17/10 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Her er listen over næste kampe med 99% pointtab:

Real Madrid
Juventus
Alaves
Atletico Madrid
Juventus
Valencia
Valladolid
Bilbao
Granada
Real Betis
Sevilla
Osasuna
Real Sociedad
Real Madrid
Villareal
Valencia
Atletico Madrid

Men hej, vi er stadigvæk med om at vinde alle titler. Bare brug de samme spillere, det skal nok gå.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:
søn okt 18, 2020 9:36 am
Her er listen over næste kampe med 99% pointtab:

Real Madrid
Juventus
Alaves
Atletico Madrid....

Men hej, vi er stadigvæk med om at vinde alle titler. Bare brug de samme spillere, det skal nok gå.
Alle dem du nævner smider point ligesom os.. hvad er din pointe?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Uanset hvor meget succes de har, så er det ikke tilfældigt, at de fleste hader Getafe...

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
søn okt 18, 2020 1:15 pm
Lopezzz skrev:
søn okt 18, 2020 9:36 am
Her er listen over næste kampe med 99% pointtab:

Real Madrid
Juventus
Alaves
Atletico Madrid....

Men hej, vi er stadigvæk med om at vinde alle titler. Bare brug de samme spillere, det skal nok gå.
Alle dem du nævner smider point ligesom os.. hvad er din pointe?
Pointen: Ingen titler, samme uduelige spillere på holdet og flere ydmygelser på vej
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er et gennemført klamt hold. Nyom er det bedste eksempel på deres stil. Overdreven voldsom og smider sig konstant. Og klam nok til at svine Ansu og Koeman.

Hvordan han forresten kunne blive på banen i går er et mindre mirakel. Den med Messi var lyserød og så var der situationen omkring straffesparket med Ansu. Det var en forseelse der mindede meget om den lenglet fik sit andet gule for mod Celta.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Skal du seriøst fortsætte sådan hele sæsonen lopezz? Det er efterhånden tæt på at være ligeså trættende som dine homofobiske indlæg at læse de samme skriverier konstant. Ikke bare er dine holdninger til hvordan holdet skal stilles op barnlige, de er også komplet urealistisk. Ingen trænere på denne jord vil smide fuldkommen uprøvede spillere ind på alle pladser. At du så paradoksalt nok ikke kan se det modstridende i at du brokker dig over at vi ikke kommer til at vinde noget/at vi bliver ydmyget mens du vil skifte hele holdet ud skriger til himlen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Jesper »

Koeman: "Vi går efter Depay i januar"
Nej, selvfølgelig ikke. Koeman er der ikke i januar, en ny bestyrelse har taget over, Koemans latterlige projekt er lagt i graven. Og Messi er på vej væk.
Det ser virkelig sort ud for FC Barcelona

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
søn okt 18, 2020 7:38 pm
Skal du seriøst fortsætte sådan hele sæsonen lopezz? Det er efterhånden tæt på at være ligeså trættende som dine homofobiske indlæg at læse de samme skriverier konstant. Ikke bare er dine holdninger til hvordan holdet skal stilles op barnlige, de er også komplet urealistisk. Ingen trænere på denne jord vil smide fuldkommen uprøvede spillere ind på alle pladser. At du så paradoksalt nok ikke kan se det modstridende i at du brokker dig over at vi ikke kommer til at vinde noget/at vi bliver ydmyget mens du vil skifte hele holdet ud skriger til himlen.
Ja, jeg er ked af det.
Jeg stopper ikke før jeg ser de unge overtager samtlige pladser på holdet undtagen Messi og Ter Stegens plads. Cou må også gerne blive lidt. Og en helt ny træner.

Og du skal lære at acceptere andres meninger selvom du er uenig ligesom du skal lære at forstår at der er folk som ikke er enig i det du siger.
Du minder mig lidt om en tidliger bruger som var totalt ligeglad med hvad andre har at sige fordi hans mening er altid den rigtige.

Eller bare brug "ignorer listen" så er du helt fri for mig
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis du ser lidt på hvordan mit indlæg er blevet modtaget så kunne det tyde på at jeg ikke er den eneste der har på denne måde.

Det handler desuden ikke om at jeg ikke kan acceptere din holdning - det handler om at du skriver det samme igen og igen. Vi ved godt du ikke kan lide griez, at de gamle er dårlige, at vi ikke vinder noget osv - du har trods alt skrevet det samme side op og ned.

Hvis du vil snakke fodbold så lad os gøre det. Men dine indlæg bidrager ikke til en god diskussion. Det føles mere som om du bare skal af med lidt møg så du får det bedre. Det er det twitter er for.

Men lad mig begynde fodbold snakken - hvordan løser vi vores problemer med at få bolden ud af forsvaret? Sker det mirakuløst ved at smide de gamle på bænken? Er araujo svaret?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Man kan jo næsten lave en copy-paste et svar fra et tidligere indlæg om unge / gamle spillere, jeg svarede på.
Du bliver nødt til at have et blandet hold af rutine og ungdom. Du kan ikke bare smide 11 spillere på 21 år ind i en Champions League finale og forvente de vinder.
På Peps dream team i 2011 havde vi også en ordentlig blanding. I CL finalen mod United stillede vi med Valdés 30, Dani Alves 29, Abidal 32, Iniesta 28, Xavi 32, David Villa 30.
Derfor har vi også brug for de ældre spillere. At man går i gang med at forynge holdet 3-4 år for sent kan vi hurtigt blive enige om.

Og de unge spiller jo! Mod Sevilla spillede vi med Araujo, Fati og Frenkie. Dest, Trincao og Pedri kom ind fra bænken. Dest og Araujo kom med pga skade og karantæne, det er jeg med på. Men de skal jo for pokker køres ind. Messi's første år på holdet gav ham 7 kampe, andet år 17 og tredje år 26 kampe i La Liga.
De unge kommer aldrig til at spille på alle pladser. Det skal de heller ikke, der skal være en blanding af nye og gamle. I den her kamp spillede Dest, Frenkie, Pedri og Dembele fra start. Puig, Trincao og Fati kom ind. Så de unge bliver brugt, men alle problemer bliver ikke løst af at smide 11 U21 spillere ind.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Culé vi er forskellige allesammen. Mine indlæg er ikke pænt formuleret og har ikke nok styrke til at være på din højt faglige niveau. Desuden kæmper jeg med grammatikken og prøver min bedste så jeg ikke laver fejl når jeg skriver og det hjælper ikke når man ikke snakker/skriver perfekt dansk, ikke forstår 100% dansk kultur og ikke har/haft top karakter i skolen. Jeg har heller ikke en klæbe hjerne og jeg tænker ikke ret meget før jeg snakker fordi min tålmodighed er næsten helt opbrugt pga af mange ting, specielt Barcas dårlige spil i lang tid.
Men når jeg gentager/brokker mig konstant så ved jeg at der er noget i det.
I skriver sgu også det samme hele tiden. Bare se på jeres indlæg. Ja, I omformulere det lidt men det giver det samme svar igen og igen.
Jeg har studeret vores hold både på og udenfor banen i snart 20 år og jeg føler at det der skal til er det jeg hele tiden brokker mig over.
Ved godt at det er ikke muligt at udskifte hele holdet og det kommer sikkert aldrig til at ske men hvor fanden skulle jeg brokke mig hvis jeg ikke skal gøre det her på forummet.
Som sagt, I kan altid ignorere mig.
Hverken mig eller nogen af jer kan ændre noget på holdet men vi har ret til vores mening uanset hvad det handler om og så længe vi respekterer hinanden.

Er træt nu.
Mere fodbold snak/brok kommer i morgen...
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Vi kan sagtens være uenige, det er da derfor vi er herinde. Og når man skriver et indlæg må man da også forvente et svar, og skriver man det samme indlæg hele tiden, må man vel et eller andet sted også forvente at få samme svar.
Og det har sgu da ikke noget som helst at gøre med om du skriver en eller et hus.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/10 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
man okt 19, 2020 4:07 pm
Vi kan sagtens være uenige, det er da derfor vi er herinde. Og når man skriver et indlæg må man da også forvente et svar, og skriver man det samme indlæg hele tiden, må man vel et eller andet sted også forvente at få samme svar.
Og det har sgu da ikke noget som helst at gøre med om du skriver en eller et hus.
Alle har en mening/holdning om holdet og nogen gange skal der råbes højt eller gentages flere gange for at blive hørt.
Griezmann er et stort problem for os og det er mærkeligt at nogen stadigvæk synes om ham. En professionel fodboldspiller skal have evner til at spille på alle positioner og ikke kun et og samme sted. Mener jeg nu at han har prøvet samtlige pladser i angrebet og dumpede ved alle
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster