2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Puig er i mine øjne den spiller jeg helst ser få spille tid pt. For jeg VED hvor god han er.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Der er godt nok knald på Dembouz, hvor kunne det have været fedt, hvis han havde spillet Trincao

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi er videre, vi fører gruppen, vi fører 3:0 og stadigvæk ingen Puig eller Konrad
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Lopezzz skrev:
ons dec 02, 2020 11:15 pm
Vi er videre, vi fører gruppen, vi fører 3:0 og stadigvæk ingen Puig eller Konrad
Lopezzz, er vi to raget uklar efter gårsdagens skavanker? Det virker sådan når du takker michman for den præcis samme besked som undertegnet, fair nok hvis du står inde for det.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Kaldte kommentatoren lige Puig for Pju-ik? :clap:
Senest rettet af whidgee ons dec 02, 2020 11:32 pm, rettet i alt 1 gang.

BlerimA
Indlæg: 61
Tilmeldt: fre feb 01, 2019 1:41 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af BlerimA »

Trincao skuffer stort i dag, desværre :mad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

whidgee skrev:
ons dec 02, 2020 11:32 pm
Kaldte kommentatoren lige Puig for Pju-ik? :clap:
Ja, det gør han. :lol:

Puh-ik

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Sig mig... har Dembele anførerbindet???
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

BlerimA skrev:
ons dec 02, 2020 11:32 pm
Trincao skuffer stort i dag, desværre :mad:
Ja, han har ikke haft den bedste dag på kontoret.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Godt hug af Pjanic.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
ons dec 02, 2020 11:05 pm
Jeg synes du bør spørge alle de andre hvad de synes, Puig er den midtbanespiller når han har spillet spm har præsteret bedst, det gælder for hele sidste sæson, Setien var en fucking idiot, manden spillede sku da heller ikke Ansu Fati da det virkelig havde betydning, havde du også fuld tiltro til træneren der? Tog han den rigtige beslutning? Hvis man har dit mindset ser man aldrig de nye talenter komme til og tage over, du mener at de gamle trænere som bruger Busquets hver evig eneste kamp har “styr” på hvad de har gang i... vor herre bevares, lad mig være fri
At kalde puig den bedste midtbane i vores trup er vildt. Som nævnt, jeg ser hellere end gerne at Puig får mere spilletid, men han er i min optik langt fra den bedste midtbane i vores trup. Vi har faktisk slet ikke set ham i de sværeste kampe. Det er svært at bedømme ham mod modstandere når kampen er afgjort.

Jeg er da glad for at Setien ikke brugte Fati i de kampe hvor det virkelig gjaldt. (Bayern kampen tænker jeg på!) Fati var 17 år, han var lige kommet tilbage fra en skade. Det ville være ærgerligt at han fik sådan en lussing i sin første store betydningsfulde kamp. Husk nu på at han kun er en knægt, 17 år.

Jeg har længe ment at Busquets er færdig på topplan, så fatter ikke hvordan du propper ord ind i munden på mig. Det er for vildt, hvilke konklusioner du kan drage.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Uselvisk af Demb men synes også at han kan godt lide lille Puig og vil have ham på scoringstavlen.
Koeman skal tror på ham fordi vi tror på ham
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Pokkers, det havde været et fedt mål.

Stille og rolig kamp, spilletid til talenter og scoring af MB. Det er ok.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
ons dec 02, 2020 11:42 pm
Isageren skrev:
ons dec 02, 2020 11:05 pm
Jeg synes du bør spørge alle de andre hvad de synes, Puig er den midtbanespiller når han har spillet spm har præsteret bedst, det gælder for hele sidste sæson, Setien var en fucking idiot, manden spillede sku da heller ikke Ansu Fati da det virkelig havde betydning, havde du også fuld tiltro til træneren der? Tog han den rigtige beslutning? Hvis man har dit mindset ser man aldrig de nye talenter komme til og tage over, du mener at de gamle trænere som bruger Busquets hver evig eneste kamp har “styr” på hvad de har gang i... vor herre bevares, lad mig være fri
At kalde puig den bedste midtbane i vores trup er vildt. Som nævnt, jeg ser hellere end gerne at Puig får mere spilletid, men han er i min optik langt fra den bedste midtbane i vores trup. Vi har faktisk slet ikke set ham i de sværeste kampe. Det er svært at bedømme ham mod modstandere når kampen er afgjort.

Jeg er da glad for at Setien ikke brugte Fati i de kampe hvor det virkelig gjaldt. (Bayern kampen tænker jeg på!) Fati var 17 år, han var lige kommet tilbage fra en skade. Det ville være ærgerligt at han fik sådan en lussing i sin første store betydningsfulde kamp. Husk nu på at han kun er en knægt, 17 år.

Jeg har længe ment at Busquets er færdig på topplan, så fatter ikke hvordan du propper ord ind i munden på mig. Det er for vildt, hvilke konklusioner du kan drage.
Puig spillede en vanvittig kamp mod Atlético? Er det ikke en stor modstander? Selvfølgelig skulle Ansu Fati og Puig have spillet mod Bayern, måske havde vi ikke tabt så ydmygende, pointen er at når vi klimaks i denne sæson kommer vi til at se det samme udtryk som alle andre år, et Barca hold der falder sammen fordi der ingen sult og kvalitet er længere, den sult kommer fra unge, ærgerige spillere. Puig er måske vores anden bedste midtbanespiller, men fandme heller ikke lavere
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

Fin kamp og godt sammenspil. Synes dog slutproduktet har været elendigt i dag. Vi kunne have scoret utallige mål, IMO...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster