Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
fre jan 08, 2021 6:03 pm
Dytrax skrev:
fre jan 08, 2021 3:43 pm
Kvoller skrev:
fre jan 08, 2021 3:12 pm
I øjeblikket ville jeg ikke klage over, at vi hentede en gammel spiller som Aguero. Vi mangler altså en.
Aguero ville være en fin lappeløsning, plus han allerede har vist, at han kan spille sammen med Messi.
Tror desværre de skal hygge on a rainy day in Brighton!! ;-)
Tror du vi møder Brighton? :grin:

"Hej, jeg hedder Lasse og jeg holder stædigt fast i at Messi bliver...."

Kan sagtens se Messi smutte, men jeg håber han bliver.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Sidder og ser Inter... Nøj jeg tror lautaro ville være god for os. Løbevillig, stærk på bolden, aggressiv i genpresset og farlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn jan 10, 2021 2:57 pm
Sidder og ser Inter... Nøj jeg tror lautaro ville være god for os. Løbevillig, stærk på bolden, aggressiv i genpresset og farlig.
Vi kan tilbyde Braith i bytte, hvis Inter smider lidt penge oveni...

I øvrigt enig, han kunne være en fed tilføjelse til holdet.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg er ikke helt overbevist. Primært grundet hans prisskilt og manglende målfarlighed. Nuvel, han scorer da mål, men jeg ser ham ikke som angriberen, der pludseligt vil begynde at hive tredive scoringer pr. sæson hjem.

Jeg er dog helt enig i, at han er en enormt dygtig spiller.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

DeanCassady skrev:
søn jan 10, 2021 3:53 pm
Jeg er ikke helt overbevist. Primært grundet hans prisskilt og manglende målfarlighed. Nuvel, han scorer da mål, men jeg ser ham ikke som angriberen, der pludseligt vil begynde at hive tredive scoringer pr. sæson hjem.

Jeg er dog helt enig i, at han er en enormt dygtig spiller.
Jeg er enig.. Plus vi har virkelig ikke råd til flere håbløse transfers..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Synes den absolut bedste ide, jeg har læst her på Forum længe er Kun Aguero.
Han er af ældre dato, men skal jo så primært starte mod de “mindre” hold, afløse Messis’ falske ni’er, og når vi jagter et resultat. En Henke 2.0.

Udover han vil være perfekt til rollen, så vil det jo være et ideelt virkemiddel, når Messi skal overtales til at blive(ligesom Messi vil være den primære lokkemad den anden vej rundt).

Selvom Aguero er transferfri, så er det naturligvis en dyr historie i løn og sign on fee. Vi må dog gå udfra, at vi slipper som absolut minimum; Coutinho, Umtiti, og nok også Pjanic. Plus selvfølgelig Braithwaite og det løse. Så er der lidt lønkroner i puljen.

Det vil være et genialt træk, hvis den fremtidige præsident kunne overtale Kun til at udskyde hjemkomsten til det argentinske.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

ladislau skrev:
man jan 11, 2021 11:10 pm
Synes den absolut bedste ide, jeg har læst her på Forum længe er Kun Aguero.
Han er af ældre dato, men skal jo så primært starte mod de “mindre” hold, afløse Messis’ falske ni’er, og når vi jagter et resultat. En Henke 2.0.

Udover han vil være perfekt til rollen, så vil det jo være et ideelt virkemiddel, når Messi skal overtales til at blive(ligesom Messi vil være den primære lokkemad den anden vej rundt).

Selvom Aguero er transferfri, så er det naturligvis en dyr historie i løn og sign on fee. Vi må dog gå udfra, at vi slipper som absolut minimum; Coutinho, Umtiti, og nok også Pjanic. Plus selvfølgelig Braithwaite og det løse. Så er der lidt lønkroner i puljen.

Det vil være et genialt træk, hvis den fremtidige præsident kunne overtale Kun til at udskyde hjemkomsten til det argentinske.
Jeg er kæmpe fan af Aguero, men synes at det er 3 år for sent at hente ham. Han vil uden tvivl kræve en stor hyre, derudover vil det være rigtig svært at overtale ham til at være reserve, når han kan tage til Argentina/USA og være stjernen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tirs jan 12, 2021 11:08 am
ladislau skrev:
man jan 11, 2021 11:10 pm
Synes den absolut bedste ide, jeg har læst her på Forum længe er Kun Aguero.
Han er af ældre dato, men skal jo så primært starte mod de “mindre” hold, afløse Messis’ falske ni’er, og når vi jagter et resultat. En Henke 2.0.

Udover han vil være perfekt til rollen, så vil det jo være et ideelt virkemiddel, når Messi skal overtales til at blive(ligesom Messi vil være den primære lokkemad den anden vej rundt).

Selvom Aguero er transferfri, så er det naturligvis en dyr historie i løn og sign on fee. Vi må dog gå udfra, at vi slipper som absolut minimum; Coutinho, Umtiti, og nok også Pjanic. Plus selvfølgelig Braithwaite og det løse. Så er der lidt lønkroner i puljen.

Det vil være et genialt træk, hvis den fremtidige præsident kunne overtale Kun til at udskyde hjemkomsten til det argentinske.
Jeg er kæmpe fan af Aguero, men synes at det er 3 år for sent at hente ham. Han vil uden tvivl kræve en stor hyre, derudover vil det være rigtig svært at overtale ham til at være reserve, når han kan tage til Argentina/USA og være stjernen.
Forventes han at forlade City?

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Ikke nødvendigvis.

Jeg er heller ikke tilhænger af idéen, selvom han sikkert ville være et pænt bekendtskab i trøjen. Vi kan simpelthen ikke smide halvanden mil om ugen efter en Henke-situation. Klubbens økonomiske situation taget i betragtning, skal de sparede lønkroner fra salg af Coutinho og co. netop være dét - sparede lønkroner. Og hvis vi virkelig skal kaste ugentlige millioner efter en angriber, skal det da helst være én, der både kan gå i startopstillingen og fortsætte formen i mere end to sæsoner.

Hvis han er villig til at tage en gevaldig lønnedgang, er han dog naturligvis velkommen.
Robert Zimmerman

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Der er sikkert en mere relavant tråd til dette link, men jeg kunne ikke lokalisere en sådan, så den kommer her:

Man kan håbe, at Daily Mail er unøjagtige / sensationssøgende, men det er godt nok skræmmende læsning:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... vency.html

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
tirs jan 12, 2021 2:51 pm
Der er sikkert en mere relavant tråd til dette link, men jeg kunne ikke lokalisere en sådan, så den kommer her:

Man kan håbe, at Daily Mail er unøjagtige / sensationssøgende, men det er godt nok skræmmende læsning:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... vency.html
Tænker det skal rykkes til FC Barcelona-tråden?

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Uanset hvor det hører til, så er det skræmmende læsning.

Har ikke hørt specifikke spareplaner, undtagen Fonts ekstra satsning på La Masia. Det kommer jo helt af sig selv, hvis vi får problemer med at låne til transfers.
Tværtimod læste jeg Laporta snakke om stadion byggeri.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Meget tyder på at Garcia kommer til barca i januar. En aftale er på plads med city (5 mio og 5 i variabler hvor pengene først skal falde til sommer). Det eneste der mangler er at alle præsidentkandidater godkender aftalen hvilket alt peger på at de gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
ons jan 13, 2021 12:49 pm
Meget tyder på at Garcia kommer til barca i januar. En aftale er på plads med city (5 mio og 5 i variabler hvor pengene først skal falde til sommer). Det eneste der mangler er at alle præsidentkandidater godkender aftalen hvilket alt peger på at de gør.
Men er han virkelig så god som man gør ham til? Hvis det betyder at Lenglet bliver skippet, så er han mere end velkommen. Men hvis det betyder at Arujo/Umtiti blot skal sidde på bænken, så ved jeg ikke om det er en holdbar løsning.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvem er det der gør ham så god? Han er et stort talent med en fortid i Barca. Og han koster stort set ikke noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster