Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Kvoller skrev:
tirs sep 29, 2020 9:25 pm
Håber virkelig han bliver!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Det ville være hjernedødt hvis man gav slip på Umtiti på fri transfer som man gjorde med Suarez, Rakitic og Vidal. Det er jo vanvittigt at han har været igennem sådan en rutsjebane tur. Håber at han får taget sig sammen og beviser sit værd igen. Han var et monster i de sæsoner hvor han var skadesfri.

Hvad siger i forresten til Depay for 25 mio. Det lyder billigt i mine øre. Måske kan skal byde 20+5 for ham. Kan man ikke bytte ham for Braithwaite? :D
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Jeg synes tværtimod, at det er det eneste rigtige at gøre. Han er så tilpas løntung, at ingen eventuelle overtagere gider smide en transfersum efter ham, og med hans skadeshistorik in mente skal han bare skydes afsted, når det kan lade sig gøre.

Umtiti solgte sin karriere for VM-trofæet i 2018, og det er da fint for ham, hvis han er tilfreds med det, men vi kan simpelthen ikke beholde en spiller, der så ofte er skadet, trækker så meget i løn og samtidig ikke for alvor præsterer, når han endelig spiller.

Det er en skam, eftersom han var decideret forrygende indtil sommeren 2018, men sådan må det altså være.
Robert Zimmerman

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »



Fra pressekonferencen inden kampen. Spændende!

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Jesper »

Har da undret mig over Dembeles mange og langvarige skader. Måske kan hans krop bare ikke holde til det eksplosive spil, der forventes af ham - og vel var grunden til, at Barca købte ham? Men han har ikke bygget på fysikken overhovedet, selv om han har taget et step op til en topklub, er stadig en lille spinkel knægt. Som Messi var, da han begyndte på førsteholdet - han var flyvende! Han fløj flere meter hen ad grønsværen, når en hærdebred forsvarer satte en heftig tackling ind. Men han byggede på i træningslokalet, fik stærke lårbasser, der både holder til pludselige retningsskift og hårde tacklinger. Uanset talentet holder et stankelben ikke på topniveau.
Pick var inde på, at hjernen er det vigtigste på dette hold, og jeg synes ikke, jeg har set den hos Dembele. Alt for mange forkerte beslutninger, dribler den forkerte vej eller i stedet for at aflevere, eller afleverer i stedet for at prøve driblingen. Han virker alt for impulsiv i sine aktioner, men måske fordi han ikke har spillet så meget og ikke rigtig kender sit hold.
Eller noget.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Jesper skrev:
ons sep 30, 2020 5:13 pm
Har da undret mig over Dembeles mange og langvarige skader. Måske kan hans krop bare ikke holde til det eksplosive spil, der forventes af ham - og vel var grunden til, at Barca købte ham? Men han har ikke bygget på fysikken overhovedet, selv om han har taget et step op til en topklub, er stadig en lille spinkel knægt. Som Messi var, da han begyndte på førsteholdet - han var flyvende! Han fløj flere meter hen ad grønsværen, når en hærdebred forsvarer satte en heftig tackling ind. Men han byggede på i træningslokalet, fik stærke lårbasser, der både holder til pludselige retningsskift og hårde tacklinger. Uanset talentet holder et stankelben ikke på topniveau.
Pick var inde på, at hjernen er det vigtigste på dette hold, og jeg synes ikke, jeg har set den hos Dembele. Alt for mange forkerte beslutninger, dribler den forkerte vej eller i stedet for at aflevere, eller afleverer i stedet for at prøve driblingen. Han virker alt for impulsiv i sine aktioner, men måske fordi han ikke har spillet så meget og ikke rigtig kender sit hold.
Eller noget.
Fransk revolution er overstået og vi skal rydde op undtagen Lenglet som den eneste franskmænd der har kæmpet 100% for holdet og var ok stabil på sin position.
Men jeg vil stadigvæk have en helt ny centerforsvar og Lenglet som reserve.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: United have opened talks with Barça for the loan of Dembele. They are working hard to convince the player who refused many clubs including Liverpool this summer. Sancho deal is still stalling, United need to speed up. @FabrizioRomano
Fandeme ikke et lån. Chancen for at demb spiller godt er ikke særlig stor og så er han tilbage næste sæson.

Man u burde være desperate så sælg ham for 50-60 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Neptun »

Piquénbauer skrev:
ons sep 30, 2020 9:20 pm
JUST IN: United have opened talks with Barça for the loan of Dembele. They are working hard to convince the player who refused many clubs including Liverpool this summer. Sancho deal is still stalling, United need to speed up. @FabrizioRomano
Fandeme ikke et lån. Chancen for at demb spiller godt er ikke særlig stor og så er han tilbage næste sæson.

Man u burde være desperate så sælg ham for 50-60 mio.
Det er vel bare ren manipulation fra Uniteds side for at presse et Sancho salg igennem. Hvor mange gange har vi set den strategi efterhånden?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har vel også set at klubber ikke kan få plan a og går til plan b i stedet?

Jeg ved ikke hvad der er hvad men jeg det ville være en fejl at låne demb ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Neptun »

Kvoller skrev:
ons sep 30, 2020 2:28 pm


Fra pressekonferencen inden kampen. Spændende!
Spændende transfer. Nå, skal vi have et væddemål igang på hvornår Piquenbauer siger, at Roberto skal ned og spille HB igen? Jeg siger efter 2 kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Haha du forventer vel ikke at dest tager pladsen med det samme?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Mener Dortmund har lukket døren for i år.

Demb skal selvfølgelig ikke lejes ud, så det bliver han sikkert....
I øvrigt fatter jeg ikke at han ikke selv ønsker at komme væk??

Neptun
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors jul 26, 2018 11:28 am
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af Neptun »

Piquénbauer skrev:
ons sep 30, 2020 9:54 pm
Haha du forventer vel ikke at dest tager pladsen med det samme?
Efter to kampe, han har spillet :P Jo, gør jeg faktisk. Men du forventer vel bare han skal sidde på bænken? Roberto er jo dit et og alt.

Jul
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons sep 09, 2020 9:25 am

Re: Transferrygter

Indlæg af Jul »

Jeg fatter simpelthen ikke at Sergi Roberto stadig er i klubben. Hvis han ikke var egen avl så ville han aldrig have været på vores rader. Håber virkelig at man kan sende ham afsted inden længe, men tror desværre ikke der er mange der er interesseret :sad: Jeg håber og tror at Dest får startpladsen fra day one. Jeg ved ikke hvor god han er defensivt, men han virker helt sikkert til at have nogen seriøse offensive kvaliteter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Neptun skrev:
ons sep 30, 2020 10:15 pm
Piquénbauer skrev:
ons sep 30, 2020 9:54 pm
Haha du forventer vel ikke at dest tager pladsen med det samme?
Efter to kampe, han har spillet :P Jo, gør jeg faktisk. Men du forventer vel bare han skal sidde på bænken? Roberto er jo dit et og alt.
Sikke dog en gang vrøvl du har gang i. Jeg foretrak Roberto over Semedo fordi semedo var så forbandet ringe. Men jeg kan sagtens se at Roberto har sine begrænsninger.

Hvis man er lidt realistisk omkring dest så var han ikke starter i Ajax. Det forventer jeg heller ikke han bliver hos os. I hvert fald ikke de første måneder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster