17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
man jan 18, 2021 9:51 am
Kubala skrev:
man jan 18, 2021 2:04 am
Har det måske ikke også noget at gøre med, at man ikke rigtigt har de store muligheder for de store trofæer i denne sæson, når man satser på supercuppen? Og måske også Copa? Jeg tror ikke, at man kan vinde ligaen, og 2. pladsen, 3. plads eller 4. plads er jo sådan set det samme i sidste ende. Mht. CL virker det også lidt urealistisk.
Det kan man måske godt argumentere for, men samtidig er det bare blevet gjort i årevis. Husker stadig januar/februar 16, hvor enorme ressourcer blev brugt, med bedste 11’er, på copaen i ugerne op mod CL.

Tror heller ikke man skal være så skråsikker på at slutte i top 4, endnu. Hvis Sevilla vinder deres udsatte, er vi pt 2 point indenfor top4 stregen...

CL er klart urealistisk, men stadig syntes jeg af flere årsager at man stadig skal prioritere den højt. Prestige, økonomi mm.

Man kunne også ha mistet 2-3 mænd til skader, det lader så heldigvis ikke at være tilfældet, som ville have ramt niveauet til liga kampene.

Har endnu ikke læst et rigtig godt argument, noget sted, for at prioritere denne cup.

Altså jo, det har man også gjort tidligere, og det kan så diskuteres, om det var hensigtsmæssigt. Ved ikke, hvad et godt argument skulle være i den nuværende situation? Ikke andet end det, jeg har kommet med og nogle af de andre. Jeg tror godt, at man som minimum ender i top 4, det burde være realistisk. Mht. CL, så ved jeg ikke, om det allerede er endestation for Barca her mod PSG? Jeg har svært ved at se, at Barca skulle gå videre.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
man jan 18, 2021 10:16 am
Antimadridista skrev:
man jan 18, 2021 9:36 am
FCBSOCI skrev:
man jan 18, 2021 2:05 am
Barca tabte og derfor er fokus på, at vi unødigt har spildt 2x120 min. til ingen nytte. Havde vi vundet, havde vi nok tænkt: Dejligt med en titel, det booster vores selvtillid.

Jeg hælder nok mest til, at vi skulle prøve at vinde Supercuppen men uden brug af vores største stjerner. Men det er jo let nok at sige, nu hvor ballet sluttede, som det gjorde...
Det er ikke rigtigt. I hvert fald ikke for mit vedkommende. Har skrevet flere gange op til disse super cup opgør, at de betyder minus og man burde nedprioritere dem og bruge de helt unge.
Okay, jeg generaliserer. Jeg er med på, at der også er nogen (fx dig og Piquenbauer), som mener, at super cup opgør burde nedprioriteres. Jeg kender dog også rigtigt mange Barca fans, der synes, at vi skal gå all in i alle turneringer. Uanset hvad, så står Koeman over for et dilemma. Tror du ikke, at du havde tænkt dejligt med en titel, hvis vi havde vundet (mere end øv, vi skulle have sparet profilerne)?
Vi forstår godt at nogen nedprioritere det men de samme folk kan ikke forstår at vi prioritere det og vil gerne vinde det ligesom alle øvrige La Liga klubber.
Men vi skulle have spillet uden Messi og bruge Pjanic i stedet for Busquets, Martin i stedet for Messi og Mingueza i stedet for Lenglet.
Det er også ærgerligt at Dest kunne ikke spille videre.

Skaden er sket og vi kan ikke spole tiden tilbage. Vi var utrolig dumme i sidste minutter at vi gav dem lov til at udligne. Jeg slukkede mit TV straks efter udligningen og gik i seng. Jeg var så sur.
Nu må vi se hvad der sker på torsdag i CDR. Hvis vi ryger ud her så skal der andre boller på suppen hvis der overhoved er nogen andre boller tilbage.

Men helt ærligt vores træner har ingen hjerne. Puig fik så meget ros fra alle og hans selvtillid var i top efter semifinalen at han var 100% klar til at spille måske hele kampen men træneren ignorerede ham fuldstændig.
Pjanic kunne også komme ind meget tidligere i 2. halvleg men fik kun de sidste par minutter.
Og hvorfor bruge Lenglet når Mingueza har vist at han kan godt spille.
Kæft den træner irriterer mig så meget at jeg har lyst til at tage fat i hans hoved og ryster det indtil hans hår falder af. Eller er det paryk han har :lol:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Der skal da lige lyde et kæmpe tillykke til den kære gil manzano! Han har præsteret at give alle fra MSN et rødt kort. Tillykke med det - må du aldrig dømme Barca igen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Dytrax »

Messi can miss a minimum of four games, which will include La Liga and Copa del Rey. [@fansjavimiguel]
:|

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Antimadridista »

FCBSOCI skrev:
man jan 18, 2021 10:16 am
Antimadridista skrev:
man jan 18, 2021 9:36 am
FCBSOCI skrev:
man jan 18, 2021 2:05 am
Barca tabte og derfor er fokus på, at vi unødigt har spildt 2x120 min. til ingen nytte. Havde vi vundet, havde vi nok tænkt: Dejligt med en titel, det booster vores selvtillid.

Jeg hælder nok mest til, at vi skulle prøve at vinde Supercuppen men uden brug af vores største stjerner. Men det er jo let nok at sige, nu hvor ballet sluttede, som det gjorde...
Det er ikke rigtigt. I hvert fald ikke for mit vedkommende. Har skrevet flere gange op til disse super cup opgør, at de betyder minus og man burde nedprioritere dem og bruge de helt unge.
Okay, jeg generaliserer. Jeg er med på, at der også er nogen (fx dig og Piquenbauer), som mener, at super cup opgør burde nedprioriteres. Jeg kender dog også rigtigt mange Barca fans, der synes, at vi skal gå all in i alle turneringer. Uanset hvad, så står Koeman over for et dilemma. Tror du ikke, at du havde tænkt dejligt med en titel, hvis vi havde vundet (mere end øv, vi skulle have sparet profilerne)?
Nu finder vi jo aldrig ud af om, jeg havde haft det største smil på gennem hele denne mandags hjemmeskole, havde vi vundet super cup’en. Men oddsene ville nok ca være det samme som at Trump får sneget sig forbi sleepy Joe på onsdag og får 4 år til...Altså 0!

Jeg er fløjtende ligeglad med den turnering. Nu kan man så også læse at Messi måske får flere dages karantæne! Dette uheld kan man selvfølgelig aldrig gardere sig imod, men havde han ikke spillet, var han i hvert fald ikke røget ud..

Det er lidt som med aktier..hvad er gevinsten kontra risikoen..! Gevinsten var imo, meget lille her..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
man jan 18, 2021 10:35 am
Antimadridista skrev:
man jan 18, 2021 9:51 am
Kubala skrev:
man jan 18, 2021 2:04 am
Har det måske ikke også noget at gøre med, at man ikke rigtigt har de store muligheder for de store trofæer i denne sæson, når man satser på supercuppen? Og måske også Copa? Jeg tror ikke, at man kan vinde ligaen, og 2. pladsen, 3. plads eller 4. plads er jo sådan set det samme i sidste ende. Mht. CL virker det også lidt urealistisk.
Det kan man måske godt argumentere for, men samtidig er det bare blevet gjort i årevis. Husker stadig januar/februar 16, hvor enorme ressourcer blev brugt, med bedste 11’er, på copaen i ugerne op mod CL.

Tror heller ikke man skal være så skråsikker på at slutte i top 4, endnu. Hvis Sevilla vinder deres udsatte, er vi pt 2 point indenfor top4 stregen...

CL er klart urealistisk, men stadig syntes jeg af flere årsager at man stadig skal prioritere den højt. Prestige, økonomi mm.

Man kunne også ha mistet 2-3 mænd til skader, det lader så heldigvis ikke at være tilfældet, som ville have ramt niveauet til liga kampene.

Har endnu ikke læst et rigtig godt argument, noget sted, for at prioritere denne cup.

Altså jo, det har man også gjort tidligere, og det kan så diskuteres, om det var hensigtsmæssigt. Ved ikke, hvad et godt argument skulle være i den nuværende situation? Ikke andet end det, jeg har kommet med og nogle af de andre. Jeg tror godt, at man som minimum ender i top 4, det burde være realistisk. Mht. CL, så ved jeg ikke, om det allerede er endestation for Barca her mod PSG? Jeg har svært ved at se, at Barca skulle gå videre.
De er så ikke så gode, syntes jeg ikke ;-)

Jeg mener bare at man giver for stor en indsats ift hvad man har at give af, hvad man giver ind til det og hvad man potentielt får ud af det.

Ift CL. Syntes præmissen er helt anderledes. Her har vi INTET at miste, derimod en stor gulerod at gå efter, ligesom det økonomisk sandsynligvis, i vores nuværende situation, vil lune rigtig meget, med de ekstra penge en kvartfinale vil bringe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »



Er den overhovedet til rødt?

Det virker til at manzano igen var liderlig efter at give et rødt til Barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
man jan 18, 2021 2:58 pm
Kubala skrev:
man jan 18, 2021 10:35 am
Antimadridista skrev:
man jan 18, 2021 9:51 am
Kubala skrev:
man jan 18, 2021 2:04 am
Har det måske ikke også noget at gøre med, at man ikke rigtigt har de store muligheder for de store trofæer i denne sæson, når man satser på supercuppen? Og måske også Copa? Jeg tror ikke, at man kan vinde ligaen, og 2. pladsen, 3. plads eller 4. plads er jo sådan set det samme i sidste ende. Mht. CL virker det også lidt urealistisk.
Det kan man måske godt argumentere for, men samtidig er det bare blevet gjort i årevis. Husker stadig januar/februar 16, hvor enorme ressourcer blev brugt, med bedste 11’er, på copaen i ugerne op mod CL.

Tror heller ikke man skal være så skråsikker på at slutte i top 4, endnu. Hvis Sevilla vinder deres udsatte, er vi pt 2 point indenfor top4 stregen...

CL er klart urealistisk, men stadig syntes jeg af flere årsager at man stadig skal prioritere den højt. Prestige, økonomi mm.

Man kunne også ha mistet 2-3 mænd til skader, det lader så heldigvis ikke at være tilfældet, som ville have ramt niveauet til liga kampene.

Har endnu ikke læst et rigtig godt argument, noget sted, for at prioritere denne cup.

Altså jo, det har man også gjort tidligere, og det kan så diskuteres, om det var hensigtsmæssigt. Ved ikke, hvad et godt argument skulle være i den nuværende situation? Ikke andet end det, jeg har kommet med og nogle af de andre. Jeg tror godt, at man som minimum ender i top 4, det burde være realistisk. Mht. CL, så ved jeg ikke, om det allerede er endestation for Barca her mod PSG? Jeg har svært ved at se, at Barca skulle gå videre.
De er så ikke så gode, syntes jeg ikke ;-)

Jeg mener bare at man giver for stor en indsats ift hvad man har at give af, hvad man giver ind til det og hvad man potentielt får ud af det.

Ift CL. Syntes præmissen er helt anderledes. Her har vi INTET at miste, derimod en stor gulerod at gå efter, ligesom det økonomisk sandsynligvis, i vores nuværende situation, vil lune rigtig meget, med de ekstra penge en kvartfinale vil bringe.
Jeg forstår dig fuldt ud. Jeg siger bare, at det kunne være nogle af argumenterne? Og måske synes man, at man får noget ud af det, da man ender med nogle trofæer, når sæsonen er overstået? Trofæer, der virker/virkede mere realistiske end ligaen og CL, situationen taget i betragtning.

Argumentet omkring at ende med nogle trofæer(mindre betydningsfulde, supercuppen og Copa) kontra uden trofæer. Det i sig selv som en gevinst?

Men ja, jeg er slet ikke uenig i det, du argumenterer for og man kan sagtens vende og dreje det.
Senest rettet af Kubala man jan 18, 2021 4:01 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
man jan 18, 2021 3:48 pm


Er den overhovedet til rødt?

Det virker til at manzano igen var liderlig efter at give et rødt til Barca.
Hvis jeg skal være ærlig, så ja. Kunne visse dommere give gult? Muligvis.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af emo »

Kubala skrev:
man jan 18, 2021 3:55 pm
Piquénbauer skrev:
man jan 18, 2021 3:48 pm


Er den overhovedet til rødt?

Det virker til at manzano igen var liderlig efter at give et rødt til Barca.
Hvis jeg skal være ærlig, så ja. Kunne visse dommere give gult? Muligvis.
Rødt kan fint forsvares der, men karantæne på op til 14 kampe, argh? Det burde blive de standard 2 dage for direkte, og så videre.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Kubala »

emo skrev:
man jan 18, 2021 4:03 pm
Kubala skrev:
man jan 18, 2021 3:55 pm
Piquénbauer skrev:
man jan 18, 2021 3:48 pm


Er den overhovedet til rødt?

Det virker til at manzano igen var liderlig efter at give et rødt til Barca.
Hvis jeg skal være ærlig, så ja. Kunne visse dommere give gult? Muligvis.
Rødt kan fint forsvares der, men karantæne på op til 14 kampe, argh? Det burde blive de standard 2 dage for direkte, og så videre.
14 kampe pga. det? Ja, det er vanvittigt. Jeg ved ikke, hvad han ellers gjorde, har ikke set kampen, men 14 kampe virker jo helt sindssygt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
man jan 18, 2021 4:09 pm
emo skrev:
man jan 18, 2021 4:03 pm
Kubala skrev:
man jan 18, 2021 3:55 pm
Piquénbauer skrev:
man jan 18, 2021 3:48 pm


Er den overhovedet til rødt?

Det virker til at manzano igen var liderlig efter at give et rødt til Barca.
Hvis jeg skal være ærlig, så ja. Kunne visse dommere give gult? Muligvis.
Rødt kan fint forsvares der, men karantæne på op til 14 kampe, argh? Det burde blive de standard 2 dage for direkte, og så videre.
14 kampe pga. det? Ja, det er vanvittigt. Jeg ved ikke, hvad han ellers gjorde, har ikke set kampen, men 14 kampe virker jo helt sindssygt.
14....... hvad fanden sker der :crazy:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af emo »

Det får han næppe. Men straffen er vidst mellem 4 og 12/14! Synes også 4 er for meget.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Lopezzz »

De snakker om 4 kampe og ikke 14. Barca skal nok appellere for det røde kort og ud fra videon tror jeg at han kun får karantæne i 2 kampe.
Men kan det være at han har sagt noget til dommeren efter udvisningen?
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17/1 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Kubala »

Ja, det er vel bare, hvad man kan få i værste fald. Det kan så ende i 4, men som emo, synes jeg også, at det er meget. 2 burde være passende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster