Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Champione skrev:
man sep 14, 2020 7:07 pm

Inter board will have a new meeting with Lautaro Martinez agents after the transfer window to extend his contract. He’s gonna stay - there’s nothing with Real Madrid and he’s considered out of the market. 🔵🇦🇷 @SkySport @DiMarzio
Så går det som det plejer...
Lautaro Martinez agents had a meeting today with Inter board in Milano. Beto Yaqué @SkySport: “There’s absolutely nothing with Real Madrid, we didn’t speak about it or about Barcelona. He’s gonna stay? That’s it. Lautaro stays here at Inter”.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Barcelona will end up signing Depay. The first official bid will be accepted by Lyon! Koeman spoke with Depay last week. @FabrizioRomano #Transfers 💣🔥🇳🇱
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det er lige før jeg hellere vil beholde Luis S et ekstra år i stedet....

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
tirs sep 15, 2020 8:29 am
Det er lige før jeg hellere vil beholde Luis S et ekstra år i stedet....
Jeg ser gerne at vi henter Depay. Hellere ham end Suarez. Udelukkende fordi jeg vil se på noget nyt. Jeg er pisse træt af den der negative attitude Suarez har mod andre. Han er godt nok vores bedste angriber med længder ned til nr. 2. Føler det er på tide at vi forsøger os med noget nyt. Kan vi få Depay for 25 mio.-35.mio så er det ikke helt skidt. Han har trods alt lidt bedre teknik end Suarez, og han er ikke helt dårlig foran mål heller.

Club de amigos skal opløses. Ikke flere fadæser!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Norbit skrev:
tirs sep 15, 2020 9:48 am
Antimadridista skrev:
tirs sep 15, 2020 8:29 am
Det er lige før jeg hellere vil beholde Luis S et ekstra år i stedet....
Jeg ser gerne at vi henter Depay. Hellere ham end Suarez. Udelukkende fordi jeg vil se på noget nyt. Jeg er pisse træt af den der negative attitude Suarez har mod andre. Han er godt nok vores bedste angriber med længder ned til nr. 2. Føler det er på tide at vi forsøger os med noget nyt. Kan vi få Depay for 25 mio.-35.mio så er det ikke helt skidt. Han har trods alt lidt bedre teknik end Suarez, og han er ikke helt dårlig foran mål heller.

Club de amigos skal opløses. Ikke flere fadæser!
Og så har han fart - holdet har skreget efter fart længe.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har det virkelig stramt over det der club de amigos. Det er for mig det ultimative barto-forsvar og noget som jeg tror stammer fra en masse twitter-bots. Det er ikke deres skyld at vi ikke har været bedre - det er det manglende projekt og dårlige indkøb. Bevares de er ikke på tidligere tiders niveau men de har leveret nok til at vi kan spille med om mesterskabet og har kunne vinde det 2 ud af de 3 sidste sæsoner. Og nej det er ikke messi alene der har været årsagen til det. En spiller som suarez har spillet en stor rolle. Det samme har pique. Og bussi osv.

Spørgsmålet er så hvad en spiller som depay vil kunne give i forhold til suarez? Jeg kan ikke se ham øge vores chancer i CL. Og det kan jeg egentlig heller ikke i la liga. Og når vi alligevel ikke kommer til at spille med om noget hvorfor så ikke prøve en spiller som ansu? Eller give trincao og pedri mere spilletid?

Som messi sagde så er det lappeløsninger. Vi er på røven økonomisk og derfor smider vi spillere på porten hvorefter vi lapper huller med nye “spændende spillere”. Det er noget rod.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JHMark »

Champione skrev:
tirs sep 15, 2020 9:59 am
Norbit skrev:
tirs sep 15, 2020 9:48 am
Antimadridista skrev:
tirs sep 15, 2020 8:29 am
Det er lige før jeg hellere vil beholde Luis S et ekstra år i stedet....
Jeg ser gerne at vi henter Depay. Hellere ham end Suarez. Udelukkende fordi jeg vil se på noget nyt. Jeg er pisse træt af den der negative attitude Suarez har mod andre. Han er godt nok vores bedste angriber med længder ned til nr. 2. Føler det er på tide at vi forsøger os med noget nyt. Kan vi få Depay for 25 mio.-35.mio så er det ikke helt skidt. Han har trods alt lidt bedre teknik end Suarez, og han er ikke helt dårlig foran mål heller.

Club de amigos skal opløses. Ikke flere fadæser!
Og så har han fart - holdet har skreget efter fart længe.
Ja ifølge FIFA 20 FUT kort, så har Suarez 73 pace, Lautaro 81 og Depay 87. Man kan ikke altid stole på de der stats, men tænker det giver et realistisk billede.
Jeg ønsker virkelig også noget mere fart. Messi kan stadig lægge sukkerbolde og vanvittige stikninger, men hvad hjælper det, når Suarez ikke kunne løbe? Hvis det kommer til at fungere med denne opstilling og fart i hele angrebet, så tror jeg vores kampe bliver mere underholdende.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Sammenligner man Suarez og Depay, så er de milevidt fra hinanden. Dengang Suarez var 26 ville jeg til enhver tid vælge ham overfor Depay. I dag er det omvendt. Suarez er 32-33. Han kan ikke længere. Han ser tungere og tungere ud. Han har gjort sit for holdet, men hold da kæft hvor har vi også svinet ham til i sæsons løb.

Har han været afgørende? Ja gu fanden har han så. Men han har også spillet stort set alle kampe. Havde man haft et bedre alternativ og en træner med lidt større nosser, så var Suarez blevet skippet allerede sidste år.

Suarez har scoret mange mål. Men det er jo ikke ligefrem at han har bombet mål ind i CL. "Se bare statistikken". Hans bedste sæson i CL ligger tilbage i 15/16 med 8 mål i 9 kampe. Efterfølgende har han spillet 36 kampe og scoret 10 mål. Så jo, han har helt sikkert været en af grundende til at vi ikke har fået mere ud af CL. Vi kan ikke sætte vores lid til Messi år efter år (37 kampe, 32 mål i samme periode).

Depay scorede 6 mål i 8 kampe i denne sæsons udgave af CL og 9 mål i 13 kampe i Ligue 1. Det er mere end godkendt for et hold der endte på 7. pladsen.

Suarez vil altid score mål, så længe han spiller 95% af alle kampe og har Messi ved sin side. Som jeg ser det, så bliver vi faktisk forstærket med Depay kontra Suarez som er på vej ned.

Enhver ved, at alle spillere helst vil vinde CL. Det er det ultimative. Så det er her jeg forventer/kræver forbedringer!
Ligaen kan vi til enhver tid vinde, så længe vi har Messi på holdet. Real har heller ikke været prangende i Ligaen længe. Det virkede heller ikke som om de gik efter ligaen, før denne sæson. Det var vigtigere for dem at vinde CL back-to-back-to-back, hvilket i sig selv er imponerende. I år meldte de ud at de gik efter ligaen og endte med at vinde den. Den første liga kamp var vi meget heldige med at klamre en uafgjort hjem. Kamp nr. to blev vi fuldstændig kørt over. Jeg prøver at sige, at hvis Real var gået efter ligaen på somme måde som de gik efter CL, så havde vi fået meget mere kamp til stregen. Real var endda tæt på at slå Man City ud. Tak til Varane for at spille så elendigt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ligaen kan vi til enhver tid vinde, så længe vi har Messi på holdet. Real har heller ikke været prangende i Ligaen længe. Det virkede heller ikke som om de gik efter ligaen, før denne sæson. Det var vigtigere for dem at vinde CL back-to-back-to-back, hvilket i sig selv er imponerende. I år meldte de ud at de gik efter ligaen og endte med at vinde den. Den første liga kamp var vi meget heldige med at klamre en uafgjort hjem. Kamp nr. to blev vi fuldstændig kørt over. Jeg prøver at sige, at hvis Real var gået efter ligaen på somme måde som de gik efter CL, så havde vi fået meget mere kamp til stregen. Real var endda tæt på at slå Man City ud. Tak til Varane for at spille så elendigt.
Men det har du vitterligt ingen ide om. Faktum er at da real vandt ligaen under deres cl run der var zidane ude og sige det var den største oplevelse som træner, at ligaen altid er det vigtigste. At tro at real bare har smidt ligaen for at vinde cl finder jeg derfor en smule naivt.

I forlængelse af dette så virker dit syn på ligaen generelt forfejlet. Vi kan ikke bare vinde ligaen som vi vil. Heller ikke selvom vi har messi på holdet. Det er vitterligt en af de hårdeste ligaer i verden. Det kræver en ekstrem stabil præstation hvilket er noget vi har kunne gøre med de såkaldte club de amigos idet de lige netop har rutinen. Uden dem ville vi ikke have vundet noget som helst. Og her er det desuden komplet irrelevant at real var bedre end os indbyrdes. Ligaen kræver som sagt stabilitet. Det er ikke nok at vinde 2 kampe mod real for at vinde den. Og mens det er et problem i cl at vi ikke kan vinde de helt store kampe så kan vi klare os med det i ligaen.

Men igen er der ligesom den der røde tråd med cl/de store kampe hvor vi ikke har været gode nok. Her kan jeg bare ikke se depay hjælpe os. Du kan smide nok så mange stats efter mig men det gør jo stadig ikke depay god nok. Han kommer fra en markant dårligere liga og fra et halvskidt hold der havde et heldigt cl-run. Jeg vil til hver en tid give en ung spiller tiden end prøve med depay.
Enhver ved, at alle spillere helst vil vinde CL. Det er det ultimative. Så det er her jeg forventer/kræver forbedringer!
Og så lige til sidst. Drop nu den pokkers fokus på cl. Det kommer bare ikke til at ske. Og slet ikke når der konstant er fokus på cl. Det har vitterligt kvalt klubben de seneste sæsoner. CL skal slet ikke fylde for holdet. Og slet ikke når man vil af med en af de bedste og mest stabile generationer i fodboldhistorien. Der skal genopbygges langsomt uden pres. Man kan ikke få det hele.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ligaen er, i min optik, sværere at vinde end eksempelvis CHL. Ikke at sidstnævnte ikke kræver noget, for det er efterhånden indlysende, men førstnævnte kræver stabilitet og i visse henseender også en smule held, hvis vi skæver til VAR og tvivlsomme kendelser.

Mht Depay er jeg enig med PB. Jeg synes ikke, at Depay er en spiller vi, som klub, bør have som mål i et transfervindue, hvor en del af målsætningen er at genskabe holdet ovenpå en forfærdelig periode, hvor vi løb ind i en historisk afklapsning.

Hvem vi skulle sigte efter i stedet, aner jeg ikke, men synes ikke, at Depay er løsningen.
Håber dog, hvis han bliver hentet, at han viser sig at være et godt køb og ikke bare mere fyld til et allerede overbelastet lønbudget.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
tirs sep 15, 2020 11:27 am
Ligaen kan vi til enhver tid vinde, så længe vi har Messi på holdet. Real har heller ikke været prangende i Ligaen længe. Det virkede heller ikke som om de gik efter ligaen, før denne sæson. Det var vigtigere for dem at vinde CL back-to-back-to-back, hvilket i sig selv er imponerende. I år meldte de ud at de gik efter ligaen og endte med at vinde den. Den første liga kamp var vi meget heldige med at klamre en uafgjort hjem. Kamp nr. to blev vi fuldstændig kørt over. Jeg prøver at sige, at hvis Real var gået efter ligaen på somme måde som de gik efter CL, så havde vi fået meget mere kamp til stregen. Real var endda tæt på at slå Man City ud. Tak til Varane for at spille så elendigt.
Men det har du vitterligt ingen ide om. Faktum er at da real vandt ligaen under deres cl run der var zidane ude og sige det var den største oplevelse som træner, at ligaen altid er det vigtigste. At tro at real bare har smidt ligaen for at vinde cl finder jeg derfor en smule naivt.

I forlængelse af dette så virker dit syn på ligaen generelt forfejlet. Vi kan ikke bare vinde ligaen som vi vil. Heller ikke selvom vi har messi på holdet. Det er vitterligt en af de hårdeste ligaer i verden. Det kræver en ekstrem stabil præstation hvilket er noget vi har kunne gøre med de såkaldte club de amigos idet de lige netop har rutinen. Uden dem ville vi ikke have vundet noget som helst. Og her er det desuden komplet irrelevant at real var bedre end os indbyrdes. Ligaen kræver som sagt stabilitet. Det er ikke nok at vinde 2 kampe mod real for at vinde den. Og mens det er et problem i cl at vi ikke kan vinde de helt store kampe så kan vi klare os med det i ligaen.

Men igen er der ligesom den der røde tråd med cl/de store kampe hvor vi ikke har været gode nok. Her kan jeg bare ikke se depay hjælpe os. Du kan smide nok så mange stats efter mig men det gør jo stadig ikke depay god nok. Han kommer fra en markant dårligere liga og fra et halvskidt hold der havde et heldigt cl-run. Jeg vil til hver en tid give en ung spiller tiden end prøve med depay.
Enhver ved, at alle spillere helst vil vinde CL. Det er det ultimative. Så det er her jeg forventer/kræver forbedringer!
Og så lige til sidst. Drop nu den pokkers fokus på cl. Det kommer bare ikke til at ske. Og slet ikke når der konstant er fokus på cl. Det har vitterligt kvalt klubben de seneste sæsoner. CL skal slet ikke fylde for holdet. Og slet ikke når man vil af med en af de bedste og mest stabile generationer i fodboldhistorien. Der skal genopbygges langsomt uden pres. Man kan ikke få det hele.
Ironisk nok kan du ikke bruge stats når det omhandler andre spillere end Roberto/Semedo sammenligningen. Der var du den første til at nævnte at Roberto er bedre end Semedo baseret på statistik. At Depay er 26 og Suarez er 33 er i sig selv grund nok til at forsøge med førstenævnte. At Depay kan score så forholdvis mange mål for et halvskidt hold er vel kun en positiv ting. Forstil dig med vores spillere omkring sig.

Jeg synes ikke at La Liga er den sværeste/hårdeste liga i verden. Der er 2 hold som kæmper om titlen, at Alt. Madrid vandt den en enkelt gang på vores egen bekostning, gør ikke ligaen hårdere. En liga er hård, når du kan tabe til alle hold i ligaen. Faktum er, at det ikke sker i Spanien. Forskellen mellem Barca/Real og Cadiz/Elche/Huesca er alt for stor.

Når Real sparer spillere fra start-11'eren i ligaen i februar/marts er det et tydeligt signal om at de vil gå efter CL. Vi ville hellere tage til Sydafrika og spille en kamp med vores stjerner for 2 mio euro.

Du kan ikke bare "droppe fokus på CL", det er netop derfor spillere som Griezzman, FDJ, Coutinho osv. vil til os. De vil kæmpe med om ALLE titler. Ikke kun ligaen. Hvis du tager en løgndetektor test på Messi, så er jeg sikker på at han hellere vil vinde CL end ligaen. Ingen vinder CL ved tilfældigheder. Derudover bliver holdet kronet som det bedste i Europa og højst sandsynligt som det bedste i verden efterfølgende. Så jo, med de indkøb og de summer vi har spenderet, så SKAL vi gå efter CL også.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

For now, the Spanish Football Federation does not allow the transfer of Memphis to Barça to be made official. Barça will need to show them a positive transfer balance of +€60M. Deal still expected to go through, but Barça need to start selling.

All clubs in Spain have made a deal with the Spanish government after receiving a support package: a transfer is only allowed to be completed if 100% extra income comes in return (€60M) in order to prevent clubs from going on the market with government money.
Det virker til at vi har lang vej igen før vi kan købe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
tirs sep 15, 2020 12:30 pm
For now, the Spanish Football Federation does not allow the transfer of Memphis to Barça to be made official. Barça will need to show them a positive transfer balance of +€60M. Deal still expected to go through, but Barça need to start selling.

All clubs in Spain have made a deal with the Spanish government after receiving a support package: a transfer is only allowed to be completed if 100% extra income comes in return (€60M) in order to prevent clubs from going on the market with government money.
Det virker til at vi har lang vej igen før vi kan købe.
Bør vi ikke kunne hente det på salg af Rafinha, Junior, Braithwaite, Neto(?)? Hvis vi derudover skiller os af med Suarez og Vidal?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ironisk nok kan du ikke bruge stats når det omhandler andre spillere end Roberto/Semedo sammenligningen. Der var du den første til at nævnte at Roberto er bedre end Semedo baseret på statistik. At Depay er 26 og Suarez er 33 er i sig selv grund nok til at forsøge med førstenævnte. At Depay kan score så forholdvis mange mål for et halvskidt hold er vel kun en positiv ting. Forstil dig med vores spillere omkring sig.
Ja for de har præcis de samme forudsætninger. Når du sammenligner spillere på tværs af ligaer, systemer, klubber osv så bliver det pludselig noget andet. Hvordan vil depay feks forholde sig til det pres der er på en barcaspiller? Hvordan vil han kunne tage den fysiske kamp med cb’erne osv?

Og jeg henviser desuden til det statistiske med hensyn til semedo/roberto da folk af årsager jeg simpelthen ikke kan forstå ikke kan se med egne øjne hvorfor semedo ikke passer ind. Man skulle tro at fans af barca har en forståelse for hvad spillerne skal kunne, det hører vi i hvert fald meget når det kommer til midten, men det gælder åbenbart ikke på backen.
Jeg synes ikke at La Liga er den sværeste/hårdeste liga i verden. Der er 2 hold som kæmper om titlen, at Alt. Madrid vandt den en enkelt gang på vores egen bekostning, gør ikke ligaen hårdere. En liga er hård, når du kan tabe til alle hold i ligaen. Faktum er, at det ikke sker i Spanien. Forskellen mellem Barca/Real og Cadiz/Elche/Huesca er alt for stor.
Sådan er det vitterligt i alle ligaer. Der er grund til at klubber bliver betegnet som tophold og bundhold. At påstå at la liga ikke er en af de hårdeste ligaer i verden er imo uforståeligt. Spansk fodbold har domineret i europa set over de seneste mange, mange sæsoner. Det sker sjældent hvis ligaen er dårlig.
Du kan ikke bare "droppe fokus på CL", det er netop derfor spillere som Griezzman, FDJ, Coutinho osv. vil til os. De vil kæmpe med om ALLE titler. Ikke kun ligaen. Hvis du tager en løgndetektor test på Messi, så er jeg sikker på at han hellere vil vinde CL end ligaen. Ingen vinder CL ved tilfældigheder. Derudover bliver holdet kronet som det bedste i Europa og højst sandsynligt som det bedste i verden efterfølgende. Så jo, med de indkøb og de summer vi har spenderet, så SKAL vi gå efter CL også.
Nej det skal vi ikke. Vi skal gå efter at opbygge et godt hold der fungerer. Det er sådan man vinder cl. Man kan ikke købe sig til cl - det kan du bare spørge psg, city osv om. Klubben skal fjerne fokus fra cl. Det samme skal spillerne og fansene. Der er opstået et giftigt miljø omkring klubben når det kommer til cl og det er decideret skadeligt for klubben.

Holdet skal genopbygges, der skal ro og stabilitet ind på hold og så kan vi begynde at snakke cl. Fandeme ikke i starten af en genopbygningsproces. Og hvis fansene seriøst tror vi kan vinde cl så må de lige tænke sig om en gang til og se hvor klubben står. Man bestiger ikke everest på en dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit@

[/quote]


Jeg synes ikke at La Liga er den sværeste/hårdeste liga i verden. Der er 2 hold som kæmper om titlen, at Alt. Madrid vandt den en enkelt gang på vores egen bekostning, gør ikke ligaen hårdere. En liga er hård, når du kan tabe til alle hold i ligaen. Faktum er, at det ikke sker i Spanien. Forskellen mellem Barca/Real og Cadiz/Elche/Huesca er alt for stor.

Når Real sparer spillere fra start-11'eren i ligaen i februar/marts er det et tydeligt signal om at de vil gå efter CL. Vi ville hellere tage til Sydafrika og spille en kamp med vores stjerner for 2 mio euro.

[/quote]

Selvfølgelig er la liga top2 i Europa. Det siger al statistik og fornuft, vil jeg mene. Både Real og Barca har været nedadgående de sidste 2-3 år, mens hold som Liverpool og City er gået frem, men ligaerne som sådan adskiller sig ikke nævneværdigt.

Ift Real, så har de en helt speciel CL historie. Jeg tror dog på ingen måde at de har nedprioriteret ligaen for CL de seneste år. I 16 var de med til det sidste (da vi smed 10 point samt CL i en stinker feb/marts).

I 17 vandt de en sjælden double.

I 18, var de på mange måder helt væk, da vi nåede februar. På stolpe ind og vilde marginaler, lykkedes det dem alligevel at tage CL igen. De nedprioriterede dog ikke ligaen som sådan, de var blot langt efter Barca da knockout kampene gik i gang, så det var en naturlig prioritering på det tidspunkt.

Så det er en skæv/falsk opstilling at lave. Desuden, så lå Sydafrika turen efter vi var færdige i CL.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster