29/11 FC Barcelona - Osasuna

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Osasuna
La Liga
29. november - kl. 14.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
lør nov 28, 2020 2:39 pm
Det lugter lidt af at vi har solgt/lejet Konrad :?

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/offi ... una-2.html
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Kvoller »

Der skal fandme vindes i dag. Der er ikke nogle undskyldninger!

Abijan
Indlæg: 6
Tilmeldt: tors sep 14, 2017 11:13 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Abijan »

Ved I om man kan se Barca kampe live på Barca tv, hvis man køber abonnement? Jeg har ingen fodboldkanaler, da jeg ikke vil betale de 500 kr. + til YouSee, når jeg kun er interesseret i Barca kampe.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af kklaus »

Abijan skrev:
søn nov 29, 2020 1:57 pm
Ved I om man kan se Barca kampe live på Barca tv, hvis man køber abonnement? Jeg har ingen fodboldkanaler, da jeg ikke vil betale de 500 kr. + til YouSee, når jeg kun er interesseret i Barca kampe.
Det kan man ikke :(
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
søn nov 29, 2020 2:06 pm
Helt ærligt, Pedri er fin nok spiller, men hold kæft hvor er han overvurderet, jeg er med på at han er ung, men han bør ikke starte hver eneste kamp, hvorfor ikke spille Aleña eller Puig ved siden af De Jong i denne kamp? Medmindre Koeman vil spille 4-3-3 som jeg dog tvivler på
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg glæder mig til at se pedri hver eneste kamp og jeg er ekstremt glad for at vi har en så ung spiller der tydeligvis er klar til at spille. Og spille stort set hver kamp.

Så jeg kan overhovedet ikke genkende det der. Puig og alena kan spille i midtugen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn nov 29, 2020 2:12 pm
Jeg glæder mig til at se pedri hver eneste kamp og jeg er ekstremt glad for at vi har en så ung spiller der tydeligvis er klar til at spille. Og spille stort set hver kamp.

Så jeg kan overhovedet ikke genkende det der. Puig og alena kan spille i midtugen.
Det kan godt være du glæder dig, men så godt spiller han ikke, elendig imod både Real og Atletico, og generelt har han altså være totalt usynlig til tider, jeg er med at han spillede en flot kamp mod Juve, men så meget har han heller ikke gjort. Men fair nok, jeg gætter på at er hypen og fordi han er ny, ligesom Trincao, begge synes jeg er overvurderet, og jeg forstår slet ikke hvordan nogen fans kan sammenligne Pedri og Fati, men man kan heller ikke altid regne med andre menneskers logiske sans, kun sin egen :grin:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Piquénbauer »

Og jeg forstå ikke hvordan man kan brokke sig over at pedri starter når Cou, griez og fucking braith spiller men sådan er vi så forskellige.

Hypen er der fordi pedri, en knægt der vitterligt lige er blevet 18, render rundt og leverer mindst ligeså godt som markant ældre, dyre og mere rutinerede spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn nov 29, 2020 2:27 pm
Og jeg forstå ikke hvordan man kan brokke sig over at pedri starter når Cou, griez og fucking braith spiller men sådan er vi så forskellige.

Hypen er der fordi pedri, en knægt der vitterligt lige er blevet 18, render rundt og leverer mindst ligeså godt som markant ældre, dyre og mere rutinerede spillere.
Helt ærligt vil jeg hellere se dem spille, Pedri spiller hver evig eneste kamp og han bidrager aldrig med en skid, det er som at spille til en bande, og jeg er udemærket godt klar over hans alder, men så bare giv ham tid i stedet for at spille ham hele tiden når han tydeligvis stadig er i lærefasen og ikke har de samme aspekter i sit spil som f.eks andre unge spillere som Fati og Puig
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke sige andet end at jeg er uenig i sådan ca alt hvad du skriver. Der er ingen grund til at bruge mere tid på det for vores udgangspunkt er så langt fra hinandens.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Lopezzz »

Isageren skrev:
søn nov 29, 2020 2:30 pm
Piquénbauer skrev:
søn nov 29, 2020 2:27 pm
Og jeg forstå ikke hvordan man kan brokke sig over at pedri starter når Cou, griez og fucking braith spiller men sådan er vi så forskellige.

Hypen er der fordi pedri, en knægt der vitterligt lige er blevet 18, render rundt og leverer mindst ligeså godt som markant ældre, dyre og mere rutinerede spillere.
Helt ærligt vil jeg hellere se dem spille, Pedri spiller hver evig eneste kamp og han bidrager aldrig med en skid, det er som at spille til en bande, og jeg er udemærket godt klar over hans alder, men så bare giv ham tid i stedet for at spille ham hele tiden når han tydeligvis stadig er i lærefasen og ikke har de samme aspekter i sit spil som f.eks andre unge spillere som Fati og Puig
Seriøst bro?
"Pedri bidrager aldrig med en skid" :eek:
Daaaaamn!!
Jeg tror at kun dig har denne opfattelse men det helt ok. Din mening din holdning. Respekt for det.
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/11 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Drake »

Spænende opstilling :smile:

Men tror desværre den ender 1-1
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster