21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

No Barcelona player showing up for the post game. Pathetic lack of leadership again.
Now Pedri out to talk. A 17 year old. Incredible.
https://www.sport.es/en/news/barca/fear ... hs-8215760

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Ba sai luo na skrev:
søn nov 22, 2020 1:06 am
Hvis barca vinder den udsatte kamp er der nu kun 3 point op til Real Madrid. Det er ikke verdens undergang
Det jo ikke umuligt - og alle andre hold kan indhentes!!

Det bliver umuligt hvis pessimismen er overalt. Man er nød til at tro på det med, så mange kampe tilbage endnu.

Det fungere ikke ligenu - Det kan vi da godt blive enige om. Mon ikke også spillerne kan mærke det.

Der må kæmpes videre.
Kommer intet godt ud af at give op selvom det ser vanskeligt ud.
Det er ikke Real Madrid vi skal jagte. Atleti er 9 point foran med samme antal kampe spillet. De har lukket 2 mål ind indtil videre og scoret 18.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ba sai luo na skrev:
søn nov 22, 2020 1:06 am
Hvis barca vinder den udsatte kamp er der nu kun 3 point op til Real Madrid. Det er ikke verdens undergang
Det jo ikke umuligt - og alle andre hold kan indhentes!!

Det bliver umuligt hvis pessimismen er overalt. Man er nød til at tro på det med, så mange kampe tilbage endnu.

Det fungere ikke ligenu - Det kan vi da godt blive enige om. Mon ikke også spillerne kan mærke det.

Der må kæmpes videre.
Kommer intet godt ud af at give op selvom det ser vanskeligt ud.
Træneren er skør. Han skal bare bruge bedre spillere som sidder på bænken men han er åbenbart ligeglad med dem. Den skid.
Jeg ville have gjort det meget bedre end ham hvis jeg fik lov
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

ATM kunne være 38 point foran med 2 runder tilbage og jeg ville stadig ikke tro på dem.

Det er positivt at vi kun er 3 point efter real og vores program bliver markant nemmere fremadrettet. Desværre så hænger vores spil ikke sammen og vi får for mange skader. Jeg er ikke bange for at vi kommer i top 4 men hvis der ikke snart sker noget så bliver ligaen svær. Jeg har dog på ingen måder givet op endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

A$AP skrev:
søn nov 22, 2020 1:26 am
No Barcelona player showing up for the post game. Pathetic lack of leadership again.
Now Pedri out to talk. A 17 year old. Incredible.
https://www.sport.es/en/news/barca/fear ... hs-8215760
Ynkeligt som altid, ja.

Man skylder sine fans at stå til ansvar. Jeg mangler stadig at nogen går ud og forklarer/beklager Bayern fadæsen
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Benny kan blive den værste træner i historien. Igen en træner der kommer med tom snak :thumbdown:
'Vi spillede godt i første halvleg, men et hold som Barcelona må ikke lukke et mål ind i det 47. minut som vi gjorde. Målet var vores egen fejl og det er ikke godt. Det må ikke ske' indledte han.

Her er hvad Koeman ellers kommenterede:

Kampens forløb:
'Spillerne arbejdede godt, men vi skal have bedre resultater. Overordnet set ydede vi det maksimale og vi havde to klare chancer for at kunne udligne kampen. Det vil altid være svært, for vi ved at Atlético forsvarer sig rigtig godt'.

Kun 11 point ud af 24 mulige i ligaen:
'Som enhver træner er det mig der er den ansvarlige. Vi ved at vi skal forbedre vores resultater, men vi skal tro på de spillere vi har. Vi skal forbedre os i både angreb og forsvar. Vi er klar over, at vi har brug for at vinde en række kampe'.

Piqués og Sergi Robertos skader:
'Jeg er bekymret som enhver træner. Der er mange skader for tiden på grund af det program vi har. Vi må se i morgen hvordan spillerne har det. Jeg ved ikke om de skal være et stykke tid ude. Jeg har endnu ikke talt med lægerne'.

Kan Ronald Araujo afløse den skadede Piqué?
'Aruajo bliver ikke klar til den næste kamp'.

Er Koeman tilfreds med sin trup:
'Vi har den trup som vi har sammensat under omstændighederne. Vi kommer til at arbejde hårdt for at skabe resultater' afsluttede han.
Fans har snakket :ned:

https://www.google.com/amp/s/heavy.com/ ... efeat/amp/


Jeg er så træt af de her trænere som ikke bidrager med noget som helst ud på sidelinjen. Hænderne i lommen, glor i jorden, sidder på bænken det meste af tiden, ser ud som om han er sur og bekymret men gøre intet ved det. Han aner ikke hvad han foretager sig :devil:

Billede
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kijev om 2 dage...

Skader og behov for at hvile visse folk, må imo give denne opstilling, eller deromkring:

Stegen

Dest, Jong, lenglet, junior

Pjanic, Puig
Cou

Trinc konrad
Martin

Følgende er skadede: pique, araujo, roberto, busquets, fati, umtiti

Følgende burde spares: Messi, demb, pedri, alba

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det kan godt være, at det er vel tideligt at skyde skylden på Koeman, men jeg tror ikke på ham som en langsigtet løsning. Allerede da han blev ansat, så jeg det som en fejl.

Når den nye ledelse er valgt, håber jeg, at der virkelig bliver ryddet op. Messi skal præsenteres for et holdbart projekt, ellers er han naturligvis fortid i Barcelona. Koeman bør, synes jeg, erstattes med Xavi.

Der skal ryddes grundigt op i truppen. Martin, som ellers er utrolig sympatisk, skal sælges. Han har ikke niveau til Barca. Vi skal have et nyt midterforsvar. Pique og Lenglet er over sidste salgsdato. De unge skal spilles ind, selvom det nok betyder, at vi ikke vinder nogen titler i år. Det er jeg indstillet på. Talenterne har vi heldigvis, som eksempelvis: Dest, Araújo, Puig, Pedro, Trincão og Fati. Og så er de Jong og Dembele stadig unge og med et enormt potentiale.

Vi må nok også erkende, at økonomien ikke er til de store indkøb. Derfor giver det god mening at satse på de unge talenter. Køb af en 9'er vil være fint. Men hvem skal det være? Synes ikke, at der er så mange muligheder, hvis det samtidig skal være realistisk.

Visca el Barca!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

At tabe med en enkelt mål, som jo skyldes en klar fejl af Pique/Stegen .. vel at mærke på udebane mod formstærke Atl. Madrid kan jeg godt leve med, især da jeg synes vi spillede lige op med dem, og kunne sagtens have spillet uafgjort.. det er vel at forvente hver sæson at vi enten vinder knebent, spiller uafgjort eller taber knebent ude mod netop Atl. Madrid.

Men tabellen ser virkelig skidt ud nu.. det skyldes egentlig ikke at vi taber mod Real og Atl ude.. det er der rimelig chance for hver sæson, men det er alle de mærkelige ikke forventlige nederlag/uafgjorte som vi har fået i denne sæson:

1-1 mod Sevilla, ja ja det kan da ske
Taber 0-1 ude mod Getafe.. det må ske once in a blue moon!
1-1 ude mod Alaves med en mand i overtal er helt utilgivelig!

Disse kampe burde have givet 9 point i stedet for 2 - hvis vi havde fået det ville vi nu have 18 point og været på 4. pladsen selvom vi havde tabt til Real og Atl Madrid, og potientielt være på 2. pladsen da vi har spillet færre kampe end alle andre end Atl. Madrid.

There in lies the beef! Ikke i kampen i går.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Roberto ude 2 måneder, intet officielt på pique men den er slem og rygterne siger omkring 4 måneder og så er der snakker om en skulderskade hos demb.

Skader har vi nok af... Men så må vi se om der ikke falder noget tid af til dest, araujo osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn nov 22, 2020 3:29 pm
Roberto ude 2 måneder, intet officielt på pique men den er slem og rygterne siger omkring 4 måneder og så er der snakker om en skulderskade hos demb.

Skader har vi nok af... Men så må vi se om der ikke falder noget tid af til dest, araujo osv.
Jeg læste i går, at Pique forventes at være ude i 4 - 6 måneder, så ham ser vi ikke mere til i denne sæson.

Ufatteligt, at Demb igen er skadet. Man skulle tro manden var lavet af glas og jakabov.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ikke noget officielt med demb... Det er bare rygter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn nov 22, 2020 3:32 pm
Der er ikke noget officielt med demb... Det er bare rygter.
Krydser fingre og håber at han ikke er skadet. Om end, jeg ikke er vanvittigt imponeret af ham. Han kan lave de mest sindssyge ting, for så sekundet efter at spille som om han hører til på Harboøres andethold. Det er ret bizart.

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SuperBarca »

Dytrax skrev:
søn nov 22, 2020 3:38 pm
Piquénbauer skrev:
søn nov 22, 2020 3:32 pm
Der er ikke noget officielt med demb... Det er bare rygter.
Krydser fingre og håber at han ikke er skadet. Om end, jeg ikke er vanvittigt imponeret af ham. Han kan lave de mest sindssyge ting, for så sekundet efter at spille som om han hører til på Harboøres andethold. Det er ret bizart.
Dytrax er du vestjyde? Evt. Thyborøn-bo?

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/11 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Om så halvdelen af holdet fik skader, så ville Puig stadig rådne på bænken. Koeman vil hellere spille med 6 angribere. Jong får sikkert plads i forsvaret også.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster