Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1585
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 83 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af DeanCassady »

Undskyld mig, men har du ikke selv - utallige gange - skudt racistprædikatet efter folk herinde? Du har fx mere end antydet, at jeg og andre var efter Pjanic, fordi han er muslim, hvilket for det første var håbløst ubegrundet, og for det andet gør det en smule svært at spille offerkortet, når du så efterfølgende selv bliver ramt af samme beskyldninger.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

!Option skrev:
man jan 11, 2021 1:21 pm
Det har efterhånden været en lang og oplevelsesrig affære at følge med her. Stor cadeau til dem som fortsætter debatten med en som enten tydeligvis er en kæmpe troll eller decideret uden for pædagogisk rækkevidde.

Der bliver spurgt i øst og svaret fuldstændig i vest. Mens folk underbygger div. påstande med valide FAKTA, bliver der svaret med den ene påstand efter påstand baseret på følelser. Derudover også stærkt at udtale sig på et helt kontinents vegne om at de ALLE hader Bill Gates mm.

At der så oveni hatten også bliver trukket et kort om at den hvide mand i Afrika til stadighed i stor stil undertrykker den sorte er også kun til at grine af efterhånden. Tag et land som Zimbabwe hvor hvide farmere bliver tvunget ud af landet med vold mm., hvorefter præsidenten tigger og ber om støtte fordi de ikke selv kan brødføde befolkningen. Da denne støtte bliver afvist er han så ude og bede de selv samme mennesker som han fordrev om at komme tilbage og hjælpe.
Sorte mennesker undertrykker i lige så stor til sorte mennesker selv. Et ubehageligt, omend meget tydeligt, billede på dette er fx folkedrabet i Rwanda hvor op 1.200.000(!!) mennesker blev bogstaveligtalt slagtet på åbengade i løbet af 100 dage af folk med samme hudfarve som dem selv.

Afrika er et fattigt kontigent, og hvis ikke den vestlige verden støttede det så kraftigt (som det gør og burde) ville det kollapse totalt. Den analfabetiske del af befolkningen tæller over 40% (!!!), så selvfølgelig har de ikke en chance for at få et fornuftigt samfund op at køre førend en langt større del af befolkningen får en eller anden form for uddannelse. Hvis og når det forhåbentlig sker, kan det være at de bliver i stand til selv at bygge et bæredygtigt samfund op. Til den tid skal den vestlige verden selvfølgelig trække sig.

Nu kom jeg desværre selv til at hoppe i fælden også, men min oprindelige intention var egentlig at sige: DONT FEED THE TROLL!

Og inden du begynder Lopezzz: Jo, du må have lige præcis den holdning og idé om verdensbillede som du har lyst til. Men det giver dig ikke retten til at blæse den direkte ud i verden som den eneste skinbarlige sandhed, når du ikke en eneste gang formår at komme med nogle saglige argumenter eller holde diskussionen inden for kridtstregerne.
Desværre der er ingen saglige argumenter. Jeg har ikke noget klogt at sige åbenbart. Alt er løgn.
Og ja jeg har trollet her i 14 år. Fandt du først ud af det nu?
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9161
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 911 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
man jan 11, 2021 2:09 pm
Antimadridista skrev:
man jan 11, 2021 1:50 pm
Lopezzz skrev:
man jan 11, 2021 12:47 pm
Antimadridista skrev:
man jan 11, 2021 12:40 pm
Lopezzz skrev:
man jan 11, 2021 12:32 pm
Antimadridista skrev:
man jan 11, 2021 12:17 pm
Spændt på at læse endnu et vedkommende og kompetent modsvar fra mr Lopezzz til Bobs tålmodige besvarelse :thumbup:
Værsgod!
Som altid, var det en udsøgt, unik og meget forventet fornøjelse.
Godt at du stadigvæk følger med :thumbup:
Måske kan du lære noget og prøve for en gangs skyld at sætte dig i andres plads og se verden med deres øjne.
Jeg har venner fra Afrika og Caribien og anre lande som har oplevet helvede inkluderet mig selv
Jeg slubrer i mig af din kaos-hjerne. Det er udsøgt!!!

1. Nu du nævner “andres plads”.. hvor meget har du støttet velgørende organisationer i dit voksne liv, eller for dig er de måske lyssky nederdrægtige Bill Gates støtter...?

2. Desuden, hvor mange af disse samfund, som vi alle, dig undtaget naturligvis, tramper rundt på ustandseligt, har du besøgt?
1. Jeg giver pengene direkte i hånden eller sender det direkte til personen. Hvad gøre du?

2. 27 lande, 4 kontinenter. Boede ALTID privat hos helt almindelig lokale mennesker langt væk fra turist områder.
Det er sådan man lærer kulturen og sandheden
Du giver folk pengene i hånden.. altså du giver enkeltpersoner her i landet donationer?
De penge du sender...er det til folk du kender? Folk der arbejder for en gunstig udvikling i sit lokalområde eller hvordan? Har du nogen rimelig sikkerhed for hvad dine penge bruges til?

Jeg stoler på de organisationer jeg støtter

Kulturen og sandheden..! Sandheden om verdens uretfærdighed eller hvordan??

Hvilke kontinenter?

BobJylland
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 09, 2020 12:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BobJylland »

Lopezzz skrev:
man jan 11, 2021 2:04 pm
Ja det er dem som har invaderet Afrika for at profitere fra det. De mælker Afrika for at skaffe penge.
Afrika ønsker selv at skabe noget men får ikke lov i sit eget land pga af nogle korrupte regeringer i landet.
Men det skal nok ændre sig, bare vent og se. Flere og flere lande er kommet til at samarbejde og mange kinesere er blevet udvist eller fik stoppet deres projekter.
Nå, så det er rent faktisk de afrikanske regeringers skyld? Tidligere skrev du ellers følgende:

"Her sagde jeg at os, vestlig verden, tror kun at Afrika er fucked up pga deres regeringer og politikere som kan ikke finde ud af at styrer noget som helst."
Lopezzz skrev:
man jan 11, 2021 2:04 pm
Det her giver klart advarsel men jeg vælger at tie stille.
Det er grænseoverskridende at kalde mig for racist direkte på åbent forum. Tak for det.
Men du er jo racist? Du har jo et altoverskyggende og åbenlyst had til hvide mennesker, som du har givet udtryk for utallige gange. Her er et lille udpluk:

Billede

Billede

Billede

Billede
Lopezzz skrev:
man jan 11, 2021 2:04 pm
Men hvis du tror at de stoler på ham så tager du fejl. Tror du at alle de vacciner har kun helbredt folk?
Der er sindssyg mange der blev paralyseret af det eller døde i værste tilfælde.
Nu lyver du igen. Hvorfor bliver du ved med at lyve? Du minder faktisk utroligt meget om Donald Trump.

BobJylland
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 09, 2020 12:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BobJylland »

Lopezzz skrev:
søn jan 10, 2021 9:21 pm
Undrer mig også hvorfor har han aldrig besøgt Afrika personligt eller har han??
Det her i øvrigt også hylende morsomt. Brug dog fire sekunder på Google. Så ville du vide, at Bill Gates har været i Afrika massevis af gange, første gang i 1993.

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Madameskrald »

Lopezzz skrev:
man jan 11, 2021 2:09 pm
Antimadridista skrev:
man jan 11, 2021 1:50 pm
Lopezzz skrev:
man jan 11, 2021 12:47 pm
Antimadridista skrev:
man jan 11, 2021 12:40 pm
Lopezzz skrev:
man jan 11, 2021 12:32 pm
Antimadridista skrev:
man jan 11, 2021 12:17 pm
Spændt på at læse endnu et vedkommende og kompetent modsvar fra mr Lopezzz til Bobs tålmodige besvarelse :thumbup:
Værsgod!
Som altid, var det en udsøgt, unik og meget forventet fornøjelse.
Godt at du stadigvæk følger med :thumbup:
Måske kan du lære noget og prøve for en gangs skyld at sætte dig i andres plads og se verden med deres øjne.
Jeg har venner fra Afrika og Caribien og anre lande som har oplevet helvede inkluderet mig selv
Jeg slubrer i mig af din kaos-hjerne. Det er udsøgt!!!

1. Nu du nævner “andres plads”.. hvor meget har du støttet velgørende organisationer i dit voksne liv, eller for dig er de måske lyssky nederdrægtige Bill Gates støtter...?

2. Desuden, hvor mange af disse samfund, som vi alle, dig undtaget naturligvis, tramper rundt på ustandseligt, har du besøgt?
1. Jeg giver pengene direkte i hånden eller sender det direkte til personen. Hvad gøre du?

2. 27 lande, 4 kontinenter. Boede ALTID privat hos helt almindelig lokale mennesker langt væk fra turist områder.
Det er sådan man lærer kulturen og sandheden
Lopezz - det indlæg er ikke skrevet for at fortsætte diskussion, men for måske at sætte nogle tanker igang hos dig.

Det falder i øjnene, at du skriver følgende:
Ja videnskab er der og hurra for videnskab men folk er blevet meget klogere selv og har ikke brug for vacciner/penicilin/øvrig medicin og flere ting for at overleve
med en far i kræftbehandling. Den medicin han modtager er med garanti ikke naturbaseret.

Tingene passer simpelthen ikke sammen. Mest er alt virker du lidt småforvirret og din tilgang til verden usammenhængende - jeg håber, at finder en god retning i det på et tidspunkt.

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Madameskrald »

Men hvis du tror at de stoler på ham så tager du fejl. Tror du at alle de vacciner har kun helbredt folk?
Der er sindssyg mange der blev paralyseret af det eller døde i værste tilfælde.
Vil du venligst bringe en kilde her. Jeg kan acceptere, at vi er uenige om vores verdens syn og mange andre ting, der i sidste ende som udgangspunkt er ufarlige. Men at du udokumenteret påstår, at vacciner medfører sygdom og død, der i blandt andet mener jeg faktisk, at du går temmeligt meget over stregen. En af de væsentligste grunde til, at verden er, som vi kender den i dag er vacciner - og at påstår, at vacciner bringer sygdom og død tangerer blasfemi mod menneskeheden.

Vacciner er ene og alene udviklet med henblik på at redde liv og mindske sygdom. Og med mindre du har solid evidens for andet, så vil jeg på det kraftigste opfordre dig til at stoppe med at sprede dette i værste fald sundhedsskadelige rygte.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
man jan 11, 2021 2:58 pm
Du giver folk pengene i hånden.. altså du giver enkeltpersoner her i landet donationer?
De penge du sender...er det til folk du kender? Folk der arbejder for en gunstig udvikling i sit lokalområde eller hvordan? Har du nogen rimelig sikkerhed for hvad dine penge bruges til?

Jeg stoler på de organisationer jeg støtter

Kulturen og sandheden..! Sandheden om verdens uretfærdighed eller hvordan??

Hvilke kontinenter?
Jeg har venner og de har familier i Afrika. Når de rejser så tager de pengene med. Jeg giver dem penge til alle deres familiemedlemmer der har brug for det.
Jeg har venner fra Asien og gøre det samme.
Jeg har venner fra Mellemøsten og hjælper dem også.
Når jeg rejser til Bosnien de giver mig penge så jeg giver det videre til dem der har brug for det.
Ja pengene går til mange forskellige ting som er nødvendigt for deres overlevelse. Børnene får mest glæde af det.
Når jeg rejser til andre lande jeg finder en familie hvor vi kan bo hos. Jeg har ikke brug for luksus hotel fordi at bo hos en lokal familie og lære dem at kende og lære deres kultur er bedre end alt andet.
Der er flere måder vi gøre det på og det samme gøre min familie her i Danmark.
Sådan hjælper vi hinanden. Vi behøver ikke nogen andre til at fortælle os hvordan vi skal hjælpe.
Men jo vi har også doneret penge til redbarnet og børnefonden og når der er indsamling på TV osv osv
Men hej jeg tjener lidt under 21000 efter skat og kan stadigvæk hjælpe efter budgettet er betalt.

Hvad hjælper I med?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Nå, så det er rent faktisk de afrikanske regeringers skyld? Tidligere skrev du ellers følgende:

"Her sagde jeg at os, vestlig verden, tror kun at Afrika er fucked up pga deres regeringer og politikere som kan ikke finde ud af at styrer noget som helst."
Du misforstår mit svar.
Ja nogle lande i Afrika vil stadigvæk ikke samarbejde. De tigger kun om hjælp udenfor Afrika.
Men det jeg sagde at når folk i lille Danmark f.eks sidder hjemme og ser TV og undrer sig over "fattigdommen" i Afrika tænker de på deres politik og regering og hvorfor de kan ikke enes i at styre Afrika og gøre det ligesom vi gøre det i Danmark og hvorfor har de ikke mad osv.
Men hvor mange tænker lige så snart de ser sultne børn i TV at det er Europa og USA skyld?
Men du er jo racist? Du har jo et altoverskyggende og åbenlyst had til hvide mennesker, som du har givet udtryk for utallige gange.
Så siger du det igen men hvilket forhold har du selv til racismen?
Det er tydeligt at bag de fleste forbrydelser på sorte/brune mennesker står altid en hvid organisation eller en hvid person. Med dine ord "racister".
Og det sker konstant, specielt i USA.
Bare forestille dig hvad ville der ske hvis den hvide hus blev angrebet af det modsatte gruppe.
Trump vil slagte dem som svin.

"Jeg vil lige annoncere at jeg skifter lidt retning nu"
Gøre du noget for at bekæmpe racismen og nedtrykkelse mod de sorte og brune mennesker eller muslimer?
Har du været på gaden i Århus, Ålborg eller København for at støtte BLM bevægelse?
Ved du overhoved hvad de mennesker og jeg kæmper for?
Vi kæmper for retfærdighed og lighed i verden.
Har du nogle RIGTIG tætte venner som er udlændinge eller bare en?
Besøger I hinanden og bruger I tid sammen som rigtige venner?
Bruger du nogen tid på at snakke med deres familiemedlemmer eller er du bare også en af dem som kun siger Hej Hej (eller gider ikke engang at hilse), holder afstand, er bange og har aldrig lært en udlænding at kende?

Og det du har udplukket er også et godt eksempel på uretfærdighed. Folk med mørk hudfarve bliver meget sjældent behandlet retfærdigt.
De fleste dansker stadigvæk siger "neger" og kender ikke til et andet ord. Muslimer er terrorister og Islam er lige med terrorisme osv

Jeg vil være utrolig glad hvis Barca eller hvilken som helst sportsgren i Europa har altid en meget mere mixet gruppe sportister/spillere fra Afrika, Asien, Mellemøsten, Sydamerika osv.
Og hvorfor er det ikke sket endnu?
Hvorfor hører vi stadigvæk tit racistiske tilråb mod spillere?
Og hvorfor bliver vi stadigvæk ved med at reklamere Say No To Racism slogan?
Fordi der er racister over alt som hader sorte/brune mennesker.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

BobJylland skrev:
man jan 11, 2021 4:13 pm
Lopezzz skrev:
søn jan 10, 2021 9:21 pm
Undrer mig også hvorfor har han aldrig besøgt Afrika personligt eller har han??
Det her i øvrigt også hylende morsomt. Brug dog fire sekunder på Google. Så ville du vide, at Bill Gates har været i Afrika massevis af gange, første gang i 1993.
Samtlige kommentarer på YouTube f.eks er imod Bill og hans kone. De fleste videoer har 10 gange mere dislikes end likes. Folk er rasende og folk stoler ikke på dem.
Læs selv for fanden.

Edit: Ups det var svar til dit andet indlæg
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Rekick »

Det er satme noget af en samtale der er gang i her. En masse gang lort der bliver skudt af.....

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Madameskrald skrev:
man jan 11, 2021 7:36 pm
Lopezz - det indlæg er ikke skrevet for at fortsætte diskussion, men for måske at sætte nogle tanker igang hos dig.

Det falder i øjnene, at du skriver følgende:
Ja videnskab er der og hurra for videnskab men folk er blevet meget klogere selv og har ikke brug for vacciner/penicilin/øvrig medicin og flere ting for at overleve
med en far i kræftbehandling. Den medicin han modtager er med garanti ikke naturbaseret.
Han har selv taget den beslutning til at går til kemo. Resten hjælper jeg, familien og venner med at skaffe alternativ medicin.
Jeg kan lave en kæmpe liste hvad han tager udover kemo.
De mange ting har hjulpet ham med at styrke hans immunforsvar, og sideeffekter efter kemo eksisterer ikke mere. I starten var det træls indtil vi fandt ud af det.
Meget af det kommer fra Afrika og Asien.
Men han er jo en gammel mand og han er ked af at han ikke vidste mere om alternativ medicin/behandling da han var yngre.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Rekick skrev:
man jan 11, 2021 9:03 pm
Det er satme noget af en samtale der er gang i her. En masse gang lort der bliver skudt af.....
Ja kom bare ind i kampen. Der er masser af plads
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Madameskrald skrev:
man jan 11, 2021 7:38 pm
Men hvis du tror at de stoler på ham så tager du fejl. Tror du at alle de vacciner har kun helbredt folk?
Der er sindssyg mange der blev paralyseret af det eller døde i værste tilfælde.
Vil du venligst bringe en kilde her. Jeg kan acceptere, at vi er uenige om vores verdens syn og mange andre ting, der i sidste ende som udgangspunkt er ufarlige. Men at du udokumenteret påstår, at vacciner medfører sygdom og død, der i blandt andet mener jeg faktisk, at du går temmeligt meget over stregen. En af de væsentligste grunde til, at verden er, som vi kender den i dag er vacciner - og at påstår, at vacciner bringer sygdom og død tangerer blasfemi mod menneskeheden.

Vacciner er ene og alene udviklet med henblik på at redde liv og mindske sygdom. Og med mindre du har solid evidens for andet, så vil jeg på det kraftigste opfordre dig til at stoppe med at sprede dette i værste fald sundhedsskadelige rygte.
https://amp.theguardian.com/global-deve ... in-vaccine

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1383764/

Der må være sket flere tilfælde som blev hurtigt fjernet af WHO så det ikke kommer ud i medierne og skabe panik.
Men det er bare en løgn ifølge Bob.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

DeanCassady skrev:
man jan 11, 2021 2:37 pm
Undskyld mig, men har du ikke selv - utallige gange - skudt racistprædikatet efter folk herinde? Du har fx mere end antydet, at jeg og andre var efter Pjanic, fordi han er muslim, hvilket for det første var håbløst ubegrundet, og for det andet gør det en smule svært at spille offerkortet, når du så efterfølgende selv bliver ramt af samme beskyldninger.
Ok jeg vil godt sige undskyld angående Pjanic.
Men I har utallige gange kaldt mig for alt mulige ting igennem hele 2020 og muligvis også tidligere.
Du kan selv plukke en liste med dine flotte ord rettet personligt mod mig.
Tror du at jeg skal hele tiden holde min kæft og bare acceptere det?

Og ja jeg har også fået advarsler her flere gange. Er også blevet udelukket 1 ell 2 gange tidligere.
Men lige nu denne her diskussion som handler om alt fra øst til vest er baseret på mine følelser og hvordan jeg har det. Der er så mange ting der har samlet sig i min hjerne at det skal bare ud et sted.
Igen hvis I alle er modstander af mig så bliver det bare sådan.
Vi behøver aldrig mere at diskutere om noget som helst.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst