Riqui Puig

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Dytrax »

Riqui Puig will stay at Barça.

This was the decision made after a meeting today afternoon between the sports management and the midfielder's father and agent.

[Catalunya Ràdio]

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Riqui Puig

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
man okt 05, 2020 9:52 pm
Fedt men hvad skal han bruge det til?
Jeg tilgiver aldrig Koeman og jeg håber at han ikke fortsætter efter næste præsidentvalg. Jeg har ingen sympati for ham. Den fede hollander har ikke mange fans efter han har fravalgt Puig. Den knægt skal spilde nu et helt år uden at spille og udvikle sig og han er i min øjne den bedste midtbanespiller vi har lige nu. Koeman er retarderet
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
man okt 05, 2020 10:54 pm
kklaus skrev:
man okt 05, 2020 9:52 pm
Fedt men hvad skal han bruge det til?
Jeg tilgiver aldrig Koeman og jeg håber at han ikke fortsætter efter næste præsidentvalg. Jeg har ingen sympati for ham. Den fede hollander har ikke mange fans efter han har fravalgt Puig. Den knægt skal spilde nu et helt år uden at spille og udvikle sig og han er i min øjne den bedste midtbanespiller vi har lige nu. Koeman er retarderet
Tag en stesolid :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Riqui Puig

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
man okt 05, 2020 11:04 pm
Lopezzz skrev:
man okt 05, 2020 10:54 pm
kklaus skrev:
man okt 05, 2020 9:52 pm
Fedt men hvad skal han bruge det til?
Jeg tilgiver aldrig Koeman og jeg håber at han ikke fortsætter efter næste præsidentvalg. Jeg har ingen sympati for ham. Den fede hollander har ikke mange fans efter han har fravalgt Puig. Den knægt skal spilde nu et helt år uden at spille og udvikle sig og han er i min øjne den bedste midtbanespiller vi har lige nu. Koeman er retarderet
Tag en stesolid :grin:
Det eneste jeg vil tage er et fly til Barcelona og tager fat i Benny og ryster ham godt indtil hans hjerne falder på plads
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Kvoller »

Men Puig har da fået et nummer på førsteholdet? Så hvor får du fra, at han skal spilde et år? Eller har jeg misset noget?

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Paulinho15 »

Kvoller skrev:
tirs okt 06, 2020 5:37 pm
Men Puig har da fået et nummer på førsteholdet? Så hvor får du fra, at han skal spilde et år? Eller har jeg misset noget?
Puig har fået nummer 12
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Riqui Puig

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
tirs okt 06, 2020 5:37 pm
Men Puig har da fået et nummer på førsteholdet? Så hvor får du fra, at han skal spilde et år? Eller har jeg misset noget?
Han har allerede spildt 270 minutter af de første 3 liga kampe. Med andre ord, Koeman er ligeglad med ham.
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Madameskrald »

Lopezz

Hvem er det, som du gerne havde set Puig spille i stedet for. Endnu engang virker det som om, at du brokker dig mht. Puig uden nogle egentlige argumenter herfor.

Koeman skal jo ikke blot spille Puig for enhver pris.. Vi er vel enige om, at spillet på banen ikke må skride alt for meget i kvalitet for at skabe udviklingsminutter til Puig - og han skal installeres på en position på banen, hvor han også kan få noget kontinuitet, eller?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Riqui Puig

Indlæg af Lopezzz »

Madameskrald skrev:
ons okt 07, 2020 6:43 am
Lopezz

Hvem er det, som du gerne havde set Puig spille i stedet for. Endnu engang virker det som om, at du brokker dig mht. Puig uden nogle egentlige argumenter herfor.

Koeman skal jo ikke blot spille Puig for enhver pris.. Vi er vel enige om, at spillet på banen ikke må skride alt for meget i kvalitet for at skabe udviklingsminutter til Puig - og han skal installeres på en position på banen, hvor han også kan få noget kontinuitet, eller?
Lige nu De Jong eller Busquets fordi de trænger til en pause.
Jeg vil gerne se ham spille sammen med Coutinho
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Madameskrald »

Men Puig har på ingen måde kompetencerne, til at erstatte nogen af de to på den defensive midtbane, og han har da heller ikke nogen fremtid på den defensive midtbane, medmindre at han omlægger sin spillestil markant. Og det vil alligevel være hovedløst med det store potentiale, at han allerede har vist. Han er vel egentlig denne sæsons Coutinho (enten bliver han spillet ude af position, fordi systemet ikke involverer hans position, ellers sidder han primært på bænken).

Og på det niveau (læs den defensive midtbane) tror jeg simpelthen ikke, at Koeman går på kompromi..., så Puig skal håbe på den offensive midt, men her syntes Coutinho, Messi, Griezman og måske endda Pedri foran i køen!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Riqui Puig

Indlæg af Lopezzz »

Madameskrald skrev:
ons okt 07, 2020 11:26 pm
Men Puig har på ingen måde kompetencerne, til at erstatte nogen af de to på den defensive midtbane, og han har da heller ikke nogen fremtid på den defensive midtbane, medmindre at han omlægger sin spillestil markant. Og det vil alligevel være hovedløst med det store potentiale, at han allerede har vist. Han er vel egentlig denne sæsons Coutinho (enten bliver han spillet ude af position, fordi systemet ikke involverer hans position, ellers sidder han primært på bænken).

Og på det niveau (læs den defensive midtbane) tror jeg simpelthen ikke, at Koeman går på kompromi..., så Puig skal håbe på den offensive midt, men her syntes Coutinho, Messi, Griezman og måske endda Pedri foran i køen!
Vi skal først være enige i at Koeman er ikke Barca værd. Hans system har ikke imponeret mig. Jeg ved stadigvæk ikke hvad hans fremtidsplaner er.
Først vi trænger til en ung træner, en som er modig nok til at samle spillerne og får dem til at have følelser for hinanden. At de alle har tæt forhold til hinanden og at alle er som en stor og glad familie.
Når man har sådan et forhold i en klub så er det nemt at lave et fornuftig og succesrig spilsystem.
Lige nu føles det som om spillerne ikke kender hinanden, som om alle konkurrerer mod hinanden. Det føles som om de prøver individuelt at imponere træneren til træningen og ikke som et hold.
Det er længe siden at jeg har set glæde på deres ansigter. Alle ser stadigvæk bekymret og forrviret ud.
Jeg ved godt at vi er en stor klub og hver år kæmper vi om at vinde alle titler men efter en periode, en lang periode med dårlig spil trænger vi til genstart.
Derfor vil jeg satse på de ny spillere og de unge som er vores fremtid og bygge et nyt hold fra bunden af.
Når vi har spillere, og jeg mener rutinerede spillere som Puig, Fati, Araujo, Konrad, Pedri, Trincao, Alena, De Jong og Dest, hvorfor har vi stadigvæk brug for Bussi, Alba, Roberto, Griezmann, Pique og sikkert flere? Det er de sidstnævnte som skal sidde på bænken og ikke omvendt.
De unge lærer aldrig noget hvis de ikke spiller og hvor mange år synes du at vi skal vente med dem? 2-3-4 år??
Vi har allerede ventet længe nok på at de "veteraner" på holdet stepper op igen og finder deres topform så vi kan vinde titler men det kan de ikke mere. Deres tid er udløbet
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Kvoller »

Koeman har været ved os i 3 kampe. De to første spillede vi da rigtig godt, bedre end set i lang tid. Vi fik problemer med Sevilla, som er et af de bedste spanske hold pt. De kommer lige fra en Europa League succes og en 4 plads i ligaen, a point med 3 pladsen. Man kan vel ikke allerede sige han er uegnet til holdet. Det man hører er da også, at der er mere fysisk træning (noget vi har skreget på i lang tid) og at han forlanger meget mere af spillerne.

Selvfølgelig skal spillerne konkurrere mod hinanden om pladserne på banen? De skal have det godt indbyrdes, det er klart, men de skal sgu stadig konkurrere med hinanden om at være den bedste på ens position, og prøve at skubbe sin konkurrent væk, så man selv får pladsen i start 11'eren. Gør man ikke det, så er man som spiller overflødig i truppen. Alle spillere, der var med på dream team under Pep, var der jo, fordi de var de bedste og kæmpede indbyrdes om at være bedst.
Når vi har spillere, og jeg mener rutinerede spillere som Puig, Fati, Araujo, Konrad, Pedri, Trincao, Alena, De Jong og Dest
De er sgu ikke rutinerede. Frenkie er 23, som den ældste. Du bliver nødt til at have et blandet hold af rutine og ungdom. Du kan ikke bare smide 11 spillere på 21 år ind i en Champions League finale og forvente de vinder.
På Peps dream team i 2011 havde vi også en ordentlig blanding. I CL finalen mod United stillede vi med Valdés 30, Dani Alves 29, Abidal 32, Iniesta 28, Xavi 32, David Villa 30.
Derfor har vi også brug for de ældre spillere. At man går i gang med at forynge holdet 3-4 år for sent kan vi hurtigt blive enige om.

Og de unge spiller jo! Mod Sevilla spillede vi med Araujo, Fati og Frenkie. Dest, Trincao og Pedri kom ind fra bænken. Dest og Araujo kom med pga skade og karantæne, det er jeg med på. Men de skal jo for pokker køres ind. Messi's første år på holdet gav ham 7 kampe, andet år 17 og tredje år 26 kampe i La Liga.

Så slap nu af. Man kan jo for pokker ikke bare kaste 11 spillere fra B holdet ind. Og at have spillet nogle år i tredje bedste spanske liga, det er jo ikke en voldsom rutine man får.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Riqui Puig

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har ikke mere tålmodighed med de gamle spillere på holdet. De skal videre i livet.
Barca har brug for nyt blod. Rutineret eller ej de unge skal spille for ellers bliver de aldrig rutineret og man behøver ikke altid at spille mange kampe/store kampe for at får erfaring. Der er masser erfaring i de unge spillere som vi har. De er ikke født I går og de har spillet og trænet i mange år og der er grund til at de er en del af A holdet men de gamle bremser deres fremgang fordi de er stadigvæk første prioritet selvom mange af dem stinker big time.
Men klubben prioritere dem kun pga penge, ikke andet.

At undvære Puig, Alena, Konrad siger alt om vores træner. De 3 fik 0 minutter.
Fuck Koeman. Heldigvis er han her kun et sæson
MDCCCXCIX

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af maba »

Kvoller skrev:
tors okt 08, 2020 1:15 pm
Koeman har været ved os i 3 kampe. De to første spillede vi da rigtig godt, bedre end set i lang tid. Vi fik problemer med Sevilla, som er et af de bedste spanske hold pt. De kommer lige fra en Europa League succes og en 4 plads i ligaen, a point med 3 pladsen. Man kan vel ikke allerede sige han er uegnet til holdet. Det man hører er da også, at der er mere fysisk træning (noget vi har skreget på i lang tid) og at han forlanger meget mere af spillerne.

Selvfølgelig skal spillerne konkurrere mod hinanden om pladserne på banen? De skal have det godt indbyrdes, det er klart, men de skal sgu stadig konkurrere med hinanden om at være den bedste på ens position, og prøve at skubbe sin konkurrent væk, så man selv får pladsen i start 11'eren. Gør man ikke det, så er man som spiller overflødig i truppen. Alle spillere, der var med på dream team under Pep, var der jo, fordi de var de bedste og kæmpede indbyrdes om at være bedst.
Når vi har spillere, og jeg mener rutinerede spillere som Puig, Fati, Araujo, Konrad, Pedri, Trincao, Alena, De Jong og Dest
De er sgu ikke rutinerede. Frenkie er 23, som den ældste. Du bliver nødt til at have et blandet hold af rutine og ungdom. Du kan ikke bare smide 11 spillere på 21 år ind i en Champions League finale og forvente de vinder.
På Peps dream team i 2011 havde vi også en ordentlig blanding. I CL finalen mod United stillede vi med Valdés 30, Dani Alves 29, Abidal 32, Iniesta 28, Xavi 32, David Villa 30.
Derfor har vi også brug for de ældre spillere. At man går i gang med at forynge holdet 3-4 år for sent kan vi hurtigt blive enige om.

Og de unge spiller jo! Mod Sevilla spillede vi med Araujo, Fati og Frenkie. Dest, Trincao og Pedri kom ind fra bænken. Dest og Araujo kom med pga skade og karantæne, det er jeg med på. Men de skal jo for pokker køres ind. Messi's første år på holdet gav ham 7 kampe, andet år 17 og tredje år 26 kampe i La Liga.

Så slap nu af. Man kan jo for pokker ikke bare kaste 11 spillere fra B holdet ind. Og at have spillet nogle år i tredje bedste spanske liga, det er jo ikke en voldsom rutine man får.
Hørt!!!
For første gang i 2 år gider man se Barcelona igen. Var så træt af det røvslikkeri mellem suarez og Messi. Fik de ikke bolden var fanden gal. Endelig er der noget vildskab i klubben og kamp mellem pladserne. Koeman var den vi havde brug for lige nu. Var puig bedre en cou var han startet. Det er han ikke og de 2 defensive pladser duer han ikke til. Puster du på ham falder han sammen. Han er en afleveringsmaskine, men ikke mere end det endnu. Mangler styrke, fart med bold, og farlighed. Vi har 2 defensive spillere der kan flytte bolden lige så godt som ham. Der er lang vej endnu for ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster