5/12 Cádiz - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Det er også så irriterende, når modstanderen bruger tid på indkast... :crazy:

Det bliver en lang vinter.

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Jeg er ikke fan af Koeman, men han har også en pointe.
2-1 målet må ikke ske. Det er for dårligt af spillerne. Han kritiserer deres indstilling osv.
Jeg ved ikke hvor meget af det her, der er noget Koeman skal tage ansvar for og ændre, men han udtaler også at holdet ikke spillede 1. halvleg som de (altså Koeman) havde planlagt. Hvad kan han gøre ved det, hvis ikke de holder sig til hans taktik?

Som sagt vil jeg ikke forsvare Koeman, men gerne spørge jer hvad I tænker om mit input. Hvor meget af ansvaret ligger på Koemans skuldre og hvor meget på spillernes?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke til at sige men det er et tydeligt bevis på at det sejler. Ikke at man var i tvivl om det før.

Vi har så mange spillere som ikke rammer deres niveau at det er svært at sige hvem der oprigtigt er gode nok og hvem der ikke er. En spiller som de jong ser jo decideret ringe ud. Lenglet er ikke en topklasse cb men han er en fin spiller der er kendt for sin arbejdsmoral samt pro indstilling og han render rundt og laver fejl på miniput niveau.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Jeg får hovedpine af sådan et passmap. Og jeg forstår ikke hvorfor der var grund til at braith skulle spille. Vi har set det gang på gang med Messi (og griez). De går centralt og det bliver vores hb der skal stå for alt det offensive.

Det har været sådan i flere år. Simpelthen utroligt at det ikke bliver ordnet. Og defensivt giver det også kæmpe problemer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn dec 06, 2020 12:10 pm
2 ny præsident, træner, projekt, xavi etc etc, så får vi hurtigt et nyt stærkt hold. Nej. Der er masser af talent og det skal blive enormt spændende at se deres udvikling. Men der er ingen gode/sultne/erfarne spillerer i truppen. De koster og vi har ingen mønt. Ting tager også under alle omstændigheder tid, så det der med "om 1-2 år har vi et stærkt, konkurrencedygtigt hold igen". Nej, det tror jeg bare ikke på.
Der kan let gå 3-5 år, hvor Barca sejler lidt rundt uden nogen sikker kurs og uden noget specielt højt niveau.
Det er jeg på ingen måder enig i. Altså med mindre du taler om at kunne vinde cl. Vores hold er meget bedre end det ser ud.

Jeg forventer uden tvivl at vi til næste sæson vinder ligaen. Hvis real kunne vinde den sidste sæson og atm i denne så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke kan gøre det når vi er kommet længere i processen og der er kommet ro omkring klubben.
Du "forventer" ligefrem at vi vinder ligaen! Er det ikke lige en kende arrogant :glad:

Jeg taler ikke om at være favorit til CL, men om at være en seriøs udfordrer/outsider. Det tror jeg ikke på de kommende år.

Cl i år har jo været pga et enormt ringe juve hold med ny stil, samt en uhyre ringe udgave af D Kiev og så ferenscvaros, som vel er på niveau med OB/Randers

Derudover ser jeg ikke os være liga favorit næste år af følgende årsager:

1 Vi kan ikke forstærke os.

2 vores start 11 vil sandsynligvis stadig indeholde alba, pique, lenglet og sikkert også bussi, da vi ikke har råd til mærkbare erstatninger.

3 vi har stadig cou, demb og griez som i grove træk ikke præsterer som håbet, men som stadig sandsynligvis bliver. Igen fordi ingen vil købe dem og vi derfor ikke kan erstatte med bedre løsninger.

4 De unge er stadig unge.

Derudover er det ærgeligt og trist at se folk som Jong og trincao som falder enormt i niveau, sikkert pga al rodet, de ringe præstationer og skidte stemning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke når man ser på vores konkurrenter. Real og ATM er ikke bedre end os. Trupmæssigt er vi minimum på niveau med begge. Og de har ligeså mange ubekendte som vi har. Hvad gør real feks med gamle ramos og benz? Og hvad kommer der til at ske i atm hvis oblak smutter? Hvordan ser suarez ud om 6 måneder?

I CL kommer vi ikke til at være farlige i nogle sæsoner.

Man kan komme langt med at ændre på kulturen i en klub og jeg tror at en ny præsident og træner vil kunne rette op på rigtig meget. Vores trup er ikke i nærheden af at være så dårlig som den desværre ser ud hver fjerde kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Dembele has suffered an an elongation in the hamstrings of his right thigh after tests conducted today.
Wuhuu så blev demb sgu også skadet i går. Fedt fedt fedt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn dec 06, 2020 2:35 pm
JUST IN: Dembele has suffered an an elongation in the hamstrings of his right thigh after tests conducted today.
Wuhuu så blev demb sgu også skadet i går. Fedt fedt fedt.
Glimrende...
Vores offensiv er omtrent lige så rædselsvækkende som et prop-gevær.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg kan garantere jer at hvis vi bare stiller op med Pedri - Puig - Pjanic - Dest - Firpo - Alena - Coutinho i næste 5 kampe vi vil får alle 15 point. Messi har også meget bedre kommunikation med disse spillere.
Der skal bare en skide simple ting til at vi leverer igen: BÆNK de forfærdelige 5!! Bu-Gri-Al-Pi-Ro
Lenglet har også skuffet mig.
Og fat det at Griezmann og Messi fungerer ikke sammen og kommer aldrig til at fungere
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn dec 06, 2020 2:36 pm
Piquénbauer skrev:
søn dec 06, 2020 2:35 pm
JUST IN: Dembele has suffered an an elongation in the hamstrings of his right thigh after tests conducted today.
Wuhuu så blev demb sgu også skadet i går. Fedt fedt fedt.
Glimrende...
Vores offensiv er omtrent lige så rædselsvækkende som et prop-gevær.
Det var sku da også på tide...hvad blev det til..3 måneder? 10 uger? Uden skade.!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn dec 06, 2020 1:47 pm
Ikke når man ser på vores konkurrenter. Real og ATM er ikke bedre end os. Trupmæssigt er vi minimum på niveau med begge. Og de har ligeså mange ubekendte som vi har. Hvad gør real feks med gamle ramos og benz? Og hvad kommer der til at ske i atm hvis oblak smutter? Hvordan ser suarez ud om 6 måneder?

I CL kommer vi ikke til at være farlige i nogle sæsoner.

Man kan komme langt med at ændre på kulturen i en klub og jeg tror at en ny præsident og træner vil kunne rette op på rigtig meget. Vores trup er ikke i nærheden af at være så dårlig som den desværre ser ud hver fjerde kamp.
Hvis vi kigger på reals og vores trup og tager de folk ud som har præseret i la liga, ikke er et endnu ufærdigt talent og er max 28 år har Real følgende:

Courtois

Carvajal
Mendy
militao
Varane

Valverde
Asensio
Casemiro
Ødegaard
Isco (kan diskuteres da han ikke bruges meget)

Vinicius (kan diskuteres)

Vi har:

Stegen

Lenglet
Roberto

Jong

Fati

Demb og umtiti kan man ikke regne med.

Derudover er Reals økonomi vist bedre?

Syntes man skal være meget positiv for at finde lighedstegnet. Imo.

Ift Atletico, ser jeg deres trup både bredere og væsentlig mere homogen, også ift alder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Courtois (fin målmand)

Carvajal (ca ligeså ofte skadet som demb)
Mendy (god spiller)
militao (meget svingende og ser ærlig talt ikke det store i ham - kan overhovedet ikke nævnes som en spiller der er brudt igennem)
Varane (god spiller)

Valverde (fin spiller)
Asensio (svingende og ofte skadet)
Casemiro (fin spiller)
Ødegaard (kronisk knæproblemer)
Isco (er på vej videre)

Hvis man ser på de spillere så vil jeg ærlig talt hellere have MAtS, lenglet, Roberto, Jong og Fati med umtiti og demb som de ofte skadede spillere. Men jeg synes det er en underlig måde at gøre det op på. En spiller som Griez har feks meget mere at byde på end benz og han er ikke 30 endnu. Pedri og dest er mere spændende end noget real har.

Samtidig så har real på mange måder haft en dårligere sæsonstart end os. De har været ringe i ligaen og i cl.

Omkring atm så skal jeg se det før jeg tror det. Det har smidt så mange gode situationer på gulvet at jeg ingen tiltro har til dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Ok, det ser vi lidt forskelligt på. Syntes du devaluerer flere af de nævnte real spillere og vice versa. Lenglet, roberto, demb og umtiti, får jo aldrig en rolle på et stærkt Barca hold.
Så er der stegen, jong og fati! Så mangler vi bare 8 mand :grin:

Edit. Griez meget mere at byde på end benz!! Altså tænker du alsidighed? For ellers er det da virkelig et udfordrende statement..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig kan de det. Et hold er ikke kun stjerner og de nævnte spillere kan sagtens spille en rolle på et vindende hold. Der skal også være sylvinho, keita, milito, marquez osv.

Men du forholder dig ikke rigtigt til at real har fået en ligeså ringe start på sæsonen. Hvis ikke dårligere når man tager deres præstationer i cl med. Hvordan kan det være? Hvis jeg ikke tager fejl så kan de ikke engang skyde skylden på uro udenfor banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Edit. Griez meget mere at byde på end benz!! Altså tænker du alsidighed? For ellers er det da virkelig et udfordrende statement..
Griez er meget bedre end Benz. Hvordan man kan påstå andet fatter jeg ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster