Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
lør okt 03, 2020 5:04 pm
Alt tyder på at demb bliver og at det samme er tilfældet med depay.

Det store spørgsmål er nu om todibo smutter og vi får hentet garcia.
Fint nok :thumbup:

Apropos tidligere...Mina, Gomes og Digne spiller for PL's tophold ;-)

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Todibo er en lidt pudsig størrelse... Umiddelbart et stort talent, der har vist spændende spændende takter i de få minutter, at han har fået på banen.

Han må have vist noget andet også, når klubben tilsyneladende satser på Araujo og hellere vil hente Garcia..

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Garcia er ikke med i truppen for city.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Rb88 skrev:
lør okt 03, 2020 7:23 pm
Garcia er ikke med i truppen for city.
Det er vel på grund af det mulige skifte til Barca
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver sgu spændende her til sidst. City står åbenbart fast omkring garcia så det bliver en kamp. Todibo er i tvivl med hensyn til Fulham. Og man kan ikke helt udelukke at der noget med demb.

Jeg kan dog ikke rigtigt se disse transfers have den store betydning for klubben. Vi snakker reserver/talenter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvad blev der af Bellerin rygterne?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Jeg håber virkelig Depay og Garcia bliver det hele værd for Koeman. Også selvom der bliver på bekostning af Dembele. Selvom vi alle nok ved hvordan det ender.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

A$AP skrev:
man okt 05, 2020 12:35 am
Jeg håber virkelig Depay og Garcia bliver det hele værd for Koeman. Også selvom der bliver på bekostning af Dembele. Selvom vi alle nok ved hvordan det ender.
Depay kommer forhåbenligt ikke.....

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/lyon ... os-os.html
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Jeg har stadigvæk MEGET svært ved, at se hvordan Depay skal passe ind...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Juninho (Lyon Sporting Director) : "Memphis Depay has got an agreement with Barça, we don't hide that."

"It is possible that Memphis signs for Barça tomorrow, but it is not certain. He is the most likely to go."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Rekick skrev:
man okt 05, 2020 12:58 am
Jeg har stadigvæk MEGET svært ved, at se hvordan Depay skal passe ind...
Han kan da umuligt være mere malplaceret end Griezmann?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Skal Depay så spille som central angriber? Og skal Messi så ud på kanten eller ned som omc? Jeg har svært ved at forestille mig, at man rykker Coutinho væk fra omc, når man endelig har fået gang i ham der. Det vil sandsynligvis betyde at Messi skal ud på højrekanten, og så står vi vel svagt defensivt i højre siden igen igen. Har på ingen måde misundt Semedo og Roberto, der virkelig ofte står alene med to modstandere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Depay kommer nok til at fungere som en breddespiller. Jeg kan personligt ikke se ham gøre den store forskel men hvis man feks ser på kampen i går så var det imo tydeligt at vi havde brug for en angriber der kunne holde i bolden.

Jeg kan ikke se messi komme tilbage på kanten da koeman ofte har udtalt hvor højt han vægter det defensive ved vores kanter (endelig en der kan se det). Dvs at det kommer til at stå mellem messi, depay og cou centralt. Hvis vi igen ser på kampen i går så synes jeg det var tydeligt at messi helt fremme bringer nogle problemer. Han lå ofte helt nede omkring midten og når han gør det så har vi vitterligt ingen omkring modstanderens felt. Cou kommer ikke derop nok og han er ikke særlig god i feltet når han gør. Her ville man feks kunne smide depay ind for cou og så rykke med ned. Det burde give mere balance.

Men hvorfor man ikke bare giver den rolle til griez fatter jeg ikke. Lad griez, messi og cou spille de centralte pladser alt efter modstanderen, taktikken osv. Greiz kan præcis det samme som depay. I går kunne man feks i anden halvleg have spillet med griez helt fremme, messi bag ham og så ansu/trincao på kanterne. Det havde været langt farligere.

Der er meget at arbejde med stadig og det skal nok blive spændende at se hvad man der kommer til at ske. Depay forstår jeg dog ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
man okt 05, 2020 9:58 am
Depay kommer nok til at fungere som en breddespiller. Jeg kan personligt ikke se ham gøre den store forskel men hvis man feks ser på kampen i går så var det imo tydeligt at vi havde brug for en angriber der kunne holde i bolden.

Jeg kan ikke se messi komme tilbage på kanten da koeman ofte har udtalt hvor højt han vægter det defensive ved vores kanter (endelig en der kan se det). Dvs at det kommer til at stå mellem messi, depay og cou centralt. Hvis vi igen ser på kampen i går så synes jeg det var tydeligt at messi helt fremme bringer nogle problemer. Han lå ofte helt nede omkring midten og når han gør det så har vi vitterligt ingen omkring modstanderens felt. Cou kommer ikke derop nok og han er ikke særlig god i feltet når han gør. Her ville man feks kunne smide depay ind for cou og så rykke med ned. Det burde give mere balance.

Men hvorfor man ikke bare giver den rolle til griez fatter jeg ikke. Lad griez, messi og cou spille de centralte pladser alt efter modstanderen, taktikken osv. Greiz kan præcis det samme som depay. I går kunne man feks i anden halvleg have spillet med griez helt fremme, messi bag ham og så ansu/trincao på kanterne. Det havde været langt farligere.

Der er meget at arbejde med stadig og det skal nok blive spændende at se hvad man der kommer til at ske. Depay forstår jeg dog ikke.
Jeg er 100% seriøs lige nu, jeg er uenig i at Griez kan det samme som Depay. Griez kan netop ikke det samme som Depay. Depay kan sagtens sætte en mand af, om det er med en modspiller i ryggen eller mand-mod-mand situationer. Griezmann havde nogle chancer igår, han er godt nok uskarp og langsom i feltet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg snakker om at omsætte chancer til mål og være til stede i feltet. Det er fuldstændig irrelevant at depay kan sætte en mand - det er ikke hans arbejde. Vi har kanter og off midter til det. Det vigtigste er løb uden bold, hurtig boldomgang osv. Og det kan han. I de seneste kampe har han minimum taget 2 løb pr kamp der kunne have givet friløbere hvis bare hans medspillere gad spille bolden dybt.

Og det er simpelthen for reaktionært at påstå at griez ikke kan omsætte chancer til mål. Han er konsekvent blevet spillet ud af position i sin tid hos os men hele hans karriere har vist at han er god i og omkring feltet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster