10/2 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Sevilla - FC Barcelona
Copa del Rey
10. februar - kl. 21.00
TV: Endnu ukendt
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kunne en reel dansk kanal ikke lige få fingeren ud, så vi kan se det her i en ok kvalitet :| :sørgelig: Det der tablet stream fis... :thumbdown:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Enig. Jeg hader de der random streams. Det mindre beløb man sparer kan umuligt være det fjol værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Er der nogle meldinger om Araujo skade?
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Utroligt at ingen danske kanaler viser semifinalerne i den spanske pokalturnering. TV2 må da kunne få det med i den aftale det har omkring ligaen...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg ved godt det er fuldstændig vanvittigt at forestille sig, men forestil jer lige hvis vi lykkedes med en komfortabel sejr. Ingen forlænget spilletid, ingen graverende bommerter i forsvaret, no alarms and no surprises.

Billede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »


emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Lahoz valgt igen... Bliver så træt.
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Hvordan kan han stadig dømme på så højt niveau? Alle er jo enige om, at han er skrækkelig. Man hører også ofte kommentatorerne sige han er den mest selviscenesættende dommer der findes.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det gælder om at score mål i Sevilla da der er returkamp
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Efter at have hørt en episode af Kenn Hansens podcast, hvor han nævnte at han kendte Lahoz en smule udenfor banen, spurgte jeg lidt til ham på Twitter. Jeg skrev:
Er han bevidst om hvorvidt han tager en "maske" på, på banen? Har han det meta-syn på sig selv, tror du? Jeg beder dig egentlig ikke udlevere tidligere kolleger, men jeg har altid spekuleret over om en dommer, der arbejder på det niveau - og som samtidig fremkalder så stærke reaktioner - er fuldt bevidst om sin attitude. Og hvordan den fremstår for de spillere han arbejder med og de mange, mange, mange mennesker der ser med bag skærmene.
Hvortil han svarede:
Rigtig gode spørgsmål! Jeg tror ikke lige ML er suuuper strategisk omkring sin persona. RIGTIG mange af de sydeuropæiske topdommere har en helt naturlig selvhøjtidelighed, fordi de vitterligt ER små konger i deres ligaer. ML er en super flink fyr, men nok ingen undtagelse.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lahoz sku' ha' et los!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

JonasV skrev:
tirs feb 09, 2021 8:59 am
Efter at have hørt en episode af Kenn Hansens podcast, hvor han nævnte at han kendte Lahoz en smule udenfor banen, spurgte jeg lidt til ham på Twitter. Jeg skrev:
Er han bevidst om hvorvidt han tager en "maske" på, på banen? Har han det meta-syn på sig selv, tror du? Jeg beder dig egentlig ikke udlevere tidligere kolleger, men jeg har altid spekuleret over om en dommer, der arbejder på det niveau - og som samtidig fremkalder så stærke reaktioner - er fuldt bevidst om sin attitude. Og hvordan den fremstår for de spillere han arbejder med og de mange, mange, mange mennesker der ser med bag skærmene.
Hvortil han svarede:
Rigtig gode spørgsmål! Jeg tror ikke lige ML er suuuper strategisk omkring sin persona. RIGTIG mange af de sydeuropæiske topdommere har en helt naturlig selvhøjtidelighed, fordi de vitterligt ER små konger i deres ligaer. ML er en super flink fyr, men nok ingen undtagelse.
Interessant indlæg.

Imo kan Kenn Hansen dog til tider godt fremstå en smule bedrevidende (ud fra mit kendskab til manden, hører ikke hans podcast).
Desuden tror jeg ikke de danske dommere står tilbage for de spanske ift kongeattitude. Macho, "du skal bare tie stille stilen" kan dog godt trætte en lidt, hos den spanske dommerstand.

Er personligt mere træt af Manzano :mad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg synes i hvert fald det er interessant at høre fra en som selv har dømt på højt niveau. Jeg mener at podcasten ligger eksklusivt på Podimo - den er ellers anbefalelsesværdig, synes jeg. Den gav et interessant indblik i en dommers rolle og hvordan fodboldkampe kan opleves af den, der har fløjten.

I øvrigt er jeg helt enig i at også visse danske dommere har tendens til at få sat sig selv for meget i fokus, om det så er med vilje eller ej. Som udgangspunkt tror jeg egentlig, de fleste danske dommere søger at være gode "fødselshjælpere" for kampen - så er det bare lidt med forskel om de er dygtige nok til det.

For mig at det dog alligevel som om, en type som Lahoz alligevel er et par takker over på den dramatiske skala.
Manzano er jeg (naturligvis) heller ikke fan af.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/2 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Den bedste fodbolddommer i verden nogensinde er Pierluigi Collina. Ingen over ingen under.

Billede
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster