21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Rekick »

Kvoller skrev:
søn feb 21, 2021 5:13 pm
Gad vide om vores kaptajn har tænkt sig at tale med pressen efter en kamp snart? Hvornår har han sidst gjort det?
Sidst han talte var da vi tabte mod Osasuna på hjemmebane tror jeg. Som vi i øvrigt tabte og Osasuna var nede på 10 mænd.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om han taler efter kampen. Han skal score på sine chancer. Det er det der tæller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
søn feb 21, 2021 5:18 pm
Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om han taler efter kampen. Han skal score på sine chancer. Det er det der tæller.
det skal de 2 dyre Franskmænd da så sandelig også.. Messi var den eneste der scorede i dag og er topscorer i ligaen. Det er de 2 Franske angribere vi har købt til mange milliarder ikke. og de skaber nada, i modsætning til Messi.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Rekick »

Det er mig en gåde hvordan Dembele glider forbi hele forsvaret for bare at banke bolden 10 km forbi målet...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Og modstanderen er i vort felt 2 gange i hele kampen, første gang milimeter fra at score, anden gang fik de straffe...

Det er historien om denne sæson.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:
søn feb 21, 2021 5:08 pm
Piqué: "It hurts a lot. After Atleti's loss we had the chance to get in (the title race)... With a penalty in the 90th minute, dropping two points, it's hard to process... Points will be dropped. We can still have a chance. Obviously it's difficult. But we have to try."
I kunne jo eksempelvis have prøvet i dag...
Undskyld mit sprog men den idiot skal stoppe i Barca med øjeblikkelig virkning. Det gælder også Alba og Busquets.
DE HAR ødelagt klubben og ikke kun Bartomeu.
Jeg har sagt det for længe siden men hvem er jeg.
Med dem på holdet kommer vi aldrig til at bygge et nyt Barca. Messi er også meget tæt på ved at opgive alt på grund af dem.

Puig, Dest, Araujo, Firpo, Trincao, Pedri, Dembele, De Jong, Fati, Pjanic, Martin, Mingueza og flere af de unge fra B holdet får ikke lov til at trække vejret på grund af de gamle fjolser. De er konstant efter dem bare fordi de føler at de ejer klubben. Ja de har vundet alt med Barca og bidraget stort osv.. men tiden er inde at de stopper og skrider videre.
Hvis de fortsætter næste sæson fortsætter vi også vores nedgang 100%
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Drake »

Vi er totalt til grin, at vi ikke kan vinde over et så dårligt hold som Cádiz, som ikke har været oppe i La Liga siden 2006 :eek:

Sådan går det når man ikke får lukket kampen, og ikke gider at tage det seriøst! :mad:

Lenget skal desuden langt væk fra startopstillingen resten af sæsonen, så hellere bruge Mingueza :!:
Senest rettet af Drake søn feb 21, 2021 5:59 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Dytrax »

The futures of Jordi Alba, Busquets, and Piqué will be handled by the new president.

The situation is no longer temporary but must be handled well. Busquets contract ends in 2023 and Alba and Piqué, in 2024.

[as.com]
Apopros den gamle garde.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Kubala »

Det her hold er bare ikke bedre, og det kan kun blive værre, hvis Messi vælger at smutte. Man må bare skrue forventningerne helt nede. Der skal ske noget virkelig drastisk, hvis der skal ændres noget, hvilket betyder, at Griez, Demb og hvad de ellers hedder, skal virkelig få en forvandling. Der er muligvis potentiale, men det kan tage tid, før det bliver indfriet. Og Lenglet er altså virkelig gået ned i niveau. Han var skyld i to mål mod PSG, hvis du spørger mig.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af A$AP »

Lenglet skal væk inden man overhovedet overvejer Piques fremtid i klubben. Spil med Mingueza i stedet. Sammen med en ny CB og en 9'er, så er en ny oprydder/6'er for Busquets det vigtigste sted vi skal opgradere. En der ikke ligger fingrene imellem og får pisket nogle nosser ind på det her totalt afdankede og udkørte hold.

Og alle i Barcelona har hovederne så langt oppe i hinanden, at man faktisk tvivler på hvor drastiske forandringer den nye præsident overhovedet vil foretage.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Barca80 »

Igen, igen Lenglet. Det er 9.gang i denne sæson! Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke kan se det?? Jeg er selv træt af at nævne Lenglet gang på gang.

Ja, det er ikke kun Lenglet som er problemet i klubben, der er flere problemer spillemæssigt, men Lenglet er holdets allersvageste led lige nu, hvorfor klubben bør prioritere køb af en central forsvarsspiller asap.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
søn feb 21, 2021 6:24 pm
Igen, igen Lenglet. Det er 9.gang i denne sæson! Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke kan se det?? Jeg er selv træt af at nævne Lenglet gang på gang.

Ja, det er ikke kun Lenglet som er problemet i klubben, der er flere problemer spillemæssigt, men Lenglet er holdets allersvageste led lige nu, hvorfor klubben bør prioritere køb af en central forsvarsspiller asap.
Ved ikke om du nogensinde læser andre folks indlæg, men vil oplyse dig om, at Lenglet ingenlunde er populær hos andre heller!!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
søn feb 21, 2021 6:11 pm
Det her hold er bare ikke bedre, og det kan kun blive værre, hvis Messi vælger at smutte. Man må bare skrue forventningerne helt nede. Der skal ske noget virkelig drastisk, hvis der skal ændres noget, hvilket betyder, at Griez, Demb og hvad de ellers hedder, skal virkelig få en forvandling. Der er muligvis potentiale, men det kan tage tid, før det bliver indfriet. Og Lenglet er altså virkelig gået ned i niveau. Han var skyld i to mål mod PSG, hvis du spørger mig.
Efter kampen mod psg ville jeg være enig omkring din præmis vedrørende holdets styrke. Men efter en kamp som i dag ser jeg det ikke som problemet. Det er ren og skær indstilling. Mens den enkelte spillers kvalitet ikke er på et højt nok niveau så kan de i det mindste være fokuseret og gå ordentligt ind til kampen. Det er sjusk.

Og problemet omkring det med Messi er imo at han selv er blevet ligeså slem til at sjuske. Ikke bare er ALT sat op omkring ham men han er blevet markant dårligere til at afslutte. Vi kunne leve med denne taktik da han lavede 40+ mål pr sæson men han roder rundt med 16 nu og i dag har han vel 2-3 gode chancer for at afgøre det.

Det virkelig drastiske der skal ske er at man skal sige farvel til Messi. Og endelig få et hold på plads som ikke lader modstanderen blive farlig hver eneste gang de kommer over midten. Struktur og balance. Det får vi aldrig med Messi på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
søn feb 21, 2021 6:40 pm
Kubala skrev:
søn feb 21, 2021 6:11 pm
Det her hold er bare ikke bedre, og det kan kun blive værre, hvis Messi vælger at smutte. Man må bare skrue forventningerne helt nede. Der skal ske noget virkelig drastisk, hvis der skal ændres noget, hvilket betyder, at Griez, Demb og hvad de ellers hedder, skal virkelig få en forvandling. Der er muligvis potentiale, men det kan tage tid, før det bliver indfriet. Og Lenglet er altså virkelig gået ned i niveau. Han var skyld i to mål mod PSG, hvis du spørger mig.
Efter kampen mod psg ville jeg være enig omkring din præmis vedrørende holdets styrke. Men efter en kamp som i dag ser jeg det ikke som problemet. Det er ren og skær indstilling. Mens den enkelte spillers kvalitet ikke er på et højt nok niveau så kan de i det mindste være fokuseret og gå ordentligt ind til kampen. Det er sjusk.

Og problemet omkring det med Messi er imo at han selv er blevet ligeså slem til at sjuske. Ikke bare er ALT sat op omkring ham men han er blevet markant dårligere til at afslutte. Vi kunne leve med denne taktik da han lavede 40+ mål pr sæson men han roder rundt med 16 nu og i dag har han vel 2-3 gode chancer for at afgøre det.

Det virkelig drastiske der skal ske er at man skal sige farvel til Messi. Og endelig få et hold på plads som ikke lader modstanderen blive farlig hver eneste gang de kommer over midten. Struktur og balance. Det får vi aldrig med Messi på banen.
Hold.nu.op. Med det der .. “det er Messis skyld”...han var vores bedste spiller igen idag, og scorer.. kig dog på dit store idol Griez og hvad i alverden han bidrog med .. nå ja det kunne han jo ikke for Messi spiller jo, så kan han jo ikke, da han er ude af position!

Bla bla og Demb !

Messi er da den eneste der kan være sin indsats bekendt!

Det er trættende at høre disse stråmands argumenter mod la ligas topscorer.
Senest rettet af SpillerSomMESSI søn feb 21, 2021 6:50 pm, rettet i alt 2 gange.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Cádiz CF

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
søn feb 21, 2021 6:20 pm
Lenglet skal væk inden man overhovedet overvejer Piques fremtid i klubben. Spil med Mingueza i stedet. Sammen med en ny CB og en 9'er, så er en ny oprydder/6'er for Busquets det vigtigste sted vi skal opgradere. En der ikke ligger fingrene imellem og får pisket nogle nosser ind på det her totalt afdankede og udkørte hold.

Og alle i Barcelona har hovederne så langt oppe i hinanden, at man faktisk tvivler på hvor drastiske forandringer den nye præsident overhovedet vil foretage.
En klasse 6’ er virkelig vigtig, men også virkelig svær at finde, eller skrabe penge sammen til.

Ja og en 9’er. Cb bliver vel Garcia.

Dembele skifter jeg simpelthen holdning til, uge for uge!! Men 50m€ (aner ik om det er realistisk) så skulle man overveje det. Han har allerede udløb i 2022, så bliver sikkert ikke let at få et bud på!

Griez, ansu, trincao + ny 9’er (og måske collado) til fronten fra 2021.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster