Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Rb88 »

Den her åndssvage tendens med at blame samtlige spillerskader pga noget de spiser, bare fordi at der eftersigende gik rygter med at Messi stoppede sit junk forbrug og at alle så går i fælden og deraf konkluderer at det udelukkende var pga messis junk forbrug at han havde skader, er simpelthen også himmelråbende idiotisk


On topic: det ser skidt ud med Dembele. Jeg tror aldrig han kommer til at leve tilnærmelsesvis op til sit potentiale med den historik der tegner sig, og slet ikke i Barca. Det er ærgerligt han ender i den kategori af spillere hvor man tænker "hvad kunne det ikke være blevet til uden de skader"

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Dembele will theoretically be available for the Champions League.[cat radio]
:lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tirs jul 28, 2020 2:34 pm
Dembele will theoretically be available for the Champions League.[cat radio]
:lol:
Han får de sidste 10 min af Napoli kampen hvor han bliver skadet og så ser vi ham igen engang i december
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Tror aldrig han slår igennem. Men at sælge ham nu, er som at forsøge at sælge sit hus med vand i kælderen, i årene efter finanskrisen :roll:

https://www.fcbarcelona.dk/Artikler/avi ... mbele.html

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Han er et fjols.. Men han skal ikke sælges så billigt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af DeanCassady »

Vi kommer næppe til at få mere for ham, og hvis han bliver - som han formentlig gør - vil hans værdi være faldet yderligere til næste sommer.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Han er solgt
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Neptun »

Lopezzz skrev:
tirs sep 29, 2020 9:53 pm
Han er solgt
Og det bygger du på.................... de samme medier, som du svinede til for at være løgnagtige den anden dag?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Neptun skrev:
ons sep 30, 2020 1:20 pm
Lopezzz skrev:
tirs sep 29, 2020 9:53 pm
Han er solgt
Og det bygger du på.................... de samme medier, som du svinede til for at være løgnagtige den anden dag?
Nej, jeg gætter bare
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

MD : Barça aren't happy with Dembélé as he refused to leave again this summer closing the door for Depay.

Also, after training for a month, Koeman isn't convinced with him and doesn't consider him essential due to his lack of tactical understanding, his poor defensive abilities and physical fitness, and hence Koeman wanted to replace Dembélé with Depay.

Barça also suspect that the player might leave for Juventus next seaosn when the club will be forced to sell him at a lower price or worse, after the end of his contract as a free agent in 2022.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tors okt 08, 2020 10:03 am
MD : Barça aren't happy with Dembélé as he refused to leave again this summer closing the door for Depay.

Also, after training for a month, Koeman isn't convinced with him and doesn't consider him essential due to his lack of tactical understanding, his poor defensive abilities and physical fitness, and hence Koeman wanted to replace Dembélé with Depay.

Barça also suspect that the player might leave for Juventus next seaosn when the club will be forced to sell him at a lower price or worse, after the end of his contract as a free agent in 2022.
Var det op til mig, havde jeg givet ham en ærlig chance dette efterår.

Hvis ingen bedring i præstationer eller engagement, havde jeg fra januar sat hårdt mod hårdt.
" Du ryger på tribunen i halvandet år, hvis ikke du accepterer et salg til den klub der måtte være interesseret".

Så kan han tænke om træning, evt med b holdet, kan holde ham på et niveau som klubber ala Juve gider vise interesse for i 2022.!

Kæft hvor er jeg træt af den møgunge. :devil:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
tors okt 08, 2020 11:15 am
Dytrax skrev:
tors okt 08, 2020 10:03 am
MD : Barça aren't happy with Dembélé as he refused to leave again this summer closing the door for Depay.

Also, after training for a month, Koeman isn't convinced with him and doesn't consider him essential due to his lack of tactical understanding, his poor defensive abilities and physical fitness, and hence Koeman wanted to replace Dembélé with Depay.

Barça also suspect that the player might leave for Juventus next seaosn when the club will be forced to sell him at a lower price or worse, after the end of his contract as a free agent in 2022.
Var det op til mig, havde jeg givet ham en ærlig chance dette efterår.

Hvis ingen bedring i præstationer eller engagement, havde jeg fra januar sat hårdt mod hårdt.
" Du ryger på tribunen i halvandet år, hvis ikke du accepterer et salg til den klub der måtte være interesseret".

Så kan han tænke om træning, evt med b holdet, kan holde ham på et niveau som klubber ala Juve gider vise interesse for i 2022.!

Kæft hvor er jeg træt af den møgunge. :devil:
Det er stadigvæk ikke hans skyld at ledelsen kastede 140 mio efter ham eller hvad det nu var. Det må de betale for.

Det ville være langt bedre at medlemmerne siger: Ledelsen hentede ham, nu må de betale for tabet. :lol:

Han ser god ud til træninger på youtube :D
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tors okt 08, 2020 11:23 am
Antimadridista skrev:
tors okt 08, 2020 11:15 am
Dytrax skrev:
tors okt 08, 2020 10:03 am
MD : Barça aren't happy with Dembélé as he refused to leave again this summer closing the door for Depay.

Also, after training for a month, Koeman isn't convinced with him and doesn't consider him essential due to his lack of tactical understanding, his poor defensive abilities and physical fitness, and hence Koeman wanted to replace Dembélé with Depay.

Barça also suspect that the player might leave for Juventus next seaosn when the club will be forced to sell him at a lower price or worse, after the end of his contract as a free agent in 2022.
Var det op til mig, havde jeg givet ham en ærlig chance dette efterår.

Hvis ingen bedring i præstationer eller engagement, havde jeg fra januar sat hårdt mod hårdt.
" Du ryger på tribunen i halvandet år, hvis ikke du accepterer et salg til den klub der måtte være interesseret".

Så kan han tænke om træning, evt med b holdet, kan holde ham på et niveau som klubber ala Juve gider vise interesse for i 2022.!

Kæft hvor er jeg træt af den møgunge. :devil:
Det er stadigvæk ikke hans skyld at ledelsen kastede 140 mio efter ham eller hvad det nu var. Det må de betale for.

Det ville være langt bedre at medlemmerne siger: Ledelsen hentede ham, nu må de betale for tabet. :lol:

Han ser god ud til træninger på youtube :D
Lige det, nej det er ikke hans skyld. Men havde han kostet det halve, havde han stadig været et kæmpe problem.

Han tænker kun på sin fede løn og satser nu åbenbart på at få den samme fede løn hos Juve, som transferfri!

Send ham i køkkenet og tag opvasken de næste 2 år. Han slår aldrig til.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster