Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg er enig med at hvis Alaba skal havde en kæmpe løn, så må det blive et nej tak.

Men skal han kan klare det på en mere normal løn, kunne han så ikke være vores nye DM i stedet for Bussi, for vi har kun Bussi som rigtig DM, plus at han kan spille VB og CB?
For det er måske lidt synd at sætte FDJ der ned, da man for lidt mere ud af han som boks til boks.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Joan Laporta is working closely with Michael Zorc, Dortmund's sporting director, to bring Haaland to the Camp Nou. He also has constant conversations with Mino Raiola, the player's agent. [Deportes Cuatro]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nope. Den køber jeg ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Det kun ellers være lækkert, men det lyder dyrt (som i uden harmoni med det katalanske close-to-be konkursbo).

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »


Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Dytrax skrev:
tors feb 18, 2021 9:33 pm
Joan Laporta is working closely with Michael Zorc, Dortmund's sporting director, to bring Haaland to the Camp Nou. He also has constant conversations with Mino Raiola, the player's agent. [Deportes Cuatro]
Kunne være så fedt! men kommer desværre ikke til at ske, med vores elendige økonomi :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Drake skrev:
fre feb 19, 2021 4:29 pm
Dytrax skrev:
tors feb 18, 2021 9:33 pm
Joan Laporta is working closely with Michael Zorc, Dortmund's sporting director, to bring Haaland to the Camp Nou. He also has constant conversations with Mino Raiola, the player's agent. [Deportes Cuatro]
Kunne være så fedt! men kommer desværre ikke til at ske, med vores elendige økonomi :sørgelig:
Jeg stoler på at Laporta har styr på tallene. Han vil umuligt arbejde på en handel medmindre han godt er klar over at pengene kan skaffes til sådan en handel.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Norbit skrev:
fre feb 19, 2021 6:51 pm
Drake skrev:
fre feb 19, 2021 4:29 pm
Dytrax skrev:
tors feb 18, 2021 9:33 pm
Joan Laporta is working closely with Michael Zorc, Dortmund's sporting director, to bring Haaland to the Camp Nou. He also has constant conversations with Mino Raiola, the player's agent. [Deportes Cuatro]
Kunne være så fedt! men kommer desværre ikke til at ske, med vores elendige økonomi :sørgelig:
Jeg stoler på at Laporta har styr på tallene. Han vil umuligt arbejde på en handel medmindre han godt er klar over at pengene kan skaffes til sådan en handel.
Tag Griz og lets go..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Hvis man lader Messi gå og vil opretholde samme omkostningsniveau, så kunne man godt både købe og lønne Haaland for Messis omkostning.

Og så kunne besparelserne til den generelle økonomi i Bus og Piques kontrakter. Og al fyldet.
Pjanic’ løn fx også.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Man finder ikke bare 75 mio og den enorme løn der vil komme med... Det er umuligt. Også selvom Messi smutter.

Jeg ved sgu ærlig talt heller ikke om det er den type spiller vi skal hente. Han er fremragende og alt det der men han er også et kæmpe skur. Det er umiddelbart ikke noget jeg forbinder med den type fodbold jeg gerne vil have vi spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Han minder mig faktisk en del om Suarez i spillestil - udover han er noget større. Dynamisk mobil 9’er med en voldsom målnæse. Mere effektiv end elegant.

Jeg kan ikke komme på et sikrere kort pt. - og 75 mil bør endda kunne hentes igen skulle han ikke passe perfekt ind, da han er så voldsom farlig i en meget tidlig alder.

Ps. Jeg stoler ikke på Laporta - men denne handel kan jeg faktisk ikke se for alvor gå galt, da man med stor chance kan hente investeringen hjem igen. Her var Coutinho, Dembele og Griezmann langt mere risikobetonede investeringer!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Madameskrald skrev:
lør feb 20, 2021 12:20 am
Han minder mig faktisk en del om Suarez i spillestil - udover han er noget større. Dynamisk mobil 9’er med en voldsom målnæse. Mere effektiv end elegant.

Jeg kan ikke komme på et sikrere kort pt. - og 75 mil bør endda kunne hentes igen skulle han ikke passe perfekt ind, da han er så voldsom farlig i en meget tidlig alder.

Ps. Jeg stoler ikke på Laporta - men denne handel kan jeg faktisk ikke se for alvor gå galt, da man med stor chance kan hente investeringen hjem igen. Her var Coutinho, Dembele og Griezmann langt mere risikobetonede investeringer!
"Mere effektiv end elegant." - Hellere dét, end det omvendte.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are closely following Real Sociedad forward Alexander Isak (21).

Barça are aware that one of the priorities of the future President will be the signing of a striker.

Barça are also following Darwin Nuñez (21) of Benfica.

[ESPN]

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Alexander Isak har også været rimelig god for Sociedad. Har scoret 12 kasser i ligaen. Og desuden kan han noget på egen hånd. Dygtig dribler.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Forestil jer hvis Barca henter Isak og Håland. Så kan Barca have et helt skandinavisk angreb.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster