19/12 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg må indrømme at jeg er markant mere irriteret på Cou end bussi når jeg ser kampene. Ok jeg elsker bussi - kæmpe legende - men jeg kan i det mindste se at vi ikke rigtigt har et alternativ i truppen. Vi har rigeligt med cm’er men ikke en def type som bussi.

Cou derimod. Hold nu kæft. Konrad, trincao, pedri, jeg er ligeglad. Alle andre end Cou. Jeg er efterhånden kommer dertil hvor jeg vil have depay bare så jeg slipper for at se Cou lave intet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Præcist. Virker jo ikke engang som om han prøver, mere som om tiden bare skal gå til 2023....

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5440
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 570 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg tror faktisk han prøver, men han kan bare ikke mere end det vi ser..
Cou, Griez er begge kæmpe fejlcastninnger. Forestil jer Neymar og KdB istedet for de 2 ... hold da ferie en forskel.. og til den pris de 2 har kostet er det helt på månen det de præsterer!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Xavi6Smede »

Coutinho bidrager med intet! Griezmann og Braithwaite, der er forskellige årsager ligeledes præsterer langt fra det niveau man kan forvente i Barcelona, de bidrager i det mindste med noget til holdet. Håber virkelig et hold som Arsenal kunne være desperate nok, til at smide et par 100 mio efter Coutinho.
Senest rettet af Xavi6Smede søn dec 20, 2020 2:33 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Norbit »

SpillerSomMESSI skrev:
søn dec 20, 2020 12:32 am
Jeg tror faktisk han prøver, men han kan bare ikke mere end det vi ser..
Cou, Griez er begge kæmpe fejlcastninnger. Forestil jer Neymar og KdB istedet for de 2 ... hold da ferie en forskel.. og til den pris de 2 har kostet er det helt på månen det de præsterer!
Hvem siger ikke af KdB bliver lige så elendig? Vi havde samme forhåbninger til Coutinho, som var ret god i Liverpool.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Norbit »

Xavi6Smede skrev:
søn dec 20, 2020 12:50 am
Coutinho bidrager med intet! Griezmann og Braitwaithe, der er forskellige årsager ligeledes præsterer langt fra det niveau man kan forvente i Barcelona, de bidrager i det mindste med noget til holdet. Håber virkelig et hold som Arsenal kunne være desperate nok, til at smide et par 100 mio efter Coutinho.
Arsenal vil aldrig kaste 100 mio efter Coutinho. Det vil ingen klubber. Især ikke med corona i baghovedet. Arsenal har virkelig fejlcastet og manglere flere spillere. Coutinho kan ikke redde dem. De må dog gerne få Roberto, Lenglet, Coutinho og Griezmann for 100 mio...!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Xavi6Smede »

Norbit skrev:
søn dec 20, 2020 1:30 am
Xavi6Smede skrev:
søn dec 20, 2020 12:50 am
Coutinho bidrager med intet! Griezmann og Braitwaithe, der er forskellige årsager ligeledes præsterer langt fra det niveau man kan forvente i Barcelona, de bidrager i det mindste med noget til holdet. Håber virkelig et hold som Arsenal kunne være desperate nok, til at smide et par 100 mio efter Coutinho.
Arsenal vil aldrig kaste 100 mio efter Coutinho. Det vil ingen klubber. Især ikke med corona i baghovedet. Arsenal har virkelig fejlcastet og manglere flere spillere. Coutinho kan ikke redde dem. De må dog gerne få Roberto, Lenglet, Coutinho og Griezmann for 100 mio...!
Nu mente jeg i kroner. Og godt nok kan lønnen garanteret blive et problem, men det står godt nok skidt til, hvis vi får mindre for Coutinho end vi købte Braithwaite for :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
søn dec 20, 2020 1:28 am
SpillerSomMESSI skrev:
søn dec 20, 2020 12:32 am
Jeg tror faktisk han prøver, men han kan bare ikke mere end det vi ser..
Cou, Griez er begge kæmpe fejlcastninnger. Forestil jer Neymar og KdB istedet for de 2 ... hold da ferie en forskel.. og til den pris de 2 har kostet er det helt på månen det de præsterer!
Hvem siger ikke af KdB bliver lige så elendig? Vi havde samme forhåbninger til Coutinho, som var ret god i Liverpool.
Coutinho har ALDRIG været på niveau med det man har set fra KDB de sidste 2-3 sæsoner.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

Når man vågner og det første man tænker på er de 2 ekstra point vi har smidt væk :mad: :mad: :mad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af A$AP »

Man burde snart stoppe med at snakke om Neymar. Han kommer aldrig tilbage, og hvis vi købte ham nu, så ville vi bare skyde klubben 2-3 år tilbage ift. at komme tilbage på rette spor. Kevin De Bruyne har vel lige præcis den position på banen, som vi ikke mangler nye spillere til.

2-3 nye forsvarsspillere, en 9'er, og så så jeg også gerne der kom en stor og stærk defensiv midtbanespiller til.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5440
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 570 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

A$AP skrev:
søn dec 20, 2020 12:21 pm
Man burde snart stoppe med at snakke om Neymar. Han kommer aldrig tilbage, og hvis vi købte ham nu, så ville vi bare skyde klubben 2-3 år tilbage ift. at komme tilbage på rette spor. Kevin De Bruyne har vel lige præcis den position på banen, som vi ikke mangler nye spillere til.

2-3 nye forsvarsspillere, en 9'er, og så så jeg også gerne der kom en stor og stærk defensiv midtbanespiller til.
Vi mangler i den grad en offensiv spiller som kan afdrible modstandere skabe noget kreativt... vi kan KUN Messi til det nu, det er for lidt...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan både de jong og pedri.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1115 gange
Kontakt:

Re: 19/12 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
søn dec 20, 2020 1:57 pm
A$AP skrev:
søn dec 20, 2020 12:21 pm
Man burde snart stoppe med at snakke om Neymar. Han kommer aldrig tilbage, og hvis vi købte ham nu, så ville vi bare skyde klubben 2-3 år tilbage ift. at komme tilbage på rette spor. Kevin De Bruyne har vel lige præcis den position på banen, som vi ikke mangler nye spillere til.

2-3 nye forsvarsspillere, en 9'er, og så så jeg også gerne der kom en stor og stærk defensiv midtbanespiller til.
Vi mangler i den grad en offensiv spiller som kan afdrible modstandere skabe noget kreativt... vi kan KUN Messi til det nu, det er for lidt...
Vi har også Fati.
Men du har ret, vi mangler folk i fronten som tør at selv udfordrer mere. Dembele er god til det men lige så snart han sparker til bolden brækker han noget og vi ser ham ikke i flere uger.
Han spiller hver 9. kamp og det kan vi ikke bruge til noget.
Martin og Trincao kan sagtens blive bedre men de skal lære at være selvstændige på banen og ikke kun afhænger af Messi. Det samme gælder Coutinho.
De 3 er helt sikker bange for at lave fejl foran Messi og derfor de ikke udfordrer selv. De søger ham hele tiden og ser op til ham som om han vil løse alt for dem.

I centerforsvaret vil jeg fra nu af satse kun på Oscar og Araujo. Dest som højre og Firpo som venstre bak. Alba er ok når vi ikke har andre.
Og jo vi mangler en stærk def midt som A$AP påpeger men hvem kan vi bruge der?

Vi er nødt til at vente til sommer og se hvad der sker. Jeg er bange for at alle de gamle får lov til at blive endnu en sæson
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst