9/1 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Havde også håbet at se Moriba på banen, men han skal selvfølgelig ikke ind bare fordi han er 17 år. Intet at sige til, at Koeman vælger at give spilletid til Puig og Pjanic i stedet.

Er der nogen, der har statistik over hvor mange gule kort Alba har fået i karrieren for brok? Jøsses en klovn..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Hvor er det dig fantastisk læsning, når man ikke ser kampen :thumbup:

Skal Koeman lave en Enrique.. ;-)

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Alba er simpelthen så fucking dum altså. :roll:

Dejligt med Messi tilbage og Griez med to mål!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Alba gør det svært at holde af ham. Busquets derimod kan tillade sig hvad som helst efter aftenens pragtpræstation.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
lør jan 09, 2021 9:16 pm
Bussi og Alba - Dum og dummere der lige får en mad ved en føring på 4-0 og en mand i overtal.... Det er utroligt
Lige det hvad jeg tænker om dem. Men fint nok med mig at de samler 5 gule kort så de kan sidde hjemme og se kampen i TV
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Bemærkninger:

* Cleansheet UDEN Lenglet - Jeg vil påstå, at Umtitis bundniveau er bedre end Lenglets topniveau! Ja, jeg ved det er noget af en påstand. Men, det er muligvis første gang i denne sæson, at forsvarspillet var noget nær perfektion. Umtiti (selvom han er langt fra topform), spillede en rigtig god kamp sammen med talentet Mingueza.

* Endelig Griezmann!! - Længe har jeg syntes at Griezmann er bedre defensiv end offensiv, utrolig nok for en angriber. Han har været total ufarlig i denne sæson og brændt mange chancer, samtidig arbejdet benhårdt defensivt med sit presspil. Dejligt at han lavede to kasser i dag. Forhåbentlig tanker han noget selvtillid!

* Messi is back, perfekt tidspunkt - Messi har nu lavet 11 kasser, og er topscore i ligaen. Når Messi leverer, leverer Barca også. Jeg tror stadig ikke på mesterskabet denne sæson uanset hvor mange kasser Messi laver. Men, Messi skal være i topform hvis Barca skal have en chance i Champions League. Det er perfekt tidspunkt at Messi er tilbage på sit sædvanlige form, da der snart er Champions League igen. Paris SG skal bare nakkes, og NEYMAR skal bare fortryde endnu mere sit skifte væk fra Barca ;)
Senest rettet af Barca80 lør jan 09, 2021 9:31 pm, rettet i alt 4 gange.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Og hvis Osasuna kan stoppe RM så er weekenden fuldkommen perfekt

Billede
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hvor er Puig bare en dejlig spiller :smile: utroligt at han ikke får mere spilletid, håber en ny træner kan få fixet det der måtte være problemet.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

En ting jeg har lagt mærke til de sidste to kampe er den boldførelse der er lige pt. Spillerne flytter sig ind i hullerne og tilbyder sig, noget som jeg har savnet meget af tidligere. Det gør bare at spillet flyder så meget bedre når spillerne også er villige til at yde en ekstra indsats.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis der er en ting vi har lært her i de seneste kampe så er det at 433 er vejen frem og at vi har vores centrale midt på plads. Og det for de næste mange år. Pedri og de Jong er helt fantastiske! De er dynamiske, tekniske, hårdtarbejdende, kloge og de supplerer hinanden kanon. Jeg er ligeglad med om du hedder Pjanic, puig eller andet - du slår ikke de to gutter af.

I dag turde vi for første gang i lang tid at spille os ud af presset. Ikke noget med at stå dybt og være bange når bolden blev vundet. Det var smukt at se.

Det samme var det at se umtiti spille en hel kamp og få et clean sheet. Han er ikke god nok mere men han var en af mine absolutte favoritter og det er fedt at se ham spille en fin kamp.

Nu er der 2 uger til næste kamp i ligaen og hvis det stod til mig så spillede reserverne kampene i cdr og super cuppen. Ingen grund til at give starterne flere min i benene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Vigtigt med de 3 point, og lækkert med Messi tilbage i topform, og en hel kamp med godt spil, det var længe ventet :glad:

Arveligt at Moriba ikke fik spilletid, da man have en god mulighed for at give ham det, men man kan så sige at Koeman aldrig havde i sinde at give ham minutter alligevel. Han var bare med for at se det hele lidt an, at være med på første holdet, så måske er han ikke klar endnu lige som Fati og Pedri var det :eh:

I øvrigt, så er Alba for dumt, det sker alt for tid at han brokker sig til et gult kort, ikke den med intelligente spiller :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Drake skrev:
lør jan 09, 2021 9:32 pm
Arveligt at Moriba ikke fik spilletid, da man have en god mulighed for at give ham det, men man kan så sige at Koeman aldrig havde i sinde at give ham minutter alligevel. Han var bare med for at se det hele lidt an, at være med på første holdet, så måske er han ikke klar endnu lige som Fati og Pedri var det :eh:
Han har trænet med og varmede op inden kampen. Det er bedre end ingenting
MDCCCXCIX

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Det er helt sindssygt som Pedri og og DeJong undestøtter vores angreb, tager dybde løb, og gør det farligt.
Næsten endnu vigtigere, så presse de, de tager deres tilbageløb, og deraf spiller Busquets en brandkamp.
Forsvaret er beskyttet af midtbanen, og kommer aldrig rigtig på glatis.
De er ikke helt de samme typer, men de minder lidt om et par andre gutter...

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Jeg hader godt nok mig selv for ikke at se denne kamp. Lyder som den mest seværdige i hele sæsonen 😄

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 9/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Vi er muligvis for langt bagud i ligaen, og defensiven kan meget vel blive udspillet igen i CL. Men med Messi tilbage, og en angreb- og midtbanekonstellation der ser lovende ud, så kan vi sagtens gå hen og blive relevante i begge turneringer. Især i denne mærkelige sæson, hvor ingen ser gode ud. Lige nu er det vel kun City, der ser rigtig stærke og stabile ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster