Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
ons sep 09, 2020 3:31 pm
Man skal altså også være realistisk. Man kan jo ikke bare smide spillere væk til højre og venstre uden at have andre der kan byde ind. Og så er jeg bare træt af måden som folk behandler legender på. De spillere har givet så ufatteligt meget til klubben. Det er historieløst og forkælet at snakke sådan om dem.
Roberto OG Semedo skal væk. Dog ser jeg gerne Roberto ryge væk først. Derudover skal vi ikke glemme at begge spillere har haft en meeeeget inaktiv og hjælpende kant. Mod Bayern havde jeg decideret ondt af Semedo. I 90 minutter var han overladt til Davies og Perisic. 1 VS 2. Det var kun et spørgsmål om tid før han blev kørt over - godt spottet af Flick.
Igen - vi skal være realistiske. Man kan ikke med det nuværende økonomiske landskab smidt to spillere væk uden at have reserver. Det har vi ikke. Roberto er en god spiller at have i truppen. Både som la masia forbillede og qua de pladser han kan spille. Og så er han statistisk vores bedste back. Semedo har været i klubben i 3 sæsoner og har intet vist.
Det er da mere bekymrende at Roberto har været i klubben i stort set hele sit liv og ikke viser 'det' mere end Semedo. Jeg ville ikke smide Semedo på porten i det nuværende vindue, men indenfor relativ kort tid ville jeg gerne se en ny HB. Vi har større problemer end Semedo.

Hvis man ikke vil køre Semedo/Junior ind på backerne, hvorfor gav man så 30 mio til Betis for Junior? Alba har længe levet på sin historie - jeg føler ikke at Junior har fået en fair chance. Det er i min verden ikke nok at man får hver 8. kamp og vi fans forventer de spiller op til deres aller bedste. Det samme er gældende for Semedo, han bliver taget ud i pausen for at rykke en midtbane mand ind for så at rykke Roberto ned på bakcen..

Realistisk set, så har Busquets og Alba længe levet på historik. Engang, ja, var de blandt de aller bedste i verdenen. Det er de ikke længere, men det sagt, så elsker jeg vitterligt Busquets. Alba kan jeg ikke tåle pga. hans dumme attitude. Han er en af dem som har vundet allermest i truppen og alligevel taber han hovedet i stort set alle kampe. Suarez har også været vild engang, det er han ikke længere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det er da mere bekymrende at Roberto har været i klubben i stort set hele sit liv og ikke viser 'det' mere end Semedo. Jeg ville ikke smide Semedo på porten i det nuværende vindue, men indenfor relativ kort tid ville jeg gerne se en ny HB. Vi har større problemer end Semedo.
Roberto er statistisk bedre end semedo i stort set alle kategorier. Også defensivt. Så det er bare ikke rigtigt. Roberto forstår måden vi spiller på og leverer bedre. Hvis semedo havde været i klubben en sæson så kunne jeg forstå det men 3 sæsoner med stort set samme spilletid som Roberto og stadig ikke blevet bedre. Og han kan kun dække en plads.
Hvis man ikke vil køre Semedo/Junior ind på backerne, hvorfor gav man så 30 mio til Betis for Junior? Alba har længe levet på sin historie - jeg føler ikke at Junior har fået en fair chance. Det er i min verden ikke nok at man får hver 8. kamp og vi fans forventer de spiller op til deres aller bedste. Det samme er gældende for Semedo, han bliver taget ud i pausen for at rykke en midtbane mand ind for så at rykke Roberto ned på bakcen..
Barca er en storklub. Der er ikke noget der er fair. Hvis man ikke præsterer så bliver man taget ud. Semedo. bliver taget ud fordi han er dårlig. Længere er den ikke. Han har fået chance på chance men han er stadig dårlig. Det samme gælder junior. Han kan dog godt få en sæson til men hvis han ikke viser mere så er det ud.

De bliver kørt ind hvis de viser et højt nok niveau. Problemet er bare at de ikke har gjort det. Sådan er det forresten mange steder på banen hvor spillere som demb, griez, Cou osv har fået samme behandling.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Hvorfor har Roberto spillet meget mindre end Semedo i sidste sæson og hvorfor blev han skiftet ud tidligt i kampen?
Svaret er fordi han er dårlig
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
ons sep 09, 2020 4:44 pm
Hvorfor har Roberto spillet meget mindre end Semedo i sidste sæson og hvorfor blev han skiftet ud tidligt i kampen?
Svaret er fordi han er dårlig
Nope. Svaret er, fordi han er Barca dreng. Var han kommet fra Benfica, var han røget ud på røv og albuer. Derudover har det hjulpet til han historie at han scorede mod PSG.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Skal vi ikke putte den disk på fjernlageret! Der har længe ikke været nye argumenter, fra nogen sider.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Norbit skrev:
ons sep 09, 2020 4:54 pm
Lopezzz skrev:
ons sep 09, 2020 4:44 pm
Hvorfor har Roberto spillet meget mindre end Semedo i sidste sæson og hvorfor blev han skiftet ud tidligt i kampen?
Svaret er fordi han er dårlig
Nope. Svaret er, fordi han er Barca dreng. Var han kommet fra Benfica, var han røget ud på røv og albuer. Derudover har det hjulpet til han historie at han scorede mod PSG.
Og Messis mål 500 på Bernabeu
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Norbit skrev:
ons sep 09, 2020 4:54 pm
Lopezzz skrev:
ons sep 09, 2020 4:44 pm
Hvorfor har Roberto spillet meget mindre end Semedo i sidste sæson og hvorfor blev han skiftet ud tidligt i kampen?
Svaret er fordi han er dårlig
Nope. Svaret er, fordi han er Barca dreng. Var han kommet fra Benfica, var han røget ud på røv og albuer. Derudover har det hjulpet til han historie at han scorede mod PSG.
Hvorfor nægter i at forholde jer til den statistiske viden vi har? Gå ind på whoscored og sammenlign dem. I har svaret lige der. Roberto har spillet mere fordi han præsterer bedre. Og det gør han fordi han lige netop er fra la masia og ved hvordan holdet fungerer.

Det er desuden et underligt argument når vi faktisk har en benficadreng løbende som har fået lang snor og stadig ikke har vist noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
ons sep 09, 2020 4:00 pm
Det er da mere bekymrende at Roberto har været i klubben i stort set hele sit liv og ikke viser 'det' mere end Semedo. Jeg ville ikke smide Semedo på porten i det nuværende vindue, men indenfor relativ kort tid ville jeg gerne se en ny HB. Vi har større problemer end Semedo.
Roberto er statistisk bedre end semedo i stort set alle kategorier. Også defensivt. Så det er bare ikke rigtigt. Roberto forstår måden vi spiller på og leverer bedre. Hvis semedo havde været i klubben en sæson så kunne jeg forstå det men 3 sæsoner med stort set samme spilletid som Roberto og stadig ikke blevet bedre. Og han kan kun dække en plads.
Hvis man ikke vil køre Semedo/Junior ind på backerne, hvorfor gav man så 30 mio til Betis for Junior? Alba har længe levet på sin historie - jeg føler ikke at Junior har fået en fair chance. Det er i min verden ikke nok at man får hver 8. kamp og vi fans forventer de spiller op til deres aller bedste. Det samme er gældende for Semedo, han bliver taget ud i pausen for at rykke en midtbane mand ind for så at rykke Roberto ned på bakcen..
Barca er en storklub. Der er ikke noget der er fair. Hvis man ikke præsterer så bliver man taget ud. Semedo. bliver taget ud fordi han er dårlig. Længere er den ikke. Han har fået chance på chance men han er stadig dårlig. Det samme gælder junior. Han kan dog godt få en sæson til men hvis han ikke viser mere så er det ud.

De bliver kørt ind hvis de viser et højt nok niveau. Problemet er bare at de ikke har gjort det. Sådan er det forresten mange steder på banen hvor spillere som demb, griez, Cou osv har fået samme behandling.
Jeg synes at du modsiger dig selv. Så snart det handler om spillere udefra, så SKAL de præstere efter 1. sæson ellers er det ud. Hvor længe har Busquets, Suarez og Alba været dårlige? De lever på deres tidligere bedrifter.
Griezman har været dårligere end Coutinho var i sin første sæson - hvor Coutinho endda blev spillet ude af position.

Havde man pillet navnene fra trøjerne og set på præstationerne på banen, så er jeg sikker på at selv du ville kyle de nævnte spillere ud af holdopstillingen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes at du modsiger dig selv. Så snart det handler om spillere udefra, så SKAL de præstere efter 1. sæson ellers er det ud. Hvor længe har Busquets, Suarez og Alba været dårlige? De lever på deres tidligere bedrifter.
Griezman har været dårligere end Coutinho var i sin første sæson - hvor Coutinho endda blev spillet ude af position.

Havde man pillet navnene fra trøjerne og set på præstationerne på banen, så er jeg sikker på at selv du ville kyle de nævnte spillere ud af holdopstillingen.
De spillere spillede alle en stor rolle i at vi kunne vinde mesterskabet i sidste sæson. Jeg mener at vores rutinerede spillere er hovedårsagen til at vi har vundet noget - ikke vores indkøb.

Men hvad har griez/Cou med noget at gøre?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
ons sep 09, 2020 4:58 pm
Norbit skrev:
ons sep 09, 2020 4:54 pm
Lopezzz skrev:
ons sep 09, 2020 4:44 pm
Hvorfor har Roberto spillet meget mindre end Semedo i sidste sæson og hvorfor blev han skiftet ud tidligt i kampen?
Svaret er fordi han er dårlig
Nope. Svaret er, fordi han er Barca dreng. Var han kommet fra Benfica, var han røget ud på røv og albuer. Derudover har det hjulpet til han historie at han scorede mod PSG.
Hvorfor nægter i at forholde jer til den statistiske viden vi har? Gå ind på whoscored og sammenlign dem. I har svaret lige der. Roberto har spillet mere fordi han præsterer bedre. Og det gør han fordi han lige netop er fra la masia og ved hvordan holdet fungerer.

Det er desuden et underligt argument når vi faktisk har en benficadreng løbende som har fået lang snor og stadig ikke har vist noget som helst.
Hvis vi skal bruge statistik så skulle Griezz spille hver kamp og Ansu Fati skal blive hjemme og ser kampen i fjernsynet
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej. Men vi lukker den her lopezz. Du nægter at forholde dig til hvad der bliver skrevet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
ons sep 09, 2020 5:53 pm
Nej. Men vi lukker den her lopezz. Du nægter at forholde dig til hvad der bliver skrevet.
Ok chef.
Kan du ikke bare vise os den statistik hvor Roberto er kongen? Jeg kan ikke se det på whoscored :think:

https://www.whoscored.com/Players/90782 ... gi-Roberto

https://www.whoscored.com/Players/29636 ... son-Semedo
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Koeman has 32 players and wants to sign 3 more.

Barça have to sell at least 11 players.

Vidal, Umtiti, Miranda, Todibo, Aleñá, Wagué, Rafinha, Matheus Fernandes, Oriol Busquets, Braithwaite and Suárez will leave the club.

[L'Esportiu de Catalunya]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
tors sep 10, 2020 1:25 pm
Koeman has 32 players and wants to sign 3 more.

Barça have to sell at least 11 players.

Vidal, Umtiti, Miranda, Todibo, Aleñá, Wagué, Rafinha, Matheus Fernandes, Oriol Busquets, Braithwaite and Suárez will leave the club.

[L'Esportiu de Catalunya]
Går de bare alle sidste dag? Der er godt nok stille på transfervinduet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Norbit skrev:
tors sep 10, 2020 1:37 pm
Dytrax skrev:
tors sep 10, 2020 1:25 pm
Koeman has 32 players and wants to sign 3 more.

Barça have to sell at least 11 players.

Vidal, Umtiti, Miranda, Todibo, Aleñá, Wagué, Rafinha, Matheus Fernandes, Oriol Busquets, Braithwaite and Suárez will leave the club.

[L'Esportiu de Catalunya]
Går de bare alle sidste dag? Der er godt nok stille på transfervinduet.
Ja, der bliver kø i døren...

Vidal og Suárez er, mere eller mindre, ude. Med hensyn til resten, ved jeg ikke, om de er på bordet hos diverse klubber eller om det ender med lejeaftaler eller lignende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster