Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kvoller »

Du har ret. Det er dog overskyet på det mørke Als! :lol:

BobJylland
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 09, 2020 12:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BobJylland »

I øvrigt: Et spørgsmål til hjemmesidens moderatorer.

Er der ingen regler for spredning af misinformation?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

BobJylland skrev:
lør jan 09, 2021 2:27 pm
I øvrigt: Et spørgsmål til hjemmesidens moderatorer.

Er der ingen regler for spredning af misinformation?
Nej!
- indlæg med racistiske eller nedladende bemærkninger er ikke tilladt.
- det er ikke tilladt at skrive nedladende om debattørerne i dette forum
- der skal holdes en pæn og sober tone - husk, det er et seriøst forum.
- det samme indlæg må ikke oprettes i flere grupper
- skriv med almindelige små bogstaver
- ligegyldige og ikke-relevante indlæg vil blive slettet
- off-topic diskussioner skal foregå i off-topic sektionen og ikke i andre tråde
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

BobJylland skrev:
lør jan 09, 2021 2:27 pm
I øvrigt: Et spørgsmål til hjemmesidens moderatorer.

Er der ingen regler for spredning af misinformation?
Men I kan stemme om at der indføres en ny regl om at de nuværende og de fremtidige brugere skal acceptere at kun lytte til og gøre kun hvad en bestemt gruppe siger og tror 100% på deres tolkninger eller med andre ord tænke lige som dem.
Eller man kan f.eks lave en test som man skal består for at blive accepteret i gruppen og får tilladelse til at være medlem af forummet.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er enig i Lopezzz sidste betragtning.. for hvem afgør hvad der er rigtig og forkert?

Eksempel: Hvem skød JFK?

Men sådanne emner burde nok høre hjemme i en decideret konspirationsteori tråd, så ting ikke blandes sammen.

For the record: jeg er overbevist om at Covid-19 er helt reelt og at det er en pandemi som hele verden er nødt til at stå sammen om at få bekæmpet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

BobJylland skrev:
lør jan 09, 2021 12:46 pm
Det er fint, at du tror alle de ting. Det er din ret. Men det er til gengæld ikke din ret at blive forskånet for at blive udfordret på dine meninger og holdninger. Det er heller ikke din ret ikke at blive dømt for dem, etisk og moralsk forstås. Det er et menneskeligt vilkår. Vi dømmer konstant hinanden, og i det næste, du citeres for i dette indlæg, dømmer du i allerhøjeste grad også Bill Gates. Du kalder ham endda for mongol, hvilket godt kan undre mig lidt, når du nu netop har appelleret til en mere sober tone.
Er Bill Gates bruger af dette forum?
Jeg kalder ham for mongol men ikke dig eller kvoller eller antimadridisa eller nogen andre.
Jeg kalder jer heller ikke for idioter eller dumme mennesker. Find en eksempel hvor jeg nedgøre nogen af brugerne og hvor jeg kommer med aggressive indlæg.
Jeg holder lige præcis en god og sober tone men I kan ikke styre jer bare fordi jeg har en anden holdning.

Kan du ikke lige prøve at forklare, hvad problemet er i at folk vælger at få færre børn i takt med at folkesunheden bliver bedre? Mener du, at det er bedre med en eksplosiv befolkningstilvækst? Mener du, at det ville være godt, hvis der i 2050 bor næsten ti millilarder mennesker på jorden? Mener du, at det ville være godt, hvis befolkningen i Afrika næsten fordobles frem mod 2050?
Folk må selv vælge deres levemåde og ja jeg synes at det vil være helt fint hvis Afrika bliver fordoblet eller tredoblet. Vi ved udmærket allesammen hvor mange millioner afrikanere blev tortureret, voldtaget og dræbt i gennem 400-500 år bare fordi de har en anden hudfarve og blev betragtet som mindst værdige og mindst intelligente mennesker på jorden.
Afrika er den kontinent som fortjener mest alt det rigdom man har i Europa og Amerika. Vi burde give dem tilbage alt det som vores forfædre har stjålet fra dem. Friheden og deres land.
Igen er jeg nødt til at spørge dig: Hvordan vil noget som helst af dette være godt for fødevare- og medicinalindustrien? Begge industrier lever af mennesker. Jo flere der har brug for mad og medicin, des bedre.
Hvis man fordeler maden (stopper madspild/køber kun det der er nødvendigt) og medicin på en fair måde så vil vi have mindre fattige og mindre syge mennesker men det sker nok aldrig.
Ja begge industrier tjener kassen på "de rige" mens der ligger mennesker på vejen og dør af sult som hverken har penge eller adgang til mad og medicin.
Ligheden eksisterer ikke i vores verden så længe rige grådige mennesker lever i luksus med 10 tomme værelser og kun 1 km væk fra en hjemløs der tigger om mad på gaden.
Jeg har lyst til at går meget dybere her men jeg spilder min tid fordi ingen lytter seriøst. Folk er født med en guldske i munden og har ikke oplevet fattigdommen eller hårde tider. De fleste er forkælede og har kun levet i luksus hele deres liv og kan ikke forstår hvorfor har de det ikke på samme måde som os på andre kontinenter.
Folk kun giver skylden til deres ledere, religion og politik og også griner af deres levemåde og kultur..
Kan du helt alvorligt ikke selv få øje på, hvor himmelråbende dum en indstilling, det der er? Hvis man partout nægter at lytte til folk, der er mere oplyst på et område, end du selv er, hvordan skal menneskeheden så nogensinde udvikle sig i en konstruktiv retning?
Må jeg høre hvad er en konstruktiv retning efter din mening? Mener du at verden er fair og rimelig i dag?
2020 år er gået med at udvikle verden men hele planeten er fucked up stadigvæk og er på vej ned (krige, racismen, fattigdommen osv osv.).
Hvor er videnskaben her til at stoppe alt det lort?
Forskere ved ikke engang hvor vi stammer fra?
Nu må du altså beslutte dig. Du kan da ikke både sige, at du ikke tror på corona, og samtidig sige at folk skal overholde restriktionerne og følge sundhedsmyndighedernes anbefalinger og råd?
Jeg har nu sagt flere gange at jeg ikke tror på det og hvor det stammer fra men opfordrer folk til at respektere og passe på hinanden.
Hvad forstår du ikke here?
Det er to forskellige ting.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Ved du hvad Lopezzz, hvis du formåede at adskille ting og forholde dig til et emne ad gangen, så vil du være nået rigtig langt. Men det kan du ikke.

Emnet var corona. Men for dig bliver emnet straks: Alt hvad internettet indeholder, alt du tror på og alt hvad der for dig har betydning og interesse.

Du blander så utrolig mange ting sammen, flyver ud ad en tangent, kaster dig tilbage igen og fortsætter på en sidevej for straks at skifte komplet retning. Det er simpelthen ikke til at have med at gøre.

Du må hjertens gerne tro på hvad som helst. Big foot, mørke 60’er agenter, ufoer og hvad ved jeg.

Jeg vil bare råde dig til at forsøge at blive på så vidt det samme spor/et spor ad gangen.


Edit: uretfærdighed og fattigdom i verden må du gerne starte en debat om. Bare hold det adskilt og bliv på sporet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Her er dit første spørgsmål:
Antimadridista skrev:
ons jan 06, 2021 6:52 pm
Når du ikke tror på corona, hvad er det så du mener..?? Er det ala Trump, konspiratorisk eller hvordan?? Kunne virkelig godt tænke mig at høre!!
Og her fik du mit svar:
Ved det ikke. Der er så mange ting der sker rundt omkring i verden. I starten var jeg bekymret men efter jeg så udtalelser på nettet fra mange forskellige corona eksperter og læger har jeg mistet troen på dette virus.
Ingen ved noget med sikkerhed så hvordan skal jeg tror på det. Nogen siger det kommer fra flagermus, andre siger den er skabt af mennesker på en laboratorie. Ingen har det rigtige svar. At de så finder en vaccine på sindssyg kort tid er også en gåde men den vaccine som vi har i Danmark mindsker kun nogle af symptomerne, siger eksperter. Folk bliver ikke immune overfor corona og i de sidste dage nogle mennesker døde efter de blev vaccineret.
Du kunne have valgt at stoppe der.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 8:31 pm
Her er dit første spørgsmål:
Antimadridista skrev:
ons jan 06, 2021 6:52 pm
Når du ikke tror på corona, hvad er det så du mener..?? Er det ala Trump, konspiratorisk eller hvordan?? Kunne virkelig godt tænke mig at høre!!
Og her fik du mit svar:
Ved det ikke. Der er så mange ting der sker rundt omkring i verden. I starten var jeg bekymret men efter jeg så udtalelser på nettet fra mange forskellige corona eksperter og læger har jeg mistet troen på dette virus.
Ingen ved noget med sikkerhed så hvordan skal jeg tror på det. Nogen siger det kommer fra flagermus, andre siger den er skabt af mennesker på en laboratorie. Ingen har det rigtige svar. At de så finder en vaccine på sindssyg kort tid er også en gåde men den vaccine som vi har i Danmark mindsker kun nogle af symptomerne, siger eksperter. Folk bliver ikke immune overfor corona og i de sidste dage nogle mennesker døde efter de blev vaccineret.
Du kunne have valgt at stoppe der.
Jeg skulle være stoppet, så dit vrøvl skulle stå tilbage!? Du burde være stoppet et utal af gange.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
lør jan 09, 2021 9:21 pm
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 8:31 pm
Her er dit første spørgsmål:
Antimadridista skrev:
ons jan 06, 2021 6:52 pm
Når du ikke tror på corona, hvad er det så du mener..?? Er det ala Trump, konspiratorisk eller hvordan?? Kunne virkelig godt tænke mig at høre!!
Og her fik du mit svar:
Ved det ikke. Der er så mange ting der sker rundt omkring i verden. I starten var jeg bekymret men efter jeg så udtalelser på nettet fra mange forskellige corona eksperter og læger har jeg mistet troen på dette virus.
Ingen ved noget med sikkerhed så hvordan skal jeg tror på det. Nogen siger det kommer fra flagermus, andre siger den er skabt af mennesker på en laboratorie. Ingen har det rigtige svar. At de så finder en vaccine på sindssyg kort tid er også en gåde men den vaccine som vi har i Danmark mindsker kun nogle af symptomerne, siger eksperter. Folk bliver ikke immune overfor corona og i de sidste dage nogle mennesker døde efter de blev vaccineret.
Du kunne have valgt at stoppe der.
Jeg skulle være stoppet, så dit vrøvl skulle stå tilbage!? Du burde være stoppet et utal af gange.
Når jeg vrøvler så kan jeg ikke stoppe
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 10:14 pm
Antimadridista skrev:
lør jan 09, 2021 9:21 pm
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 8:31 pm
Her er dit første spørgsmål:
Antimadridista skrev:
ons jan 06, 2021 6:52 pm
Når du ikke tror på corona, hvad er det så du mener..?? Er det ala Trump, konspiratorisk eller hvordan?? Kunne virkelig godt tænke mig at høre!!
Og her fik du mit svar:
Ved det ikke. Der er så mange ting der sker rundt omkring i verden. I starten var jeg bekymret men efter jeg så udtalelser på nettet fra mange forskellige corona eksperter og læger har jeg mistet troen på dette virus.
Ingen ved noget med sikkerhed så hvordan skal jeg tror på det. Nogen siger det kommer fra flagermus, andre siger den er skabt af mennesker på en laboratorie. Ingen har det rigtige svar. At de så finder en vaccine på sindssyg kort tid er også en gåde men den vaccine som vi har i Danmark mindsker kun nogle af symptomerne, siger eksperter. Folk bliver ikke immune overfor corona og i de sidste dage nogle mennesker døde efter de blev vaccineret.
Du kunne have valgt at stoppe der.
Jeg skulle være stoppet, så dit vrøvl skulle stå tilbage!? Du burde være stoppet et utal af gange.
Når jeg vrøvler så kan jeg ikke stoppe
Lad det være udgangsreplikken.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
lør jan 09, 2021 10:45 pm
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 10:14 pm
Antimadridista skrev:
lør jan 09, 2021 9:21 pm
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 8:31 pm
Her er dit første spørgsmål:
Antimadridista skrev:
ons jan 06, 2021 6:52 pm
Når du ikke tror på corona, hvad er det så du mener..?? Er det ala Trump, konspiratorisk eller hvordan?? Kunne virkelig godt tænke mig at høre!!
Og her fik du mit svar:
Ved det ikke. Der er så mange ting der sker rundt omkring i verden. I starten var jeg bekymret men efter jeg så udtalelser på nettet fra mange forskellige corona eksperter og læger har jeg mistet troen på dette virus.
Ingen ved noget med sikkerhed så hvordan skal jeg tror på det. Nogen siger det kommer fra flagermus, andre siger den er skabt af mennesker på en laboratorie. Ingen har det rigtige svar. At de så finder en vaccine på sindssyg kort tid er også en gåde men den vaccine som vi har i Danmark mindsker kun nogle af symptomerne, siger eksperter. Folk bliver ikke immune overfor corona og i de sidste dage nogle mennesker døde efter de blev vaccineret.
Du kunne have valgt at stoppe der.
Jeg skulle være stoppet, så dit vrøvl skulle stå tilbage!? Du burde være stoppet et utal af gange.
Når jeg vrøvler så kan jeg ikke stoppe
Lad det være udgangsreplikken.
Jeg skal nok prøve at holde mig helt til emnet næste gang men når det kommer til konspirationer så skal folk forvente alt muligt. Selvom det er kun konspirationer betyder det ikke at det er umuligt.
Vi har set at 2020 var fuld af overraskelser og der skete ting som ingen har drømt om.
Det får også en til at tænke anderledes
MDCCCXCIX

BobJylland
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 09, 2020 12:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BobJylland »

Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 5:56 pm
Er Bill Gates bruger af dette forum?
Jeg kalder ham for mongol men ikke dig eller kvoller eller antimadridisa eller nogen andre.
Jeg kalder jer heller ikke for idioter eller dumme mennesker. Find en eksempel hvor jeg nedgøre nogen af brugerne og hvor jeg kommer med aggressive indlæg.
Jeg holder lige præcis en god og sober tone men I kan ikke styre jer bare fordi jeg har en anden holdning.
Har jeg forstået det korrekt, når du siger, at det er helt i orden at svine fremmede mennesker til, så længe man bare gør det bag deres ryg?

Hvornår har jeg ikke kunnet styre mig i denne diskussion?
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 5:56 pm
Folk må selv vælge deres levemåde og ja jeg synes at det vil være helt fint hvis Afrika bliver fordoblet eller tredoblet. Vi ved udmærket allesammen hvor mange millioner afrikanere blev tortureret, voldtaget og dræbt i gennem 400-500 år bare fordi de har en anden hudfarve og blev betragtet som mindst værdige og mindst intelligente mennesker på jorden.
Afrika er den kontinent som fortjener mest alt det rigdom man har i Europa og Amerika. Vi burde give dem tilbage alt det som vores forfædre har stjålet fra dem. Friheden og deres land.
Afrikanske lande, særligt i Subsahara, har i forvejen svært ved at brødføde befolkningen. I 2019 blev det vurderet, at næsten 60 millioner afrikanske børn sultede. En ekspolisiv befolkningstilvækst i lande som Uganda, Malawi, DR Congo, og Mozambique vil absolut intet positivt medføre. Det vil under ingen omstændigheder gøre de nævnte lande rigere. Hvis du synes, Afrika fortjener mere rigdom, så bør du være kæmpe tilhænger dels af at bremse den eksplosive befolkningstilvækst i Subsahara, dels af Bill Gates som har skudt milliarder og atter milliarder i at hjælpe kontinentet.
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 5:56 pm
Hvis man fordeler maden (stopper madspild/køber kun det der er nødvendigt) og medicin på en fair måde så vil vi have mindre fattige og mindre syge mennesker men det sker nok aldrig.
Ja begge industrier tjener kassen på "de rige" mens der ligger mennesker på vejen og dør af sult som hverken har penge eller adgang til mad og medicin.
Ligheden eksisterer ikke i vores verden så længe rige grådige mennesker lever i luksus med 10 tomme værelser og kun 1 km væk fra en hjemløs der tigger om mad på gaden.
Jeg har lyst til at går meget dybere her men jeg spilder min tid fordi ingen lytter seriøst. Folk er født med en guldske i munden og har ikke oplevet fattigdommen eller hårde tider. De fleste er forkælede og har kun levet i luksus hele deres liv og kan ikke forstår hvorfor har de det ikke på samme måde som os på andre kontinenter.
Verden er generelt set blevet et meget, meget bedre sted at leve de seneste 100 år, ikke mindst i Afrika, hvilket i øvrigt er tilfældet på trods af befolkningstilvæksten på kontinentet. Middellevetiden er steget med næsten 30 år på kontinentet siden 1950. Andelen af afrikanere, der lever i ekstrem fattigdom, blev mellem 1990 og 2015 sænket med 13 procentpoint. Desværre er der dog faktisk kommet flere fattige i samme periode, som en direkte konsekvens af den eksplosive befolkningstilvækst. Som sagt er eksplosiv befolkningstilvækst faktisk en kæmpe hæmsko i kampen mod fattigdom. Man kan ganske enkelt ikke følge med. Den slags eksplosiv befolkningstilvækst er i øvrigt et problem, uanset hvor i verden du befinder dig. Hvorfor tror du, Kina indførte den famøse etbarnspolitik? Mellem 15 og 30 millioner kinesere døde af sult mellem 1959 og 1961.

Som en sidenote kan det siges, at USA med afstand er den største økonomiske støtte til FN's WFP, der i øvrigt vandt Nobels Fredspris for ganske nylig. Herefter Tyskland og Storbritannien. I samme ombæring kan det påpeges, at det over en bred kam er vestlige, og særligt vesteuropæiske, lande, der bidrager med mest udenlandsk bistand. Norge og Sverige bidrager hver især med lige omkring 1 procent af deres bruttonationalindkomst, mens Danmark og Storbritannien ligger på cirka 0,7 procent. USA ligger noget lavere, med 0,16 procent, men er med sine 210 milliarder kroner den klart største bidrager foran Tyskland med omtrent 145 milliarder kroner. Alene et land som Sydsudan modtog sidste år 5,4 milliarder kroner i støtte fra USA. Det er cirka 7,4 procent af Sydsudans samlede BNP. Det er med andre ord en rigtig, rigtig pæn pose penge, som Sydsudan får, selvom de egentlig kun havde ansøgt om 393 millioner kroner.

quote=Lopezzz post_id=545548 time=1610207795 user_id=1250]Folk kun giver skylden til deres ledere, religion og politik og også griner af deres levemåde og kultur..[/quote]

Det lyder egentlig også lidt som om, at du mest giver skylden til politikerne. Du har i hvert fald tidligere fortalt os, at man ikke skal lytte til politikerne.
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 5:56 pm
Må jeg høre hvad er en konstruktiv retning efter din mening? Mener du at verden er fair og rimelig i dag?
2020 år er gået med at udvikle verden men hele planeten er fucked up stadigvæk og er på vej ned (krige, racismen, fattigdommen osv osv.).
Hvor er videnskaben her til at stoppe alt det lort?
Forskere ved ikke engang hvor vi stammer fra?
En konstruktiv retning er at lytte til de mennesker, der har gode, banebrydende, evidensbaserede idéer og teorier. At lytte til videnskaben. At den gennemsnitlige levealder i 2020 er over 72 år skyldes først og fremmest de videnskabelige kvantespring, der er blevet gjort i løbet af de seneste århundreder. Vi har fået så åndssvagt god en forståelse for den menneskelig krop, hvad der ødelægger den, hvordan vi kurerer den, og ikke mindst hvad vi skal gøre for at holde den sund og rask. Vacciner, penicilin, tandhygiejne, organtransplantationer, og så fremdeles.
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 5:56 pm
Jeg har nu sagt flere gange at jeg ikke tror på det og hvor det stammer fra men opfordrer folk til at respektere og passe på hinanden.
Hvad forstår du ikke here?
Det er to forskellige ting.
Jeg forstår ikke, hvordan du kan sige, at du ikke tror på corona, men at du samtidig ønsker at respektere restriktioner og anbefalinger. Hvorfor er det nødvendigt med restriktioner for noget du ikke tror på?

BobJylland
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 09, 2020 12:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BobJylland »

Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 11:44 pm
Vi har set at 2020 var fuld af overraskelser og der skete ting som ingen har drømt om.
Hvilke begivenheder i 2020, mener du, var helt unikke set i et større historisk perspektiv?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

BobJylland skrev:
søn jan 10, 2021 1:59 am
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 11:44 pm
Vi har set at 2020 var fuld af overraskelser og der skete ting som ingen har drømt om.
Hvilke begivenheder i 2020, mener du, var helt unikke set i et større historisk perspektiv?
Real Madrid vandt la liga.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster