5/12 Cádiz - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jens Jønsson er uden tvivl en af de mange sølle gæster, som er herinde pt. Kæft hvor er det vildt at Barca taber til Jens Jønsson FC.

Skal vi glæde os til radiotavsheden fra truppen nu? Eller skal vi blot glæde os til, at de sender Trincao ud og svare på spørgsmål?
Forumlegende

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Hey gæster..

Velkommen, jeg håber i nyder jeres ophold her.. Og får jer den udløsning i gerne vil have over vores elendighed.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Og ja Messi skal videre. Gerne til januar for lidt mønt. Han gider ik det her mere, forståeligt nok.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har vitterligt hjemmekamp efter hjemmekamp indtil vi rammer januar. Hvis det ikke ender med sejre i alle kampene så kan Koeman ligeså godt smides på porten når der kommer en ny præsident.

Og nej det er ikke fordi jeg tror vi kan vinde ligaen men fordi Koeman skal vise fremgang. Og hvis han ikke kan det med det program vi går ind i nu så er det slut.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Vi burde stille med et hold bestående af pedeller og greenkeepere næste gang. Med den gulerod, at hvis de bare scorer, så får de samme løn som vores spillere, der tilsyneladende har mistet evnen til at fokusere... :mad:

Og ja, Messi skal simpelthen afsted. Og Busi. Og Koeman. Og...

Er pænt træt af dem lige nu. Og om lidt, vil vores anfører forklare overfor pressen, hvor det gik galt.

Nå nej, det gør han jo ikke, så det bliver nok Dest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Bussi blev interviewet efter kampen og kom med de obligatoriske ligegyldigheder. Derfor er jeg også pisse ligeglad med hvad de siger efter en kamp. De skal ikke undskylde noget som helst overfor mig. De skal bare præstere og hvis de ikke kan det så skal de ikke spille.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men altså vi er i en fase hvor der skal bygges op. Og derfor skal Messi simpelthen væk. Jeg tænker ikke på at det er synd for ham osv men derimod på holdets bedste. Vi kan ikke konkurrere med ham og derfor er der ingen grund til at have en 33 årig spiller rendende rundt og tage 20% af vores lønbudget. Taktisk har han også nogle negative sider som går ud over vores pres, defensive balance osv.

Jeg vil langt hellere at man giver hans plads til griez. Han har nogle gode år tilbage og han arbejder begge veje. Han er ikke i nærheden af Messi men 70% af Messi kan også gøre det. Især hvis vi kan få presset til at fungere igen og bruge Messis penge på de steder hvor vi faktisk har brug for det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn dec 06, 2020 12:22 am
Men altså vi er i en fase hvor der skal bygges op. Og derfor skal Messi simpelthen væk. Jeg tænker ikke på at det er synd for ham osv men derimod på holdets bedste. Vi kan ikke konkurrere med ham og derfor er der ingen grund til at have en 33 årig spiller rendende rundt og tage 20% af vores lønbudget. Taktisk har han også nogle negative sider som går ud over vores pres, defensive balance osv.

Jeg vil langt hellere at man giver hans plads til griez. Han har nogle gode år tilbage og han arbejder begge veje. Han er ikke i nærheden af Messi men 70% af Messi kan også gøre det. Især hvis vi kan få presset til at fungere igen og bruge Messis penge på de steder hvor vi faktisk har brug for det.
Enig.

Bortset fra Griez = 25% Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil hellere have 25% af messi offensivt og så 200% mere defensivt når man ser på hvad holdet har brug for. Især hvis vi fik lidt penge som kunne bruges på forstærkninger.

Man kan bare ikke i moderne fodbold have spillere der ikke deltager i presset. Og slet ikke når de fucking ligger ig smider bolde væk i midtercirklen uden at genpresse som Messi gjorde flere gange i dag. Jeg bliver sindssyg af at se på det!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

De kommende 5 kampe, ja i en normal sæson skal de give 15 point, hvis det er 15 point man har brug for. De giver 6-9 point, er mit skud.

Generelt er jeg virkelig pessimistisk på dette holds vegne. Rygraden, troen, gejsten, stoltheden, er bare SÅ ikke eksisterende. Tror ikke vi har set bunden endnu.

Overraskende nok, er jeg egentlig allerede afklaret med aftenens fadæse. Det er blevet normalen, det der foregik..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn dec 06, 2020 12:31 am
Jeg vil hellere have 25% af messi offensivt og så 200% mere defensivt når man ser på hvad holdet har brug for. Især hvis vi fik lidt penge som kunne bruges på forstærkninger.

Man kan bare ikke i moderne fodbold have spillere der ikke deltager i presset. Og slet ikke når de fucking ligger ig smider bolde væk i midtercirklen uden at genpresse som Messi gjorde flere gange i dag. Jeg bliver sindssyg af at se på det!
Du har helt ret. Dog er vores defensiv en regulær stinker, også uden at Messi bidrager til moradset! :|

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Baseret på resultatet og tråden her, så er jeg glad for at jeg valgte at gense Ringenes Herre i stedet for :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tello skrev:
søn dec 06, 2020 12:39 am
Baseret på resultatet og tråden her, så er jeg glad for at jeg valgte at gense Ringenes Herre i stedet for :)
Hehe jeg så den første time af de to tårne som intro til kampen... Jeg skulle bare have fortsat med at se den!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

....
Senest rettet af Antimadridista søn dec 06, 2020 1:11 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 5/12 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Penaldo/Morata og co kommer til at køre os over ligesom tog kører over skinner. Her kan Messi synke helt i jorden
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster