16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

Men i en sæson, hvor du melder om forbedringer, der har han scoret 6 mål og lavet 4 assists.
Og det er hans fjerde sæson han har hul på nu.
Jeg tror bare du venter på noget der aldrig sker.
Han er fysisk blevet bedre. I de 4 sæsoner han har været i klubben har haft enormt mange skader. Det er derfor svært at bruge dem til det store da han har ikke fået muligheden for rigtigt at udvikle sig.

Jeg har selv været meget kritisk men hvis demb kan vokse fysisk så er han klart en spiller jeg vil have i truppen. Han er et rigtigt godt våben allerede nu og med en smule udvikling kan han virkelig blive god. For mig er det i hvert fald at gå mod processen når man siger farvel til en talentfuld spiller.

Vi skal sige farvel til Messi og så er vi allerede langt. Det er det største problem og det er svært for næste præsident at gøre det. Men det skal gøres og det vil løfte vores muligheder fremadrettet markant.

Bayern er desuden svære at sammenligne sig med. De er i unik position i Tyskland i forhold til at købe spillere fra rivaler og en generelt dårligere liga.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Piquénbauer »

ladislau skrev:
ons feb 17, 2021 12:47 am
Lav otter det fleste steder kan godt være sekser her.
Det er et spgm om kvalitet
Og det har han ikke ret meget af. Og han er gammel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
ons feb 17, 2021 12:50 am
ladislau skrev:
ons feb 17, 2021 12:47 am
Lav otter det fleste steder kan godt være sekser her.
Det er et spgm om kvalitet
Og det har han ikke ret meget af. Og han er gammel.
Alaba kunne være i orden ift transferfrie, ikke som def midt selvfølgelig. Men tager Real ik ham..?

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Kubala »

Jeg vil også sige, at Wijnaldum er for gammel. Han er 30 og bliver 31 i år.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:
ons feb 17, 2021 12:00 am
whidgee skrev:
tirs feb 16, 2021 11:57 pm
Det står nu tydeligt og klart for enhver, at Ernesto Valverde var det helt store problem.......................................... :clap:
Hahahaha! Spot on!
Han har lige præcis indarbejdet denne her mæthed og total virkelighedsfjerne tilgang til topfodbold, hvor det er nok med dovne træningspas og en omgang hyggeklub for de største stjerner! Sjovt at Valverde ikke er blevet snuppet for længst af de største klubber i verden hva... Måske Olympiakos kunne have gavn af ham igen... Aner ikke hvor han er blevet af, men jeg ser ham ikke stå med noget mesterligt hold i hvert fald - Og er det ikke just det som Barca skal have!? En træner med format, nytænkning og verdensklasse management og lederegenskaber.

Whidgee din unuancerede “Hvad sagde jeg” attitude herinde de seneste 3 år er simpelthen passé... Kom nu ind i kampen og forhold dig til kendsgerningerne - Selvfølgelig var Valverde et KÆMPE problem! Han har skabt en taberkultur som er uoprettelig med denne generation. Det skal man ikke vide ret meget om ledelse for at kunne se.
Forumlegende

Filten
Indlæg: 1876
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Filten »

Piquénbauer skrev:
ons feb 17, 2021 12:41 am
Han er ikke def midt...
spillede De Jong ikke def midt i Ajax?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Dytrax »

Piqué: “Just one f***ing long possession, f**k!”

Griezmann: “Calm down, stop yelling...your mother’s c**t.”

Piqué: “No, your mother’s c**t, we are suffering and running like crazy people.”

[Cadena SER]
Ja, de hygger sig...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Lopezzz »

Kubala skrev:
ons feb 17, 2021 12:47 am
Lopezzz skrev:
ons feb 17, 2021 12:46 am
Så mange eksperter her hver gang vi taber stort :lol:
Sige til når I er enige i hvem der bliver solgt og hvem kommer til klubben.
Men en ting er sikker, Koeman skal ikke være vores træner efter denne sæson.

Men du er jo den største ekspert af alle herinde. ;-)
Ja specielt i fodbold. Bare spørge mig ;-)
MDCCCXCIX

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af ladislau »

Kender som sagt ikke spilleren så godt, men næste år har vi igen igen Busquets, så kan vi hive De Jong derned. Alternativt bliver Sergio Roberto genfødt som sekser.
Pjanic er væk.
31 kan gå an som overgangs figur. Bare ikke overgangsfiguren bliver en del af normen a la Rak.

Som Piquenbauer er inde på, så har vi kun de transferfri at vælge imellem, og kun hvis de ikke vil have for meget i løn.
Har i alternativer til sekseren, der er gratis eller tæt på?
Fordi det her går ikke mere mod store hold

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Norbit »

Vi har kæmpe problemer - det er tydeligt for enhver. Vores midtbane fylder simpelthen for lidt. Messi falder ud i de her store kampe fordi vi ikke har andre der kan finde åbninger. Han skal agere 6'er, 8'er, 10'er og 9'er for at vi kommer til nogen chance overhovedet.

Ved Griezmanns chance var det Messi der startede det hele. Det samme gælder for Dembeles chance. Ved straffesparket var det igen igen Messi med en bold til De Jong. Dembele og Griezmann fylder alt for lidt sammen med Pedri og Busquets. Den eneste som kan være sin indsats godkendt er De Jong i min optik. Den knægt forsøger!

Kunne det måske være en idé at prøve med en Kante fra Chelsea. Ser ud til at han er lidt ude i kulden - også hvis han ikke var, så er det hans sidste chance for at komme til en rigtig topklub. Han fylder på midtbanen, både defensivt og sågar offensivt. Jeg elsker simpelthen den mand!

Griezmann skal bare videre. Sorry for mit hate. Han duer ikke på den position og slet ikke på det her hold. Så snart Fati er tilbage, så er det hans position.

Den nye præsident skal virkelig tænke sig godt om, ellers kommer den her klub i virkelig store problemer.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:
ons feb 17, 2021 1:14 am
Kubala skrev:
ons feb 17, 2021 12:47 am
Lopezzz skrev:
ons feb 17, 2021 12:46 am
Så mange eksperter her hver gang vi taber stort :lol:
Sige til når I er enige i hvem der bliver solgt og hvem kommer til klubben.
Men en ting er sikker, Koeman skal ikke være vores træner efter denne sæson.

Men du er jo den største ekspert af alle herinde. ;-)
Ja specielt i fodbold. Bare spørge mig ;-)

Jeg tror, at jeg springer over. :)

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
ons feb 17, 2021 1:29 am
Vi har kæmpe problemer - det er tydeligt for enhver. Vores midtbane fylder simpelthen for lidt. Messi falder ud i de her store kampe fordi vi ikke har andre der kan finde åbninger. Han skal agere 6'er, 8'er, 10'er og 9'er for at vi kommer til nogen chance overhovedet.

Ved Griezmanns chance var det Messi der startede det hele. Det samme gælder for Dembeles chance. Ved straffesparket var det igen igen Messi med en bold til De Jong. Dembele og Griezmann fylder alt for lidt sammen med Pedri og Busquets. Den eneste som kan være sin indsats godkendt er De Jong i min optik. Den knægt forsøger!

Kunne det måske være en idé at prøve med en Kante fra Chelsea. Ser ud til at han er lidt ude i kulden - også hvis han ikke var, så er det hans sidste chance for at komme til en rigtig topklub. Han fylder på midtbanen, både defensivt og sågar offensivt. Jeg elsker simpelthen den mand!

Griezmann skal bare videre. Sorry for mit hate. Han duer ikke på den position og slet ikke på det her hold. Så snart Fati er tilbage, så er det hans position.

Den nye præsident skal virkelig tænke sig godt om, ellers kommer den her klub i virkelig store problemer.
Jeg talte lidt for Kante, for et par år siden, men ved sku ik..? Chelsea lader ham heller aldrig gå billigt. Ndidi fra Leicester var en anden!
Men vi har sandsynligvis ikke pengene til den type transfers..

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Kubala »

Noget jeg har tænkt på, er, hvor meget Barca mister økonomisk ved at Messi smutter. Den del burde man have med. Så ja, man står over for nogle virkelige svære valg.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
ons feb 17, 2021 1:11 am
Piqué: “Just one f***ing long possession, f**k!”

Griezmann: “Calm down, stop yelling...your mother’s c**t.”

Piqué: “No, your mother’s c**t, we are suffering and running like crazy people.”

[Cadena SER]
Ja, de hygger sig...
Holy shit det lyder ikke pænt :-o Synes Pique skal lukke røven. Han kommer tilbage efter 3 måneders fravær og tror at han er boss i forsvaret og råber efter spillerne mens han selv spiller dårligt.
I alle de store nederlage i år og i sidste 3-4 år har de samme 3 spillere været med, Alba - Pique - Busquets
MDCCCXCIX

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 16/2 FC Barcelona - Paris Saint-Germain

Indlæg af ladislau »

Tjaeh, Pique er en markant opgradering fra Umtiti.

Han har jo også ret i, at vi aldrig søger posession. Det er vores DNA, og vi smider det væk i alle de store kampe.
For istedet at løbe mod en modstander, der er er klaser bedre til det spil.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster