2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Ville være fantastisk hvis Griezmann er ved at finde sig bedre til rette og rent faktisk kan agere som trussel.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Braithwaite!!!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Martin.. Jeg begynder at synes du er god nok.. Og det er lidt uhyggeligt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

PeterPedal skrev:
ons dec 02, 2020 10:14 pm
Stakkels Lopezzz
Nææ endelig ikke. Vivus.dk :lol:
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Hvor i alverden er vi så meget stærkere i Champions League end i ligaen?
Robert Zimmerman

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »



:thumbup:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Hvorfor er I allesammen så meget efter Busquets, er enig i at han bør udskiftes, men hvad har han gjort forkert i dag?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

DeanCassady skrev:
ons dec 02, 2020 10:25 pm
Hvor i alverden er vi så meget stærkere i Champions League end i ligaen?
Dårlige modstandere? Og mere frygt for holdet?

Vores program i la liga har været sindssygt hårdt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
ons dec 02, 2020 10:29 pm
DeanCassady skrev:
ons dec 02, 2020 10:25 pm
Hvor i alverden er vi så meget stærkere i Champions League end i ligaen?
Dårlige modstandere? Og mere frygt for holdet?

Vores program i la liga har været sindssygt hårdt.
Enig, den spanske liga er undervurderet, det er stort set kun Real og Barca som er gået ned i niveau, alle andre er blevet bedre
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Ud med Busquets i pausen. Ellers ender han da med rødt kort.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:
ons dec 02, 2020 10:29 pm
DeanCassady skrev:
ons dec 02, 2020 10:25 pm
Hvor i alverden er vi så meget stærkere i Champions League end i ligaen?
Dårlige modstandere? Og mere frygt for holdet?

Vores program i la liga har været sindssygt hårdt.
Det er antageligt en blanding, selvom jeg må medgive, at vores Champions League-gruppe er historisk nem. Selv Juventus har set bedre dage.

Det kunne godt dufte af, at vi, som det eneste hold i turneringen, drager fra gruppespillet med maksimal pointhøst.
Robert Zimmerman

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
ons dec 02, 2020 8:55 pm
Norbit skrev:
ons dec 02, 2020 8:46 pm
Isageren skrev:
ons dec 02, 2020 8:43 pm
Så starter Busquets kraftedme inde igen, sygt at manden ikke kan se at Puig og De Jong er vores bedste midtbanespillere (De Jong er endda tvivlsom). Venner vi skal desuden sætte pris på vores ungarske venner, et af de EU lande som forstår hvad det betyder at holde et land homogent og forstå værdier, familie og tro stadig er byggestenene i samfundet. Tak til Ungarn, tak til Polen, held og lykke til Ferencvaros, god kamp til jer til alle. Visca el Barca y Visca Catalunya!
Hvordan kan du konstatere at Puig er vores bedste midtbane, når Koeman, som ser ham hver dag til træning, udelukker ham kamp efter kamp.
Jamen altså du kan se da bare se Barca kampe, så har jeg sku egentlig ikke brug for at se hvor hurtigt han kan løbe forbi en kegle til træning, altså mate, det der lyder simpelthen rent ud sagt totalt uintelligent, endelig har vi en dygtig midtbanespiller fra egne rækker og så vælger folk satme at tage Koemans side, en træner som aldrig, ALDRIG har leveret et mindeværdigt resultat noget sted i verden.
Hvor mange kampe har du så set Puig i, siden du kan konstatere det ud fra vinkel? Jeg ser samtlige barca kampe. Han har primært fået minutter i kampene mod de dårligere modstandere. Nu har hverken Setien eller Koeman vist den store tiltro til ham, hvorfor mon? Setien lagde godt nok ud med at hive ham op, men det så også kun en vej.
Jeg er enig, hvis du mener, at han bør få flere minutter så han kan vise sit værd. Men er meget uenig i at han er den bedste midtbane i vores trup. Her er det dig som lyder uintelligent. Derudover gider jeg ikke i en diskussion om hvem der er intelligent eller ej, jeg har godt læst dine seneste par indlæg, og vil allerhelst ikke ned på det niveau. :-)
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Halleluja ud med Bussen....
Forumlegende

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 2/12 Ferencvaros - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
ons dec 02, 2020 10:51 pm
Isageren skrev:
ons dec 02, 2020 8:55 pm
Norbit skrev:
ons dec 02, 2020 8:46 pm
Isageren skrev:
ons dec 02, 2020 8:43 pm
Så starter Busquets kraftedme inde igen, sygt at manden ikke kan se at Puig og De Jong er vores bedste midtbanespillere (De Jong er endda tvivlsom). Venner vi skal desuden sætte pris på vores ungarske venner, et af de EU lande som forstår hvad det betyder at holde et land homogent og forstå værdier, familie og tro stadig er byggestenene i samfundet. Tak til Ungarn, tak til Polen, held og lykke til Ferencvaros, god kamp til jer til alle. Visca el Barca y Visca Catalunya!
Hvordan kan du konstatere at Puig er vores bedste midtbane, når Koeman, som ser ham hver dag til træning, udelukker ham kamp efter kamp.
Jamen altså du kan se da bare se Barca kampe, så har jeg sku egentlig ikke brug for at se hvor hurtigt han kan løbe forbi en kegle til træning, altså mate, det der lyder simpelthen rent ud sagt totalt uintelligent, endelig har vi en dygtig midtbanespiller fra egne rækker og så vælger folk satme at tage Koemans side, en træner som aldrig, ALDRIG har leveret et mindeværdigt resultat noget sted i verden.
Hvor mange kampe har du så set Puig i, siden du kan konstatere det ud fra vinkel? Jeg ser samtlige barca kampe. Han har primært fået minutter i kampene mod de dårligere modstandere. Nu har hverken Setien eller Koeman vist den store tiltro til ham, hvorfor mon? Setien lagde godt nok ud med at hive ham op, men det så også kun en vej.
Jeg er enig, hvis du mener, at han bør få flere minutter så han kan vise sit værd. Men er meget uenig i at han er den bedste midtbane i vores trup. Her er det dig som lyder uintelligent. Derudover gider jeg ikke i en diskussion om hvem der er intelligent eller ej, jeg har godt læst dine seneste par indlæg, og vil allerhelst ikke ned på det niveau. :-)
Jeg synes du bør spørge alle de andre hvad de synes, Puig er den midtbanespiller når han har spillet spm har præsteret bedst, det gælder for hele sidste sæson, Setien var en fucking idiot, manden spillede sku da heller ikke Ansu Fati da det virkelig havde betydning, havde du også fuld tiltro til træneren der? Tog han den rigtige beslutning? Hvis man har dit mindset ser man aldrig de nye talenter komme til og tage over, du mener at de gamle trænere som bruger Busquets hver evig eneste kamp har “styr” på hvad de har gang i... vor herre bevares, lad mig være fri
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster