Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BobJylland
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 09, 2020 12:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Politik

Indlæg af BobJylland »

Man burde nok koncentrere sig lidt mindre om amerikanske valgprocesser og Rasmus Paludan og lidt mere om Socialdemokratiet og deres vanvittige kurs i løbet af COVID19-epidemien. Beslutninger træffes på mavefornemmelse, den parlamentarisk proces tilsidesættes, milliarderhverv udryddes på baggrund af data, som sundhedsmyndighederne først offentliggør en uge senere, og vores statsminister fravælger med overlæg ethvert interview, der kan kaste svære og kritiske spørgsmål af sig, for i stedet af gå efter den bløde sofa i DR1 og TV2's hyggelige aftenprogrammer. Heldigvis var der da tale om et regulært bagholdsangreb i går, da Abdel rent faktisk stillede lige præcis dét spørgsmål, "Mor Mette" for alt i verden ikke ville have stillet. Hendes svar eksponerede i øvrigt den totale mangel på vilje til at svare på kritik og kritiske spørgsmål, der har gennemsyret S, siden Mette tog over. Det er langt vigtigere at bevare kontrollen over narrativet, end det er at respektere demokratiet og den parlamentariske proces. Kort sagt håber jeg oprigtigt, at Mette Frederiksens politiske karriere meget, meget snart er slut. Hvis Rasmus Paludan er farlig, fordi han er forsmået og racistisk, så er Mette Frederiksen farlig, fordi hun er en magtbegærlig kontrolfreak.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Nå, men. Der er gang i den på News nu... Trumps folk indtager kongressen!
Allez...

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Politik

Indlæg af DeanCassady »

Det er fuldstændig sindssygt. Rystende.

Robert Zimmerman

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Politik

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Det var da på tide!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:23 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Politik

Indlæg af DeanCassady »

Er jeg den eneste, der finder påfaldende mange sammenfald mellem Trump-terroristernes skamløse angreb på demokratiet og nazisternes/fascisternes magtovertagelser i 30'erne? Jeg havde vitterligt aldrig regnet med, at de ville gå så vidt, men set i bakspejlet kunne man vel have sagt sig selv, at Orangemonsteret naturligvis aldrig ville give magten frivilligt fra sig.

Jeg så blandt andet lige en video, der viser en betjent blive tævet ihjel af Trump-pøblen, der blandt andet brugte det amerikanske flag på stang til at do the deed. Hvor ironisk kan noget være?

Myndighedernes manglende indgriben er derudover så kritisabel som noget kan være, og man må retteligt spekulere på, om Black Lives Matter-demonstranter havde modtaget samme fripas til at besætte hovedstaden. Svaret er vel indlysende.

Skammeligt.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Imo var det forventeligt at en crazy mob, ville protestere agressivt. Tegnene var der på forhånd.
Det sindssyge var at kongressen nærmest ikke var beskyttet.

Det lige så sindssyge er, at Trump sandsynligvis får lov at flyve til Florida, om en uges tid, uden at være smidt ud og uden at tilstrækkelig med republikanere forlanger hans afgang!

Det var jo et kup. Ikke meget skulle være gået mere galt, før folkevalgte var blevet lynchet!!

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Politik

Indlæg af DeanCassady »

Ja, og at nationalgarden så modvilligt blev sandt ind. Der var vist også noget med, at Capitol-politiet foretrak ikke at modtage hjælp DC-stykkerne. Forståeligt nok, når man ser hvordan, det udviklede sig. Den klarede de skide godt.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
søn jan 10, 2021 9:06 pm
Ja, og at nationalgarden så modvilligt blev sandt ind. Der var vist også noget med, at Capitol-politiet foretrak ikke at modtage hjælp DC-stykkerne. Forståeligt nok, når man ser hvordan, det udviklede sig. Den klarede de skide godt.
Ja der må simpelthen være nogle instrukser, befalinger, tlf opkald og manglende ageren fra Trump, som MÅ kunne vise om han decideret aktivt spændte ben for rettidig hjælp etc ift den udvikling han jo sikkert sad og så på i det ovale værelse!!

Han dæmoniserede jo nærmest også Pence via Twitter, MENS oprøret var i gang, altså noget som kun kan forståes som en tilskyndelse til det der foregik!!!

Ift Capitol politiet. Ja det lyder også mærkeligt, men måske troede de på at Trump havde styr på det, altså at det hvide hus trods alt ikke forsøgte et kup.....

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Politik

Indlæg af Michman »

Hvad fanden gør vi med Putin?..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Der er en russisk rigmand der har sat en dusør på ham, på 1 mio dollars. Måske det kan få nogen til at være modig nok til at gøre det.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
tors mar 10, 2022 6:30 pm
Der er en russisk rigmand der har sat en dusør på ham, på 1 mio dollars. Måske det kan få nogen til at være modig nok til at gøre det.
What! Er det rigtigt!!?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:24 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Politik

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
tors mar 10, 2022 6:30 pm
Der er en russisk rigmand der har sat en dusør på ham, på 1 mio dollars. Måske det kan få nogen til at være modig nok til at gøre det.
1 mil er ikke nok, jeg skulle have 3 cifret for at dræbe ham. Altså jeg ville gøre det gratis hvis det var nemt, men I ved hvad jeg mener, de har nok penge, og 1 mil er ingenting for dem
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster