Medlemskab

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
MarcusHelles
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:23 pm

Medlemskab

Indlæg af MarcusHelles »

Hej alle,

Jeg håber I alle har det godt og er i godt helbred.

Jeg har været Barca fan siden engang i 90erne. Jeg har altid godt kunne tænke mig at blive medlem af klubben, men det virker til at være ret svært. Jeg ville derfor høre om der er nogen der er medlemmer her og i så fald om de evt. kunne hjælpe med det? Min forståelse er at for at blive medlem skal man anbefales af et andet medlem.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Især i disse tider vil jeg bare så gerne være medlem nu hvor der bliver samlet stemmer ind til at komme af med Bartomeu, men også med i forhold til det kommende valg. Det er vel nok det vigtigste valg i klubbens historie!

Mvh
Marcus

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Medlemskab

Indlæg af Lopezzz »

MarcusHelles skrev:
tirs sep 08, 2020 11:25 am
Hej alle,

Jeg håber I alle har det godt og er i godt helbred.

Jeg har været Barca fan siden engang i 90erne. Jeg har altid godt kunne tænke mig at blive medlem af klubben, men det virker til at være ret svært. Jeg ville derfor høre om der er nogen der er medlemmer her og i så fald om de evt. kunne hjælpe med det? Min forståelse er at for at blive medlem skal man anbefales af et andet medlem.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Især i disse tider vil jeg bare så gerne være medlem nu hvor der bliver samlet stemmer ind til at komme af med Bartomeu, men også med i forhold til det kommende valg. Det er vel nok det vigtigste valg i klubbens historie!

Mvh
Marcus
Hej Marcus

Det er bedst at kontakte de danske penyas som vil forklare dig alt. Tjek her
https://m.facebook.com/penyacph/?locale2=da_DK

Og her er der også lidt info


Det er kun familiemedlemmer af klubben som kan gøre processen lidt hurtigere ellers jeg er ret sikker på at i starten skal du være loyal i 3 år før du bliver medlem.
Før 2014 var det meget nemt at blive medlem men i dag kræver de at man støtter klubben i 3 år før de accepterer dig i klubben. Mærkeligt men sådan er regler.

Held og lykke :cool:
MDCCCXCIX

MarcusHelles
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:23 pm

Re: Medlemskab

Indlæg af MarcusHelles »

Mange mange tak! Jeg prøver :)

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Medlemskab

Indlæg af FCBSOCI »

Hej Marcus,

Jeg kan se, at du allerede har fået et fyldestgørende svar. Det er derfor ikke sikkert, at du kan bruge mit svar, men jeg vil alligevel prøve at dele mine oplevelser med dig.

Jeg gjorde følgende for at blive medlem:

1. Mødte op på Barcas kontor (ved Camp Nou med pas, foto og creditcard)
2. Betalte for et Commitment Card, der er et slags foreløbigt medlemskort. Det koster p.t. EUR 144 pr. år.
3. Hvert år i de tre efterfølgende år fornyede jeg mit Commitment Card.
4. Herefter blev jeg fuldgyldigt medlem.

I praksis betyder det, at hvis du ansøger/køber et Commitment Card her i september kan du blive fuldgyldigt medlem 1. januar 2024. Som foreløbigt medlem kommer man gratis til håndbold, futsal, rulleskøjtehockey, Barca B mv. (med mindre de har ændret reglerne, jeg har pga. corona ikke været i Barcelona i 2020). Samtidig får man rabat til basket (skal prøves, stemningen er ENORM i Palau Blaugrana), Barcas kampe mv.

Jeg kendte desværre ikke til Penyas (tak, Lopezz for at gøre opmærksom på det. Jeg melder mig nok ind). Det tyder på at være en bedre løsning/billigere løsning, hvis det giver samme fordele som Commitment Card. Det er jeg ikke klar over, om det gør.

Under alle omstændigheder held og lykke med at blive medlem. Du vil ikke fortryde det!

Visca el Barca!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Medlemskab

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
tors sep 10, 2020 11:27 pm
Hej Marcus,

Jeg kan se, at du allerede har fået et fyldestgørende svar. Det er derfor ikke sikkert, at du kan bruge mit svar, men jeg vil alligevel prøve at dele mine oplevelser med dig.

Jeg gjorde følgende for at blive medlem:

1. Mødte op på Barcas kontor (ved Camp Nou med pas, foto og creditcard)
2. Betalte for et Commitment Card, der er et slags foreløbigt medlemskort. Det koster p.t. EUR 144 pr. år.
3. Hvert år i de tre efterfølgende år fornyede jeg mit Commitment Card.
4. Herefter blev jeg fuldgyldigt medlem.

I praksis betyder det, at hvis du ansøger/køber et Commitment Card her i september kan du blive fuldgyldigt medlem 1. januar 2024. Som foreløbigt medlem kommer man gratis til håndbold, futsal, rulleskøjtehockey, Barca B mv. (med mindre de har ændret reglerne, jeg har pga. corona ikke været i Barcelona i 2020). Samtidig får man rabat til basket (skal prøves, stemningen er ENORM i Palau Blaugrana), Barcas kampe mv.

Jeg kendte desværre ikke til Penyas (tak, Lopezz for at gøre opmærksom på det. Jeg melder mig nok ind). Det tyder på at være en bedre løsning/billigere løsning, hvis det giver samme fordele som Commitment Card. Det er jeg ikke klar over, om det gør.

Under alle omstændigheder held og lykke med at blive medlem. Du vil ikke fortryde det!

Visca el Barca!
:thumbup:
Plus man får sindssyg meget rabat med medlemskort i mange butikker og seværdigheder i Barcelona.

Jeg har kun hørt om Penyas i København men har aldrig haft kontakt til dem. Ham Miguel må være medlem der.
Men jeg tror at det er bedst at spørge dem om hjælp nu hvor Corona styrer verden.
De ved meget mere da de sikkert ofte har direkte kontakt til klubben. Specielt nu hvor der gøres klar til Bartos afgang :wave:

Men også hvis man er god til engelsk og er ikke bange for at klare tingene selv så er det ikke så svært at blive medlem.
Som FCBSOCI skriver: Pas, foto, kreditkort, møde op i klubben (der er skiltet godt men der er også folk som guider en) og resten klarer de det for dig.
Man skal bare smile :lol:
MDCCCXCIX

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Medlemskab

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg har netop meldt mig ind i Penyas København. Skal nok prøve at dele mine erfaringer her på sitet, når jeg har været medlem en rum tid...

God weekend til jer alle.

Visca el Barca!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Medlemskab

Indlæg af Antimadridista »

FCBSOCI skrev:
fre sep 11, 2020 12:21 pm
Jeg har netop meldt mig ind i Penyas København. Skal nok prøve at dele mine erfaringer her på sitet, når jeg har været medlem en rum tid...

God weekend til jer alle.

Visca el Barca!
Er det via Facebook?

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Medlemskab

Indlæg af FCBSOCI »

Ja, det er via Facebook:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst