Optimalt set er der ingen, der skal satses maksimalt på (eller gives maksimale betingelser) Der skal satset maksimalt på holde/kollektivet - vi har riglighed set, hvor sårbart det er med et så betydende offensivt omdrejningspunkt som Messi. Jeg har ikke komme i tanke om en topklub i nye tid, som har placeret så meget tilllid og ansvar hos en spiller (og de seneste år har jo med tydelighed vist hvorfor).
Jeg forsøger ikke at forsvare Messi “at all cause” men vil til stadighed mene, at var truppen markant stærkere, ville Messi være en enorm trumf, stadig.
En stærkere trup skulle fortsat dække ind for Messi... og jeg mener faktisk, at der skal en særdeles dygtig træner og trup til for at integrere Messi uden et netto præstationstab.. enten skal han tøjles, ellers skal allerede velfungerende hold kompensere for en egenrådig Messi. Tror I en Kevin de Bruyne gider tage gentagne tunge defensive løb for en Messi, der taber bolden og slå ud med armene og går tilbage til midterlinien?

Ps. Messi havde rigtigt mange håbløse boldtab i dag, og det er simpelthen unuanceret, at skrive at kun Messi skaber chance. Det var genpres, der skabte straffet + Dembele skabte i hvert fald 4 store chancer på egen hånd.
Det bliver lige meget kort for nu.

Du misforstår mig, men det sker jo...imo kan man sagtens have et stærkt kollektiv, som selvfølgelig alle dage, for et hvilket som helst hold, er at foretrække og samtidig yde sin største stjerne de bedste betingelser. Det ligger vel naturligt i forlængelse af maksimal udnyttelse af et holds ressourcer. At få det meste ud af hver enkelt.!
Heri var min pointe at Max udnyttelse af Messi, på dette hold lige pt, ville give det bedste impact på resultaterne. Dermed siger jeg ikke, at jeg ikke ser problemet i Messis svage def indsats. Men lige nu, med denne trup, ser jeg ikke et væsentlig øget fokus på en def indsats, på bekostning af Messis off kvaliteter, give bedre resultater. Bl.a fordi disse def kvaliteter ikke findes i truppen som den er pt

Ift stærkere trup. Her er jeg bare uenig og syntes ikke rigtig du giver nogle, for mig, brugbare argumenter. Du mener man får et nettotab med Messi på holdet, altså hvilket som helst hold. Det giver simpelthen ingen mening for mig.
Havde vi en langt stærkere trup, med designet taktik, så JEG stadig en Messi på et sådan hold (med messis aktuelle form) som en gevinst og ikke et levn fra fortiden.

Det er da om noget unuanceret dit KDB eksempel, som om det primære fra Messi generelt er tabte bolde og slå ud med armene!

Tror også du blander mit indlæg lidt sammen med andre. Har ikke skrevet at kun Messi skabte chancer!?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Lopezzz »

Fjols 1
"Alba: Det er vores egen skyld"

Fjols 2
"Pique: Vi forventede ikke at smide point i dag."

Fjols 3
Billede
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af emo »

:thumbup: :grin:
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Kubala »

De der udtalelser, der kommer fra spillerne nogle gange, er total ubrugelige. Forventede og forventede, hvorfor smider man så point? Måske har man bare en virkelig rådden indstilling til kampene så.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Kubala »

Sådan et hold som Cadiz skal man jo slå, hvis man vil være med om mesterskabet.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Kubala »

Noget jeg tænkte på, var det der med Messi 40+ mål pr. sæson. Det er jo noget, han muligvis stadig kan nå endnu, med 17 kampe tilbage i sæsonen, set i lyset af alle turneringer, da han er oppe på 21 mål i ca. 24,5 kampe pr. 90 min. spillet. Jeg tror, at vi måske ikke har medtaget Suarez i den ligning og hans betydning. Han stod for en stor del af det, som nu mangler, da hverken Griez, Demb eller de andre rigtigt kan kompensere for det.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kubala skrev:
man feb 22, 2021 11:51 am
Noget jeg tænkte på, var det der med Messi 40+ mål pr. sæson. Det er jo noget, han muligvis stadig kan nå endnu, med 17 kampe tilbage i sæsonen, set i lyset af alle turneringer, da han er oppe på 21 mål i ca. 24,5 kampe pr. 90 min. spillet. Jeg tror, at vi måske ikke har medtaget Suarez i den ligning og hans betydning. Han stod for en stor del af det, som nu mangler, da hverken Griez, Demb eller de andre rigtigt kan kompensere for det.
Samtidig skal man tænke over at han denne sæson startede helt uden gejst - modvilligt nærmest - og har været skadet - plus han ikke har spillet alle de CHL kampe hvor han har været klar.. noget som var utænkeligt i andre sæsoner.. så i lyset af det er hans målstats alligevel imponerende. Det er vel kun Lewan + der klart overgår ham med mål ratio lige pt.

Hvis Messis angrebspartnere denne sæson havde scoret på blot 15 - 20 % af de 100% chancer Messi har givet dem, ville han også have suverænt flest assists i ligaen.

Det er også lidt bemærkelsesværdigt at dengang Messi-Suarez-Neymar spillede sammen - da lavede de 3 stortset ingenting defensivt, men holdet var næsten uovervindeligt da alle 3 scorede mål på samlebånd. Hvis Messis angrebspartnere i denne sæson scorede på de enorme chancer Messi skaber for dem, kamp efter kamp, ville vi sikkert også kunne konkurrere i både liagen og måske endda i CHL.

Det nytter bare ikke når de angribere man har købt for milliarder af kroner ikke scorer:

https://www.marca.com/en/football/barce ... b45ef.html

- så er det da fint at de er gode til at løbe og endda forsvare, men der skal altså mål til for at vinde kampe, og det er Messi i denne sæson også, den eneste der egentlig kan af vores angribere.. selvom nogle påpeger at Griez har scoret+assisteret mest siden januar, så er det jo kun halvanden måned og mest mod cdr mindre hold, ikke at det ikke også er vigtigt.

Og så er der lige lavet en artikel der viser at Messi faktisk laver en hel del defensivt arbejde.. noget som han af rigtig mange bliver skudt i skoene at han slet ikke deltager i, men selv det gør han nærmest til perfektion målt på hvor effektivt det er:

https://www.msn.com/en-gb/sport/footbal ... r-BB1dOXmM
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster