Martin Braithwaite

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 19 Martin Braithwaite

Indlæg af Paulinho15 »

Martin Braithwaite får trøje nummer 9
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 19 Martin Braithwaite

Indlæg af Norbit »

største joke nogensinde, en større joke end da vi hentede Boateng.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19 Martin Braithwaite

Indlæg af Drake »

Hvor er det latterligt! det skulle jo gemmes til en angriber næste sæson :clap: :mad:

Der er kommet rod i numrene, som skulle være til store spillere eller kæmpe talenter :sørgelig:
Araujo = Nr. 4
Alena = Nr. 6
Martin B = Nr. 9

Også for spillere som Fati og Puig som er større talenter nr. 22 og 12 :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 19 Martin Braithwaite

Indlæg af Tolquhon »

Det ser ud til at folk er godt tilfredse på Twitter... :lol:

Billede

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 19 Martin Braithwaite

Indlæg af Dytrax »

Tolquhon skrev:
tirs okt 06, 2020 8:19 pm
Det ser ud til at folk er godt tilfredse på Twitter... :lol:

Billede
Jøsses, så er det af med løgene... :eek: :lol:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 19 Martin Braithwaite

Indlæg af A$AP »

Jeg tror vi har nogle lidt større problemer i øjeblikket..

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 19 Martin Braithwaite

Indlæg af Paulinho15 »

Braithwaite er isoleret på grund af frygt for corona
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 19 Martin Braithwaite

Indlæg af Kvoller »

Han skal da opdateres her, vores nye nummer 9!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvis man ser på vores angribere, og hvor lang tid de bruger på pr mål/assist i denne sæson i ligaen og CL, så ser listen således ud.

1. Fati - 85 min
2. Dembele - 93 min
3. Braithwaite -120 min
4. Messi - 121 min
5. Coutinho - 153 min
6. Griezmann - 180 min

Hvor er det vanvittigt, at han har tilkæmpet sig en fast plads i angrebet i kamp med Griezmann og Coutinho. Det fortæller selvfølgelig også en del om hvor meget de underpræsterer, og til tider er det også tydeligt at Braithwaite er en middelmådig fodboldspiller. Men det gør det bare endnu mere imponerende, at han alligevel formår at bidrage med en masse. Det havde jeg i hvert fald ikke forudset, da vi hentede ham!

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af DeanCassady »

Det viser også, hvor enestående Fati har været. Utroligt at La Masia, selv i de mørkeste perioder, formår at støbe spillere med verdensklassepotentiale.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Paulinho15 »

Hvad synes i der skal ske med vores danske ven Martin Braithwaite? 30 år i dag, tillykke til ham!

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/brai ... emtid.html

Jeg ved han deler vandende hos mange Barca-fans, nok på grund hans niveau, som nogle ikke mener passer til Barca.

Personligt ser jeg ham gerne blive, men det er nok også mest fordi jeg har danskerbrillerne på.

Når det så er sagt, så er jeg vild med hans mentalitet og indstilling til livet. Og så mener jeg også han faktisk har noget at byde ind med i angrebet med sin fart og dybdeløb.

For mig vil det være fint hvis angrebet ser således ud i næste sæson:

Starter: Ansu Fati - Agüero - Messi

Reserve: Depay - Braithwaite - Dembélé eller Trincao

Ud: Griezmann og Dembélé eller Trincao

Men hvad synes i andre?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg er lidt splittet omkring ham. Kan virkelig godt lide ham og hans mentalitet, men samtidig så mangler vi virkelig også penge i kassen. Kan vi skyde ham af til PL eller en anden klub i La Liga for den sags skyld, synes jeg vi skal gøre det. Men samtidig kan jeg også godt se at han bringer noget til truppen som du siger, Paulinho. Hvis jeg skulle vælge mellem at sælge Grizen, Dembouz & Trincao, ville jeg klart beholde Grizen og sælge Dembouz og Trincao. Trincao eventuelt med en tilbagekøbsklausul. Er dog åben for at sælge Griezmann, hvis der kommer et bud der er for godt til at sige nej til.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ligeglad med at han er dansker. Faktum er at han ikke er ret god og det ærligt talt er pinligt at vi har ham rendende rundt med nummer 9 på ryggen. Ud og det kan kun gå for langsomt.

Omkring de andre spillere så er trincao spilleren jeg ville beholde. Ungt talent som kan formes og som viste et rigtig højt niveau i Portugal. Han skal minimum have 2 sæsoner til at falde på plads.

Demb er for mærkelig og griez kommer aldrig rigtigt til at fungere så længe Messi er i klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
søn jun 06, 2021 7:52 am
Jeg er ligeglad med at han er dansker. Faktum er at han ikke er ret god og det ærligt talt er pinligt at vi har ham rendende rundt med nummer 9 på ryggen. Ud og det kan kun gå for langsomt.

Omkring de andre spillere så er trincao spilleren jeg ville beholde. Ungt talent som kan formes og som viste et rigtig højt niveau i Portugal. Han skal minimum have 2 sæsoner til at falde på plads.

Demb er for mærkelig og griez kommer aldrig rigtigt til at fungere så længe Messi er i klubben.
Næsten helt enig :thumbup:

Trincao ser jeg ikke noget som stort talent, så ham vil jeg også sælge, og så hellere satse på Collado der er egen alv, selvom det heller virker til at han har et kæmpe talent, og så få nogle penge i kassen for Trincao.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 9 Martin Braithwaite

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
søn jun 06, 2021 7:52 am
Jeg er ligeglad med at han er dansker. Faktum er at han ikke er ret god og det ærligt talt er pinligt at vi har ham rendende rundt med nummer 9 på ryggen. Ud og det kan kun gå for langsomt.

Omkring de andre spillere så er trincao spilleren jeg ville beholde. Ungt talent som kan formes og som viste et rigtig højt niveau i Portugal. Han skal minimum have 2 sæsoner til at falde på plads.

Demb er for mærkelig og griez kommer aldrig rigtigt til at fungere så længe Messi er i klubben.
Jeg kan kun forestille mig at Aguero får nummer 9. Braithwaite kan da ikke beholde den over ham? :lol:

Trincao ser jeg også som et kæmpe talent. Vi har set det i løbet af sæsonen, hvordan han kan sætte en mand og har et ret godt spark. Jeg vil gerne beholde ham også! Synes ikke han skal lejes ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster