10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
lør sep 05, 2020 1:10 pm
Oleguer var bedre end semedo. Semedo er symbolet på alt der er forkert med klubben - hurtig og stærk men taktisk og teknisk elendig.
Ok bare sælg ham og brug de samme brugte og slidte spillere som Roberto 28 - Pique 33 - Umtit 26 - Lenglet 25 - Alba 31 og vind ALDRIG nogen titler igen.
Jeg vil vædde i alt at Semedo 25 - Araujo 21 - Todibo 20 - Firpo 24 er et bedre og frisk start på at bygge et nyt forsvar.
Wague 21 og Miranda 20 vil jeg også hellere satse på.
VI SKAL HAVE ET NYT HOLD NU!!!
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider ikke engang bruge tid på at argumentere imod det der. At man vil have et nyt hold er ikke ensbetydende med at man skal gøre det med hovedet under armen. Og at satse på spillere vil være at gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesper »

Så fint at fcbarcelona.dk bringer hele interviewet. Håbløs indsats af journalisten, der udover at forsøge at slikke Messis tæer skiftevis stiller ja/nej-spørgsmål og fyrer to-tre spørgsmål af i samme sætning (på Journalisthøjskolen er det lærdom fra 1. semester, at man i så fald kun får svar på det sidste spørgsmål). Men jeg synes nu, at Messi slipper ret godt fra det, han får leveret nogle pointer. Blandt andet en skarp kritik af ledelsen for ikke have igangsat et klart defineret sportsligt projekt, der kan konkurrere om titler. Er det ikke, hvad vi tydeligt har kunnet se de seneste år? Ideen, som jeg ser den, har været: Giv bolden til Messi, så finder han nok på noget! Pyt med de dyre nyindkøb - de kan lejes ud eller sidde på bænken eller lazarettet.

Nu har ledelsen, som er ude af døren lige om lidt, så (efter flere års tøven) igangsat et “nyt sportligt projekt”. Man har skilt sig af med spillere som Rakitic, Suarez og Vidal uden at få penge for dem, man har fyret to trænere (ved ikke hvad det har kostet), og så har man ansat en gammeldags hollandsk træner til at bygge et nyt hold op omkring Messi, der muligvis smutter gratis næste sommer. Er jeg den eneste, der har svært ved at tro på genialiteten i den plan?

Heldigvis har FC Barcelona mange kloge og taktisk velfunderede trænere i dette forum. Nu har de så lige ansat ham hollænderen - måske I skulle rådgive ham direkte? Er ikke helt sikker på, at han læser med herinde ...

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JHMark »

Lopezzz skrev:
lør sep 05, 2020 2:33 pm
Piquénbauer skrev:
lør sep 05, 2020 1:10 pm
Oleguer var bedre end semedo. Semedo er symbolet på alt der er forkert med klubben - hurtig og stærk men taktisk og teknisk elendig.
Ok bare sælg ham og brug de samme brugte og slidte spillere som Roberto 28 - Pique 33 - Umtit 26 - Lenglet 25 - Alba 31 og vind ALDRIG nogen titler igen.
Jeg vil vædde i alt at Semedo 25 - Araujo 21 - Todibo 20 - Firpo 24 er et bedre og frisk start på at bygge et nyt forsvar.
Wague 21 og Miranda 20 vil jeg også hellere satse på.
VI SKAL HAVE ET NYT HOLD NU!!!
Semedo bliver altså 27 i november :-)
Med hans kvaliteter og alder in mente synes jeg Roberto lige så godt kan bruges.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:
lør sep 05, 2020 2:49 pm
Jeg gider ikke engang bruge tid på at argumentere imod det der. At man vil have et nyt hold er ikke ensbetydende med at man skal gøre det med hovedet under armen. Og at satse på spillere vil være at gøre det.
For fanden kan du ikke se at klubben har ramt bunden så hvorfor ikke starte helt fra bunden af. Vi har intet at miste.
Hvornår skal vi så bygge et nyt hold hvis vi ikke starter i dag??
Vi har ikke tid til at tænke på titler lige nu. Det kan vi gøre når vi har opbygget et ungt og stærkt hold.
Det eneste der er træls lige nu er klubbens præsident og hans bande. De kan fucke tingene op med indkøb og salg
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

JHMark skrev:
lør sep 05, 2020 3:28 pm
Lopezzz skrev:
lør sep 05, 2020 2:33 pm
Piquénbauer skrev:
lør sep 05, 2020 1:10 pm
Oleguer var bedre end semedo. Semedo er symbolet på alt der er forkert med klubben - hurtig og stærk men taktisk og teknisk elendig.
Ok bare sælg ham og brug de samme brugte og slidte spillere som Roberto 28 - Pique 33 - Umtit 26 - Lenglet 25 - Alba 31 og vind ALDRIG nogen titler igen.
Jeg vil vædde i alt at Semedo 25 - Araujo 21 - Todibo 20 - Firpo 24 er et bedre og frisk start på at bygge et nyt forsvar.
Wague 21 og Miranda 20 vil jeg også hellere satse på.
VI SKAL HAVE ET NYT HOLD NU!!!
Semedo bliver altså 27 i november :-)
Med hans kvaliteter og alder in mente synes jeg Roberto lige så godt kan bruges.
Roberto bliver 29 i februar. Han har haft nogle højdepunkter i hans tid i klubben men ellers har han fejlet meget mere og han fik flest minutter af alle som har tilsvarende position. Væk med ham eller brug ham i de sidste 10-15 min af kampen
MDCCCXCIX

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesper »

Måske nogle af sofatrænerne herinde skulle forsøge at forholde sig til det faktum, at klubben faktisk har ansat en anden træner til den kommende sæson? :-)

Selvfølgelig kan man skrive sin mening om, at den ene eller anden spiler skal ind eller ud, at man skal spille i den ene eller anden formation, eller hvad som helst man kan forestille sig. Det bliver bare trættende i længden, fordi det hele er fantasier.

Virkeligheden er, at den siddende bestyrelse (som er på vej ud af døren) efter flere års betænkningstid nu omsider vil iværksætte et “nyt sportsligt projekt”, hvor man vil bygge et nyt vindende hold op om Leo Messi (som man har tvunget til at blive mod hans vilje), styret af en gammeldags træner (Koeman), der er staret som en elefant i en glasbutik.

Først bruger man lige en del penge på at fyre to trænere. Men før man så kan købe nye spillere, skal man skille sig af med nogle af de gamle. Så man starter med at skippe Rakitic, Suarez og Vidal af sted uden at få penge for dem. Det er kun lønkroner, man sparer, til gengæld kommer Coutinho (også løntung) tilbage. Så har man købt en ny højrekant (Trincao), men er det ikke Dembeles position? Og Pjanic, en halvgammel defensiv midt - hvad skal man med ham? Indkøbspolitikken signalerer ikke et nyt sportsligt projelkt, men ser lige så tåbelig ud, som den har gjort, siden Xavi og Iniesta stoppede.

Og jeg kunne blive ved med at brokke mig, men det skal I dog slippe for. Jeg er bare ikke særligt optimistisk i forhold til den kommende sæson. Barcas bedste chance er at få gang i de dyre spillere, der hidtil ikke har fungeret, for man slipper ikke af med dem uden store tab.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Jesper skrev:
lør sep 05, 2020 9:57 pm
Måske nogle af sofatrænerne herinde skulle forsøge at forholde sig til det faktum, at klubben faktisk har ansat en anden træner til den kommende sæson? :-)

Selvfølgelig kan man skrive sin mening om, at den ene eller anden spiler skal ind eller ud, at man skal spille i den ene eller anden formation, eller hvad som helst man kan forestille sig. Det bliver bare trættende i længden, fordi det hele er fantasier.

Virkeligheden er, at den siddende bestyrelse (som er på vej ud af døren) efter flere års betænkningstid nu omsider vil iværksætte et “nyt sportsligt projekt”, hvor man vil bygge et nyt vindende hold op om Leo Messi (som man har tvunget til at blive mod hans vilje), styret af en gammeldags træner (Koeman), der er staret som en elefant i en glasbutik.

Først bruger man lige en del penge på at fyre to trænere. Men før man så kan købe nye spillere, skal man skille sig af med nogle af de gamle. Så man starter med at skippe Rakitic, Suarez og Vidal af sted uden at få penge for dem. Det er kun lønkroner, man sparer, til gengæld kommer Coutinho (også løntung) tilbage. Så har man købt en ny højrekant (Trincao), men er det ikke Dembeles position? Og Pjanic, en halvgammel defensiv midt - hvad skal man med ham? Indkøbspolitikken signalerer ikke et nyt sportsligt projelkt, men ser lige så tåbelig ud, som den har gjort, siden Xavi og Iniesta stoppede.

Og jeg kunne blive ved med at brokke mig, men det skal I dog slippe for. Jeg er bare ikke særligt optimistisk i forhold til den kommende sæson. Barcas bedste chance er at få gang i de dyre spillere, der hidtil ikke har fungeret, for man slipper ikke af med dem uden store tab.
Var der ikke noget med, at du var umanerlig træt af dette site...??

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Jesper »

Anti>> Det har du ret i - fordi siden er så gammeldags, som den er. Man kan ikke kommentere på artiklerne, men skal logge ind på et seperat forum-site, der ikke har ikke har forbindelse til hovedsitet (hvorfor det nogle gange er svært at finde den rette tråd). Men det bliver der ikke lavet om på, kan jeg forstå.
Fcbarcelona.dk er stadig det eneste danske site, hvor man trods alt kan lufte sine frustrationer over alt det rod, der foregår i éns yndlingsklub lige nu. Så trods besværet vil jeg måske alligevel poste sure kommentarer - og I kan jo bare springe dem over, hvis I ikke gider læse dem!
:problem:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

Messi will listen to the new president in 2021 to decide if he stays at Barça.

Messi will also assess the offers he receives from other teams. But perhaps a new, convincing project at Barça could make him end his career in the Blaugrana Colors.

[Diario Sport]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Kongen er ankommet :cool:
Jeg håber ham og Semedo tager plads på bænken og ser de andre superstjerner Griezmann og Roberto fører holdet til endnu større katastrofe. Det kunne være epic :lol:

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal vente kun 10 år mere for at vinde Treble igen hehe

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Norbit »

Er jeg den eneste der synes at Messi ser koncentreret ud til træning. Han går i hvertfald ikke rundt og "hygger" sig med Suarez og Vidal.

Derudover ser det også ud til at træningsintensiteten er skruet et par niveauer op. Det har manglet i den grad.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af B-Freak »

Messi er absolut ikke glad for at Suarez forlader os
📲 Messi: “You deserved to leave as what you are. And not to get kicked out like how they did. But the truth is that at this point, I’m no loner surprised” #FCB 🇦🇷💣
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

B-Freak skrev:
fre sep 25, 2020 12:03 pm
Messi er absolut ikke glad for at Suarez forlader os
📲 Messi: “You deserved to leave as what you are. And not to get kicked out like how they did. But the truth is that at this point, I’m no loner surprised” #FCB 🇦🇷💣
Jeg forstår godt messis vrede og afmagt, alt taget i betragtning. Men det er også business det her. Alt skal ikke handle om venskaber og forbindelser.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster