9/1 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
søn jan 10, 2021 3:21 pm
Piquénbauer skrev:
søn jan 10, 2021 2:52 pm
Han er central/off midt... Vi skal bruge en decideret def midt snart.
Moriba er også en slat ung til at overtage en essentiel plads foran på en relativ ung midtbane foran et relativt ungt / uprøvet (til tider vaklende) forsvar.

Den plads bliver svær at finde en løsning på... meget specifikt kompetence sæt og ingen mønt.

Hvad med Busq Jr.? (Oriol) Nogen der ved, om han tangerer en klarhed?
Er Ruiz, Napoli, en mulighed, eller er han mere en Jong light(for offensiv)? Plus selvfølgelig no money..

Må sikkert håbe på en genial Scout i Sydamerika..

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Hvad med Monchu?
Nogen, der har pedal på, hvordan det går med hans lejeophold?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Det mest positive ved en Messi opblomstring er næppe at vi vinder titler - For det når vi ikke med nuværende defensiv. Men det er simpelthen så dejligt, at man rent faktisk gider at se kampene igen, og at holdet formår at kontrollere og underholde. De seneste 2 kampe har været virkelig positive, og noget af det bedste man har set fra holdet i et par sæsoner faktisk. De ligner sultne spillere lige pludselig - Hvilket forhelved også bør være tilfældet efter alle de nedturen den seneste tid!

Champions League kan ingen vel tro på, undskyld mig... Altså hold som Bayern og City ser jeg ikke mange chancer mod. Men resten af topholdene i Europa lider tydeligvis af Coronaben. Ligesom os.
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Jeg var efter ham i starten af sæsonen, men han er virkelig blevet bedre med hans nye rolle som boks til boks spiller, i stedet for at ligge dybt. Nu får vi endeligt Ajax FDJ at se.





DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Det sjove ved Frenkie er, at han - så vidt jeg husker - spillede en mere Busquets-agtig rolle i Ajax. Fællesnævneren er dog, at han i Ajax nød godt af samme frihed til at bevæge sig frem i banen, som vi ser nu under Koeman.

Jeg håber for alt i verden, at vores kommende træner formår bibeholde den rivende udvikling, vi har været vidne til de sidste par kampe.
Robert Zimmerman

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

DeanCassady skrev:
søn jan 10, 2021 7:50 pm
Det sjove ved Frenkie er, at han - så vidt jeg husker - spillede en mere Busquets-agtig rolle i Ajax. Fællesnævneren er dog, at han i Ajax nød godt af samme frihed til at bevæge sig frem i banen, som vi ser nu under Koeman.

Jeg håber for alt i verden, at vores kommende træner formår bibeholde den rivende udvikling, vi har været vidne til de sidste par kampe.
Så længe der er fremgang, så er der vel ikke nogen grund til ikke at holde fast i Koeman?

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Hvorvidt der er grund eller ej, er velsagtens irrelevant i denne sammenhæng, når det er så godt som hugget i sten, at den fremtidige præsident vil hente en ny træner.
Robert Zimmerman

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Hvad baserer du det på - der er da min en kandidat, der har en plan omsat give Koeman en chance, så vidt jeg ved.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det jeg kræver fra Koeman er meget mere aktivitet på sidelinjen. Han skal dirigere spillet mere og bevæge sig lidt hurtigere end skildpadden.
Ja han er 57 år gammel men han sidder ikke i kørestolen endnu.
Han bliver måske en sæson mere kun hvis vi vinder mindst 2 titler. Det vil være respektløs at fyrre ham efter dette bedrift.
Men jeg tror ikke at han bliver så heldig fordi han muligvis kommer igen til at ramme muren på et tidspunkt med dårlige indskiftninger og pointtab.
Og flertallet vil helst have Xavi som træner. Vi savner ham allesammen
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Madameskrald skrev:
søn jan 10, 2021 10:22 pm
Hvad baserer du det på - der er da min en kandidat, der har en plan omsat give Koeman en chance, så vidt jeg ved.
Jeg tror ikke, at du skal have forventninger om, at Koeman bliver siddende, når Xavi melder sig klar til tjeneste. Hans eneste redningskrans vil være en eventuel Champions League- eller liga-triumf, men det virker mildest talt som et utopisk scenarie.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Så er der ny kamptråd til kampen mod Sociedad på onsdag
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

DeanCassady skrev:
søn jan 10, 2021 11:51 pm
Madameskrald skrev:
søn jan 10, 2021 10:22 pm
Hvad baserer du det på - der er da min en kandidat, der har en plan omsat give Koeman en chance, så vidt jeg ved.
Jeg tror ikke, at du skal have forventninger om, at Koeman bliver siddende, når Xavi melder sig klar til tjeneste. Hans eneste redningskrans vil være en eventuel Champions League- eller liga-triumf, men det virker mildest talt som et utopisk scenarie.
Det er meget muligt, at du har ret. Spørgsmålel af princip ligger vel også mere i, om det er det mest hensigtsmæssige. Fra mit perspektiv ville det være lettere håbløst, hvis man er ved at komme i mål med indkørsel af Koemans tanker og præstere på banen, og så starte processen på ny, fordi man part-out vil skifte træner...

Hvis man som præsident et gået til valg på nogle lovninger, der på kort og potentielt længere sigt ikke vil komme klubben til gode sportsligt - så bliver sagerne lidt for populitiske og politiserede fra mit perspektiv.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Vil ikke mene det er populistisk, hvis eksempelvis Font har et færdig strikket set-up, med defineret personale, filosofi, fremtidsplaner.
Men du har ret i, at de kan give problemer på både den korte og lange bane.

Nu hvor tingene endelig kører kan det blive svært, at forsvare en fyring. Har også indtryk af, at Koeman er bevæget sig i den retning Font(og Laporta) egentlig ønsker.
Ydermere virker Koeman som firmaets mand. Tror sgu mere eller mindre, de kan få det som de vil med ham.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Madameskrald skrev:
man jan 11, 2021 1:21 pm
DeanCassady skrev:
søn jan 10, 2021 11:51 pm
Madameskrald skrev:
søn jan 10, 2021 10:22 pm
Hvad baserer du det på - der er da min en kandidat, der har en plan omsat give Koeman en chance, så vidt jeg ved.
Jeg tror ikke, at du skal have forventninger om, at Koeman bliver siddende, når Xavi melder sig klar til tjeneste. Hans eneste redningskrans vil være en eventuel Champions League- eller liga-triumf, men det virker mildest talt som et utopisk scenarie.
Det er meget muligt, at du har ret. Spørgsmålel af princip ligger vel også mere i, om det er det mest hensigtsmæssige. Fra mit perspektiv ville det være lettere håbløst, hvis man er ved at komme i mål med indkørsel af Koemans tanker og præstere på banen, og så starte processen på ny, fordi man part-out vil skifte træner...

Hvis man som præsident et gået til valg på nogle lovninger, der på kort og potentielt længere sigt ikke vil komme klubben til gode sportsligt - så bliver sagerne lidt for populitiske og politiserede fra mit perspektiv.
Jeg er ganske enig, men det var ikke min egen holdning, jeg refererede til i mit oprindelige indlæg. Hvis udviklingen fortsætter nu da Koeman lader til at have fundet sine elleve, ser jeg heller ikke nogen grund til at afsætte ham næste sommer. Pointen er dog uændret, eftersom jeg ikke tror, at Laporta og Font velvilligt slipper idéen om Xavi-land.
Robert Zimmerman

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona,

Indlæg af Madameskrald »

ladislau skrev:
man jan 11, 2021 1:44 pm
Vil ikke mene det er populistisk, hvis eksempelvis Font har et færdig strikket set-up, med defineret personale, filosofi, fremtidsplaner.
Men du har ret i, at de kan give problemer på både den korte og lange bane.

Nu hvor tingene endelig kører kan det blive svært, at forsvare en fyring. Har også indtryk af, at Koeman er bevæget sig i den retning Font(og Laporta) egentlig ønsker.
Ydermere virker Koeman som firmaets mand. Tror sgu mere eller mindre, de kan få det som de vil med ham.

Vi er ikke så langt fra hinanden, kan jeg forstå. Koeman er dog i Fonts planer (med Xavi som sportsdirektør) ifølge præsident kandidat tråden.

Problemet er så bare, at Xavi ifølge rygterne kun er interesseret i trænergerningen, hvilket i så fald dette stemmer gør Fonts projekt lettere utroværdigt (= er det overhovedet afstemt med Xavi og de øvrige implicerede).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster