Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
søn sep 20, 2020 1:41 pm
Wolves are ‘one step away’ from signing Nelson Semedo. New bid submitted yesterday and Barcelona are now ready to accept. Work in progress also on personal terms to be agreed. On next hours, Barça are gonna sell Semedo to Wolves and Vidal to Inter
Ja ja jaaaaaaaaaaaa!!!!
Tror ikke helt på den, hvorfor skulle Semedo dog have lyst til at gå så lang ned af stigen, og tage til Wolves som er en så lille klub :roll:

Men ja, hvis vi så kan købe de to, ville det være lækkert!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Romano er meget troværdig... Og så er Mendes semedos agent og han har meget tætte bånd til wolves.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Semedo will leave Barça for Wolves tomorrow. Good money for the Catalans. They love Dest and are interested in Aarons too. There may even be enough money to sign Eric García. [@moillorens]
Så kom ledelsens talerør også på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nelson #Semedo to Wolves is ‘here we go’ and confirmed. The deal is done and will be signed on next few hours also with Barcelona. Personal terms agreed with Mendes until 2025. Medicals on next week. 👌🏻🐺 #Wolves

...now it’s time for Dest [but Bayern are confident to sign him].
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

38 mio euro får vi for ham :thumbup:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Men hvis vi ikke kan få Dest (som sikkert nok ryger til Bayern) eller en andet stor talent (kan dog ikke lige se hvem ellers) så det ikke godt vi for solgt Semedo
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Kunne det tænkes at pengene fra Semedo bare gemmes og man så laver et ligegyldigt billigt køb. Ud fra den baggrund at hvis Baetomeu bliver afsat og økonomien ikke ser god ud, så 'gemmer' de pengene for at de ikke kommer til at hæfte for dem personligt

En måde at rede deres egen (økonomiske) skind inden næste sommer/ når de bliver afskediget pga mistillidsvotum.

Jeg har bange anelser om det kunne være en reel realitet

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça offer €10m+€5m in variables to Ajax for Sergiño Dest, Ajax ask for €20. [Onda Cero]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har meget svært ved at se en ledelse der står over for et mistillidsvotum begynde at spare. Så hellere købe godt ind og få omvendt nogle tvivlere end at gøre det modsatte. Desuden så står klubben med et underskud på over 100 mio - 38 mio varmer i budgettet men skulle de blive stemt ned så vil de stadig skulle betale et kæmpe beløb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:
søn sep 20, 2020 6:49 pm
Jeg har meget svært ved at se en ledelse der står over for et mistillidsvotum begynde at spare. Så hellere købe godt ind og få omvendt nogle tvivlere end at gøre det modsatte. Desuden så står klubben med et underskud på over 100 mio - 38 mio varmer i budgettet men skulle de blive stemt ned så vil de stadig skulle betale et kæmpe beløb.
Det er under forudsætningen af at han ved løbet er kørt og det bliver en realitet

True. Men det vil stadig være 38 mio euro mindre at hæfte for (uden at kende detaljerne for hvordan de hæfter)


Jeg vil heller ikke sige jeg decideret tror at det er det der foregår, men det ville omvendt heller ikke overraske mig hvis det gjorde

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han ved det ser svært ud. 20000 stemmer er voldsomt - især pga tiderne uden kampe, corona osv.

Jeg ville blive meget overrasket hvis penge ikke blev brugt hurtigt og på nogle af de navne der har været i medierne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af thomas »

Jeg synes, at der er påfaldende få, der er optaget af, hvor ringe vi er dækket ind i forsvaret. I forvejen er det ikke for stabilt - og er det kun mig, men er det ikke ret let at se, hvordan langt bedre hold end dem vi har mødt i optakten, kunne have udnyttet de usikkerheder, der var - usikkerheder, der er alt for store til internationalt niveau. Og tænk så lige et scenarie ind, hvor to-tre stykker af de 'sikre kort' er skadet - så er der altså pivåbent. Det undrer mig også, at Koeman ikke har større opmærksomhed på bagkæden. Både centralt og på siderne bliver de smadret af de store drenge, når den tid kommer.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Det har undret de fleste af os i flere år tror jeg. Det er ikke noget nyt desværre

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

thomas skrev:
søn sep 20, 2020 9:24 pm
Jeg synes, at der er påfaldende få, der er optaget af, hvor ringe vi er dækket ind i forsvaret. I forvejen er det ikke for stabilt - og er det kun mig, men er det ikke ret let at se, hvordan langt bedre hold end dem vi har mødt i optakten, kunne have udnyttet de usikkerheder, der var - usikkerheder, der er alt for store til internationalt niveau. Og tænk så lige et scenarie ind, hvor to-tre stykker af de 'sikre kort' er skadet - så er der altså pivåbent. Det undrer mig også, at Koeman ikke har større opmærksomhed på bagkæden. Både centralt og på siderne bliver de smadret af de store drenge, når den tid kommer.
Så har du ikke læst mine seneste indlæg. Man vinder intet med den bagkæde. Færdig slut prut finale.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Messi skriver farvel brev til Vidal.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster