5/12 Cádiz - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke det at holdet har været "sat op til Messi" der har gjort at vi har tabt i cl. Det er det at vi har været så 1 dimensional og resten af holdet ikke har haft høj nok klasse til at supporte eller tage over, når al fokus var på Messi. Det har været lidt som en god drengespiller på hold med middelmådige lilleputter.
Ikke alene men det har sgu spillet en stor rolle. Du skal ikke komme og sige at det ikke har nogen betydning at man har en spiller der intet laver defensivt. Som i overhovedet. Derfor har vi også været nemme at angribe da vi ikke havde balance på holdet (ingen højre kant) hvorfor midten skulle støtte backen. Det har mildest talt været et kæmpe rod. Også offensivt hvor modstanderen vidste der ikke kom noget fra vores højre side.

Så nej ikke alene men det har spillet en rigtig stor rolle at holdet var op som det var.
Jeg tror ikke det niveau messi viser pt, er ny standard. Han er langsomt fadet en smule over det sidste 12-15 måneder, men pt er det 50% manglende motivation mm.
Det må fremtiden vise. Jeg tvivler dog på at han kommer tilbage på sit normale niveau når man medregner alder. Men lad os se.
Messi har aldrig deltaget i genpresset. Heller ikke da vi var det bedste hold i historien. Det er bare lidt mere påkrævet nu, hvor vi gisper efter luft, hver gang vi møder ægte topklasse.
Messi skal heller ikke tæske rundt som i et spil kegler. Han skal fokusere på det han altid har været bedst til og han altid har fokuseret på. For 5 år siden var der ingen der nævnte det gå-tempo!
Uenig. Under pep løb hele holdet. Også messi. Man kan ikke have et pres som vi havde hvis der er en spiller der ikke presser.

Og det sidste du skriver er i høj grad en af grundene til at vi taktisk har de problemer vi har. Nej han behøver ikke nødvendigvis "tæske rundt" men det går ikke at man smider en bold væk i midtercirklen og kigger bold bagefter.
Homogen enhed ja, så absolut et must. Da Real var på toppen i CL, var de, udover at alle nærmest peakede, en tæt forbundet organisme hvor alle (måske ikke så meget Cristiano) kæmpede, sled og løb.
Jeg tænker ikke så meget på real som jeg tænker på fodbold i dag. Hold som pool og bayern løber. Meget. Og det er alle mænd.

Jeg må indrømme at jeg savler over at se det og jeg glæder mig til at vi begynder på det samme.
Men udover at alle skal presse etc, så skal niveauet selvfølgelig også være der og det kommer sandsynligvis ikke hen over natten, eller henover en vinter og en sommer. Vi er ikke Arsenal, men vi er dæleme langt fra city, liverpool, Bayern ift så vel koncept som samlet styrke i truppen.
Jep og derfor skal man spørge sig selv om det, med vores situation in mente, er værd at betale så mange penge til messi. Det mener jeg ikke det er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej, men hav noget respekt for de spillere som har gjort så meget for Barca i den tid de har været her, du taler om dem som om de har slået nogen ihjel, må jeg være fri.
Jeg ved ikke hvor længe du har læst med herinde men hvis der er en ting jeg gør så er det at respektere vores legender. At jeg er kritisk overfor messi betyder ikke at jeg ikke værdsætter ham. Men jeg er fan af holdet og jeg vil ALTID sætte holdet over individuelle spillere.
Messi får mange penge fordi han giver klubben enormt mange penge (trøjesalg, image, tv-penge osv.)
Nej messi får mange penge fordi holdet, plejer at, vinde med ham. Alt det andet følger med vindende spillere.
Og nej, vi skal ikke holde os passivt, men det vi gør vi jo heller ikke? Ansu Fati spiller, Pedri spiller, De Jong blev købt, Trincao blev købt, Riqui Puig og Araújo blev rykket op og til sommer vil de hente Eric Garcia.
Ja men det er ikke nok. Og ville det ikke hjælpe af få lidt flere penge i lommen ved at sige farvel til messi når man ser på hvor klubben står? Det mener jeg.
Det er ikke fordi at klubben ikke prøver, der er præsidentvalg til januar så prøv nu lige at give tingene en chance i stedet for at bliver sur på alt og alle fordi man har en dårlig sæson.
Ok nej du læste tydeligvis ikke med herinde. Du ved godt at du snakker til en der ofte er blevet kaldt en jubeloptimist? Jeg hopper ikke bare "fra" og bomber negativitet efter holdet. Tværtimod giver jeg chancer. Nogle vil sige for mange. Især omkring valverde ;-)
Det er lige præcis grunden til at resten af fodboldens fans hader Real Madrid og Barcelona fans, lige så snart vi går en dårlig tid i møde brokker vi os som små børn i 3. Klasse. Jeg forstår fint kritikken af spillere, trænere og ledelse, tingene skal fungere bedre og der skal også være nogle forventninger, men i fodbold er der op- og nedture, jeg har selv gennemlevet mange af dem med Barca efter mange års troskab, og den slags bliver man mødt til at tage med.
Det er vi mange der har og omend jeg ville have formuleret det anderledes så er jeg enig.
Jeg fornemmer bare at den reaktion I har er forståelig taget jeres alder i betragtning, I forventer stadig at Barca performer på et højt niveau, som de desværre ikke er i stand til længere, blot på grund af de vandt 3 kampe i streg med clean sheet. Jeg giver jer bare det råd at man bliver nødt til at være tålmodig, I har været vant til at få tingene serveret på et sølvfad af Messi, og nu kommer der altså nogle andre boller på suppen i den nærmeste fremtid, så er det på tide at se hvor loyale I i virkeligheden er
Undskyld men luk røven og pak det der sammen.

Jeg har været fan siden jeg fik en laudrup trøje i start 90'erne og fulgt holdet tæt siden 2003. Jeg ved udemærket hvordan det fungerer og hvordan klubbens historie er. Flere af os herinde har ofte påpeget hvor vild en tid vi har haft og er det er umuligt at genskabe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piq

Jeg vedholder at selvfølgelig er det i dag, med nuværende hold, et problem at Messi ikke laver noget seriøst defensivt, men det vil jeg mene at han stort set aldrig har gjort. Jeg husker ikke at han var en Pedro under Pep. Det må du bevise på en eller anden måde så!

I dag er det et væsentlig større problem FORDI holdet generelt er svagere og bestemt også fordi at fodbold har udviklet så eksplosivt på det fysiske område, på få år!

Jeg er bange for at pool, bayern fodbold ikke ligger lige rundt om.hjørnet på campen...

Jeg tror Messi kan nå det niveau, han havde inden corona, igen.

Selvfølgelig enig vedr Messi, afrejse og løn.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren@

Du har tydeligvis fulgt Barca, kender en del til hvad der foregår etc.
Men kan du ikke lige stoppe med de konstante nedladende, bedrevidende farfar replikker. :|

Du kommer lidt længere med en lidt mere social tone. Tak.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
man dec 07, 2020 6:04 pm
Isageren@

Du har tydeligvis fulgt Barca, kender en del til hvad der foregår etc.
Men kan du ikke lige stoppe med de konstante nedladende, bedrevidende farfar replikker. :|

Du kommer lidt længere med en lidt mere social tone. Tak.
Fint, aftale, tak for anerkendelsen, det er vel den alle mennesker søger.

Til Piquenbauer
Jeg er ligeglad med hvor længe jeg har været på dette Forum, jeg kender ikke til hvad folk kalder dig eller hvad du er blevet “kendt” faktisk så rager det mig en høstblomst. Det eneste jeg kan forholde mig til er hvad jeg læser. Og der virker det for mig som om at du synes den og den spiller er dårlig fordi de ikke udspiller Real Madrid med 2-6 på Bernabeu. Fair, jeg forstår, jeg ærgrer mig også, jeg begræder også Bartomeu og Sandro Rosell, men husk at Bartomeu blev genvalgt af medlemmerne, netop fordi at det var os fans som blev grådige og vendte værdierne ryggen til. Vi havde allerede set tegn på hvilken type ledelse Bartomeu ville føre, han var vicepræsident under Rosell, som blev sendt i fængsel, han lovede os guld og grønne skove, han gav os de dyre transfers, men han lovede aldrig noget med La Masia, eller billige smarte indkøb, og det vidste medlemmerne godt da de gik ind til det valg da han stod overfor de andre kandidater. Det viser tydeligvis fansenes hykleri, vi havde intet imod dyre, atypiske transfers som Neymar og Suarez da det skete, men nu hvor vi ikke spiller ligesom før vil I alle tilbage til den gamle model. Så mit spørgsmål til dig er nu hvad du ellers vil gøre? Fordi med de eksempler som jeg har givet dig omkring unge spillere som bliver givet chancen om billige smarte indkøbs og præsidentvalg til januar, hvad er det så du går og brokker dig sådan over? Er det ikke bare fordi dine forventninger til holdet er steget til hovedet? For hvis du indrømmer det er det helt forståeligt, men os Barca fans behøver ikke at gøre os hellige fra at være mindst lige så værst som Real når det kommer til det punkt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vedholder at selvfølgelig er det i dag, med nuværende hold, et problem at Messi ikke laver noget seriøst defensivt, men det vil jeg mene at han stort set aldrig har gjort. Jeg husker ikke at han var en Pedro under Pep. Det må du bevise på en eller anden måde så!
Han var ikke pedro men han indgik fint i presset. Jeg har desværre ikke en stat for intensive presløb men som jeg har sagt flere gange så kan man ikke have et pres som det vi havde under pep uden alle indgår. Det er umuligt.

For mig at se ændrede det sig i sidste pep sæson og derefter er det bare gået ned ad bakke. Det blev lidt bedre i første msn sæson men de sidste år har det været forfærdeligt at se på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nu prøver jeg lige at finde hoved og hale i dit rant.
Jeg er ligeglad med hvor længe jeg har været på dette Forum, jeg kender ikke til hvad folk kalder dig eller hvad du er blevet “kendt” faktisk så rager det mig en høstblomst. Det eneste jeg kan forholde mig til er hvad jeg læser. Og der virker det for mig som om at du synes den og den spiller er dårlig fordi de ikke udspiller Real Madrid med 2-6 på Bernabeu.
Jeg har vitterligt ingen anelse om hvad du snakker om. Det er vrøvl.

Jeg kan kun sige at du skal koncentrere dig lidt mere om hvad der bliver skrevet. Hvis du gjorde det så ville du se at jeg på ingen måder er en “la masia skal spille hele tiden, spil konrad og puig hver kamp”.
Fair, jeg forstår, jeg ærgrer mig også, jeg begræder også Bartomeu og Sandro Rosell, men husk at Bartomeu blev genvalgt af medlemmerne, netop fordi at det var os fans som blev grådige og vendte værdierne ryggen til. Vi havde allerede set tegn på hvilken type ledelse Bartomeu ville føre, han var vicepræsident under Rosell, som blev sendt i fængsel, han lovede os guld og grønne skove, han gav os de dyre transfers, men han lovede aldrig noget med La Masia, eller billige smarte indkøb, og det vidste medlemmerne godt da de gik ind til det valg da han stod overfor de andre kandidater. Det viser tydeligvis fansenes hykleri, vi havde intet imod dyre, atypiske transfers som Neymar og Suarez da det skete, men nu hvor vi ikke spiller ligesom før vil I alle tilbage til den gamle model.
Ok men jeg kan ikke rigtigt se hvorfor det er relevant.
Så mit spørgsmål til dig er nu hvad du ellers vil gøre? Fordi med de eksempler som jeg har givet dig omkring unge spillere som bliver givet chancen om billige smarte indkøbs og præsidentvalg til januar, hvad er det så du går og brokker dig sådan over?
Jeg ville spille griez og sende Messi videre. Jeg ville få noget så simpelt som balance og genpres tilbage på holdet og så tage den derfra. Men først til sommer.

Vi kan ikke rigtigt gøre det store til vinter.
Er det ikke bare fordi dine forventninger til holdet er steget til hovedet?
Næ men vi burde kunne spille med om ligaen. Det er sådan ca det eneste jeg siger.

Og så lige til sidst. Den der med at respektere legender:
Jeg er træt af at høre jer gå og kalde Messi den bedste længere, han er ikke engang den bedste i Barca, giv den titel til Ansu Fati
Han er så fucking elendig. Han går og traver rundt, skaber ikke en skid og går og holder os alle for nar med at vi skal tro han stadig har kvaliteter og ikke bare en beta Alejandro Gomez
Fuck hvor er Busquests egentlig dårlig
Det var bare lige fra sidste kamp. Noget med en glashus og sten...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
man dec 07, 2020 6:57 pm
Jeg vedholder at selvfølgelig er det i dag, med nuværende hold, et problem at Messi ikke laver noget seriøst defensivt, men det vil jeg mene at han stort set aldrig har gjort. Jeg husker ikke at han var en Pedro under Pep. Det må du bevise på en eller anden måde så!
Han var ikke pedro men han indgik fint i presset. Jeg har desværre ikke en stat for intensive presløb men som jeg har sagt flere gange så kan man ikke have et pres som det vi havde under pep uden alle indgår. Det er umuligt.

For mig at se ændrede det sig i sidste pep sæson og derefter er det bare gået ned ad bakke. Det blev lidt bedre i første msn sæson men de sidste år har det været forfærdeligt at se på.
Hvis vi antager at du har ret, da tænker jeg at det scenarie Messi befandt sig i dengang, med superspillere som xavi, ini, busdi, alves etc så var der energi til at give den en lille skalle defensivt.

Idag (og de senere år) har han haft SÅ mange offensive kasketter på, at det defensive er blevet ham undtaget. Hvilket jeg godt forstår, selvom det selvfølgelig kan påtales som et problem. Jeg tror blot problemet bliver skubbet til et andet område, hvis han også skulle bære den kasket. En eller flere af de kreative kasketter må så lade livet!!

Vi har ikke haft de spillere der skulle støtte Messi kreativt, hvis han også skulle bruge defensive ressourcer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil nærmere sige at vi ikke har haft en træner med nosserne til at tage noget af det offensive fra ham og kræve mere defensivt. Det kan godt være at vi ikke havde scoret helt så mange mål men vi havde været et markant bedre hold. Det er jo ikke fordi det var dårlige “navne” der var omkring Messi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
man dec 07, 2020 7:21 pm
Jeg vil nærmere sige at vi ikke har haft en træner med nosserne til at tage noget af det offensive fra ham og kræve mere defensivt. Det kan godt være at vi ikke havde scoret helt så mange mål men vi havde været et markant bedre hold. Det er jo ikke fordi det var dårlige “navne” der var omkring Messi.
Det finder vi så aldrig ud af, om kunne have været et alternativ.

Stadig kan jeg bare tænke, at en lorte aften i Liverpool, som egentlig ikke har vildt meget med Messis def bidrag at gøre, i hvert ikke som det primære, i grove træk gør, at vi diskuterer dette...

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man dec 07, 2020 7:13 pm
Nu prøver jeg lige at finde hoved og hale i dit rant.
Jeg er ligeglad med hvor længe jeg har været på dette Forum, jeg kender ikke til hvad folk kalder dig eller hvad du er blevet “kendt” faktisk så rager det mig en høstblomst. Det eneste jeg kan forholde mig til er hvad jeg læser. Og der virker det for mig som om at du synes den og den spiller er dårlig fordi de ikke udspiller Real Madrid med 2-6 på Bernabeu.
Jeg har vitterligt ingen anelse om hvad du snakker om. Det er vrøvl.

Jeg kan kun sige at du skal koncentrere dig lidt mere om hvad der bliver skrevet. Hvis du gjorde det så ville du se at jeg på ingen måder er en “la masia skal spille hele tiden, spil konrad og puig hver kamp”.
Fair, jeg forstår, jeg ærgrer mig også, jeg begræder også Bartomeu og Sandro Rosell, men husk at Bartomeu blev genvalgt af medlemmerne, netop fordi at det var os fans som blev grådige og vendte værdierne ryggen til. Vi havde allerede set tegn på hvilken type ledelse Bartomeu ville føre, han var vicepræsident under Rosell, som blev sendt i fængsel, han lovede os guld og grønne skove, han gav os de dyre transfers, men han lovede aldrig noget med La Masia, eller billige smarte indkøb, og det vidste medlemmerne godt da de gik ind til det valg da han stod overfor de andre kandidater. Det viser tydeligvis fansenes hykleri, vi havde intet imod dyre, atypiske transfers som Neymar og Suarez da det skete, men nu hvor vi ikke spiller ligesom før vil I alle tilbage til den gamle model.
Ok men jeg kan ikke rigtigt se hvorfor det er relevant.
Så mit spørgsmål til dig er nu hvad du ellers vil gøre? Fordi med de eksempler som jeg har givet dig omkring unge spillere som bliver givet chancen om billige smarte indkøbs og præsidentvalg til januar, hvad er det så du går og brokker dig sådan over?
Jeg ville spille griez og sende Messi videre. Jeg ville få noget så simpelt som balance og genpres tilbage på holdet og så tage den derfra. Men først til sommer.

Vi kan ikke rigtigt gøre det store til vinter.
Er det ikke bare fordi dine forventninger til holdet er steget til hovedet?
Næ men vi burde kunne spille med om ligaen. Det er sådan ca det eneste jeg siger.

Og så lige til sidst. Den der med at respektere legender:
Jeg er træt af at høre jer gå og kalde Messi den bedste længere, han er ikke engang den bedste i Barca, giv den titel til Ansu Fati
Han er så fucking elendig. Han går og traver rundt, skaber ikke en skid og går og holder os alle for nar med at vi skal tro han stadig har kvaliteter og ikke bare en beta Alejandro Gomez
Fuck hvor er Busquests egentlig dårlig
Det var bare lige fra sidste kamp. Noget med en glashus og sten...
Som du kan fornemme er jeg til tider lidt af en troll, men her med dig er jeg faktisk ærlig, jeg har i mange kampe faktisk sagt min ærlige mening og bedt folk om at forklare mig hvad der overhovedet skulle være galt med Busquets, det kan jeg så til gengæld godt se nu, med hensyn til Messi tilkendegiver jeg min ærlige mening i den diskussion som jeg har med dig nu, så jeg tillader mig at bruge dit arrogante ordvalg og slet ikke forhold mig til det jeg skrev og sige “jeg kan ikke se hvad det er relevant for” for det kan jeg faktisk ikke. Grunden til jeg nævner hykleriet er fordi jeg ser en masse Barca fans som ikke kan bestemme sig for det ene eller det andet, og du lyder som én af dem, du vil simpelthen sende Messi afsted og beholde Griezmann? Jamen altså forhelvede, hvordan fanden skal vi så komme videre? Så lever du jo lige præcis i den fantasi omkring at det er Messi der holder holdet tilbage og Griezmann på 30 der intet har præsteret der skal redde kastanjerne ud af ilden. Ved at have den idé til holdet er du jo lige præcis én af de fans jeg taler om som lever i en drøm, hvordan er det løsningen på Barcas problemer at vælge Griezmann fremfor Messi? Hvis du vil have ændringer skal du da have alle de “dårlige” og gamle ud, især dem som ikke kan finde ud af at spille på holdet
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

[/quote]

Som du kan fornemme er jeg til tider lidt af en troll
[/quote]

Er du DET.... :eek: :crazy:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd så vil jeg holde på griez fordi han før alt andet er en holdspiller. Giv ham Messis rolle og vi vil miste meget offensivt men vi vil også vinde meget defensivt.

Vigtigst og i forlængelse af alt hvad jeg har skrevet så vil griez tillade os at sætte holdet først. Vi vil kunne spille som et hold igen. Alle angriber og alle forsvarer. Der vil komme balance på holdet.

Så nej det er ikke griez der skal redde os. Det skal være slut med at enkelte spillere fylder så meget. Vi skal tilbage til holdet igen. Dermed ikke sagt at vi ikke skal have gode individualister for selvfølgelig har vi også brug for det. Men de skal indfinde sig.

Og nu har jeg også brugt mere end rigeligt tid på at skrive med en der selv indrømmer at være en troll.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man dec 07, 2020 8:21 pm
Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd så vil jeg holde på griez fordi han før alt andet er en holdspiller. Giv ham Messis rolle og vi vil miste meget offensivt men vi vil også vinde meget defensivt.

Vigtigst og i forlængelse af alt hvad jeg har skrevet så vil griez tillade os at sætte holdet først. Vi vil kunne spille som et hold igen. Alle angriber og alle forsvarer. Der vil komme balance på holdet.

Så nej det er ikke griez der skal redde os. Det skal være slut med at enkelte spillere fylder så meget. Vi skal tilbage til holdet igen. Dermed ikke sagt at vi ikke skal have gode individualister for selvfølgelig har vi også brug for det. Men de skal indfinde sig.

Og nu har jeg også brugt mere end rigeligt tid på at skrive med en der selv indrømmer at være en troll.
Det bør ikke være en kamp at skulle forsvare det man mener og udtale sig, ligemeget hvad du kalder mig eller anser mig for. Jeg må indrømme at jeg er skrækslagen for det Barca hold du snakker om, det lyder som Randers Fc, “defensiven skal på plads gutter, angriber er første forsvarsspiller” det lover ikke godt hvis vi skal sætte vores lid til Griezmann som playmaker, Jesus. Men han forsvarer da hehe, 120 mio værd
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Messi løb heller ikke under Pep, så vidt jeg husker.. Ini og Xavi var heller ikke gode i genpresset dengang.. vi var blot 80% bedre i teknik og pasningsspil.

Her er lidt om Messis løbepensum fra 2013
http://www.barcelonafootballblog.com/18 ... run-means/

Her fra sæson 2016/2017
https://www.90min.com/posts/4906506-rev ... el-clasico


Her fra 2017/2018
https://fivethirtyeight.com/features/me ... ayers-run/
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster