1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Uden at tage noget som helst fra Messi, for han har nærmest båret det hele i lang tid, så er det opløftende, at vi spiller som et hold og flere byder ind med initiativ. Det er ikke så forudsigeligt.

I øvrigt fedt losset ind af Roberto.

Utroligt, at man ligefrem glæder sig til næste kamp. :grin:

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Flot, flot sejr. Og ja, herligt at alt ikke længere skal igennem Messi. Derudover er det noget af en opblomstring Coutinho er i gang med. Det havde jeg simpelthen ikke turde håbe på kunne lade sig gøre.

Netos fremragende præstationer må i øvrigt begynde at lægge en smule pres på ter Stegen. En startplads burde - efter min mening - ikke på forhånd være givet, når brasilianeren leverer så flot.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

En mand i undertal på en svær bane... Og hvad gør Koeman? Han skifter pedri og trincao ind i anden halvleg. Det er lang tid siden vi har haft en træner der gjorde den slags.

Som jeg skrev i går så ved jeg ikke om dette hold kommer til at vinde noget i år men udviklingen indtil videre er god.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Sikke et resultat at stå op til :thumbup:

Måske jeg skulle blive i sengen til maj...

Må hellere få set 2 halvleg engang i weekenden.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Og ja, stort applaus til Cou. Havde jeg aldrig regnet med :glad: :crazy:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Cou highlights

MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Araujo. Hvordan klarede han sig?

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:
fre okt 02, 2020 8:55 am
Araujo. Hvordan klarede han sig?
Han klarede sig helt fint, gjorde det nemme og sikre nærmest hver gang. Jeg føler mig ikke synderligt nervøs over at det nok bliver ham som skal danne makkerpar med Pique mod Sevilla :thumbup:
Rey Abi!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Vi spurdler ikke endnu, spørgsmålet om vi kommer til at gøre det i denne sæson, men noget vi har formået er at få resultater nu, med nogenlunde ok og sikkert spil. Vi er ikke så sårbare defensivt som vi plejer, ved ikke om det har noget med modstandren at gøre, men tyder at der er blevet strammet op der.

Messi har slet ikke være centrum omkring spillet, hvilket er dejligt at se, at vi faktisk kan uden at han altid skal drages ind i spillet, men han gør dog stadig en forskel, ikke tvivl om det. Han trækker folk til sig der så frigør mere plads til vores andre spillere, især Cou, shit han har ownet den offensive midt., de sidste to kampe.

Og hvad sker der så for at vi lige hiver en sikker sejr hjem på udebane imod Vigo, tæt på hademodstander. Spændende med Sevilla på Søndag, tre point der, så ser det pludseligt godt ud, og der er pres på de andre hold i ligaen der gerne vil kæmpe med om titlen.

Ansu, no words.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Nu kamptråd. Vi skal ødelægge Sevilla og Rakitic. De har fået storhedsvanvid.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

emo skrev:
fre okt 02, 2020 10:54 am
Vi spurdler ikke endnu, spørgsmålet om vi kommer til at gøre det i denne sæson, men noget vi har formået er at få resultater nu, med nogenlunde ok og sikkert spil. Vi er ikke så sårbare defensivt som vi plejer, ved ikke om det har noget med modstandren at gøre, men tyder at der er blevet strammet op der.

Messi har slet ikke være centrum omkring spillet, hvilket er dejligt at se, at vi faktisk kan uden at han altid skal drages ind i spillet, men han gør dog stadig en forskel, ikke tvivl om det. Han trækker folk til sig der så frigør mere plads til vores andre spillere, især Cou, shit han har ownet den offensive midt., de sidste to kampe.

Og hvad sker der så for at vi lige hiver en sikker sejr hjem på udebane imod Vigo, tæt på hademodstander. Spændende med Sevilla på Søndag, tre point der, så ser det pludseligt godt ud, og der er pres på de andre hold i ligaen der gerne vil kæmpe med om titlen.

Ansu, no words.
Min teori til hvorfor det går så godt i øjeblikket skyldtes 5 ting.

1. Vores højre side er blevet forstærket rent defensivt. Messi er ikke længere højre kant, han får lov til at blive fremme og løbe de nødvendige meter på den sjove halvdel af banen. Griezmann, som jeg ikke kan fordrage, er ret god til det defensive arbejde - hvilket nok er grunden til at han starter fremfor Trincao / Dembele.

2. Vi spiller nu med 4 offensive kort, hvorhen vi før i tiden spillede med 2 (Griezmann ude af position tæller som -1). Det giver automatisk noget mere dynamik og flere farlige situationer set over en hel kamp.

3. Coutinho får lov til at udfolde sig. I min optik er han virkelig nøglen til at vi får succes denne sæson. Vi har bare brug for hans hurtige fødder, gode kombinationer og langskud. Det kan blive afgørende flere gange i løbet af en sæson. Forhåbentligt holder han sig skadesfri.

4. Defensivt står vi stærkere som følge af at både De Jong og Busquets nu er længere nede på banen. Vi har 4 til at angribe, 4 til at forsvare og 2 til at støtte i begge ender. De Jong og Busquets er nu tættere på vores bagrum, og kan følge med diverse offensive spillere som kommer i løbet. Det er dejligt at se.

5. Koeman tør gør op med de ældre. Hvilken træner, indenfor de sidste 5 sæsoner, ville sætte en 17 årig Pedri ind imod Celta i en kamp hvor vi er på udebane og en mand i undertal? Det er boss! At han så også smider Trincao på banen er også dejligt at se. Koemans chancer skal nok kaste nogle pointtab i løbet af sæsonen, men så længe vi spiller godt og det er nydeligt, så tager jeg gerne de point tab.

Har sikkert glemt nogle punkter :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Griez’ defensive arbejde skal ikke undervurderes. Det samme skal hans løb uden bold hvor det mildest talt er frusterende at han ikke får den. Jeg mener jeg så 3 dybdeløb mod Villarreal hvor han var fuldstændig fri men ikke fik den. Samtidig lavede han feks plads til ansus første kasse mod Villarreal ved at trække 2 med sig i et løb.

Men spillet med bolden fungerer ikke. Det er tydeligt. Hvis en gut som trincao kan vokse i det defensive arbejde så kunne han godt tage pladsen fra ham. Demb bliver det ikke - han er alt for ringe defensivt (det sagde Koeman også efter kampen i går).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Hvor svært er det at være træner i Barca eller bare generelt være træner. For mig har man som træner lidt indflydelse med diverse indskiftninger og at råbe lidt efter spillerne. Come on, det er et nemt job :razz:
Spillerne er ikke født i går. De har trænet hele deres liv og ved hvordan man løber og sparker til et bold undtagen Griezmann :lol: som jeg aner ikke hvilke position han står for. Er han angriber, forsvars eller midtbanespiller eller måske målmand??
Jeg er helt forvirret når jeg ser ham spille
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Vi kunne passende sende Griezmann et halvt år til München, så han kan få en fin dosis tyske vitaminer. Alternativt må Koeman snart forsøge sig med Trincao fra start. En rotationskultur med de to burde ikke være umuligt, skønt Griezmann formentlig ikke vil være synderligt tilfreds med det.

Og så ser jeg i øvrigt håbløst meget frem til, at Dest får sin debut.
Robert Zimmerman

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 1/10 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Det er vel heller ikke helt usandsynligt, at Koeman vil forsøge sig med Dembele som OMH? Synes det er dér han har vist mest, når han har været skadesfri.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster