Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Byd 75 mio og semedo for bellerin! Jeg tænker at Arsenal skal have en god betaling for at overtage semedo...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Piquénbauer skrev:
ons sep 09, 2020 1:42 pm
Byd 75 mio og semedo for bellerin! Jeg tænker at Arsenal skal have en god betaling for at overtage semedo...
Jeg vil klart hellere have Semedo end Bellerin. Semedo er og har aldrig været problemet på Barcelonas hold. Han er en af de få spillere, der har fart og kan true i dybden.

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Forstår sgu heller ikke hvorfor alle er efter Semedo. For mig er det tydeligt at det er taktiske dispositioner, der har hæmmet ham. Vi kan ikke have 2 for offensive backs.
Da vi havde Alves, var Alba/Abidal heller ikke så bidragende offensivt.

Se hans aktion ved 1-1 mod Bayern hvor han spiller Suarez fri, han kan jo godt, når han får lov.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ialocin skrev:
ons sep 09, 2020 1:53 pm
Piquénbauer skrev:
ons sep 09, 2020 1:42 pm
Byd 75 mio og semedo for bellerin! Jeg tænker at Arsenal skal have en god betaling for at overtage semedo...
Jeg vil klart hellere have Semedo end Bellerin. Semedo er og har aldrig været problemet på Barcelonas hold. Han er en af de få spillere, der har fart og kan true i dybden.
Der er forskel på at kunne og gøre. Og hvis der er noget semedo ikke er så er det farlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Se hans aktion ved 1-1 mod Bayern hvor han spiller Suarez fri, han kan jo godt, når han får lov.
Hvornår har han ikke fået lov? Lige meget hvordan man vender og drejet den så har Roberto offensivt præsteret markant bedre. Og det i samme system og omringet af de samme spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Det er simpelthen fordi nogle brugere accepterer ikke spillere som ligger under Dani Alves niveau men der må findes også andre ting som de kan ikke lide ved ham.
Haters! :grin:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad skulle de andre ting være lopezz? Og nej jeg kan sagtens se spillere der ikke er på alves’ niveau udfylde rollen. Roberto er feks fint egnet til at dække backen indtil vi finder noget bedre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Reelt set er han ikke mere egnet end Semedo, nej.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men vi prøver noget nyt. Faktum er at semedo ikke er god nok. Han har været i klubben i 3 sæsoner og han har kæmpet hårdt for spilletid med spiller der spilles ude af position uden at kunne sætte sig på positionen. Defensivt har han måske potentiale med offensivt er det tydeligt at han ikke ved hvad han skal gøre. Hvorfor fortsætte med at spille ham?

Vi er ved at rydde op og prøve noget nyt. 20 mio for bellerin er da chancen værd? Det kan være han fejler men med ham og roberto kan vi minimum præstere det samme som med semedo. Samtidig kan roberto dække flere pladser hvorfor det giver mere mening at holde på ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Roberto SKAL væk. Vi troede alle i starten at han var en af de mange La Masia talenter men han er laaangt fra det. Måske kan vi bruge ham som afløser på midten i de sidste 10-15 min af kampen men that's it. Han har ingen speed og er rigtig dårlig i forsvaret.
At prøve noget helt nyt betyder at vi skal af med de gamle LM profiler Alba, Pique, Bussi, Roberto. Tiden er kommet for at lave store ændringer på holdet og ikke eksperimentere med de samme spillere.
Jeg håber også at Griezmann sælges og at vi giver Coutinho endnu en chance
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Semedo har vitterligt været i klubben i 3 sæsoner men han skal blive mens vi smider legender på porten.

Det helt store problem er mens du skider på roberto så forholder du dig ikke til semedo. På 3 sæsoner har semedo ikke kunne slå roberto af holdet. Han er så god, så god men han kan bare ikke slå den elendige roberto af holdet. Og ikke bare det men han kan heller ikke præsterer bedre statsmæssigt. Ikke engang defensivt hvor han eller er god og hurtigt. Gå ind på whoscored og sammenlign dem - jeg tror virkelig du vil blive overrasket.

Semedo forstår ikke hvordan holdet spiller. Han har bare ikke fodbold iq’en. Det kan godt være han er hurtigere og stærkere men iq mæssigt er roberto bare bedre. Derfor skal vi også holde på ham da han udover at at kunne levere mindst det samme som semedo på backen også kan bruges andre steder som rotationsspiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Piquénbauer skrev:
ons sep 09, 2020 2:54 pm
Semedo har vitterligt været i klubben i 3 sæsoner men han skal blive mens vi smider legender på porten.

Det helt store problem er mens du skider på roberto så forholder du dig ikke til semedo. På 3 sæsoner har semedo ikke kunne slå roberto af holdet. Han er så god, så god men han kan bare ikke slå den elendige roberto af holdet. Og ikke bare det men han kan heller ikke præsterer bedre statsmæssigt. Ikke engang defensivt hvor han eller er god og hurtigt. Gå ind på whoscored og sammenlign dem - jeg tror virkelig du vil blive overrasket.

Semedo forstår ikke hvordan holdet spiller. Han har bare ikke fodbold iq’en. Det kan godt være han er hurtigere og stærkere men iq mæssigt er roberto bare bedre. Derfor skal vi også holde på ham da han udover at at kunne levere mindst det samme som semedo på backen også kan bruges andre steder som rotationsspiller.
Roberto OG Semedo skal væk. Dog ser jeg gerne Roberto ryge væk først. Derudover skal vi ikke glemme at begge spillere har haft en meeeeget inaktiv og hjælpende kant. Mod Bayern havde jeg decideret ondt af Semedo. I 90 minutter var han overladt til Davies og Perisic. 1 VS 2. Det var kun et spørgsmål om tid før han blev kørt over - godt spottet af Flick.

Udover at være træt af de to, så er jeg træt af den der mentalitet "vi skal ikke smide legender på porten". Gør de det ikke godt nok (Bussi, Alba, Suarez, Pique) så skal de kyles ud, ligesom enhver anden spiller.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Man skal altså også være realistisk. Man kan jo ikke bare smide spillere væk til højre og venstre uden at have andre der kan byde ind. Og så er jeg bare træt af måden som folk behandler legender på. De spillere har givet så ufatteligt meget til klubben. Det er historieløst og forkælet at snakke sådan om dem.
Roberto OG Semedo skal væk. Dog ser jeg gerne Roberto ryge væk først. Derudover skal vi ikke glemme at begge spillere har haft en meeeeget inaktiv og hjælpende kant. Mod Bayern havde jeg decideret ondt af Semedo. I 90 minutter var han overladt til Davies og Perisic. 1 VS 2. Det var kun et spørgsmål om tid før han blev kørt over - godt spottet af Flick.
Igen - vi skal være realistiske. Man kan ikke med det nuværende økonomiske landskab smidt to spillere væk uden at have reserver. Det har vi ikke. Roberto er en god spiller at have i truppen. Både som la masia forbillede og qua de pladser han kan spille. Og så er han statistisk vores bedste back. Semedo har været i klubben i 3 sæsoner og har intet vist.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men jeg gider ikke bruge mere tid på det her. For mig er det en Thiago/Gini debat på backen (sat på spidsen). Thiago vil altid være at foretrække pga sin forståelse for taktikken og måden at spille på overfor ginis fysiske egenskaber. Og nej jeg vil stadig ikke have nogen af dem til klubben.

Men det er sådan jeg ser det. Semedo kan bare ikke forstå hvordan en back skal spille for os. Ja han er hurtig og stærk men vi kan ikke bruge det til noget når han ikke ved hvilke løb han skal tage. Og han har ikke lært det efter 3 sæsoner - han kommer ikke til at lære det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
ons sep 09, 2020 2:54 pm
Semedo har vitterligt været i klubben i 3 sæsoner men han skal blive mens vi smider legender på porten.

Det helt store problem er mens du skider på roberto så forholder du dig ikke til semedo. På 3 sæsoner har semedo ikke kunne slå roberto af holdet. Han er så god, så god men han kan bare ikke slå den elendige roberto af holdet. Og ikke bare det men han kan heller ikke præsterer bedre statsmæssigt. Ikke engang defensivt hvor han eller er god og hurtigt. Gå ind på whoscored og sammenlign dem - jeg tror virkelig du vil blive overrasket.

Semedo forstår ikke hvordan holdet spiller. Han har bare ikke fodbold iq’en. Det kan godt være han er hurtigere og stærkere men iq mæssigt er roberto bare bedre. Derfor skal vi også holde på ham da han udover at at kunne levere mindst det samme som semedo på backen også kan bruges andre steder som rotationsspiller.
Du får nok din ønske opfyldt fordi Koeman tænker kun på La Masia. Det er fint med mig men de gamle LM stjerner skal ikke bruges ret meget fordi sidste 3 år har vi brokket os over dem men hvis de nu skal spille så håber jeg at Roberto er den sidste i køen til at komme på banen.
Stadigvæk Semedo er min første prioritet på dette position og jeg håber at Koeman beholder ham
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster